Connect with us

ALL MEDIA

Cifre BRAT: Libertatea, furnizorul de ştiri cel mai citit din România

Published

on

 

 

Ringier Romania ocupă poziţia de lider atât pe segmentul de piaţă al publicaţiilor glossy, cât şi al celor din categoria mass-market. Libertatea este furnizorul de ştiri cel mai citit din România, cu o audienţă globală de peste 1 milion de cititori ai publicaţiei tipărite, site-ului şi/sau paginii de Facebook, conform cifrelor publicate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), marţi, 5.07.2016.

Libertatea – lider în audienţa 360 şi la nivel naţional

Cu o distribuţie de audienţei de 71% provenind din mediul urban şi 29% din mediul rural, Libertatea este lider de audienţă 360 la nivel naţional, cu un număr de 1 076 000 de persoane care citesc ediţia tipărită a publicaţiei, urmăresc site-ul şi/sau pagina de Facebook, conform noii măsurări a audienţei, de tip 360, la nivel naţional, dezvoltată de BRAT. Practic, Libertatea se situează la o distanţă de 387.000 de persoane de următorul competitor, având cu o treime mai multi cititori decât platformele Click!, la nivel naţional.

Libertatea se află şi în topul produselor media cu cea mai mare notorietate, atât în ceea ce priveşte populaţia urbană (peste 90%), cât şi la nivelul populaţiei rurale (peste 80%).

Libertatea pentru femei – lider absolut în segmentul revistelor mass-market

Şi în categoria mass market, Ringier ocupă poziţia de top prin Libertatea pentru Femei, cu o audieţă de 265 de mii de persoane la nivel naţional, dintre care 17% provin din mediul rural.

Conform noilor date SNA, Libertatea pentru femei este cea mai citită revistă săptămânală pentru femei din România, având 265.000 de cititori pe ediție, cu 4.000 mai mult decât revista concurentă, Click! pentru femei.

Atât din punct de vedere al tirajului vândut, cât și al audienței, Libertatea pentru femei este lider absolut în segmentul mass-market.

Publicaţiile Ringier – Psychologies şi ELLE – înregistrează creşteri semnificative pe segmentul urban

79% din audienţa generală a publicaţiilor înscrise în Studiul SNA este din mediul urban, iar 21% dintre cititori provin din mediul rural. Conform studiului, publicaţiile care au cea mai mare pondere a audienţei în mediul urban sunt Dilema Veche (92%), Psychologies (90%), ELLE (88%) şi Catavencii (88%).

Psychologies înregistrează, totodată, şi cea mai importantă cerştere a audienţei, cu 36%, atingând un număr de 80 de mii de cititori pe ediţie.

Tot în cadrul aceleiaşi categorii, a publicaţiilor glossy pentru femei, Unica şi ELLE înregistrează uşoare creşteri de audienţă, de 8% şi respectiv 3%.

Datele fac parte din Studiul Național de Audiență realizat de BRAT și se referă la perioada noiembrie 2014 – mai 2016. Universul studiului cuprinde populația natională, cu vârste cuprinse între 14 și 74 de ani.

Grupul Ringier România este cel mai important jucător în segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din șase publicații: ELLE, Psychologies, Avantaje, Glamour, Viva! și Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internaționale.

 Grupul Ringier este o companie media multinaţională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiţii importante în print, staţii de radio şi producţii de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web şi de telefonie mobilă, precum şi tipografii. Ringier este o companie elveţiană de familie cu sediul la Zürich.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

AUDIENȚE. Romania a spulberat Norvegia, campioana mondială en-titre la handbal feminin! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
VISURI LA CHEIEPro TV20:2822:271586790414
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5822:551466638329
ISTANBULLU GELINKanal D19:5423:171012435104
PE BUNE?!Pro TV22:2723:31689340224
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEANTVR 121:5423:29609369147

Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.

Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).

Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.96.51163.5
Pro TV13.45.5979.7
Kanal D12.85.2937.9
TVR 18.33.4609.8
Antena 35.62.3406.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 113.55.3513.5
Pro TV12.55.0477.7
Kanal D10.54.2399.7
TVR 19.73.8369.4
Antena 36.82.7260.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.56.5285.6
Pro TV19.46.4283.1
TVR 110.03.3146.7
Kanal D6.32.191.5
Pro 23.51.251.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR 1 si TVR 2 vor emite in format HD

Published

on

 

În ședința CNA din 29 noiembrie, SRTV a solicitat licențe audiovizuale (satelit și digital terestru) pentru televiziunile TVR 1 HD și TVR 2 HD. Solicitarea acestor licențe pentru emisia în HD a fost deja aprobata de Consiliul de Administrație . De asemenea, TVR va relansa platforma TVR+, inclusiv cu emisiuni de arhivă anunta site-ul hdsatelit.com .

Licențele pentru TVR 1 HD și TVR 2 HD au fost aprobate de CNA în unanimitate. Sunt menținute și licențele SD, dar este adăugată și modalitatea de difuzare HD. Consiliul a luat act și de notificarea privind serviciul media audiovizual la cerere TVR+ .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR solicită ZDF să prezinte corect ştirea despre unirea Transilvaniei cu România

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Preşedintele-Director General SRTv, Doina Gradea, a transmis o scrisoare lui Thomas Bellut, Director General ZDF (Zweites Deutsches Fernsehen – televiziunea publică din Germania), referitoare la o ştire difuzată de postul tv în data de 1 decembrie a.c.

Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germană, chiar de Ziua Naţională a României, sub titlul  « Anexarea Transilvaniei – România sărbătoreşte aniversarea de 100 de ani ».

În scrisoare, PDG al TVR arată că ştirea, difuzată de agenţia de presă germană şi preluată, fără verificare, de către ZDF este tendenţioasă, aducând prejudicii imaginii României şi demonstrând necunoaşterea totală a istoriei României şi Europei.

Potrivit documentului, Preşedintele-Director General TVR solicită prezentarea corectă a momentului istoric de la 1 decembrie 1918, şi a ştirii care, prin modul în care a fost redactată, contravine misiunii publice a ZDF.

„Mă adresez dumneavoastră, ca de la un post public de televiziune la altul şi ca de la un membru EBU, la alt membru EBU şi care, în virtutea apartenenţei la această organizaţie, ar trebui să împărtăşească aceleaşi valori şi să aibă aceeaşi misiune publică, atât în România, cât şi în Germania, respectiv să informeze corect publicul”, argumentează Doina Gradea, în adresa către Directorul General ZDF.

Scrisoarea a fost transmisă, spre informare, şi conducerii European Broadcasting Union (EBU), Tony Hall, Preşedinte EBU şi Noel Curran, Director General EBU.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending