Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public

Published

on

            Miercuri seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 8.2 puncte de rating și 23.8% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.8 puncte de rating si 20.2 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.8 puncte de rating și 15.8 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 19 procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.8 puncte de rating și 17.2 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21:44, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Concurenți cu povești și farfurii spectaculoase, acestea au fost ingredientele serii de miercuri la Chefi la cuțite. Robert Vasiliu, de meserie bucătar, a făcut senzație cu o  rețetă de tagliatelle cu mușchi de vită și sos, rețetă care i-a adus trei cuțite și șansa de a merge mai departe. O surpriză a venit și din partea lui Sali Levent. Actorul s-a prezentat în fața chefilor cu o ciorbă turcească care i-a adus două cuțite. Miercuri seara a fost stabilită și o premieră în cadrul show-ului. Cătălin Cazacu a primit pentru prima oară în istoria emisiunii cuțitul de… lemn, oferit de chef Cătălin Scărlătescu, cu rugămintea de a se lăsa definitiv de bucătărie.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 30 septembrie 2020

 

 

 

Advertisement

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending