Connect with us

ALL MEDIA

DEZASTRU | Televiziunile, Radiourile si Presa Scrisa pe pierdere in 2012! Vezi ce trust a fost pe castig!

Redactia Radar de Media

Published

on

Cele mai multe instituţii media din România au înregistrat pierderi în 2012, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor. Foarte puţine astfel de companii au înregistrat profit semnificativ, câteva au avut profit de câteva zeci de mii de euro, în timp ce pierderile pe care le raportează majoritatea se ridica la sute de mii, milioane sau zeci de milioane de euro. Printre puţinele companii care figurează cu profit se numără Antena 3, Mediafax Group, Convergent Media (GSP), Media Camina (Radio Zu), scrie Hotnews.ro

Dintre companiile principale de televiziune, doar Antena 3 raportează profit în 2012, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor: un plus de 190 de mii de euro pentru compania trustului Intact, care în 2011 era pe pierdere. Între timp, Antena TV Group (ce reuneşte Antena 1, Antena 2, Euforia şi GSP TV), care în 2011 înregistră profit, a înregistrat o pierdere de 1,3 milioane de euro în 2012.

 

  • Pro TV S.A., compania ce reuneşte toate posturile din reţeaua Pro TV, raportează o pierdere netă de 25,6 milioane de euro. La începutul acestui an, compania-mama a Pro TV, Central European Media Enterprises, raporta pentru 2012, în cazul operaţiunilor de radiodifuziune din România, un profit operaţional înainte de depreciere şi amortizare de 10,15 milioane de dolari.
  • Televiziunea publica a raportat o pierdere netă de 33 milioane de euro, iar Radioul public – un profit de 14 mii de euro.
  • Compania care deţine licenta România TV, Ridzone Computers, apare cu o cifră de afaceri de doar 2.500 de euro, iar pierderile raportate sunt de 2,1 milioane de euro. Pe de altă parte, compania RTV Satellite Net din Ploieşti raportează o cifră de afaceri de 4 milioane de euro şi pierderi nete de 3,4 milioane.
  • În rândul principalelor radiouri, doar Grupul Media Camina (Radio ZU, Romantic) raportează un profit semnificativ: aproape 73.000 de euro, în timp ce companiile care operează Europa FM sau Radio 21 au înregistrat pierderi semnificative.
  • În rândul principalelor companii de presa scrisă şi online, majoritatea înregistrează pierderi. Dintre principalele astfel de instituţii, cu date publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor, doar Mediafax Group (Mediafax, Gândul.info, Ziarul Financiar, Pro Sport etc.), Convergent Media (Gazeta Sporturilor etc.) şi ROL Online Network (Rol.ro) raportează profit în 2012.
  • Ringier România (Libertatea, numeroase reviste) raportează pierdere netă pentru 2012. În aprilie, compania elveţiană anunţă că afacerea din România a înregistrat profit EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) pentru al doilea an consecutiv, dar că activităţile tradiţionale de publishing au încheiat anul cu pierdere.

Mai multe companii, precum Realitatea Media, companiile din Adevărul Holding, Editura Evenimentul şi Capital (Evenimentul Zilei, Capital) nu au date disponibile pentru anul 2012.

Valorile de mai jos sunt calculate la cursul mediu leu-euro pentru anul 2012!

 

Companie (media) – Cifră de afaceri 2012 (euro) – Profit/Pierdere net(a) 2012 (euro)

Companii de televiziune şi radio

Pro TV S.A. (Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Pro FM etc.) – 107.140.011 – (-)25.670.755
Antena TV Group (A1, A2, Euforia, GSPTV) – 48.159.232 – (-)1.311.190
Antena 3 – 15.302.204 – (+)190.573
SBS Broadcasting (Prima TV, Kiss FM etc.) – 16.693.599 – (-)3.437.517
Dogan Media International (Kanal D) – 12.230.900 – (-)8.227.004
B1 TV Channel – 5.846.915 – (-)579.607
SRTV – 125.036.840 – (-)32.997.293
SRR – 90.384.715 – (+)14.150
Grupul Media Camina (Radio Zu, Romantic) – 5.351.993 – (+)72.811
Ridzone Computers (România TV) – 2.505 – (-)2.146.184
RTV Satellite Net (România TV) – 4.019.420 – (-)3.433.202
Europe Developpement International-R (Europa FM) – 3.264.679 – (-)1.618.133
Radio XXI (Radio 21) – 875.537 – (-)1.925.005

Companii de presa scrisă şi online

Mediafax Group (Mediafax, Gândul.info, ZF, Pro Sport etc.) – 20.090.534 – (+)424.766
Ringier România (Libertatea, eJobs, reviste etc) – 27.022.908 – (-)2.890.542
Convergent Media (Gazeta Sporturilor etc.) – 9.498.120 – (+)43.102
Medien Holding (România libera etc.) – 368.107 – (-)3.469.210
Intact Publishing (Jurnalul Naţional) – 5.591.797 – (-)673.380
Sanoma Hearst România (Cosmopolitan etc.) – 8.212.311 – (-)2.515.440
Media Bit Software (HotNews.ro) – 604.170 – (-)11.558
Internet Corp (Wall-street.ro etc.) – 1.675.548 – (-)254.940
ROL Online Network (Rol.ro) – 1.031.165 – (+)38.025

Comentarii

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Remorci auto si piese de schimb la cel mai bun raport pret/calitate numai la Depozitulderemorci.ro!

Avatar

Published

on

Optiunile pe care le aveti atunci cand sunteti in cautarea unor remorci auto, sunt extrem de multe si variate fata de cum v-ati putea astepta. In functie de destinatia pe care vreti sa i-o atribuiti remorcii, puteti alege dintr-o gama vasta de produse, remorci de diverse tipuri pentru diverse intrebuintari.

Cel mai intalnit tip de remorca ce poate fi observata pe strazi, este acea remorca auto care are o masa maxima autorizata de incarcare de pana la 750 kg. Aceasta poate sa fie utilizata in orice fel de activitate, dupa bunul plac. Aceasta remorca este ideala atunci cand aveti de mutat, de exemplu, articole de mobilier sau bagaje, pentru ca exista si posibilitatea de a fi acoperita, deci in cazul in care ploua, bunurile dumneavoastra  vor putea ajunge la destinatie in stare perfecta.

Trebuie sa retineti faptul ca daca, impreuna cu incarcatura, nu depaseste greutatea de 750 de kilograme, nu este nevoie sa fie dotata cu sistem de franare. In cazul in care trece de aceasta greutate, este necesar sa aveti asigurat un sistem de franare. Exista de asemenea diverse prevederi legale de care trebuie sa tineti cont in momentul in care doriti sa atasati o remorca la un autoturism, prevederi legate de acea masa maxima autorizata, categoria de permis detinuta si asa mai departe.

Fiecare categorie de permis are mentionata la final tipul de remorca auto cu care aveti voie sa circulati asa ca, inainte de a pleca la drum, cel mai bine este sa va aruncati un ochi pe legislatia auto in vigoare.

Acest lucru este exprimat sub forma unui raport intre masa totala a ansamblului de vehicule  cu care se face transportul si masa totala maxima autorizata a remorcii. Spre exemplu la categoria B, ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu trebuie sa depaseasca 750 kg.

In cazul in care si dumneavoastra cautati o remorca 750 kg, Depozitulderemorci.ro va poate oferii cele mai bune solutii pentru nevoile dumneavoastra, atat remorci cu frana cat si fara, cu un ax sau doua, cu aripi din plastic sau metal, de diverse latimi, lungimi si inaltimi si asa mai departe.

O astfel de remorca auto de 750 kg, este mai mult decat ideala pentru persoanele fizice, mai concret pentru aceia dintre voi care sunt nevoiti sa transporte periodic diverse lucruri, fara a mai fi necesara apelarea la firmele de transport marfa, realizand in acelasi timp economii importante atat pe termen scurt, mediu cat si lung in special.

Principalele categorii de produse disponibile pe site-ul celor de la Depozitulderemorci.ro sunt urmatoarele:

  • Remorci auto
  • Piese remorci
  • Trolii manuale Al-Ko
  • Rampe
  • Bare tractiune Al-Ko
  • Osi (Axe) Al-Ko
  • Dispozitive inertiale de frana
  • Accesorii remorci

Toate acestea sunt produse de-o calitate superioara si disponibile la preturi avantajoase, avand posibilitatea dupa cum se poate observa, pe langa achitionarea unei remorci intregi, sa va achizitionati si diverse piese de schimb plus accesorii, numai bune pentru a va putea duce la bun sfarsit planurile.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0