Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Află cine este invitatul special din această seară!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Luni seara, Chefi la cuțite s-a situat din nou în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, show-ul de cooking de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o audiență medie de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 27%. Pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 6.7 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. În minutul de aur, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România au urmărit personajele și farfuriile din audițiile pe nevăzute Chefi la cuțite

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Luni seara, amuleta i-a revenit lui Chef Florin Dumitrescu. Quiche-ul cu creveți și sparanghel a fost câștigător în ochii lui Chef Patrizia, cea care a jurizat proba. Avantajul câștigat îi va aduce 15 minute în plus la gătit în timpul unui battle. O mare surpriză a ediției de aseară a fost revenirea lui Vincenzo Aiello, concurent care sezonul trecut a ajuns până în ultima etapa de bootcamp. Acesta și-a dorit atât de mult să facă parte din echipe încât și-a propus să vină la emisiune până va reuși acest lucru.

Audițiile pe nevăzute continuă și în această seară în căutarea celor mai talentați concurenți care să facă parte din echipele celor trei chefi. Nu va lipsi nici partea de entertainment, mai ales că în platou își va face apariția și Cosmin Seleși. Prezentatorul de la Te Cunosc de Undeva! vine să le gătească chefilor o ciorbă cum nu au mai gustat vreodată. Dacă va reuși sau nu să-i impresioneze, telespectatorii vor descoperi în această seară de la ora 20.30, într-un nou episod Chefi la cuțite.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 8 martie 2021

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Ancheta realizată de Alex Dima în cadrul emisiunii România, te iubesc! a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

„Agricultură pe uscat” – ancheta lui Alex Dima în care ne-a arătat cum mii de fermieri au pierdut tot din cauza lipsei sistemului de irigații, iar cei care ar trebui să le ofere ajutor sunt numiți politic și controlează firme care ar trebui să-i susțină, a fost aseară lider de audiență.

 

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 6.8 puncte de rating și 19.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 4.8 puncte de rating și 13.8% share.

 

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 17:59 – 18:58, PRO TV a condus cu 6.0 puncte de audiență și 20.3% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 a înregistrat 3.1 puncte de rating și 10.5% share. La nivel național, peste 1.1 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.

Marți, în podcastul România, știi bine, Cristian Leonte și Alex Dima vor dezbate subiectul pe pagina ȘtirileProTV, de la ora 11:00. Duminică, de la 18:00, urmează ancheta lui Cosmin Savu: „Gruparea criminală – brand de capitală”, o investigație în formă continuată, la România, te iubesc!.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Vinerile #unusiunu se încheie cu Românii au talent. Emisiunea a fost lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

S-a mai încheiat o săptămână, ne-am mai bucurat de o ediție în care talentul a fost în centrul atenției. Și aseară am putut vedea unii dintre cei mai pasionați și deciși concurenți! Munca lor a fost apreciată, iar momentele răsplătite cu DA-uri și laude.

 

Seara a fost încheiată de un moment pe care Andra l-a descris ca ”un film în 3 minute. Magnific”, iar Alexandra Dinu ca pe unul original! Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez, originari din Argentina, stabiliți în Spania, respectiv Franța au oferit un spectacol greu de uitat! Cei doi s-au cunoscut la teatru, în Barcelona și au pregătit un moment pe care Florin l-a apreciat și despre care a spus că este ”un obiect artistic de valoare”. Nici Smiley nu a lăsat laudele mai prejos și le-a spus celor doi că a fost o ”înlăturare de fotografii care au constituit un sentiment”.

 

Emisiunea Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 11.6 puncte de rating și 27.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D avea 9.9 puncte de rating și 23.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 23:03, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 10.9 puncte de audiență și 29.2% cotă de piață, în timp ce KANAL D avea 8.9 puncte de rating și 23.9% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12 aproape 2.7 milioane de români se uitau la emisiune.

Famous by D-strict, Georgeta Ionescu, Diana Gîrlea, Alessandro Dănescu, CS Torpi, George Jimblaru, Trupa High Hui, Andreea Boanță, Sorin Bivolaru, Elena Istrate și Mauricio Cougat Desole și Natalia Lopez sunt cei care au trăiat bucuria calificării în următoarea etapă.

Peste doar două zile, de la 20:30, spectacolul revine! Concurenții sunt tot mai deciși să arate că sezonul #unusiunu este cel în care vor deveni cunoscuți și vor demonstra că au ceea ce le trebuie pentru a fi pe scenă!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta, cu “Teo Show”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D/RADAR DE MEDIA

Joi, 15 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea “Teo Show”, pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, de luni pana vineri, de la ora 15:00, la Kanal D, este una dintre cele mai iubite emisiuni din Romania.  Ieri, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul audientelor, pe toate targeturile monitorizate, statia TV acumuland un rating de 4,3% si 18,0% cota de piata, la nivelul intregii tari, 2,5% puncte de rating si 18,6% cota de piata, in randul publicului comercial si 3,2% puncte de rating, si 13,9% cota de piata, in randul publicului de la orase, conform Kantar Media România.

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017

Minutul de aur, inregistrat la 16:17, a adunat in fata micilor ecrane 758.000 de telespectatori. In medie, in fiecare minut al difuzarii, show-ul a fost urmarit, in intervalul mai sus mentionat, de aproape un million (906.000) de fani ai emisiunii din intreaga tara.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 4.3 18.0 758
15:00-17:00 Antena 1 3.2 13.4 566
  Romania TV 2.4 10.0 421
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target 18-49 Urban

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 2.5 18.6 105
15:00-17:00 Antena 1 2.2 16.3 93
Pro TV 1.7 12.3 70
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Audiente target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
TEO SHOW Kanal D 3.2 13.9 309
15:00-17:00 Antena 1 3.0 13.1 292
  Romania TV 2.4 10.5 234
Source: Kantar Media Romania        
Date: 15.04.2021        

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Catalin Morosanu a parasit Survivor. Show-ul din nou lider pe toate segmentele!

Catalin Morosanu a parasit “Survivor Romania”, din motive medicale! Discursul Faimosului a emotionat o tara intreaga!

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Catalin Morosanu a parasit aseara “Survivor Romania” din ratiuni medicale, in cadrul unui consiliu special de eliminare. Faimosul a suferit o accidentare motiv pentru care a stat o vreme departe de echipa sa si de trasee; decizia finala, anuntata aseara de Daniel Pavel, i-a luat prin surprindere pe toti concurentii.

Mesajul extrem de puternic transmis de Faimos aseara in cadrul Consiliului de la “Survivor Romania” i-a emotionat teribil atat pe coechipierii sai, cat si  pe adversari.

Aici, la <Survivor Romania>, ne dam mastile jos. Si cand facem asta, iese raul din noi, de fiecare data. Nu este un lucru bun. In acelasi timp, cu acesti oameni pe care i-am si iubit, i-am si urat,   am facut lucruri extraordinare. Am fost o echipa adevarata. Am luptat impreuna, ne imbratisam, ne dadeam energia unul altuia, am trait si sentimente extraordinare de victorie, de mandrie, de multumire. Rolul meu aici se incheie. Am intrat cu 115 kilograme, 36 de ani, stangaci, dar sunt mandru ca m-am comportat onorabil. Am incercat sa imi ajut echipa cat am putut de mult. Sa fiti mai buni, sa va iubiti, pentru ca eu vad altfel lucrurile acum, din afara. Sa ne comportam ca o echipa, sa impartim totul intre noi. Fiti oameni adevarati, nu va pierdeti… Vreau sa va spun ca a fost o onoare sa lucrez cu voi, sa dea bunul Dumnezeu sa ajungeti cat mai departe”, a spus Catalin Morosanu, imbratisandu-si in parte, fiecare coleg de echipa, dar si adversar.

Un gest impresionant de fairplay a fost acela in care i-a multumit “eternului” sau adversar de pe trasee, Starlin,  acesta din urma stapanindu-si cu greu lacrimile la auzul vorbelor lui Catalin Morosanu.

Kanal D se mentine, in continuare, lider de piata absolut cu “Survivor Romania”. Peste doua milioane si jumatate de fani au urmarit editia de aseara a reality-ului

Editia de aseara “Survivor Romania”, in care Faimosii au castigat spectaculos jocul de recompensa, la stafeta,  a tinut, din nou, toata tara cu ochii pe Kanal D, statia fiind lider absolut de audienta, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, editia de joi a reality-ului fenomen “Survivor Romania” a fost urmarita de o medie de aproape 2 milioane (1.937.000) de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.

Ieri, in intervalul orar 19:58 – 23:58, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pozitionandu-se pe primul loc, pe toate targeturile. Astfel, statia a inregistrat 11 puncte de rating si 24,4% cota de piata, pe targetul National, 8.9 puncte de rating si 20,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7.7 puncte de rating si 22,5% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URAMTOAREA PAGINA!!!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end