Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Avatar

Published

on

Credit foto: ANTENA 1

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,616,268
 Pro TV1,312,553
 Antena 10,88,335
TEO SHOWDigi 240,66,427
15:00-17:00Happy Channel0,55,423
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,313,7217
 Antena 11,810,6169
 Pro TV1,69,5151
TEO SHOWRomania TV1,27,4118
15:00-17:00Antena 31,16,8108
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,7464
 Antena 12,011,3356
 Romania TV1,69,2289
TEO SHOWPro TV1,69,0284
15:00-17:00Antena 31,05,4170
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aseară, „Chefi la cuțite” a fost din nou lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Şi marți  seara, telespectatorii au ales „Chefi la cuţite”! Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating şi 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite! Sorin Bontea a oferit mult râvnitul cuţit de aur unui bucătar venit tocmai din Germania. Ionuţ Belei a făcut spectacol în faţa celor trei chefi cu o reţetă de nougat cu caramel sărat şi fructe. Cu o diplomă de electrician, acesta a ales bucătăria din întâmplare acum 7 ani și a reușit să lucreze inclusiv cu chefi de stele Michelin. Talentul gastronomic și dorința de a evolua, l-au făcut pe chef Bontea să-i ofere un loc sigur la el în echipă. Când chef Bontea a rostit numele lui Ionuţ în platou, emoţiile au fost atât de mari, încât nu doar iubita lui a izbucnit în lacrimi, ci şi Gina Pistol.

Spectacolul din bucătărie continuă și în această seară la Antena 1. Brad Vee Johnson, fostul solist al trupei Bonnie M, vine în platoul Chefi la cuţite. Cu ce preparat îi va surprinde pe cei trei chefi şi care va fi atmosfera din platou, telespectatorii vor putea afla urmărind cea mai nouă ediţie a emisiunii, în această seară, de la ora 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 22 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0