Connect with us

Internship

Cine sunt câștigătorii Burselor Europene JTI Pentru Jurnaliști – Editia 2015-2016

Avatar

Published

on

 

Fundația Euromonitor pentru Excelență a anunțat astăzi cei 12 câștigători ai programului Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști.

Ceremonia de decernare a diplomelor și de anunțare a celor 12 câstigători care vor pleca la Bruxelles într-o vizită de studiu de o săptămână, a avut loc la Bucuresti, la sediul Reprezentantei Comisiei Europene , în prezența Excelenței Sale, dna Angela Filote,  Șefa Reprezentanței Comisiei Europene în România.

În urma selecției, tinerii jurnaliști care vor beneficia de stagiul de pregătire de la Bruxelles sunt:

  1. Cristina Arama – senior editor UNIMEDIA, (25 ani), Republica Moldova
  2. Andrei Buga – coordonator clubeconomic.ro, (22 ani), Romania
  3. Lia Chetrari – producator Canal Regional. (28 ani), Republica Moldova
  4. Madalina Codreanu –  editor-producator Antena3, (35 ani), Romania
  5. Tudor Despina – redactor Revista 22, (25 ani), Romania
  6. Ion Macovei – reporter Timpul, (31 ani), Republica Moldova
  7. Ioana Matei – redactor Business Magazin (27 ani), Romania
  8. Stefan Pascuta – Jurnalist TVR Cluj (25 ani)
  9. Speranta State – editor PROTV, (26 ani), Republica Moldova

Marii câștigători ai programului Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști, care în afara stagiului de pregătire la Bruxelles vor beneficia și de câte un stagiu de pregătire profesională de trei săptămâni în cadrul unei prestigioase organizații de presă europene, sunt:

  1. Ana Butnariuc – producator PRIME TV, (33 ani), Republica Moldova
  2. Andrada Dumitrescu – senior reporter Realitatea TV, (35 ani), Romania
  3. Alexandra Spanu  – producator general NationalTV, (33 ani), Romania

Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști reprezintă un program de încurajare și facilitare a pregătirii profesionale și se adresează jurnaliștilor care doresc să capete o expertiză profesională în problematica europeană. Acest program îi ajută pe participanți să aprofundeze înțelegerea tematicilor legate de Uniunea Europeană, cadrul de reglementare, funcționarea instituțiilor, relaționarea între Statele Membre precum și maniera în care este abordată problematica europeană de către media occidentală.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști cuprinde trei etape de pregătire profesională:

  • un training specializat, susținut în România de către specialiști în relații europene;
  • o călătorie de studii, de o săptămână, la Bruxelles, pe durata căreia jurnaliștii vor avea ocazia să se întâlnească și să discute cu oficiali ai Uniunii Europene;
  • stagii de pregătire profesională, timp de trei săptămâni, în cadrul unor prestigioase organizații de presă europene.

Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști a fost lansat în 2007, anul aderarii României la Uniunea Europeană, ca o continuare a programului de stagii inițiat de National Forum Foundation / Freedom House în anii ’90, cu sprijinul Guvernului SUA, iar ulterior, din anul 2000, cu finanțarea JTI.

Din 2010, programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști este organizat de către Fundația Euromonitor pentru Excelență, iar începând cu anul 2011, programul s-a extins și în Republica Moldova.

Din start, obiectivul programului a fost dezvoltarea cunoștintelor și abilităților tinerilor jurnaliști români, prin expunere directă la realitățile democrațiilor dezvoltate, imersiune în medii culturale diverse și practică profesională specializată, mai întâi în Statele Unite, iar ulterior la Bruxelles.

 

Comentarii

comments

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Avatar

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Fundația Principesa Margareta a României și Samsung le oferă absolvenților de liceu burse pentru învățarea unei meserii

Avatar

Published

on

Înapoi1 of 2

Fundația Principesa Margareta a României și Samsung Electronics România dezvoltă primul proiect de burse dedicat tinerilor care provin din medii defavorizate pentru învățarea unei meserii în domeniul tehnologiilor de ultimă generație.

„Scopul proiectului este de a da o șansă reală tinerilor aflați la început de drum și de a-i convinge că succesul este bazat pe educație și încredere în propriile forțe”, a spus Mugurel Mărgărit Enescu, director executiv Fundația Principesa Margareta a României.

„Este o nevoie reală pe piață de oameni care să aibă calificarea necesară dar și pasiunea pentru domeniu. Vom începe un drum de 7 luni alături de tineri care pot învăța o meserie cu cerere pe piața de muncă și, mai mult, cu șanse reale de angajare la final. Candidatul ideal trebuie să aibă dorința și deschiderea de a învăța cât mai mult și să fie, mai ales, pasionat de tehnologie,” afirmă Ionuț Gherghe, Customer Service Manager, Samsung Electronics România.

Tinerii din București și din județul Ilfov, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, absolvenți de liceu cu profil tehnic, care provin din familii cu venituri modeste sau centre de plasament, se pot înscrie în selecția pentru cursuri de calificare într-o meserie actuală, precum cea de tehnician service de aparate electrocasnice, sau aparatură radio și TV. Cursurile se vor ține în cadrul Samsung Service Plaza și UCECOM, cu sprijinul ESD (Electronics Suport Division).

„Ne bucurăm foarte mult să ne alăturăm Fundației Principesa Margareta a României în acest proiect ce îmbină pasiunea pentru tehnologie cu o șansă de integrare profesională, sprijinind tineri cu potențial prin metode concrete în a-și construi un viitor mai bun,” a declarat Sabina Știrb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager, Samsung Electronics România.

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Internship

Studenții de la ASE pot aplica la stagii de practică plătite în cadrul departamentului de marketing al unui lanț de restaurante

Avatar

Published

on

Un lanț de restaurante în parteneriat cu ‚Academia de Studii Economice’ din București acordă 5 stagii de internship remunerate pentru anul universitar în curs. Astfel, fiecare student selectat va fi angajat cu contract de muncă în departamentului de Marketing al KFC, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul studentului.

„Ne dorim să investim în tineri și să le oferim posibilitatea să obțină cât mai multe cunoștințe practice și experiențe memorabile în stagiul de internship din compania noastră. Vrem să le arătăm că le apreciem eforturile academice și să-i motivăm dându-le șansa să înțeleagă procesul funcțional din spatele unuia dintre cele mai cunoscute lanțuri de restaurante din lume. Aștept cu nerăbdare să-i cunosc pe primii studenți, să le împărtășesc din experiența mea și să primesc feedback de la ei la finalizarea stagiului. Și, de ce nu, unii dintre ei poate ne vor deveni colegi”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

“Suntem încântați să fim parteneri ai programului de internship, participarea la acest program reprezentând o bună oportunitate pentru studenți să își îmbunătățească dezvoltarea profesională și personală, prin contactul direct cu mediul de afaceri. Programul de internship reprezintă unul dintre proiectele comune ale US Food Network și ‚Academiei de Studii Economice’ din București prin care este sprijinit mediul academic și care arată colaborarea strânsă dintre mediul de afaceri și universitatea noastră. Ne bucură faptul că în ultima perioadă companii importante din România au ales să se implice în susținerea performanței în educație, iar ASE este partener în aceste programe,” a declarat Pavel Năstase, profesor universitar și Rector al ASE București.

Programul de internship a fost gândit astfel încât studenții să aibă posibilitatea de a înțelege cât mai bine brandurile Yum! și modul în care se desfășoară activitatea de marketing și cea operațională din cadrul companiei. Studenții vor avea astfel ocazia să ajute la implementarea campaniilor de marketing și să lucreze în agențiile de comunicare ale KFC: McCann Erickson (publicitate) și Golin București (PR).

restaurant

Totodată, ei vor lucra într-unul dintre restaurantele KFC și Pizza Hut, dar și în departamentul de aprovizionare și cel pentru dezvoltare. În ultima etapă a stagiului de internship studenții vor avea ocazia să-l cunoască și să-i pună întrebări lui Mark Hilton.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Oamenii din publicitate și relații publice învață studenții și masteranzii cum pot deveni profesioniști

Avatar

Published

on

Saatchi & Saatchi X Publicitate anunță lansarea proiectului „Cum să devii cel/cea mai bun/ă profesionist/ă? – Program inovativ de consiliere și orientare profesională pentru studenții interesați să lucreze în domeniile comunicării, publicității și relațiilor publice (PR)”. Acest program de consiliere profesională le oferă studenților posibilitatea de a realiza prima lor campanie publicitară în cadrul Saatchi & Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România.

Programul se adresează studenților sau masteranzilor la Marketing, Comunicare, Arte, Management și alte specializări în domenii socio-umane. Timp de un an, 360 de studenți interesați să lucreze în domeniile comunicării și al relațiilor publice îşi dezvoltă cunoştinţele şi abilităţile pentru a crea prima  campanie de comunicare din cariera lor. Fiecare serie de 15 studenți parcurge 2 module, unul teoretic și unul practic, în decursul a 2 săptămâni.

Pe parcursul primei saptămâni participanții se vor familiariza cu activitatea desfăşurată în toate departamentele agenției: client service (relații clienți), strategie, creație, online, social media, audio-video, DTP (pregătire și producție tipar). În a doua săptămână studenții împărțiți în trei echipe, primesc un brief concret de la un client și vor avea ocazia să îşi exerseze cunoștințele acumulate, prin realizarea unei propuneri pentru o campanie de comunicare. Pe parcursul programului fiecare beneficiar se bucură de îndrumarea experților Saatchi & Saatchi implicaţi în proiect, astfel încât soluțiile propuse de ei clienților să răspundă cât mai bine briefului primit.

Programul derulat de Saatchi & Saatchi urmărește să creeze o punte între tânăra generație cu un potențial extraordinar și angajatorii care caută să găsească în fiecare CV experiență și competențe relevante domeniului.

„Într-o lume în care ne confruntăm cu atâtea restricții bugetare, educația ar trebui să fie ultimul domeniu care să aibă de suferit de pe urma acestora. Din păcate, sistemul public de educație nu reușește să le asigure studenților pregătirea practică necesară pentru a-și găsi cu ușurință un loc de muncă. `Weeks of Work` este programul  de consiliere profesională prin care Saatchi & Saatchi dorește să ofere tinerilor posibilitatea de a dobândi competențele necesare pe piața muncii, contribuind la formarea pe premise sănătoase a noii generații de profesioniști.” Mona Opran, COO Saatchi & Saatchi.

Până în prezent, 85 de studenți au parcurs programul bucurându-se de o experiență relevantă în domeniu și o mai bună cunoaștere a modului de lucru din agenție. După absolvirea cursurilor, participanții înțeleg mai bine ce oportunități au în carieră și, cu experiența acumulată, au șanse mai mari să își găsească un loc de muncă.

Mara Balaban, masterandă la SNSPA, a aflat despre acest program de pe Facebook și s-a înscris fără ezitare. „Eu am venit pentru că voiam să cunosc alți tineri pasionați de comunicare, ca și mine, dar și persoane care au făcut carieră în acest domeniu. Îmi doream, de asemenea, să văd cum este viața într-o agenție de advertising. Deși eram interesată mai degrabă de PR, am participat cu plăcere la toate cursurile. Oamenii vin direct din birou, îți povestesc despre meseria lor și poți vedea pasiunea cu care vorbesc despre fiecare proiect în parte. Vorbesc din experiență, despre întâmplări adevărate, nu doar teorii. Am cunoscut oameni frumoși, am învățat multe și mi-a făcut plăcere să lucrez la prima campanie din CV-ul meu”, ne povestește Mara, care acum, la sfârșitul programului, este internă la PR.

Proiectul, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, este derulat în parteneriat cu Profond Management și Amazing Photos.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Revista Capital dă startul primilor pași spre jurnalism economic pentru studenți

Avatar

Published

on

Studenții pasionați de jurnalism sunt invitați să participe, începand de luni, 20 octombrie, la programul “Gândeste Drept. Informează-te.”, organizat de revista financiară Capital si Fundația Nadia Comăneci.

Tinerii ambițiosi și talentați au ocazia să se afirme pentru a deveni jurnaliști economici de prestigiu, făcand primii pasi spre jurnalismul economic.

Programul se va desfășura in perioada 20 octombrie 2014 – 20 martie 2015 și va include un număr de 7 teme diferite pe segmentul economic, teme care vor fi anunțate pe parcursul programului.

Pentru a intra in competiție, studenții interesați, trebuie sa scrie un articol având ca subiect prima tema propusa de jurnalistii Capital: ’’20.000 de euro pentru investitii. Cele mai bune modalitati de utilizare a banilor pe o perioada de 3 ani pentru a obtine profit’’.

Articolul va fi trimis la adresa de email marketing@capital.ro, până la data de 17 noiembrie. Textul trebuie să respecte tema și să se încadreze între 4000 și 6000 de semne, cu tot cu spații. Dacă vrei sa trimiți articole la toate temele propuse in cadrul Programului “Gandeste drept. Informeaza-te” urmărește săptămânal revista Capitalși vei afla următoarele teme propuse. Studenții pot trimite articole cu toate cele 7 teme diferite, propuse de Capital.

Cele mai bune materiale primite din partea studenților vor fi publicate in revista Capital editia print, începand cu data de 10 noiembrie.

În plus, cei care vor avea șansa să-și citească propriul articol in Capital (print) vor primi fiecare, drept recompensă, seturi constând în 12 carți de business. Printre cele mai apreciate titluri din colecția noastră se numără: Donald Trump, cu cartea sa ’’Cum să faci avere’’, Peter Drucker cu ’’Despre decizie si eficacitate’’ sau Richard L. Brandt cu ’’Baietii de la Google”.

La sfârșitul concursului, cel mai bun articol va fi premiat cu 1 smartphone Dual Sim iar câștigătorul va avea șansa unui internship în cadrul redacției Capital, unde va învăța de la cei mai buni jurnaliști. Articolul va fi selectat în data de 23 martie, de catre Ciprian Mailat, redactor-șef adjunct, revista Capital și jurnalist economic.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end