Ieri, 18 septembrie, Antena 1 a fost lider incontestabil de audienţă la nivelul întregii zile şi a condus în topul preferințelor telespectatorilor pe toate segmentele de public, potrivit Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 2,9 puncte de rating și 17,5% cotă de piață, fiind urmată de ProTv, care a obținut 2,2 puncte de rating și 13,6 procente din cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut la nivelul întregii zile o medie de 2,6 puncte de rating și 13,4% cotă de piață. ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 2,4 puncte de rating și 12,1 procente din cota de piață.
Antena 1, lider și în prime time
Telespectatorii au ales Antena 1 și în prime time (19:00 – 23:00). Astfel, postul din Băneasa a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 5,8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață, în timp ce, ProTv, clasat pe locul al II-lea, a obținut doar 4,2 puncte de rating și 11,7% cotă de piață.
Acces Direct, lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public
Emisiunea „Acces Direct” a fost preferata telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi a obţinut o medie de 4,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, clasând postul ProTv pe locul al doilea cu o medie de 3,1 puncte de rating şi 15,4 procente din cota de piaţă. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, difuzată în intervalul orar 16:57-19:00), a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului din mediul urban, cât şi a publicului naţional.
În minutul de aur la nivelul publicului din mediul urban, „Acces Direct”, a obţinut un vârf de 7,4 puncte de rating şi 26,3% cotă de piaţă, mai mult decât dublu faţă de principalul competitor, ProTV, care înregistra atunci doar 3,1 puncte de rating şi 10,9 procente din cota de piaţă.
Observatorul Antenei 1 de la ora 19:00, audienţă peste Ştirile ProTV. Toate ediţiile Observator ale Antenei 1, pe primul loc în topul audienţelor pe toate segmentele de public
Observatorul dimineţii, cel de la 13:00, 16:00 şi 19:00 au fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public. Observatorul orei 19, prezentat de Andreea Berecleanu, a înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă medie de 5,1 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă. ProTV, următorul clasat, a obţinut 4,3 puncte de rating şi 16,6 procente din cota de piaţă.
În minutul de aur, la nivelul întregii ţări, peste 1 063 000 de telespectatori urmăreau cele mai importante ştiri ale zilei, la Observatorul orei 19.
Foto credit: Antena 1
Sursa cifre: Kantar Media