Connect with us

AUDIENȚE TV

Claudia Pavel a fost eliminata de la Exatlon, iar show-ul ramane lider de piata!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D isi mentine pozitia de lider de audienta in Prime Time, cu show-ul care a cucerit o tara intreaga, inca de la debut, „Exatlon”.

Si aseara, pe intreaga durata de difuzare a celei mai iubite competitii sportive televizate, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul audientelor din Romania, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase.

Inregistrand un rating de 11,9% si o cota de piata de 23,9%, pe targetul National, si un rating de 9,3% si o cota de piata de 19,3%, pe targetul All Urban, statia a fost lider incotestabil de audienta, in intervalul 20:07 – 23:17, devansand celelalte posturi TV concurente.

Editia de ieri, 6 februarie, cand Romania astepta cu sufletul la gura numele concurentului din Echipa Faimosilor care va parasi competitia, a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste doua milioane (2.136.000) de fani.

Minutul de maxima audienta, atins la 21:37, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane si jumatate (2.588.000) de telespectatori care asteptau confruntarea Marianei, din Echipa Razboinicilor cu Larisa, din tabara Faimosilor, ce a culminat cu un final incredibil.

Pe targetul Comercial, Kanal D a ocupat pozitia secunda, cu 8,7% rating si 20,8% cota de piata. O medie de 387.000 de romani cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani au urmarit in fiecare minut al difuzarii editia de aseara „Exatlon”.

 

Claudia Pavel a fost eliminata de la „Exatlon”. Gestul pe care l-a facut aceasta la plecarea din Republica Dominicana, taxat de Cosmin Cernat

Face parte din viata, nu pot sa spun ca face parte din sport!”

Tensiunile au crescut intre concurentii Echipei Faimosilor, in urma nominalizarilor si a strategiilor individuale facute cu o seara in urma in ceea ce priveste propunerile celor trei eliminati. Aseara, inaintea aflarii verdictului final, echilibrul si unitatea echipei pareau serios afectate.

In urma voturilor telespectatorilor, care si-au putut salva favoritul, votand timp de o ora, Claudia Pavel a fost eliminata din competitia care i-ar fi putut aduce marele premiu de 100.000 de Euro. Afectata de faptul ca a fost propusa spre eliminare de Anca Surdu si Diana Bulimar, artista nu si-a luat ramas bun de la acestea, la plecarea din Arena.

„Aceasta a fost inca o poveste de la <Exatlon> Romania. Cea care a plecat acasa este Claudia. Si-a luat la revedere de la toata echipa, mai putin de la Anca si de la Diana. Face parte din viata, nu pot sa spun ca face parte din sport!”, a incheiat discursul Cosmin Cernat, la finalul editiei de aseara.

Competitia sportiva „Exatlon” continua si in aceasta saptamana cu confruntarile dure intre cele doua Echipe. Sambata, de la ora 20:00, telespectatorii vor putea urmari o noua editie plina de suspans si adrenalina.

 

Tabel audiente tv, toate segmentele de public: national, urban si comercial

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,923,92136
 Pro TV8,316,51479
 Antena 14,69,2821
EXATLONAntena 32,24,3389
20:07-23:17Romania TV2,14,2379
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,319,3902
 Pro TV7,816,0748
 Antena 14,69,5443
EXATLONAntena 32,85,8272
20:07-23:17Romania TV2,65,3246
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,823,5437
 Kanal D8,720,8387
 Antena 16,014,3267
EXATLONAntena 31,02,343
20:07-23:17Romania TV0,92,342
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.02.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending