Connect with us

AUDIENȚE TV

„Chefi la cuțite”, record absolut de audiență: ediția de luni a obținut cele mai mari cifre de la lansarea sezonului 6

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția Chefi la cuțite de luni, 26 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: etapa de jurizări pe nevăzute difuzată aseară a obținut cele mai bune cifre pe publicul comercial de la lansarea sezonului șase și s-a clasat ca lider detașat de audiență atât la nivelul publicului tânăr, cât și la orașe.

În intervalul orar 19.59-23.06, cel mai iubit show culinar nu a avut rival și a condus cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,1 puncte de rating și 28,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.6 puncte de rating și 21,1 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,2 puncte de rating și 20,4 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 15,9 procente din cota de piață. Nu mai mult de 2.061.000 de telespectatori la nivel national urmăreau luni seară, în minutul de maximă audiență, spectacolul jurizărilor pe nevăzute.

Ziua de 26 noiembrie a clasat Antena 1 ca lider de piață și în prime-time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,9 puncte de rating și 25,3 % cota de piață. Pe același target, în prime-time, poziția scundă a revenit postului Pro Tv cu o medie de 8,4 puncte de rating și 23,9 % cota de piață. Și la orașe Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 % cota de piață.

Personaje speciale și preparate pe măsură și-au făcut apariție cu doar câteva etape înainte ca jurizările pe nevăzute să se încheie, iar concurenții s-au întrecut la bancurile de lucru pentru a-i impresiona pe chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Fără să știe cine se afla în spatele ușilor, cei trei s-au bucurat de farfurii delicioase, pregătite de bucătari fără experiență în domeniu.

Experiența ”Chefi la cuțite” oferă tuturor pasionaților de gătit șansa să se afirme, acesta fiind și motivul principal pentru care Georgiana Feerică s-a înscris în acest concurs. Cu o rețetă simplă a copilăriei, prăjitura cu bulion, aceasta a reușit să obțină fără emoții un pașaport de trecere către etapa următoare: ”Eu am crescut cu prăjitura asta, mi-o pregătea mereu bunica.”, a afirmat chef Scărlătescu impresionat. O farfurie senzațională de trei cuțite a fost pregătită, luni seară, de un barman ospătar de douăzeci de ani. Alexandra Neagoe a pariat că poate obține acordul chefilor cu sushi, iar tehnica și gustul autentic al preparatului au ajutat-o să obțină cu ușurință votul chefilor: ”Farfuria e perfectă! Felicitări!”. Tot aseară, cunostcutul actor Emil Mitrache asigurat umorul în platou, Dan Mihai Zarug, designer vestimentar, a demonstrat că moda și gătitul au ceva în comun, iar Jean Gavril, cântăreț, a transpus dragostea pentru muzică într-un preparat semnătură, ce poartă numele unei piese proprii: ”Cuțit la abdomen. Jurizările de succes ale celor doi și cele două cuțite necesare calificării au arătat în că în cel mai iubit show culinar pasiunea pentru gătit este cea mai importantă.

Printre preparate delicioase s-au strecutat și două rețete exotice, pregătite de doi foști concurenți ”Chefi la cuțite”. Ionuț Chirițoiu, semifinalist din echipa lui chef Bontea în sezonul 4, și Giovanni Popic, finalist din trupa de bucătari a lui chef Dumitrescu, au venit să-i revadă pe chefi, dar și să îi suprindă cu niște farfurii speciale: mousse dulce de castravete cu fructe de pădure și gelato de mici. Tot aseară, jurații au oferit și un cuțit în culise, după o jurizare ce i-a pus pe gânduri: “Am gustat din nou preparatul şi ne-am dori să te vedem în continuare!”, i-au spus aceștia lui Julio Lucas ”De Espana”, ce e încântat cu o farfurie specifică gastronomiei spaniole.

Amuleta serii de luni a fost adjudecată de chef Florin Dumitrescu, ce a obținut al patrulea avantaj valoros din acest sezon. Cu o farfurie fine dining, ce a avut la bază un ingredient simplu, fasolea, juratul și-a câștigat dreptul să blocheze un concurent din echipele adverse pentru jumătate din durata unei probe în confruntări: ”Savoarea mâncării am simțit-o de la prima îmbucătură, iar finalul a fost apoteotic! Gustam din prima farfurie, dar trăgeam cu ochii la ultima.”, a mărturisit chef Petrișor Tănase, invitatul special al serii. Astfel, chef Florin și chef Sorin ocupă primul loc în clasamentul amuletelor, cu patru cartoline câștigate, pe când chef Cătălin a obținut doar una singură.

Jurizările pe nevăzute continuă și în seara aceasta la Chefi la cuțite, iar jurații vor intra în lupta culinară pentru a obține bonusul cu numărul 10, din cele 12 puse la dispoziție în acest sezon. Ce personaje inedite își vor face apariția, dar și cum va arăta clasamentul amuletelor la finalul serii, telespectatorii Antena 1 vor afla în această seară, începând cu 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 26 noiembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: