Connect with us

Evenimente

Cine va fi Donna, mama Sophiei în „MAMMA MIA!”, primul musical de Broadway produs 100% independent în România?

Avatar

Published

on

Foto Credit: FABRICA DE PR

Toată lumea așteaptă cu sufletul la gură să afle cine va juca în versiunea românească a celebrului musical „MAMMA MIA!” rolul Donnei, interpretat de Meryl Streep în filmul bazat pe muzica uneia dintre cele mai iubite trupe din toate timpurile: ABBA.

„MAMMA MIA!”, care a fost pus în scenă până acum în peste 50 de țări, pe 6 continente și a fost tradus în 22 de limbi, va avea premiera și în România pe 24 mai, la Sala Palatului din București, cu o distribuție de excepție.

Loredana, una dintre cele mai îndrăgite artiste din România, cu o carieră de peste 30 de ani în muzică, s-a alăturat echipei „MAMMA MIA!”.

 

Sunt fericită să joc în < MAMMA MIA!> și să am un rol atât de complex. Să cânt, să dansez, să joc pe muzica cu care am crescut. Cine ar fi crezut vreodată ca într-o zi voi avea aceasta șansă, atunci când tata mi-a adus prima casetă cu ABBA din Libia și când profesorul meu de engleză de la școala primara mă punea să cânt în fața clasei și apoi în fața întregii școli piesele ABBA?!  <MAMMA MIA!> este musicalul care o să bucure întreaga familie, e o poveste minunată de dragoste în care se regăsesc și mamele, și fiicele. Nu vor fi doar amintirile și emoțiile mele în show, ci ale câtorva generații. E o provocare acest rol minunat și complex, dar asta îmi place foarte mult, vor fi trei ore intense de cântat, dansat și actorie. Iar dincolo de ochii spectatorilor e o pregătire ca pentru un campion. În plus, sunt extrem de puține ocaziile în care ne adunăm atât de mulți artiști, din generații diferite, pe aceeași scenă cu un scop unic: să bucurăm împreună spectatorii!, declară Loredana.

La rândul ei, Mirela Vaida care o va interpreta și ea pe Donna spune că este foarte fericită că va trăi experiența „MAMMA MIA!”, fiind un mare fan musicaluri.

Musicalul < MAMMA MIA!> este cea mai frumoasă veste și cel mai frumos proiect în care mă puteam angaja! Urmăresc de multă vreme musicalurile care se joacă în Europa și peste Ocean și mereu am avut această tristețe că noi nu avem tradiție în acest domeniu. <MAMMA MIA!> este, pentru mine, nu numai cel mai popular spectacol de acest gen, pe cea mai ascultată muzică, a trupei ABBA, dar și un show amplu și complet”, declară Mirela Vaida. Ea este foarte încântată de personajul pe care îl va interpreta, pentru că acest rol, în această producție „mă aduce la viața de artist complex. Voi cânta, voi dansa, voi interpreta și voi face toate aceste lucruri alături de colegi extraordinari, într-o echipă închegată, profesionistă și într-un proiect de o asemenea anvergură. Un artist nu poate fi decât fericit, mai ales când are și unul dintre rolurile principale, într-o bucurie de spectacol”, încheie artista.

Unul dintre cele mai îndrăgite personaje din „MAMMA MIA!” este Donna, mama Sophiei. Pe lângă pregătirile de nuntă ale fiicei sale, ea trebuie să facă față și unei situații, pe cât de surprinzătoare, pe atât de amuzante: întâlnirea cu cele trei mari iubiri ale sale din tinerețe, cunoscute într-o vară, pe mica insula grecească. Cei trei posibili tați, pe care Sophie i-a invitat în secret la nuntă, își vor face apariția fără să știe întreaga poveste. Sau unul de celălalt. Cum se va descurca Donna cu această revedere și cum se va finaliza nunta, după o serie întreagă de peripeții, spectatorii români vor afla din 24 mai.

În „MAMMA MIA!”, musicalul care a cucerit întrega lume și care a fost urmărit de 60 de milioane de oameni din 50 de țări, personajele spun o frumoasă poveste despre iubire, relații, prietenie, pe versurile melodiilor trupei ABBA, care va impresiona și publicul român datorită distribuției și a producției de amploare. Povestea solară şi amuzantă scrisă de Catherine Johnson este imaginată in paradisul unei insule grecesti.

Musicalul „MAMMA MIA!” a fost lansat în 1999 la Londra, în West End și apoi în Statele Unite ale Americii, pe Broadway. Dramaturga Catherine Johnson și producătoarea Judy Craymer au creat acest spectacol inspirându-se din cântecele compuse de Benny Anderson și Bjorn Ulvaeus, foști membri ai formației ABBA. Titlul musicalului este hitul grupului din anul 1975, melodia „Mamma Mia”. Musicalul a întrecut producțiile originale pe Broadway, de la „The Sound of Music”, „The King and I” și până la „Damn yankees”, cu 1.500 de reprezentații. A devenit al 8-lea cel mai longeviv musical de pe Broadway și al 9-lea cel mai longeviv show din toate timpurile, cu 5.124 de reprezentații. În orice zi au loc cel puțin 7 show-uri „MAMMA MIA!”, în jurul lumii.

Datorită succesului înregistrat, povestea a fost adaptată pentru marele ecran în 2008, cu actorii Meryl Streep, Amanda Seyfried, Pierce Brosnan, Colin Firth și Stellan Skarsgård în rolurile principale.

În România, musicalul „MAMMA MIA!” va fi o co-producție sloveno-română, a companiei Prospot Doo împreună cu un grup de producători reuniți de către compania Atelier Promotion, în colaborare cu WonderTheatre. Biletele vor putea fi găsite pe netliberare.ro pentru clienții Telekom până pe 6 aprilie și din 7 aprilie pe mammamiathemusical.ro și pe iabilet.ro

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Comentarii

Evenimente

Iuliana Marciuc și Oana Georgescu lansează volumul „DESTINE CA-N FILME”

Avatar

Published

on

             La exact 5 ani de când s-a lansat primul volmul al cărții „DESTINE CA-N FILME” (editura NEVERLAND), IULIANA MARCIUC și OANA GEORGESCU lansează o nouă ediție a cărții cu același nume, cu noi subiecte, povești de viață și DESTINE CA-FILME.

 

Evenimentul va avea loc miercuri, 30 septembrie, ora 17.00, la Televiziunea Română, pe Scena Teatru TV din Grădina TVR  (Calea Dorobanților nr. 191, sector 1 București).

 

În cadrul evenimentului, vor participa autoarele, Iuliana Marciuc și Oana Georgescu, echipa emisiunii DESTINE CA-N FILME, reprezentanți ai TVR și ai editurii NEVERLAND (Grupul Editorial „Universul Juridic”), majoritatea protagoniștilor cărții şi ai emisiunii – vedete și oameni obișnuiți cu povești de viață deosebite: Sanda Ladoși, Chef Joseph Hadad, Chris Simion Mercurian, Dr. Marek Vâlcu, Ioan Cărmăzan, Chef Nicolai Tand, Constantin Florescu, Marcello Bataglia, Irina Alionte, Adina Sima, Crina Lință, Alexandru Culcea, etc.  Alături de ei, alți eroi ai emisiunii vor fi prezenți la lansarea ce va fi urmată de o sesiune de autografe: Alexandru Arşinel, Vasile Muraru şi Valentina Fătu, Dr. Radu Zamfir, magicianul Ștefan Simion, Ştefan Pelger, Cerasela Rogen, etc.

„DESTINE CA-N FILME”, o emisiune de succes transpusă  într-o carte captivantă

 

„Ideea unui nou volum a venit firesc, pentru că emisiunea DESTINE CA-N FILME, un proiect superb, început în urmă cu 7 ani, continuă să transmită povești de viață, care mai de care mai interesante și mai captivante, cu eroi adevărați, oricând modele pentru mine și pentru spectatori și cititori. Am învățat enorm de la toți cei pe care i-am intervievat, iar pe o parte dintre ei îi veți reîntâlni în paginile acestei cărți”, spune Iuliana Marciuc, realizatoarea și prezentatoarea acestei emisiuni de succes a TVR 2, cu o carieră de trei decenii în Televiziunea Română.

 

„Am transpus în povești cele aproape 30 de subiecte fascinante selectate din seria de emisiuni de succes din perioada 2015 – 2019, cu actualizări, informații și cu o documentare atentă”, a menționat Oana Georgescu, scriitoare și jurnalistă.

 

„DESTINE CA-N FILME este o emisiune despre oameni obișnuiți, dar și despre vedete, aflate la un moment dat în situații limită, neobișnuite, de multe ori puse în fața unui destin aproape implacabil, pe care l-au învins. Marele lor merit este acela că ei sunt învingătorii în fața destinului, prin determinare, voință, luptă pentru supraviețuire, tărie de caracter, credință și implicare! Într-o astfel de carte, textul trebuie să suplinească imaginea video, ilustrația, decorul și interviul propriu-zis cu protagonistul emisiunii; cititorul trebuie introdus în atmosfera locului filmării, apoi trebuie să îi faci cunoștință cu personajul și să redai în scris cât mai corect și natural, acele momente sau situații la care face referire subiectul emisiunii. De exemplu, a fost deopotrivă dificil și foarte emoționant să evoc acum personalitatea marii actrițe Stela Popescu, invitată în toamna lui 2016 să povestească despre „Amintirile sale din exil”, cu un an înainte de a ne părăsi pentru totdeauna…”.

 

          

Emisiunea „DESTINE CA-N FILME” în care cunoaşteți adevăraţi eroi care au trăit, cu voie sau fără voie, experienţe incredibile, desprinse parcă din scenariile unor producţii cinematografice, este produsă de Televiziunea Română și difuzată în prime time, pe TVR 2.

 

           Pentru a respecta măsurile de siguranță și normele în vigoare împotriva pandemiei, menționăm faptul că:

  • acreditarea este nominală, de aceea vă rugăm să confirmați prezența
  • intrarea / accesul, în baza cărții de identitate și / sau a legitimației de presă se face din Str. Col. Constantin Blaremberg (intersecția Str. Ermil Pangrati, colț cu Strada Muzeul Zambaccian)
  • evenimentul va începe la ora 17:00 și va dura maximum 2 ore, de aceea vă rugăm să ajungeți în timp util pentru a completa și formularul COVID-19.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Noaptea Muzeelor 2020 își deschide porțile pentru tinerii creatori de conținut digital

Avatar

Published

on

            Cea de a 16-a ediție Noaptea Muzeelor va avea loc pe 14 noiembrie 2020. În România, Noaptea Muzeelor este cu siguranță cea mai amplă manifestare culturală, care are anual peste un milion de vizitatori, atât în muzee cât și în spații alternative. Tradiționala desfășurare în luna mai nu s-a putut materializa în acest an, dar Noaptea Muzeelor se reinventează pe finalul lui 2020 prin noi activităţi muzeale, instalații de artă, producții video dedicate, proiecte culturale organizate în muzee sau spații alternative, cât și în mediul virtual.

 

Mai mult, anul acesta Rețeaua Națională a Muzeelor lansează o provocare celor mai tineri consumatori culturali și activează în premieră, sub umbrela Nopții Muzeelor, apelul de proiecte digitale pentru elevi, intitulat „ANIMAȚII, PUZZLE, INVESTIGAȚII… VINO ȘI JOACĂ-TE CU COLECȚIILE LA MUZEU!”.

Inițiativa este menită să provoace creativitatea elevilor și să faciliteze interacțiunea între școli și spațiile muzeale din țară. Apelul de proiecte încurajează tinerii să exploreze într-un mod creativ și imaginativ obiectele și resursele culturale din colecțiile muzeelor din comunitățile lor și să se înscrie în Noaptea Muzeelor 2020 cu propuneri originale. Prin implicarea în acest proiect, elevii și implicit școlile își asumă „proprietatea” și interesul asupra patrimoniului local și îl interpretează sub formă de producții digitale.

Noaptea Muzeelor este un eveniment așteptat de toată lumea. Chiar dacă în contextul actual lucrurile se desfășoară puțin diferit, elementul de noutate nu lipsește nici anul acesta. Unul dintre ele, proiectul adresat tinerilor este un demers inovator de apropiere a elevilor de muzeu. Aceștia pot înțelege mai bine rolurile pe care muzeul și le asumă și își pot folosi creativitatea în explorarea muzeelor. Ne dorim ca elevii să renunțe la inhibiții, la clișee sau conformisme, și să creeze ceva de impact”, a declarat Dragoș Neamu, managerul evenimentului Noaptea Muzeelor.

 

            Proiectul propune o abordare colaborativă și se adresează echipelor formate din elevi din aceeași clasă de școală sau de liceu, clasele VII-VIII, respectiv IX-XI, în număr de minim 10, în funcție de conceptul proiectului. Nu există o cerere tip de finanțare pentru proiecte, iar termenul limită de depunere de către echipele de elevi a ideilor de proiecte și a necesarului de resurse este 16 octombrie 2020, ora 17.00.

 

             „Am dorit ca echipele să fie formate din elevi din aceeași clasă pentru a evita selecția acestora pe baza unor criterii de performanță. Proiectul se adresează tuturor elevilor, nu doar premianților sau olimpicilor. Este un proiect condiționat de creativitate și curaj, nu de note bune la școală”, a mai spus Dragoș Neamu.

 

Vor fi selectate și finanțate 7 proiecte originale, inventive, care valorifică colecțiile muzeelor din țară și care vor fi prezentate publicului exclusiv în mediul virtual. Fiecare proiect câștigător va fi susținut de către Rețeaua Națională a Muzeelor din România, inclusiv cu medierea accesului la colecțiile și la resursele muzeelor care fac obiectul scenariilor proiectelor selectate.

 

Toate detaliile legate de condițiile de participare și mecanismele de înscriere pot fi găsite AICI sau pe site-ul RNMR.

Inițiat în urmă cu 16 ani de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța, patronat de Consiliul Europei, de UNESCO și de Consiliul Internațional al Muzeelor, Noaptea Muzeelor este organizată anual pe plan european, iar în România de către Rețeaua Națională a Muzeelor (RNMR), fiind un eveniment cultural așteptat de public de fiecare dată cu mare interes.

 

Organizatori: Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Noaptea Muzeelor

Finanțator: Administrația Fondului Cultural Național

Partener media principal: Europa FM

Parteneri media: AGERPRES, Agenția de Carte, Bucureștii Vechi și Noi, Bookhub, Bursa.ro, Calendar evenimente, calatoriaperfecta.ro, catchy.ro, CAȚAVENCII, Fashion Premium Magazin, Good News, Hotnews, I-tour, IQool, miscareaderezistenta.ro, modernism.ro, MovieNews, Observatorul cultural, Radar de media, Radio România Cultural, RADOR, Revista Psychologies, Revista Zeppelin, Spotmedia.ro, urban.ro, Zile și nopți.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Programul şi regulile de acces la concertele Damian Drăghici & Brothers, „MULȚUMESC! #iamgrateful”

Avatar

Published

on

            În aceste vremuri dificile, cu eforturi susținute, artistul Damian Drăghici își respectă promisiunea față de admiratorii săi și revine pe scenă în concertul aniversar vârstei de 50 de ani, promis inițial a se desfășura la Sala Palatului, în prima parte a acestui an. Ca urmare a situației provocate de pandemie, s-a decis ca evenimentul să fie mutat în spațiu deschis, la Arenele Romane și să se desfășoare timp de trei zile, pentru a fi respectate toate regulile privind distanțarea și siguranța publicului.

 

Astfel, Damian Drăghici & Brothers alături de invitați speciali, nume celebre ale scenei românești, vor fi la Arenelor Romane în concertul aniversar „MULȚUMESC! #iamgrateful” ce va beneficia de trei reprezentații, în zilele de 28, 29 și 30 septembrie, de la ora 20:00.

Persoanele care, din motive obiective, nu au putut intra în posesia biletului electronic retrimis de către agenția de bilete, sunt rugate să transmită un email pe adresa contact@damiandraghici.ro în care să specifice datele de contact, precum și numele agenției de bilete de la care au procurat tichetele, până duminică, 27 septembrie 2020, în vederea soluționării.

 

Pentru buna desfășurare a evenimentului, organizatorii pun la dispoziția spectatorilor informații de interes general precum și regulamentul care respectă prevederile în vigoare ale Ordinului 3142/2020, privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii.

 

  1. Spectatorii sunt rugați să se prezinte în timp util la locație pentru efectuarea triajului epidemiologic. Porțile se vor deschide cu 1 oră înainte de spectacol pentru a trece mai ușor de formalitățile de acces. Spectacolul începe la ora anunțată (ora 20:00).
  2. Efectuarea triajului epidemiologic va consta în:
  • măsurarea temperaturii prin termometru noncontact (temperatura înregistrată nu trebuie să depășească 37,3°C);
  • observarea semnelor și simptomelor respiratorii (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată);
  • dacă temperatura înregistrată depășește 37,3°C, se va repeta măsurarea temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus;
  • dacă se constată menținerea unei temperaturi mai mare de 37,3°C sau / și prezența altor simptome respiratorii, organizatorii își rezervă dreptul de a refuza accesul în locație al persoanelor care nu îndeplinesc aceste criterii legale de acces. Atentie! Persoanele care refuză să le fie verificată temperatura nu vor avea acces în locație.
  1. Accesul în spațiul desfăşurării evenimentului se va face cu respectarea de către participanți a distanțării de minimum 1,5 m.
  2. Accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării măştii (medicală / non-medicală) pe toată durata evenimentului. Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul.
  3. Spectatorii sunt rugați să evite pe cât posibil deplasarea în locație; ieșirea din zona alocată (spațiu / sector) se poate face doar în următoarele situații:
  • Deplasarea la toaletă;
  • Urgență medicală;
  • Deplasarea pentru aprovizionare cu mâncare / băuturi din zona special amenajată;
  • Pentru a evita aglomerația în zona de food court, se recomandă ca o singură persoană să efectueze aprovizionarea pentru tot grupul;
  • În cazul efectuării acestor deplasări, spectatorii sunt obligați să respecte distanța de minim 1,5 metri față de celelalte persoane.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm cu drag la concert!

Echipa Damian Drăghici

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0