Connect with us

ALL MEDIA

DEZASTRU | Televiziunile, Radiourile si Presa Scrisa pe pierdere in 2012! Vezi ce trust a fost pe castig!

Redactia Radar de Media

Published

on

Cele mai multe instituţii media din România au înregistrat pierderi în 2012, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor. Foarte puţine astfel de companii au înregistrat profit semnificativ, câteva au avut profit de câteva zeci de mii de euro, în timp ce pierderile pe care le raportează majoritatea se ridica la sute de mii, milioane sau zeci de milioane de euro. Printre puţinele companii care figurează cu profit se numără Antena 3, Mediafax Group, Convergent Media (GSP), Media Camina (Radio Zu), scrie Hotnews.ro

Dintre companiile principale de televiziune, doar Antena 3 raportează profit în 2012, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor: un plus de 190 de mii de euro pentru compania trustului Intact, care în 2011 era pe pierdere. Între timp, Antena TV Group (ce reuneşte Antena 1, Antena 2, Euforia şi GSP TV), care în 2011 înregistră profit, a înregistrat o pierdere de 1,3 milioane de euro în 2012.

 

  • Pro TV S.A., compania ce reuneşte toate posturile din reţeaua Pro TV, raportează o pierdere netă de 25,6 milioane de euro. La începutul acestui an, compania-mama a Pro TV, Central European Media Enterprises, raporta pentru 2012, în cazul operaţiunilor de radiodifuziune din România, un profit operaţional înainte de depreciere şi amortizare de 10,15 milioane de dolari.
  • Televiziunea publica a raportat o pierdere netă de 33 milioane de euro, iar Radioul public – un profit de 14 mii de euro.
  • Compania care deţine licenta România TV, Ridzone Computers, apare cu o cifră de afaceri de doar 2.500 de euro, iar pierderile raportate sunt de 2,1 milioane de euro. Pe de altă parte, compania RTV Satellite Net din Ploieşti raportează o cifră de afaceri de 4 milioane de euro şi pierderi nete de 3,4 milioane.
  • În rândul principalelor radiouri, doar Grupul Media Camina (Radio ZU, Romantic) raportează un profit semnificativ: aproape 73.000 de euro, în timp ce companiile care operează Europa FM sau Radio 21 au înregistrat pierderi semnificative.
  • În rândul principalelor companii de presa scrisă şi online, majoritatea înregistrează pierderi. Dintre principalele astfel de instituţii, cu date publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor, doar Mediafax Group (Mediafax, Gândul.info, Ziarul Financiar, Pro Sport etc.), Convergent Media (Gazeta Sporturilor etc.) şi ROL Online Network (Rol.ro) raportează profit în 2012.
  • Ringier România (Libertatea, numeroase reviste) raportează pierdere netă pentru 2012. În aprilie, compania elveţiană anunţă că afacerea din România a înregistrat profit EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) pentru al doilea an consecutiv, dar că activităţile tradiţionale de publishing au încheiat anul cu pierdere.

Mai multe companii, precum Realitatea Media, companiile din Adevărul Holding, Editura Evenimentul şi Capital (Evenimentul Zilei, Capital) nu au date disponibile pentru anul 2012.

Valorile de mai jos sunt calculate la cursul mediu leu-euro pentru anul 2012!

 

Companie (media) – Cifră de afaceri 2012 (euro) – Profit/Pierdere net(a) 2012 (euro)

Companii de televiziune şi radio

Pro TV S.A. (Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Pro FM etc.) – 107.140.011 – (-)25.670.755
Antena TV Group (A1, A2, Euforia, GSPTV) – 48.159.232 – (-)1.311.190
Antena 3 – 15.302.204 – (+)190.573
SBS Broadcasting (Prima TV, Kiss FM etc.) – 16.693.599 – (-)3.437.517
Dogan Media International (Kanal D) – 12.230.900 – (-)8.227.004
B1 TV Channel – 5.846.915 – (-)579.607
SRTV – 125.036.840 – (-)32.997.293
SRR – 90.384.715 – (+)14.150
Grupul Media Camina (Radio Zu, Romantic) – 5.351.993 – (+)72.811
Ridzone Computers (România TV) – 2.505 – (-)2.146.184
RTV Satellite Net (România TV) – 4.019.420 – (-)3.433.202
Europe Developpement International-R (Europa FM) – 3.264.679 – (-)1.618.133
Radio XXI (Radio 21) – 875.537 – (-)1.925.005

Companii de presa scrisă şi online

Mediafax Group (Mediafax, Gândul.info, ZF, Pro Sport etc.) – 20.090.534 – (+)424.766
Ringier România (Libertatea, eJobs, reviste etc) – 27.022.908 – (-)2.890.542
Convergent Media (Gazeta Sporturilor etc.) – 9.498.120 – (+)43.102
Medien Holding (România libera etc.) – 368.107 – (-)3.469.210
Intact Publishing (Jurnalul Naţional) – 5.591.797 – (-)673.380
Sanoma Hearst România (Cosmopolitan etc.) – 8.212.311 – (-)2.515.440
Media Bit Software (HotNews.ro) – 604.170 – (-)11.558
Internet Corp (Wall-street.ro etc.) – 1.675.548 – (-)254.940
ROL Online Network (Rol.ro) – 1.031.165 – (+)38.025

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0