Connect with us

Emisiuni

”Chefi la cuțite”, lider de piață cu ediția de luni seară, Chef Scãrlãtescu şi-a ales cuţitul de aur

Avatar

Published

on

Ultima ediție de preselecții din sezonul şapte a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la nivelul tuturor categoriilor de public. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00-23.49, show-ul a condus detașat topul audiențelor, iar minutul de maximă audiență de la 21:20 a strâns în fața ecranelor, la nivel național, aproape 2.200.000 de telespectatori.

Astfel, cei mai iubiți chefi au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7.9 puncte de rating și 23.7% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 6.4 puncte de rating și 19.4 % cota de piață. La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 7.6 puncte de rating și 18.3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5.5 puncte de rating și 13.2 procente din cota de piață. Şi la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 17.8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6.4 puncte de rating și 15.6% cota de piață.

Ediția Chefi la cuțite difuzată luni seară pe Antena 1 a fost una plină de surprize, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol culinar complet. Jurații au împărțit ultimele cuțite în audițiile pe nevăzute din sezonul şapte şi au revãzut prieteni dragi precum Pici (tour managerul lui Ruby), dar şi Marlena Botezatu şi coana Mitza, ajutoarele de nãdejde ale lui Nea Mãrin. Cum pânã acum douã cuţite de aur fuseserã oferite, seara nu se putea încheia fãrã ca chef Scãrlãtescu sã nu îşi aleagã şi el preferatul. „Primul concurent din echipa mea este Alexandru Comerzan!”, a hotãrât acesta, spre marea bucurie a concurentului. „Mã simt extraordinar, fantastic! Pentru mine bucãtãria e tot! Am ales sã fac asta pe viaţã şi acest cuţit de aur este o rãsplatã pentru mine!”, a declarat Alexandru. Totodatã chef Scãrlãtescu a mai precizat: „Am ales sã dau cuţitul de aur unui profesionist, unui om care înţelege foarte bine ce înseamnã bucãtãria!”.

Surprizele însã nu s-au oprit, iar dezvãluirea Ginei i-a lãsat fãrã cuvinte pe cei trei chefi. „Pentru cã mie îmi place sã le pun şi lor emoţiile la încercare, am o surprizã şi pentru chefi. În acest sezon, cele trei echipe vor avea câte 7 concurenţi fiecare!”, le-a spus ea. „Una dintre cele mai frumoase şi incredibile veşti! Ne mãrim familia!”, a exclamat chef Scãrlãtescu, în vreme ce chef Dumitrescu a completat şi el: „Îmi place foarte mult ideea, poţi sã îţi iei şi un Jolly Joker. Te pui cumva în siguranţã!”.

Seara a continuat cu prima probă din etapa crucială de Bootcamp, acolo unde cei 130 de bucătari calificați s-au întrecut la bancul de lucru într-o probă ce le-a dat mari bătăi de cap. În aparență simplă, tema a ridicat multe semne de întrebare în rândul concurenților. „Vrem nişte farfurii cu orice aţi vrea voi şi vã trece prin cap sã puneţi în ele! Aveţi 45 de minute la dispoziţie!”, au fost cuvintele care i-au bulversat de-a dreptul pe concurenţi.

De la salatã caesar, la rețete sofisticate cu semințe și fructe uscate și până la o simplă salată de fructe, bucătarii au încercat să le demonstreze chefilor încă o dată că merită votul lor de încredere. Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au jurizat zeci de preparate, iar gustul și creativitatea au fost două din elementele vitale ce au contribuit la decizia lor.

La finalul edției de luni, jumătate dintre cei calificați în Bootcamp și-au luat rămas bun de la această experiență culinară, astfel încât doar 60 de bucătari vor continua lupta diseară, de la 20:00, pe Antena 1, în două probe consecutive, în care vor avea de demonstrat că merită cu desăvâșire o tunică colorată din partea chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu sau Cătălin Scărlătescu.

Comentarii

Emisiuni

Au început preselecţiile pentru show-ul iUmor. Se caută numere de comedie care să doboare noi recorduri

Avatar

Published

on

            iUmor a început preselecțiile pentru sezonul cu numărul nouă, la Antena 1, iar înscrierile se pot face deja pe http://casting.a1.ro/iumor/.

 

De-a lungul celor opt sezoane de până acum, umoriști de peste tot i-au făcut pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac să râdă, i-au uimit sau i-au șocat cu numere de stand up, magie, mimă sau improvizație, iar cei care vor să participe în noul sezon se pot înscrie pe adresa casting.a1.ro. Indiferent dacă au sau nu experiență pe scenă, oricine crede că le poate demonstra juraților că nu le-au văzut încă pe toate, se poate înscrie la castingul pentru următorul sezon.

 

iUmor este singura emisiune TV din România cu aproape două milioane de abonați pe canalul de YouTube care „savurează” din plin clipurile concurenților și invitaților, ce au făcut senzație pe scenă. Canalul de YouTube iUmor a acumulat peste 1,3 miliarde de vizionări, iar în continuare, cel mai apreciat număr de până acum rămâne cel al lui Ionuț Rusu, din sezonul cu numărul 2, cu peste 14 milioane de vizualizări.

 

Cei opt câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul 1), Maria Popovici (sezonul 2), Doina Teodoru (sezonul 3), Ana Maria Calița (sezonul 4), Andrei Cojocaru (sezonul 5), Irena Boclincă (sezonul 6), Mukinka (sezonul 7) și Edi Văcariu (sezonul 8).

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Acces Direct va avea o ediţie specială, sâmbata, de la ora 17:00, pe Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Începând din 27 iunie, Acces Direct, cea mai vizionată emisie a după-amiezii, va avea o ediţie specială, în fiecare sâmbătă, de la ora 17:00, la Antena 1. Gazda emisiunii, Mirela Vaida, le propune telespectatorilor două ore de news-magazine pentru toată familia, poveşti de viaţă, atât din rândul celebrităţilor, cât şi al oamenilor simpli, divertisment şi rubrici de lifestyle.

„Acces Direct din weekend, mai exact de sâmbăta după-amiaza, va fi o ediţie specială a emisiunii, pentru toată familia, o ediţie cu şi despre oameni simpli, de care noi am fost apropiaţi întotdeauna, cu problemele lor de ordin social sau sentimental, dar va avea şi un puternic conţinut de divertisment. Astfel, vom avea invitaţi din rândul celebrităţilor, vom afla detalii în premieră despre noutăţile lor artistice, dar şi despre momentele importante din vieţile acestora. Ba chiar vom pătrunde în casele lor, pe care poate unii dintre ei şi le vor prezenta în premieră la Acces Direct. Alături de noi vor fi săptămânal şi vloggeri şi influenceri, cu care vom vorbi despre tot ce credem că este important să afle publicul nostru. Aşadar, vă propunem două ore de divertisment şi informaţii utile, poveşti reale din viaţa oamenilor simpli şi a celebrităţilor, pentru că până la urmă, orice vedetă, înainte de toate, e un om cu trăirile şi experienţele sale, ca oricare dintre noi! Aşadar, nu uitaţi, începând cu sâmbăta aceasta, de la 17:00, vă dau întâlnire în fiecare săptămână, bineînţeles, pe Antena 1!”, a declarat Mirela Vaida.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Zeci de artişti alături de Paul Surugiu-Fuego în campania „Drag de România mea!”

Avatar

Published

on

            Duminică, 21 iunie, ora 15:00, la TVR 2, Paul Surugiu-Fuego ne invită să urmărim ultima ediţie a celui de-al IV-lea sezon al emisiunii „Drag de România mea!”. Pe parcursul galelor speciale, telespectatorii au cunoscut oameni remarcabili, imagini puternice, muzică, artişti de valoare, dar și eroi ai timpului prezent. Alături de multe surprize şi exclusivităţi, vom afla detalii despre campania „Drag de România mea!”, care a reunit zeci de artişti îndrăgiţi de public.

 

România a străbătut o perioadă grea din cauza pandemiei. Ultimele luni au fost extrem de dificile pentru toată lumea, o perioadă plină de adevărate lecții, gânduri și cu o puternică încărcătură emoţională. Încă de la începutul acestei crize, Paul Surugiu-Fuego a lansat campania „Drag de România mea”, o inițiativă de empatie și susținere venită din partea artiștilor români, care a reunit zeci de nume cunoscute.

Peste 65 de artiști din mai multe domenii au transmis gânduri frumoase fanilor, prin intermediul online-ului, pe pagina de Facebook a emisiunii de la TVR 2. Videoclipurile postate au strâns aproape 2 milioane de vizualizări. Printre filmuleţele apreciate se numără cele realizate de Matilda Pascal Cojocărița, Carmen Rădulescu, Alesis, Ianna Novac, tenorul Teodor Ilincăi, Viorica Copoț, Valeria şi Traian Ilea, Cornel Borza, Virginia Linu, celebru creator de costume populare, artistul popular Ovidiu  Purdea Someş, compozitorul Viorel Gavrilă, marii actori Marius Bodochi şi Costel Constantin sau Marina Voica. La 84 de ani, artista s-a filmat singură și a încurajat publicul să iubească mai mult România.

Timp de aproape trei luni, artiştii au transmis mesaje fanilor, îndemnându-i la cumpătare, la unitate, la respectarea legilor şi să stea în casă alături de „Drag de România mea”, emisiunea atât de îndrăgită difuzată de TVR 2.

Moderatorul emisiunii, Paul Surugiu-Fuego ne transmite gândul său: „Mi-am spus că nu trebuie să stăm cu mâinile-n sân. Dincolo de toate proiectele mele de pe timpul pandemiei, m-am gândit să fiu alături de oameni prin această campanie. Și nu o puteam face singur, pentru că suntem mulți cei care avem drag de România. Și-am început să sun și colegii mei, peste 65 de personalități care mi-au fost aproape și-au transmis mesaje frumoase și-au îndemnat oamenii să urmărească emisiunea noastră, de duminică, de la ora 15.00, o oază de bucurie în perioadele tulburi pe care le traversăm.”

„Cred că am reușit să facem ceva special, de suflet. Şi mai cred că toate aceste mesaje au ajuns acolo unde trebuie, iar oamenii, pe timp de pandemie, cât au stat în casă, au văzut că artiștii le sunt alături şi toți suntem egali în fața unei catastrofe. Eu cred în ideea de unitate și asta am vrut să arăt, că uniți putem ajuta, chiar și pentru puțin, pe cei din jurul nostru! Nu știu dacă-i mult sau puțin, nu știu dacă importanța e mare, dar cred că inițiativa a ajutat, cred că oamenii ne-au simțit aproape, cred că artiștii au putut intra în contact cu publicul. Iar impactul a fost unul formidabil şi le mulțumesc pentru asta tuturor celor implicaţi! Iar în România aceasta pestriță, și-așa încercată, cred eu că o vorbă bună înseamnă mai mult decât un mișto sau o cacealma ieftină. Pentru cei care mai au minte și vor să înțeleagă și slavă Cerului, suntem mulți și-n această categorie!”, a mai adăugat artistul.

În exclusivitate, duminică îl veţi vedea pe Fuego în grădina casei sale, povestind despre cum a depășit perioada de criză. Îl vom cunoaște și pe Simba, câinele său, un superb Akita Inu. Vom afla şi activităţiile artistului, care ne va arăta ce cărți a citit și ne va povesti despre campania online, mulțumind tuturor celor care i-au fost alături. Paul Surugiu ne va invita şi în atelierul său de pictură, iar mai apoi, din studioul lui Vlad Crețu, locul în care pe timpul pandemiei s-au născut proiecte admirabile, Fuego a pregătit mai multe daruri muzicale. Vom revedea și câteva momente de umor, speciale, dar și cele mai recente videoclipuri ale artistului. Nu ratați o emisiune pe cinste, la TVR 2 !

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0