Connect with us

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audiență: Peste 2.300.000 de telespectatori au urmărit formarea echipelor

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de marți seară a show-ului Chefi la cuțite a oferit o porție de adrenalină și suspans concurenților, dar și celor din fața micilor ecrane, ce au așteptat cu sufletul la gură verdictul final al juraților, pentru a afla numele bucătarilor din echipele sezonului șase. Cel mai iubit show culinar s-a impus ca lider detașat de audiență pe toate categoriile de public, în intervalul 20.00-23.14 în care a fost difuzat.

Ultimele probe de Bootcamp și formarea echipelor finale ale chefilor au adunat în fața micilor ecrane peste 2.300.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 20.50.

Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 9.2 puncte de rating și 25,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,6 puncte de rating și 21,1 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 19,5 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,8 puncte de rating și 15,3 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 20% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,7 puncte de rating și 16,6 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 8.1 puncte de rating și 23% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.6 puncte de rating și 16,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,5 puncte de rating și 17,8% cota de piață.

Pane-ul și tapas-urile, doar aceste ultime două probe din Bootcamp au stat între bucătari și visul de a obține o tunică, iar savoarea, originalitatea rețetei, dar și tehnica de gătit s-au dovedit a fi decisive.  Testele culinare au fost presărate cu emoții la superlativ și au continuat cu jurizări exigente din partea chefilor Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Aceștia au vrut să descopere cine poate lucra sub presiune, ce concurent este capabil să improvizeze la bancul de lucru în cele mai grele momente, ca mai apoi să pună un preparat excepțional în farfurie, și i-au căutat doar pe cei care au demonstrat că știu să se joace cu gustul și plating-ul pentru a impresiona.

Dacă 120 de concurenți s-au calificat în primul test al etapei de Bootcamp, după jurizarea celor trei probe consecutive, doar 25 au rămas la bancurile de lucru, fiind la un singur pas de a intra în echipele de anul acesta. Dar pentru că noutatea sezonului, cuțitul de aur- acordat de fiecare chef unui bucătar excepțional, a trimis direct câte un om în echipa juraților încă din audiții, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut fiecare la dispoziție câte cinci voturi de încredere în ediția de marți seară, cinci locuri disponibile în trupele lor.

Tot aseară, prin tragere la sorți, chefii au dezvăluit culorile tunicilor în care vor lupta. În Anul Centenarului, culorile drapelului național vor fi și cele regăsite în bucătăria ”Chefi la cuțite” astfel: chef Sorin Bontea va defila în albastru, chef Cătălin Scărlătescu va continua să lupte în galben, iar Chef Florin Dumitrescu va căuta să câștige cu o armată roșie de bucătari. 

Aseară, prima alegere a lui chef Dumitrescu a fost Valentin Dumitrescu, bucătarul junior de doar 18 ani. Tot în echipa albastră s-au mai alăturat Marius Greab și Sorin Stan, doi tineri talentați, pasionați de gastronomie, dar și Nela Chișcoci și Creața, două doamne entuziaste, capabile să dea gust mâncării. Împreună cu Silviu Nedelea, cuțitul de aur al echipei albastre, aceștia vor forma trupa pe care se bazează chef Florin în cel de-al șaselea sezon ”Chefi la cuțite”: ” Vreau luptă, vreau fairplay, bătălie în farfurii.”, a spus acesta.

Chef Scărlătescu și-a dorit o armată de bucătari determinată, care să completeze experiența gastronomică a Mariei Burlacu, bucătarul de aur al echipei galbene: ” Tot ce îmi doresc…este să văd steagul galben sus. Să înceapă războiul!”. Andrei Balasz, Marian Rusu și Cătălin Badici sunt cei trei bucătari cu experiență ce s-au alăturat cu mult entuziasm trupei lui chef Cătălin, urmați de două alte concurente ce l-au impresionat pe chef Scărlătescu prin determinare și creativitatea dovedită în Bootcamp, Edna Bahu și Ana Crudu.

Chef Bontea, ce speră ca anul acesta albastru să fie sinonim cu victoria, a completat echipa începută de Alex Ilinca, cuțitul său de aur. Mihai Munteanu, Mona Șianțiu și Sorin Stan au fost alegerile juratului de aseară, iar votul său de încredere a fost câștigat de talentul culinar al bucătarilor. Și Denis Țimbălaru, concurent ce încearcă de patru sezoane să intre în echipe, și-a văzut aseară visul împlinit, în timp ce Ovidiu Malișevschi, singurul bucătar ce a refuzat cuțitul de aur din partea lui chef Sorin, pe motiv că și-ar fi dorit să facă parte din echipa lui Florin Dumitrescu, a primit în cele din urmă tot o tunică albastră meritată pe deplin. ”Ce este cel mai important este să câștigăm în confruntări.”, le-a spus juratul la final.

Emoții mari, dar și bucurii pe măsură la alegerea celor trei echipe: concurenții au trecut prin toate stările în așteptarea deciziilor celor trei jurați, iar cei mai norocoși și talentați dintre ei au obținut o tunică și votul de încredere al unui chef ce le va fi mentor într-o experiență culinară unică.

Cu echipele  sezonului șase ne reîntâlnim săptămâna viitoare pe Antena  1, luni și marți, de la 20:00, când se va da startul unei lupte ,,la cuțite, în prima confruntare dintre trupele de bucătari.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 11 decembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: