A-Z NEWS
Cifra de afaceri a companiei Heineken a scazut cu 5% in 2013
HEINEKEN România își anunță rezultatele pentru anul 2013:
- Cifra de afaceri netă în valoare de1.120 milioane RON, în scădere cu 5% comparativ cu 2012.
- Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
- Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
- Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.
Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România:
“2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul căstrategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune.”
Planuri pentru 2014:
“În 2014 ne așteptăm,în continuare, la condiții dificileșine vom ghida dupăaceeași strategieperformantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.
Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate“Brewing a Better Future”:
- · HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patruarii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.
- · În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”. Compania a scăzutconsumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest,compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA
-
Grila de programe6 zile ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 20-26 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
ADVERTORIALE2 zile ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 14 ianuarie 2023
-
Seriale2 săptămâni ago
Premiera Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul publicului comercial feminin
-
RECOMANDARI TVo săptămână ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 13 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
Reality Show2 săptămâni ago
Duelul reality-show-urilor: „Survivor România“ vs „America Express“ . Pro TV face o mutare-surpriză pentru Antena 1
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 15 ianuarie 2023
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
Premiera America Express, lider detașat de audiență. Cea mai bună lansare din cele 5 sezoane ale reality show-ului