Connect with us
Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Şi marţi seara, telespectatorii au ales Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban şi naţional. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 29.5%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 19.5% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9.3 puncte de rating și 22.1 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.5 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. PRO TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 6.3 puncte de rating şi 14.9% cota de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 21.8 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 7 puncte de rating și 16.5% cotă de piață. Şi de această dată, PRO TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 7 puncte de rating şi 16.3% cota de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.36, peste 2.2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite. 

O nouă amuletă a schimbat componența echipelor seara trecută! Chef Scărlătescu a decis să îl salveze pe Romică Romașcu, psihologul proaspăt ieșit din echipa dungilor cu o farfurie de nota 6. Decizia nu a fost îmbrățișată de toți noii săi colegi din echipa carourilor, unii sperând ca amuleta să aducă printre ei un bucătar profesionist care să îi susțină.

În această seară, de la ora 20.30, la Antena 1, confruntarea continuă și prinde tonuri ascuțite, iar tema le va da tuturor calculele peste cap, pentru că va fi foarte multă treabă de făcut. Cu un om lipsă, pentru cei în dungi va fi cel mai greu, mai ales că vor apărea și probleme din interior. De partea cealaltă, carourile prind roșu în obraji după ce au primit un om în completarea echipei, în timp ce bulinele se țin la înălțime, cu șeful la susținere. Dar orice senzație de echilibru este relativă pentru că banda are surprizele ei și nimeni nu știe cine va râde la urmă!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 10 noiembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending