Connect with us

AUDIENȚE TV

„Chefi la cuțite”, record absolut de audiență: ediția de luni a obținut cele mai mari cifre de la lansarea sezonului 6

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția Chefi la cuțite de luni, 26 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: etapa de jurizări pe nevăzute difuzată aseară a obținut cele mai bune cifre pe publicul comercial de la lansarea sezonului șase și s-a clasat ca lider detașat de audiență atât la nivelul publicului tânăr, cât și la orașe.

În intervalul orar 19.59-23.06, cel mai iubit show culinar nu a avut rival și a condus cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 28,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.6 puncte de rating și 21,1 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,2 puncte de rating și 20,4 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 15,9 procente din cota de piață. Nu mai mult de 2.061.000 de telespectatori la nivel national urmăreau luni seară, în minutul de maximă audiență, spectacolul jurizărilor pe nevăzute.

Ziua de 26 noiembrie a clasat Antena 1 ca lider de piață și în prime-time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,9 puncte de rating și 25,3 % cota de piață. Pe același target, în prime-time, poziția scundă a revenit postului Pro Tv cu o medie de 8,4 puncte de rating și 23,9 % cota de piață. Și la orașe Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 % cota de piață.

Personaje speciale și preparate pe măsură și-au făcut apariție cu doar câteva etape înainte ca jurizările pe nevăzute să se încheie, iar concurenții s-au întrecut la bancurile de lucru pentru a-i impresiona pe chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Fără să știe cine se afla în spatele ușilor, cei trei s-au bucurat de farfurii delicioase, pregătite de bucătari fără experiență în domeniu.

Experiența ”Chefi la cuțite” oferă tuturor pasionaților de gătit șansa să se afirme, acesta fiind și motivul principal pentru care Georgiana Feerică s-a înscris în acest concurs. Cu o rețetă simplă a copilăriei, prăjitura cu bulion, aceasta a reușit să obțină fără emoții un pașaport de trecere către etapa următoare: ”Eu am crescut cu prăjitura asta, mi-o pregătea mereu bunica.”, a afirmat chef Scărlătescu impresionat. O farfurie senzațională de trei cuțite a fost pregătită, luni seară, de un barman ospătar de douăzeci de ani. Alexandra Neagoe a pariat că poate obține acordul chefilor cu sushi, iar tehnica și gustul autentic al preparatului au ajutat-o să obțină cu ușurință votul chefilor: ”Farfuria e perfectă! Felicitări!”. Tot aseară, cunostcutul actor Emil Mitrache asigurat umorul în platou, Dan Mihai Zarug, designer vestimentar, a demonstrat că moda și gătitul au ceva în comun, iar Jean Gavril, cântăreț, a transpus dragostea pentru muzică într-un preparat semnătură, ce poartă numele unei piese proprii: ”Cuțit la abdomen. Jurizările de succes ale celor doi și cele două cuțite necesare calificării au arătat în că în cel mai iubit show culinar pasiunea pentru gătit este cea mai importantă.

Printre preparate delicioase s-au strecutat și două rețete exotice, pregătite de doi foști concurenți ”Chefi la cuțite”. Ionuț Chirițoiu, semifinalist din echipa lui chef Bontea în sezonul 4, și Giovanni Popic, finalist din trupa de bucătari a lui chef Dumitrescu, au venit să-i revadă pe chefi, dar și să îi suprindă cu niște farfurii speciale: mousse dulce de castravete cu fructe de pădure și gelato de mici. Tot aseară, jurații au oferit și un cuțit în culise, după o jurizare ce i-a pus pe gânduri: “Am gustat din nou preparatul şi ne-am dori să te vedem în continuare!”, i-au spus aceștia lui Julio Lucas ”De Espana”, ce e încântat cu o farfurie specifică gastronomiei spaniole.

Amuleta serii de luni a fost adjudecată de chef Florin Dumitrescu, ce a obținut al patrulea avantaj valoros din acest sezon. Cu o farfurie fine dining, ce a avut la bază un ingredient simplu, fasolea, juratul și-a câștigat dreptul să blocheze un concurent din echipele adverse pentru jumătate din durata unei probe în confruntări: ”Savoarea mâncării am simțit-o de la prima îmbucătură, iar finalul a fost apoteotic! Gustam din prima farfurie, dar trăgeam cu ochii la ultima.”, a mărturisit chef Petrișor Tănase, invitatul special al serii. Astfel, chef Florin și chef Sorin ocupă primul loc în clasamentul amuletelor, cu patru cartoline câștigate, pe când chef Cătălin a obținut doar una singură.

Jurizările pe nevăzute continuă și în seara aceasta la Chefi la cuțite, iar jurații vor intra în lupta culinară pentru a obține bonusul cu numărul 10, din cele 12 puse la dispoziție în acest sezon. Ce personaje inedite își vor face apariția, dar și cum va arăta clasamentul amuletelor la finalul serii, telespectatorii Antena 1 vor afla în această seară, începând cu 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 26 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending