Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuţite, lider de audienţă pe toate segmentele de public

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 10.2 puncte de rating și o cotă de piață de 29.8%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9.2 puncte de rating și 22.2 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 16.7 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.8 puncte de rating și o cotă de piață de 20.6 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 8.2 puncte de rating și 19.2% cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.40, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia  Chefi la cuțite.

Emoțiile au atins cote uriașe în bătălia culinară individuală, în cel de-al patrulea battle al emisiunii, iar de aici şi până la reproşuri a mai fost doar un pas. Chef Scărlătescu a câştigat proba de gătit pe echipe, iar chef Bontea s-a arătat vizibil deranjat de faptul că i-a fost întrerupt lanţul celor trei victorii de până acum. Supărat că rețeta sa pe bază de stridii nu a impresionat, juratul cooking show-ului s-a întrebat ce a fost atât de special la rețeta de „ciorbă de pește” a rivalului său.

 

„Băi, Bontea. Asta e rețeta mea de scoici! De asta sunt eu stăpânul scoicilor. Taci și ascultă! Scoicile sunt ale mele. Ia și tu, vezi că mai ai ceapă, cartofi, piept de pui, mușchi de vită, dar scoicile sunt ale mele”, a răspuns imediat Cătălin Scărlătescu. Nici bucătarii celor două echipe intrate la duel nu s-au lăsat mai prejos şi în timp ce găteau reţete pe bază de peşte şi fructe de mare, cei din echipa bulinelor au fost foarte deranjaţi de faptul că cei din echipa în dungi a lui Sorin Bontea, se ajută între ei.

Chef Dumitrescu a primit o lovitură grea în ediţia de aseară, una dintre concurentele din echipa sa fiind eliminată după proba de duel. În urma degustării făcute de chef Cătălin Scărlătescu, chef Florin Dumitrescu și chef Sorin Bontea, Cristina Raiu din echipa lui chef Dumitrescu a obținut cele mai puține puncte, motiv pentru care a fost eliminată din competiţie. “Cristina a uitat ce i-am spus! A reuşit ca de la 14 puncte, să ajungă să fie prima care pleacă acasă. Ar fi putut să ajungă foarte departe, mai ales că a făcut nişte eforturi foarte mari să ajungă la noi!”, a declarat chef Dumitrescu, iar Cristina a completat: „Îmi pare rău că sunt prima care pleacă acasă şi că n-am reuşit să mă ţin de cuvânt faţă de chef Dumitrescu. Dorinţa mea era foarte mare să ajung cât mai departe, dar orice greşeală se plăteşte!”. 

Lupta continuă în această seară în bucătăria Chefi la cuţite, pe o altă temă, în faţa unui juriu format din vedete şi influenceri. Va fi o întrecere care pe care, mai ales că se anunţă o ploaie de amulete în această seară, de la 20.30, pe Antena 1. Vor urma lovituri dramatice, dar şi situaţii ridicole sau imposibile. În valul schimbărilor rapide şi năucitoare, unii işi vor pierde cumpătul, unii îşi vor disputa superioritatea, în vreme ce alţii vor face eforturi disperate să îşi regăsească îndemânarea. Reproşurile se vor ţine şi ele lanţ, mai ales în mijlocul echipelor, şi vor atinge culmi între chefi. Cum se vor descurca concurenţii în fața unor noi provocări și ce bucătari vor ceda în fața presiunii unei competiții ce devine mai grea cu fiecare etapă, telespectatorii Antena 1 vor vedea disearã, de la 20:30, într-o nouă ediție Chefi la cuțite.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 16 noiembrie 2020

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

ROMÂNII AU TALENT: Un număr de milioane și audiențe de top (video)

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Peste 2.6 milioane de români au urmărit ediția de vineri seara

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 ”Ruslana e un fenomen”, a spus Alexandra Dinu după momentul care i-a lăsat pe toți fără glas și a făcut-o pe noua jurată să nu mai stea pe gânduri și să apese butonul auriu. ”Nu-mi pot imagina cum se poate depăși perfecțiunea”, a completat Alexandra gândindu-se cum o mai poate surprinde Ruslana Krutas în semifinalele competiției.

Tot aseară, pe scena talentului a avut loc reîntoarcerea unui concurent care a scris istorie în urmă cu câțiva ani. Cosmin Adrian, fost finalist Românii au talent, a revenit fără fratele său, dar însoțit de iubită și a oferit un moment de vis. Cei doi tineri au recunoscut că dansul i-a unit deoarece el nu vorbea franceza și nici ea româna. ”Cel mai frumos lucru e combinația dintre iubire și dans”, a concluzionat Andi Moisescu la finalul unei prestații pe care nu o vom uita curând.

 

Vinerile sunt #unusiunu când se încheie cu cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:04! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.9 puncte de rating și 31.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 7.3 puncte de rating și 21.5% share.

În același interval, pe targetul comercial național, PRO TV a înregistrat 15.4 puncte de rating și 36.3% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D, înregistra 9.1 puncte de rating și 21.3% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:38, peste 3.3 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Brigada Bum, Emanuel Stanca,  Luana Cayres, Valeriu Nechitean, Cosmin Adrian și Louise Chapovaloff, Timea Csaszar, Karina Csaszar, Pro Dance, George Căbăl, Cristina Buciucci și Raisa Gogu.

În doar două zile, un tânăr concurent care va urca pe scenă ne va arăta cum se pot îmbina cuvinte precum ”asfalt, încredere, robinet, pantofi, scaun” într-un freestyle rap care va primi aprecierile juraților.

Dacă spectacolul este la dublu, sfârșitul și începutul săptămânii sunt garantat #unusiunu! Ne revedem luni, de la 20:30, cu cea de-a zecea ediție a sezonului.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Show-ul fenomen “Survivor România”, din nou pe primul loc

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider absolut de audiență aseară cu reality-ul fenomen “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția de aseară a emisiunii “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, pe parcurusl celor 4 ore, de aproape 2 milioane (1.933.000) de fani. La nivelul întregii țări, Kanal D a acumulat o cotă de piață, în Prime Time, de peste 25%, în rândul publicului comercial aproape 24%, iar în ceea ce privește publicul de la orașe, stația a înregistrat o cotă de piață de 22%. În minutul de maximă audiență, atins la 22:28, peste două milioane și jumătate (2.550.000) de români urmăreau bătălia sportivă între Faimoșii și Războinicii de la “Survivor România”.

 

Joi, 4 martie, în intervalul orar 19:58 – 24:03, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 10,9% rating și 25,5% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 22,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,5% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

În ediția de aseară a reality-ului “Survivor România” s-a desfășurat jocul de recompensă al săptămânii, duelul sportiv între Faimoși și Razboinici a avut loc pe un traseu dificil, iar bătălia sportivă a fost nelipsită de tensiune, adrenalină, dorința de a câștiga și epuizare. Premiul pentru care s-au duelat aseară cele două echipe a constat în rulouri cu carne și legume, fiecare concurent al echipei câștigătoare a primit două dintre acestea.

Punctul decisiv a fost la ștafeta mixtă, Faimoșii și-au învins adversarii cu scorul de 10 la 9. Pe traseu, din partea echipei roșie au intrat Zannidache și Ana Porgras, iar din partea echipei albastre, Marius și Maria. În următorul joc de recompensă de la “Survivor România”, telespectatorii vor alege pentru ce se vor duela Faimoșii și Razboinicii – aceștia pot vota, pe pagina oficială de Instagram a emisiunii – survivorromania.oficial – și au de ales între hot dog sau oglindă.

 

În ediția din această seară, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, se va desfășura primul joc de imunitate al săptămânii de la Survivor România. Urmează un traseu dificil, accidentări dureroase și nervi întinși la maximum, într-o ediție cu răsturnări spectaculoase de situație.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

VEZI CIRELE DE AUDIENTA PE URMATOARE PAGINA!!!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV a spulberat din nou audiența! Vezi ce producții au fost pe primul loc!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, românii au ales să se informeze de la Știrile PRO TV și să se distreze alături de celebrele personajele din serialul Las Fierbinți. Milioane de telespectatori au stat în fața micilor ecrane, joi seara.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate. Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea ANTENA 1 avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea ANTENA 1 a înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.

 

Românii nu au ratat nici porția săptămânală de comedie din Las Fierbinți, serialul continuă să conducă detașat topul audiențelor. Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. Săptămâna aceasta am văzut cum Gianina s-a lăsat convinsă de Ardiles să cumpere de la el pastile de întinerire, lucru care a generat un întreg haos în sat.

Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național

Perioada 3 martie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

 

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

 

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

 

Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Program TV3 săptămâni ago

Programul PRO TV pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

Analize4 săptămâni ago

FOTO Premiera ROMANII AU TALENT, lider de audienta!

Program TV3 săptămâni ago

Program TV pentru Antena 1 în perioada 12 – 18 februarie 2021

Program TV3 săptămâni ago

Programul KANAL D pentru săptămâna 15 – 21 februarie 2021

MONDEN4 săptămâni ago

Nicușor Stan scoate la vânzare primul Penthouse al complexului Ambasad’Or Home

Emisiuni4 săptămâni ago

DUMINICA – Surpriză pentru Mihai Bendeac în cel de-al zecelea sezon iUmor!

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul de succes “Hercai” are premiera astăzi la Kanal D!

Documentar4 săptămâni ago

Premiera TVR 1: Documentarul „Granita mortii”, o tulburatoare istorie a frontieristilor

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

WOW KANAL D a spulberat audienta din nou! (galerie foto si cifre)

Premieră TV4 săptămâni ago

Serialul turcesc “Hercai” are premiera mâine, la Kanal D!

Emisiuni4 săptămâni ago

VIDEO Radu Ştefan Bănică a câştigat prima gală Te cunosc de undeva!

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

AUDIENŢE TV: Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”

Emisiuni4 săptămâni ago

Ce vedete internaţionale vor urca sâmbătă pe scena Te cunosc de undeva ?

Premieră TV4 săptămâni ago

PREMIERA Astăzi începe sezonul 11 Românii au talent! Ce spune noul jurat?

Companii4 săptămâni ago

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending