ANALIZĂ AUDIENŢE. ”Chefii la cuțite” și-au tăiat partea leului din audiența de prime time! Vezi aici cele mai urmărite programe de marți seară.

0
1245

Marți, 29 mai, Antena 1 şi-a asigurat din nou prima poziţie în audienţe în toate targeturile de referință cu talent show-ul culinar „Chefi la cuțite”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Ca de obicei „La Fierbinți” a fost cea mai urmărită emisiune de prime time, insă pe intervalul analizat Antena 1 a ocupat primul loc.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNational AllUrban All18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2921:301491880412
CHEFI LA CUTITEAntena 119:5923:071234757361
Film – MAX PAYNEPro TV21:3023:281036620342
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35820398109
WOW BIZKanal D22:3624:32632344122
PE BUNE?!Pro TV23:2824:34606356234

Emisunea ”Chefi la cuțite” de aseară a fost urmărită in medie pe minut de 1.234.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:29, a adunat în fața televizoarelor 2.295.000 de români.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul show-ului „Chefi la cuțite” , marți 29 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-23:07
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 118.46.91236.0
Pro TV17.46.51169.8
Kanal D12.04.5807.5
Romania TV5.82.2389.5
Antena 35.42.0361.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-23:07
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.97.9758.0
Pro TV18.37.2698.9
Kanal D10.44.1396.0
Antena 36.22.5237.6
Romania TV5.22.1198.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-23:07
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.38.1361.0
Pro TV25.77.9352.8
Kanal D8.12.5110.8
Romania TV2.40.833.5
Antena 32.30.732.2

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii