Connect with us

AUDIENȚE TV

CIFRE Probele de foc ale ediției cu numărul 9 au clasat MasterChef în topul audiențelor!

Redactia Radar de Media

Published

on

Cea de-a noua ediție MasterChef a debutat cu emoție și noi provocări pentru concurenții care au rămas în competiție. Răzvan Fodor a bătut la ușa unei doamne și a ales din frigiderul acesteia ingredientele pe care concurenții au fost nevoiți să le folosească în proba “Cutia misterelor”. Proba s-a dovedit a fi una destul de complicată, iar cei rămași în concurs au improvizat și s-au bazat pe faptul că ideile le vin gătind.

 

CIFRE DE AUDIENTA (Sursa: Kantar Media)

 

  • În intervalul de difuzare 20:31 – 22.30, românii au fost cu ochii pe PRO TV, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20:55 spectacolul MasterChef a fost urmărit de peste 2.200.000 de români.
  • Ediția de luni a înregistrat 9.8 puncte de rating și 23.1% share în intervalul de difuzare, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat a obținut rezultate de aproape două ori mai mici: 5.2 puncte de rating și 12.2% share pe această categorie. (Antena 1/Iadul Bucatarilor)
  • La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 7.7 puncte de rating și 15.2% share. Postul clasat pe locul doi a înregistrat o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 13.9 % share. Emisiunea culinară difuzată pe același interval orar de o altă televiziune a obținut 4.5 puncte de rating și 8.8% share, ocupând a treia poziție în clasament. (Antena 1/Iadul Bucatarilor)
  • La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 8.4  puncte de rating și 16.4% share, în timp ce locul secund a obținut 7.1 puncte de rating și 13.7% share. Emisiunea culinară difuzată pe un post competitor a obținut 3.7 puncte de rating și 7.3% share, situându-se pe locul trei în clasament. (Antena 1/Iadul Bucatarilor)

 

MasterChef (5)

În emisiunea de luni seară, Odette a dovedit că are talent culinar și imaginație și astfel a reușit să-i impresioneze pe cei trei jurați, obținând imunitate pentru următoarea probă. Ea nu a gătit, însă a pregătit împreună cu chefii sarcinile pe care colegii ei au trebuit să le îndeplinească. Moza, Petrică, Elena, Iuliana, Coco și Tavi au intrat la testul sub presiune unde au fost nevoiți să ghicească cât mai multe ingrediente ale unei supe. Tavi și Coco au reușit să recunoască cele mai multe ingrediente, așa că au fost salvați, însă ceilalți concurenți au intrat la un ultim test, care în final a trimis-o acasă pe Moza.

Ediția de marți seară va debuta cu proba cutia misterelor. Ingredientul aflat în cutie îi surprinde pe toți concurenții – a fost descoperit acum mii de ani, are minerale, vitamine și antioxidanți iar unii consideră că este un aliment miraculos. Acest ingredient îi pune în dificultate pe mulți dintre concurenți, însă unul singur îi va impresiona pe chefi prin ideea sa creativă, dar și prin gustul delicat al preparatului.

A doua probă îi va aduce pe concurenți mai aproape de conceptul de bucătărie de top. Ei au nevoie de eleganță, rafinament și precizie pentru a crea un preparat potrivit pentru meniul unui restaurant exclusivist. Dar chefii le-au pregătit o surpriză ce îi va face să își schimbe planul inițial. Acesta va fi un nou test încheiat de unii concurenți în lacrimi.

Testul sub presiune va încheia ediția de astăzi pune la încercare abilitățile concurenților cu un preparat aparent simplu, însă ce se dovedește a fi dificil, aducând o nouă eliminare din cursa pentru titlul de MasterChef. MasterChef (3)

Prinde gustul competiției la PRO TV și descoperă cum se vor descurca concurenții în fiecare luni și marți, de la 20:30!

Foto Credit: PRO TV

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0