Connect with us

Evenimente

Cirque du Soleil – costume pentru Alegría

Avatar

Published

on

La început de septembrie, spectacolele Alegría vor aduce pe scena Pavilionului Central de la Romexpo București o atmosferă de poveste. Este ultima ocazie a românilor de a vedea unul dintre cele mai iubite spectacole din istoria Cirque du Soleil: după 20 de ani în arene, 2013 este ultimul an de în care se mai susțin reprezentații ale producției Alegría. Peste 14 milioane de spectatori din peste 40 de țări au aplaudat până acum acest show fabulos.

 

Costumele fastuoase ale celor 55 de artiști și muzicieni din distribuția Alegría sunt realizate din țesături bogat colorate, lucrate cu multă migală, detaliile din dantelă, pene și paiete fiind aplicate manual. Ele evocă extravagantele costume purtate de aristocrația de la Versailles. Personajele dispun de o garderobă de peste 400 de costume, inclusiv pantofi făcuți la comandă, peruci, pălării și accesorii. Costumele sunt fabricate la Montreal, în sediul central internațional al Cirque du Soleil, în atelierele de creație unde lucrează peste 300 de artizani. Cele mai multe dintre costume sunt fabricate din lycra, un material flexibil și confortabil pentru artiști, ușor de întreținut. Este nevoie de aproximativ 200 de ore pentru a crea un costum al personajelor Nostalgicele Păsări Bătrâne. Fiecare dintre costumele cântărețelor conține mai mult de 200 de bijuterii cusute manual. Echipa Alegría responsabilă cu garderoba este alcatuită din 4 grupuri angajate permanent și 2 sau 3 angajați locali în fiecare oraș. Aceștia sunt responsabili cu întreținerea și reparația costumelor și se deplasează în turnee cu mașini de spălat și uscătoare de haine.

 

Biletele pentru Alegria se pot cumpăra online pe www.eventim.ro, sau prin reţeaua Eventim (magazinele Orange, Germanos, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas, librăriile Cărtureşti). Biletele pot fi achiziţionate şi în două rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polonă nr. 15.

Alegría (cuvânt spaniol care înseamnă optimism, bucurie, veselie) dispune de o distribuţie internaţională de 55 de performeri şi muzicieni din 15 ţări. Alegría adoptă un stil baroc, de operă, cu costume viu colorate, muzică originală interpretată live şi o serie de detalii ce vin să îmbogăţească spectacolul uimitor de atletism şi artă. Rezultatul este un amestec impresionant de îndemânare, forţă şi viteză combinate cu acrobaţii elegante, aproape eterice. Alegría este mai mult decât un spectacol… este o experienţă unică şi emoţionantă care va captiva spectatorii de toate vârstele.

Cirque du Soleil mulţumeşte Orange, sponsor oficial al turneului din România, precum şi Events, organizatorul evenimentului.

 

Pornind de la un grup de 20 de artişti de stradă, la începuturile sale din 1984, Cirque du Soleil este astăzi o importantă organizaţie cu sediul în Québec, ce oferă divertisment de înaltă ţinută artistică. Compania are 5.000 de angajaţi, incluzând mai mult de 1.300 de artişti din aproape 50 de ţări diferite. Peste 100 de milioane de spectatori din aproape 300 de oraşe din aproape 40 de ţări de pe şase continente s-au lăsat uimiţi şi încântaţi până acum de Cirque du Soleil. Mai multe informaţii despre Cirque du Soleil sunt disponibile pe www.cirquedusoleil.com

 

Comentarii

Evenimente

Connect-R revine pe scenă cu primul concert după pandemie

Avatar

Published

on

            Connect-R abia așteaptă să se întâlnească cu fanii pentru că celebrul artist urmează să susțină pe 18 iulie, primul concert după pandemie. Acesta va avea loc la Centrul Cultural „Mihai Eminescu” din Parcul Național București (Fostul Teatru de Vară 23 August), acolo unde Connect-R va urca pe scenă începând cu ora 20.00.

 

            „Este primul concert după o pauză destul de mare. Vine ca o gură de oxigen pentru mine, deoarece de 12 ani de zile mă hrănesc cu live-ul, mai cu seamă că anul trecut am umplut Sala Palatului și a fost un real succes și noi ne-am pregătit cumva și pentru anul ăsta! Tocmai  din acest motiv, oamenii trebuie să vină, mai ales cei care au fost, dar și cei care nu au fost anul trecut la Sala Palatului, pentru că emoția unui live nu poate fi înlocuită cu niciun concert online… Așa că invit pe toată lumea să vină pe 18 iulie la Centrul Cultural „Mihai Eminescu” din Parcul Național București pentru emoția aia unică a unui concert live!”, spune artistul care se bucură de faptul că s-au mai reluat concertele.

Începând de sâmbăta aceasta, pe scena Centrului Cultural, vor evolua cei mai în vogă artiști ai momentului, printre care Lora, Connect-R, Bibi, Amna & Edward Sanda, Bere Gratis, Doddy, Maximilian, Sore, Dj Project, Iris, Cabron, Ducu Bertzi, Shift şi lista continuă. Evenimentul este organizat de Sprint Music și a fost structurat ca o serie de spectacole de teatru pentru copii și spectacole artistice cu interpreţi renumiți de muzică pop-rock, dance, hip-hop, folk, muzică populară, etc. De asemenea, evenimentele sunt organizate la ore diferite, astfel încât să nu se creeze aglomerație. Mai multe informații  găsiți pe iabilet.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Televiziunea Română deschide a patra stagiune „Teatru în TVR”, marţi, 21 iulie

Avatar

Published

on

            Stagiunea „Teatru în TVR” debutează marţi, 21 iulie, cu spectacolul „Zadarnicele chinuri ale dragostei” de William Shakespeare, susţinut de actorii Teatrului Lucia Sturdza Bulandra. Tot ei vor juca, miercuri, în spectacolul „Treapta a noua” de Tom Ziegler.  

 

Pe parcursul a opt săptămâni, grădina TVR devine singurul loc din Bucureşti care le oferă  spectatorilor reprezentaţii teatrale zilnice, susţinute în aer liber. Deși un an dificil și atipic, 2020 aduce un număr triplu de titluri faţă de stagiunea anterioară.  Cu piese de la Euripide la autori contemporani, repertoriul va fi susţinut, la TVR, de trupe prestigioase, de la mari teatre din Bucureşti (Bulandra, Nottara), dar şi din ţară.

 

Fiecare dintre spectacolele stagiunii va avea mai multe reprezentaţii, astfel încât spectatorii să îşi poată alege data la care doresc să vină, în zona special amenajată din curtea TVR. Teatru în TVR, un rezumat succint al stagiunii 2020: 18 spectacole de teatru, aduse de 11 trupe, în 55 de zile cu tot atâtea reprezentaţii.

 

Următoarele două spectacole vor fi susţinute pe scena din curtea TVR de actorii Teatrului Nottara. Aceştia au pregătit piesele: „Despre olteni, cu dragoste” după Marin Sorescu (joi) şi „Repetiția vieții mele” de Claudiu Sfirschi-Lăudat (vineri).

 

Evenimentul cultural organizat de Televiziunea Română are, în acest an şi în contextul pandemiei, o importanţă sporită pentru bucureşteni. Reprezentaţiile se vor desfăşura respectând toate cerinţele autorităţilor în ceea ce priveşte distanţarea socială şi măsurile de protecţie pentru prevenirea răspândirii infectărilor cu noul coronavirus.

 

Toate informaţiile despre programarea spectacolelor, ora de începere a acestora, regulile de distanţare socială şi protecţie împotriva infectării cu COVID-19,  pot fi găsite pe tvr.ro şi pe pagina de Facebook Casa de Producţie. Biletele de intrare se pot procura de la casele de bilete ale teatrelor, iar accesul se va face prin intrarea din strada Constantin Blaremberg.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Edenred România dă startul programului național de susținere a restaurantelor

Avatar

Published

on

Edenred România dă startul programului național de susținere a restaurantelor, ținând cont de relaxarea anumitor restricții din sectorul HORECA. Importanți parteneri din industrie, HORA și FIHR, se alătură și salută inițiativa Edenred

 

Edenred România începe azi cea mai mare campanie națională de susținere a restaurantelor, „Ieșim la Masă!”, și participă, astfel, la relansarea business-ului în rândul acestora, grav afectate de restricțiile impuse sectorului HORECA în pandemia COVID-19, stimulând cât mai mulți beneficiari de carduri de masă Edenred Ticket Restaurant® să iasă la terase sau să comande mâncare online.

 

Campania „Ieșim la Masă!”, în cadrul căreia Edenred oferă contravaloarea a 20.000 de mese gratuite la restaurante, face parte din programul global al Grupului Edenred, „More than Ever”, și se desfășoară în intervalul 6 iulie – 25 noiembrie în rețeaua de comercianți parteneri Edenred. Obiectivul principal al campaniei este să stimuleze cât mai mulți clienți să își reia obiceiul de a mânca în oraș #IesimLaMasa.

„Într-un  moment critic pentru segmentul HORECA, unul dintre sectoarele cele mai afectate de blocajul din ultimele luni, ne dorim să le fim alături partenerilor noștri și să le oferim un sprijin real pentru a-și relua activitatea și a reîncepe să crească. Chiar dacă încă nu s-au deschis toate restaurantele, terasele sunt pregătite și își așteaptă clienții, la fel cum restaurantele cu livrare la domiciliu așteaptă comenzile utilizatorilor noștri. Lansăm acum cel mai mare program de susținere a restaurantelor în cadrul căruia oferim contravaloarea a 20.000 de mese utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant®. Ieșind la masă la terase, venim în mod real în sprijinul business-urilor din această industrie, care trebuie să se adapteze noii normalități, reluându-ne, treptat și viața socială de dinainte”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Campania desfășurată de Edenred este cel mai mare proiect de susținere a restaurantelor, teraselor, cantinelor, unităților de catering, cafenelelor și restaurantelor cu livrare la domiciliu anunțat în România. Programul „Ieșim la Masă!” se adresează utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant® care își achită  masa în sectorul HORECA cu cardurile de masă. Angajații care au efectuat cel puțin o tranzacție la un restaurant, terasă, cantină, pizzerie, unitate de catering, ceainărie, cofetărie, bufet, cafenea, restaurant cu livrare sau ridicare comandă din locație etc. din rețeaua de parteneri  Edenred, în perioada 1 iunie – 20 septembrie 2020, pot primi săptămânal, prin tragere la sorți, premii sub formă de vouchere valorice pentru a își achita masa la unul dintre restaurantele partenere selectate chiar de ei, dacă se înscriu pe www.edenred.ro/iesimlamasa.

 

„Traversăm o perioadă incertă pentru HORECA, astfel că orice inițiativă de sprijinire a noastră, operatorii din industria ospitalității, este ca o gură de aer pentru noi, ne ajută foarte mult în special moral, pentru că nu ne simțim singuri. Am simțit un val de solidaritate fantastic. Noi, ca antreprenori, suntem nevoiți să ne adaptăm planurile, bugetele și felul în care comunicăm. Parte din aceste schimbări se reflectă și în relația cu statul, care ne-a confirmat că suntem o industrie care beneficiază de încredere și relansarea ei este prioritară pentru autorități. Trecem prin momente cel puțin interesante, operatorii sunt, poate pentru prima oară, uniți de obiective și preocupări comune, cu focus pe supraviețuire și păstrarea locurilor de muncă“, declară Daniel Mischie, Președinte Organizația HORA.

Edenred le oferă beneficiarilor săi cea mai mare rețea de mii de restaurante prezente la nivel național, care acceptă plata cu carduri de masă Edenred Ticket Restaurant®.

Campania „Ieșim la Masă!” este unul dintre proiectele pe care Edenred România le implementează în această perioadă în contextul situației provocate de pandemia COVID-19, pentru a veni în sprijinul comercianților parteneri și al beneficiarilor soluțiilor sale digitale.

 

„Sectorul HORECA trece în acest moment printr-o perioadă extrem de grea, una fără precedent, care face ca domeniul nostru să fie cel mai afectat din toată economia națională. Dar în aceste momente imposibile, ne-am dat seama că nu suntem singuri, că avem alături de noi mulți colegi din alte sectoare, care într-un spirit de solidaritate admirabilă vin să ne susțină, vin să ne aducă un sentiment de speranță în viitor. Sunt companii private care încurajează angajații prin acordarea de vouchere de vacanță să rămână să facă vacanțele în țară. Sunt alte companii, furnizori ai industriei, care ne sprijină cu soluții de necrezut înainte de martie 2020.

 

Și mai este o companie, Edenred, care vine cu o campanie minunată de susținere a restaurantelor, dar mai ales de ajutorare a clienților restaurantelor prin acordarea de sprijin direct. Campania #IeșimLaMasă, prin acordarea contravalorii a celor 20.000 de mese gratuite beneficiarilor de vouchere, aduce încredere, aduce speranță, aduce semnalul că viața se întoarce încet-încet la normalitate (chiar dacă aceasta va fi definită altfel de acum încolo). Solidaritate e cuvântul cheie și nu putem decât să fim onorați că FIHR a fost aleasă ca partener în derularea acestei campanii. Mergem cu încredere înainte”, declară Călin Ile, președintele Federației Industriei Hoteliere din România.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0