Connect with us

AUDIENȚE TV

CIFRE Show-ul “Te cunosc de undeva” ramane lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

 

Emisiunea “Te cunosc de undeva!” ramane liderul serilor de sambata!  Show-ul transformarilor care l-a avut drept castigator pe Pepe, cu o transformare in Redfoo, de la trupa LMFAO, a fost sambata seara lider incontestabil de audienta, pe toate segmentele de public!

CIFRE DE AUDIENTA (Sursa: Kantar Media. Interpretare grafice: RADAR DE MEDIA)

 

            “Te cunosc de undeva!” a adunat in fata micilor ecrane 1.944.000 de telespectatori la nivelul publicului national, in minutul de maxima audienta, 21.43, mai mult decat dublu fata de Pro Tv, cu doar 950.000 de telespectatori. De asemenea, pe intreg publicul din mediul urban, Antena 1 a obtinut in minutul de maxima audienta de la 22.18 – 12,4 puncte de rating si 26,4% cota de piata, mai mult decat dublu fata de ProTv care inregistra doar 4,8 puncte de rating si 10,2% cota de piata.

Emisiunea a fost lider de audienta, nu doar la nivelul publicului din mediul urban si national, ci si la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

erata: in graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta din data de 1 noiembrie 2014

audiente tv Te cunosc de undeva vs pro tv 2 noiembrie 2014

Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (20.29 – 23.51) o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 21,3% cota de piata, in timp ce PRO TV inregistra doar 5,8 puncte de rating si o cota de piata de 12,9 %.

Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 8,2 puncte de rating si o cota de piata de 18,9 %, in timp ce PRO TV obtine 5,8 puncte de rating si 13,4 % cota de piata.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Antena 1 a obtinut o audienta medie de 8,7 puncte de rating si 21,8 % cota de piata, in timp ce urmatorul clasat, PRO TV, inregistra 7,1 puncte de rating si 17,9% cota de piata.

Florin Ristei - Pink

Gala starurilor din toate timpurile a continuat sâmbătă, la Antena 1, cu noi personaje remarcabil întruchipate de către cei opt campioni ai transformărilor totale. Castigatorul galei, Pepe, în postura lui Redfoo de la trupa LMFAO, a fost un nebun sexy conștient de farmecul lui irezistibil și, pe scena de la “Te cunosc de undeva!”, a renunțat la slip. Lora a creat un moment sensibil si a readus-o în fața telespectatorilor pe Mihaela Runceanu, cu una dintre cele mai cunoscute piese ale ei, “Iartă”.

Florin Ristei s-a transformat în Pink și a cântat toată piesa “I’m still a Rockstar”, suspendat deasupra scenei, legat cu niște hamuri. Rona Hartner a întruchipat-o pe Emeli Sande, iar Anda Adam a devenit o divă a jazz-ului mondial, în persoana Georgiei Gibbs. Maria Buză a fost regina salsei Celia Cruz, iar Jorge l-a intruchipat pe nemuritorul Frank Sinatra. Nu în ultimul rând, CRBL l-a adus pe scena show-ului pe Andrei Ștefăneț cu a sa “Jaga, Jaga”, piesă atât de cântată și mai ales  dansată în cluburi, la nunți și la orice fel de alte petreceri. Momentul extraconcurs al ediției a fost sustinut de Maria Buză și Jorge care, pentru plăcerea transformărilor, le-au amintit tuturor de trupa Angels.Jorge

Invitata specială a acestei gale, actrița Alexandra Velniciuc, a cantat în duet cu juratul Aurelian Temișan piesa L.O.V.E., imitandu-i pe Natalie și Nat King Cole.

Foto Credit: Antena 1




Video Credit: Youtube/Te cunosc de undeva


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat știgători pe Alin Gheorghișan, cu o transformare în starul sud-coreean PSY, respectiv duetul Raluka și Ana Baniciu, care i-au imitat pe Bruno Mars și Cardi B, a fost sâmbătă seara lider de audiență în mediul urban.

Cea de-a șasea gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.648.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.41.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.16), o audiență medie de 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% și Kanal D, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%.

Cea de-a șasea ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost deschisă sâmbăta aceasta cu un moment special susținut de Alexandra Velniciuc și Romică Țociu, care i-au readus pe micul ecran pe eroii scenei de altădată, faimoșii Anda Călugăreanu și Toma Caragiu. Insă cei doi concurenți au avut în cadrul show-ului alte două transformări pentru care au fost jurizați.

Așadar, și în această sâmbătă, concurenții de la “Te cunosc de undeva!” s-au întrecut în transformări, una mai spectaculoasă decât alta. În „concurs”, Romică Țociu a fost diva bologneză Raffaella Carra, la fel de celebră în Italia, Spania, Malta, Albania, Grecia, America Latină și Rusia, dar și la “Te cunosc de undeva!”, Carmen Rădulescu a imitat-o pe inconfundabila Bonnie Tyler, în timp ce Barbara Isasi, solista de la Mandinga, a urcat pe scenă în rolul lui Meghan Trainor, o artistă nelipsită din topurile internaționale. Jean de la Craiova s-a transformat într-un personaj legendar, cunoscut în istoria muzicii și ca Mr. Dynamite, anume James Brown, Mihai Trăistariu a devenit pentru o seară muzicianul american Charlie Puth, Alexandra Velniciuc a fost foarte sexy în rolul unei dive adevărate care tronează de zeci de ani în topuri, „regina muzicii pop”, Madonna, pe când Connect-R a cântat muzică lăutărească în travesti, transformat în Cornelia Catanga si acompaniat de taraful Silvian Voicu.

În urma punctelor oferite de jurații Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (show), dar și de concurenții de la canapea, cele mai reușite transformări ale galei au fost desemnate, la egalitate, cea realizată de Alin Gheorghișan, care a fost inepuizabilul star PSY, și cea realizată de duetul Ana Baniciu și Raluka, care au cântat și dansat la nivel de top, precum Cardi B și Bruno Mars. Este prima situație de acest gen în actualul sezon al show-ului transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, la Antena 1.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost și de această dată alături de concurenți cu momente coregrafice spectaculoase, iar Gianina Corondan le-a arătat telespectatorilor ce s-a mai întâmplat în culisele show-ului. Tot ea a ales și cine va fi protagonistul momentului de deschidere al galei următoare: Alin Gheorghișan care, sâmbăta viitoare, va cânta în duet cu un invitat special.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National     

Perioada 13 octombrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending