Connect with us

Business

Clientul este pe primul loc. Cum să facem față așteptărilor șoferilor de azi?

Redactia Radar de Media

Published

on

Dezvoltarea tehnologică este forța motrică a multor schimbări sociale, economice și structurale, care, la rândul lor, influențează aproape fiecare aspect al vieții noastre.

Ca rezultat, comportamentul și așteptările consumatorilor sunt din ce în ce mai dinamice și de multe ori, duc la activități proactive desfășurate de reprezentanții multor sectoare ale pieței. Unul dintre principalele aspecte care permite obţinerea avantajului competitiv este acela de a oferi cel mai înalt nivel de servicii pentru clienţi. Acest lucru este valabil atât pentru magazinele online cât și pentru punctele de service auto staţionare.

 

Cum arată, deci, clientul de azi?  Cu siguranţă, este un client pentru care trebuie să luptăm. Potrivit unui raport al companiei Deloitte „Global Powers of Retailing 2017. The art and science of customers” consumatorul modern este în căutare de emoţii și experienţe, de multe ori asociate cu cele mai noi tehnologii. Experții companiei de consultanță au indicat în analiza lor tendințele majore care vor fi obligatorii pe piața cu amănuntul în anul 2017. Potrivit acestora, consumatorii vor acorda o atenţie din ce în ce mai mare calităţii și nu preţului produsului, preferând să utilizeze serviciile oferite de mărci capabile să se adapteze cerinţelor individuale sau care reflectă abordarea lor de viață. Concluziile indică faptul că un aspect cheie este acela numit „Customer Experience (CX),“ adică suma tuturor experienţelor pe care o anumită persoană o are cu compania dată pe orice cale posibilă de contact, pe durata relaţiei lor. În practică, acest lucru înseamnă că trebuie să ofere cea mai înaltă calitate și servicii personalizate pentru clienţi.

 

Acest lucru a influenţat și piaţa serviciilor prestate de atelierele auto, cum ar fi rețeaua Premio. Conform IHS Autoinsight, anul trecut au fost vândute în România peste 110 mii de autoturisme noi, ceea ce reprezintă o creştere de 16,5% comparativ cu anul precedent.  Numărul tot mai mare de autoturisme de bună calitate a dus la schimbarea aşteptărilor clienţilor de pe piaţa automobilelor.

Consumatorul se aşteaptă la servicii complexe care fac parte din conceptul CFM, adică Car Fleet Management, care apare deja în oferta producătorilor de automobile. Pe lângă oferta obişnuită de leasing, apar tot mai des opţiuni de închiriere pe termen lung adresate clienţilor individuali și adaptate la nevoile lor personalizate. Dealerii oferă o gamă mai largă de servicii post-vânzare, iar clientul individual vrea să profite de aceleași servicii complete ca și clientul de flotă, adică „să nu-și facă griji,  să poată lăsa mașina la atelierul auto și să accepte costul reparaţiilor.“

 

Rețelele mari de service, cum ar fi Premio, satisfac de pe acum aşteptările de acest gen, adaptându-se tendințelor actuale de pe piața de consum.

Standardul ridicat al serviciilor pentru clienţi este fundamentul activității rețelei Premio. De aceea, muncim în permanență la îmbunătățirea gamei noastre de servicii în domeniul instrumentelor de management pentru punctele profesionale de vânzare cu amănuntul a pneurilor – declară Piotr Jakuć, directorul de dezvoltare a rețelei de vânzare cu amănuntul Premio și Vulco în Europa Centrală și de Sud. – Nivelul de servicii pentru clienți este abordat în mai multe aspecte. Știm că, satisfacţia generală de conducătorului auto depinde nu numai de eficienţa efectuării reparației în sine, dar, de asemenea, de primul contact cu atelierul nostru de service sau de preluarea vehiculului de către angajatul nostru. Doar cea mai înaltă calitate în toate aceste domenii, duce la formarea unei opinii a consumatorilor cu privire la nivelul serviciilor pe care le prestăm. În acest scop, depunem toate eforturile pentru a înțelege cât mai bine nevoile clienților și încercăm, de asemenea, să verificăm procedurile noastre interne.

 

O modalitate de a înţelege mai bine clientul este utilizarea aşa-numitului studiu “Mystery Shopper”. Acest instrument vă permite să priviţi compania și serviciul pentru clienţi din perspectiva proprie, ceea ce oferă un câmp de vedere mai bun și mai clar asupra serviciilor oferite. În cadrul rețelei Premio, în cursul anului, fiecare filială este vizitată cel puțin de două ori pe an de  către un client misterios, care examinează exhaustiv toate aspectele legate de nivelul de servicii pentru clienți. Această activitate este susținută de un audit efectuat de Premio la atelierele sale de service, care evaluează parametrii legați de nivelul serviciilor oferite, comportamentul angajaților față de client, curățenia atelierului de service sau marcarea sa corespunzătoare. În plus, clienții unor anumite ateliere de service, prin intermediul unor tablete dotate cu o aplicație specială își pot exprima opinia cu privire la punctul Premio pe care l-au vizitat. În acest fel, este evaluat indicatorul NPS (eng. Net Promotor Score), care se referă la tendința șoferului de recomandare a companiei altor persoane. Toate măsurile au un numitor comun – o ajustare mai bună a activităţilor și ofertei la nevoile individuale.

 

Așteptările din ce în ce mai mari ale clienților au făcut ca atelierele de service să urmărească cele mai noi tendințe în domeniu și să personalizeze oferta consumatorului, atât a pentru cel care utilizează mașina o dată pe lună, și cel care face zilnic câteva sute de kilometri. Datorită unor oferte speciale, transparenței serviciilor și ofertei bogate, numeroase ateliere de service reuşesc să asigure a oferă modernă adaptată necesităţilor clientului individual.

 

Premio

Premio dispune în prezent de peste 46 de puncte de service de tipul fast-fit în toată România, la care vă puteţi repara anvelopele, sistemul de evacuare și de frână sau puteţi schimba uleiul.  Reţeaua Premio de la înfiinţarea sa a fost asociată cu marca Goodyear. De aceea, în punctele de service din România sunt oferite în primul rând mărcile de pneuri care aparţin concernului american, cum ar fi: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava și Debica.

 

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0