Connect with us

A-Z NEWS

Cifra de afaceri a companiei Heineken a scazut cu 5% in 2013

Published

on

Reclame

HEINEKEN România își anunță rezultatele pentru anul 2013:

  • Cifra de afaceri netă în valoare de1.120 milioane RON, în scădere cu 5% comparativ cu 2012.
  • Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
  • Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
  • Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.

Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România:

“2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul căstrategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune.”

Planuri pentru 2014:

“În 2014 ne așteptăm,în continuare, la condiții dificileșine vom ghida dupăaceeași strategieperformantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts.

 

Progrese în cadrul Agendei de SustenabilitateBrewing a Better Future”:

  • ·         HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patruarii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.
  • ·         În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei Brewing a Better Future”. Compania a scăzutconsumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest,compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending