Connect with us

BUSINESS

Clientul este pe primul loc. Cum să facem față așteptărilor șoferilor de azi?

Published

on

 

Dezvoltarea tehnologică este forța motrică a multor schimbări sociale, economice și structurale, care, la rândul lor, influențează aproape fiecare aspect al vieții noastre.

Ca rezultat, comportamentul și așteptările consumatorilor sunt din ce în ce mai dinamice și de multe ori, duc la activități proactive desfășurate de reprezentanții multor sectoare ale pieței. Unul dintre principalele aspecte care permite obţinerea avantajului competitiv este acela de a oferi cel mai înalt nivel de servicii pentru clienţi. Acest lucru este valabil atât pentru magazinele online cât și pentru punctele de service auto staţionare.

 

Cum arată, deci, clientul de azi?  Cu siguranţă, este un client pentru care trebuie să luptăm. Potrivit unui raport al companiei Deloitte „Global Powers of Retailing 2017. The art and science of customers” consumatorul modern este în căutare de emoţii și experienţe, de multe ori asociate cu cele mai noi tehnologii. Experții companiei de consultanță au indicat în analiza lor tendințele majore care vor fi obligatorii pe piața cu amănuntul în anul 2017. Potrivit acestora, consumatorii vor acorda o atenţie din ce în ce mai mare calităţii și nu preţului produsului, preferând să utilizeze serviciile oferite de mărci capabile să se adapteze cerinţelor individuale sau care reflectă abordarea lor de viață. Concluziile indică faptul că un aspect cheie este acela numit „Customer Experience (CX),“ adică suma tuturor experienţelor pe care o anumită persoană o are cu compania dată pe orice cale posibilă de contact, pe durata relaţiei lor. În practică, acest lucru înseamnă că trebuie să ofere cea mai înaltă calitate și servicii personalizate pentru clienţi.

 

Acest lucru a influenţat și piaţa serviciilor prestate de atelierele auto, cum ar fi rețeaua Premio. Conform IHS Autoinsight, anul trecut au fost vândute în România peste 110 mii de autoturisme noi, ceea ce reprezintă o creştere de 16,5% comparativ cu anul precedent.  Numărul tot mai mare de autoturisme de bună calitate a dus la schimbarea aşteptărilor clienţilor de pe piaţa automobilelor.

Consumatorul se aşteaptă la servicii complexe care fac parte din conceptul CFM, adică Car Fleet Management, care apare deja în oferta producătorilor de automobile. Pe lângă oferta obişnuită de leasing, apar tot mai des opţiuni de închiriere pe termen lung adresate clienţilor individuali și adaptate la nevoile lor personalizate. Dealerii oferă o gamă mai largă de servicii post-vânzare, iar clientul individual vrea să profite de aceleași servicii complete ca și clientul de flotă, adică „să nu-și facă griji,  să poată lăsa mașina la atelierul auto și să accepte costul reparaţiilor.“

 

Rețelele mari de service, cum ar fi Premio, satisfac de pe acum aşteptările de acest gen, adaptându-se tendințelor actuale de pe piața de consum.

Standardul ridicat al serviciilor pentru clienţi este fundamentul activității rețelei Premio. De aceea, muncim în permanență la îmbunătățirea gamei noastre de servicii în domeniul instrumentelor de management pentru punctele profesionale de vânzare cu amănuntul a pneurilor – declară Piotr Jakuć, directorul de dezvoltare a rețelei de vânzare cu amănuntul Premio și Vulco în Europa Centrală și de Sud. – Nivelul de servicii pentru clienți este abordat în mai multe aspecte. Știm că, satisfacţia generală de conducătorului auto depinde nu numai de eficienţa efectuării reparației în sine, dar, de asemenea, de primul contact cu atelierul nostru de service sau de preluarea vehiculului de către angajatul nostru. Doar cea mai înaltă calitate în toate aceste domenii, duce la formarea unei opinii a consumatorilor cu privire la nivelul serviciilor pe care le prestăm. În acest scop, depunem toate eforturile pentru a înțelege cât mai bine nevoile clienților și încercăm, de asemenea, să verificăm procedurile noastre interne.

 

O modalitate de a înţelege mai bine clientul este utilizarea aşa-numitului studiu “Mystery Shopper”. Acest instrument vă permite să priviţi compania și serviciul pentru clienţi din perspectiva proprie, ceea ce oferă un câmp de vedere mai bun și mai clar asupra serviciilor oferite. În cadrul rețelei Premio, în cursul anului, fiecare filială este vizitată cel puțin de două ori pe an de  către un client misterios, care examinează exhaustiv toate aspectele legate de nivelul de servicii pentru clienți. Această activitate este susținută de un audit efectuat de Premio la atelierele sale de service, care evaluează parametrii legați de nivelul serviciilor oferite, comportamentul angajaților față de client, curățenia atelierului de service sau marcarea sa corespunzătoare. În plus, clienții unor anumite ateliere de service, prin intermediul unor tablete dotate cu o aplicație specială își pot exprima opinia cu privire la punctul Premio pe care l-au vizitat. În acest fel, este evaluat indicatorul NPS (eng. Net Promotor Score), care se referă la tendința șoferului de recomandare a companiei altor persoane. Toate măsurile au un numitor comun – o ajustare mai bună a activităţilor și ofertei la nevoile individuale.

 

Așteptările din ce în ce mai mari ale clienților au făcut ca atelierele de service să urmărească cele mai noi tendințe în domeniu și să personalizeze oferta consumatorului, atât a pentru cel care utilizează mașina o dată pe lună, și cel care face zilnic câteva sute de kilometri. Datorită unor oferte speciale, transparenței serviciilor și ofertei bogate, numeroase ateliere de service reuşesc să asigure a oferă modernă adaptată necesităţilor clientului individual.

 

Premio

Premio dispune în prezent de peste 46 de puncte de service de tipul fast-fit în toată România, la care vă puteţi repara anvelopele, sistemul de evacuare și de frână sau puteţi schimba uleiul.  Reţeaua Premio de la înfiinţarea sa a fost asociată cu marca Goodyear. De aceea, în punctele de service din România sunt oferite în primul rând mărcile de pneuri care aparţin concernului american, cum ar fi: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava și Debica.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Internetul a schimbat complet mediul antreprenorial

Published

on

 

Dacă înainte aveai nevoie de cel puțin câteva mii/zeci de mii de euro ca să îți deschizi o afacere, acum poți porni cu un laptop și o conexiune la Internet.

Astăazi vom vedea câteva exemple clare de idei de afaceri care deja există și sunt foarte profitabile. Vei descoperi atât idei de afaceri care se pot porni cu câteva sute de lei și o conexiune la internet, cât și afaceri care au nevoie de o investiție mai mare.

Să-i dăm drumul.

 

1. Organizator de evenimente

Ești o persoană care poate să coordoneze oameni foarte ușor? Un business de organizare de evenimente se poate porni cu câteva sute de lei.

Practic, ca investiție, tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu social. Nu ai nevoie de stocuri, nu ai nevoie de echipament performant și la început, nici de angajați.

 

Câteva sfaturi înainte de a porni la drum:

  • Învață meseria bine, de la cei care au deja succes
  • Nu începe business-ul fără o imagine solidă
  • Creează un plan de marketing realist
  • Fă un curs de comunicare și marketing
  • Atrage primii clienți ajutând oamenii în mod gratuit.

Ulterior, poți investi în crearea unei platforme speciale pentru organizarea de evenimente. Aici poți atrage toți colaboratorii de care ai nevoie, iar oamenii pot găsi tot ce au nevoie pentru organizarea unui eveniment într-un singur loc.

 

2. Magazin online de articole sportive

Practicarea unui sport este unul dintre trendurile în creștere, peste tot în lume. Oamenii devin din ce în ce mai conștienți de importanța sănătății și implicit de importanța sportului.

Tocmai de aceea și un magazin online de articole sportive este o idee de afacere profitabilă.

Totuși, un astfel de business nu se poate deschide cu doar câteva sute de lei investiție. Ai nevoie de un stoc destul de mare pentru a porni, altfel vei pierde foarte mulți clienți pentru că oamenii vor să aibă de unde să aleagă.

De asemenea, este foarte important să nu investești tot bugetul în stoc sau în crearea unui site. Ai nevoie și ca oamenii să găsească acel magazin online, ceea ce înseamnă că va trebui să investești o bună parte din bugetul alocat și în marketing.

 

Principalele canale la care ar trebui să te gândești sunt:

  • Reclamele Google Ads (pe termen scurt, sunt cea mai rapidă modalitate de a avea vânzări)
  • SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) – durează până să apară rezultate
  • Facebook Ads – la fel ca Google Ads, sunt o modalitate rapidă de a atrage clienți

 

3. Traducător autorizat

Oamenii mereu vor avea nevoie de traducerea, autorizarea și legalizarea actelor. Prin urmare și aceasta e o idee de afacere care va fi mereu profitabilă.

Avantajul în această industrie este faptul că nu ai nevoie de o investiție inițială foarte mare. Tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu frumos amenajat (de preferat într-o locație ușor accesibilă).

Bineînțeles, la fel ca în orice alt business, nu uita să aloci o bună parte din buget marketing-ului. Până vei avea o bază inițială de clienți care să te recomande, vei avea nevoie de un buget pentru a ajunge la potențialii clienți.

Și aici internetul îți oferă posibilitatea de a scala afacerea. Poți crea ușor o platformă de traduceri online ce îți permite astfel să ajungi și la clienții din alte orașe.

 

4. Agenție de turism

Turismul este una dintre acele industrii care mereu va avea clienți. Ne place să călătorim și ne place să o facem din ce în ce mai des.

Studiile arată că 1 din 4 români are în plan să călătorească mai des. Iar mediul economic ne și permite acest lucru.

Și în acest caz, nu ai nevoie de o investiție enormă pentru că nu ai nevoie de un echipament costisitor sau de investiția într-un stoc mare de marfă.

Pe lângă o formă legală de funcționare, mai ai nevoie de un punct de lucru (de preferat cât mai central), de o investiție în marketing și de colegi dornici de a face treabă bună.

Atenție însă, competiția în această industrie este foarte mare și există deja jucători vechi pe piață, mai ales dacă vrei să pornești o agenție de turism online.

Ce poți face la început este fie să îți găsești o nișă nu foarte aglomerată, fie să investești foarte mult într-un singur canal de marketing. Încearcă să nu dispersezi bugetul de promovare în toate direcțiile posibile pentru că îți vei diminua șansele de a avea rezultate pozitive.

 

Înainte de a începe

Orice afacere ai dori să începi, ține cont de aceste elemente:

  • Ai grijă ca business-ul tău să rezolve o nevoie destul de mare
  • Asigură-te că începi cu o strategie, cu un plan de marketing
  • Asigură-te că ai alocat un buget de marketing suficient de mare

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum să faci bani prin cumpărare și vânzare de case și apartamente

Published

on

 

Doriți să faceți niște bani ? În timp ce există o mulțime de modalităţi de a atinge acest obiectiv, cumpărarea și vânzarea de case și apartamente este un mod sigur de a câștiga bani. Iată exact ceea ce trebuie să faceți pentru a câștiga o grămadă de bani.

În primul rând, gândește. Trebuie să câmpul de joc și să puteți profita de acesta. Scopul tău? Găsiţi un vânzător în dificultate . Pe de altă parte, un cumpărător cu banii în mână. De ce un cumpărător cu banii în mână? Pentru că doriți că tranzacția să se închidă rapid. Și, desigur, doriți să profitați în cele din urmă. Cum faci asta repede?Găsiți cumpărători potriviți. Există mai multe metode de marketing pe care le puteți utiliza pentru a vă asigura că găsiţi cumpărătorii potriviți. Că de exemplu,ai putea pune ad-uri pe Facebook sau să faci un webinar. Ar fi inutil să identificăm vânzătorii aflați în dificultate și motivați, fără a selecta cumpărătorii . Trebuie să aveți ambele părți pregătite.

 

Uitați o strategie formată din 5 păși pentru a avea succes:

Identificați piețele potrivite
În primul rând, trebuie să identificați piețele potrivite. Poate că piața dumneavoastră nu este bună chiar acum. Poate e chiar o piaţă într-un alt județ sau stat. Căutaţi piața potrivită. Scopul? Descoperiți unde își pun banii cumpărătorii cu banii în mână. Asta e cheia. În timp ce nu aveți nevoie de un sistem care să vă ajute să identificați piețele potrivite, cu siguranţă vă ajută.

Dar, în final, piețele potrivite sunt cruciale. De ce? La sfârșitul zilei, dacă luați un contract pentru a achiziționa o casă și nu puteți să-l înapoiați unui cumpărător cu banii în mână, ați putea fi răspunzător. O modalitate rapidă de a rezolva problema este de a aborda piețele potrivite.

 

Identificați prețul potrivit
Nu numai că trebuie să găsiţi piața potrivită, dar trebuie să identificați prețul potrivit. Vorbim despre prețul pe care nu numai că îl plătiţi pentru proprietate. Dar, de asemenea, prețul pe care cineva va fi dispus să îl plătească pentru a-l cumpăra de la dumneavoastră. Care este prețul potrivit? Există algoritmi dovediți care vă vor ajuta să identificați și să justificați acest lucru.

  • Luaţi ultimele 30 de zile de tranzacții care au fost date în numerar pentru un anumit cartier sau bloc unde doriți să cumpăraţi o proprietate.
  • Folosiţi un site online pentru estimarea prețului cu amănuntul. Puteți folosi Flatfy.ro, unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România. Faceți diferența.

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, apartamente și vile atât pe piața secundară cât și  pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-I asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

În plus, vizitatorii site-ului Flatfy.ro pot alege secțiunea de care sunt interesați printr-un singur click și pot adăuga foarte ușor anunţurile imobiliare care îi interesează în secțiunea “Favorite” unde vor avea posibilitatea de a compara ușor cu alte oferte, fără a pierde timpul pe alte site-uri prezentate pe internet.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România ( new.flatfy.ro ), Moldova și Ungaria.

  • Luaţi media tuturor acestor diferențe. Tocmai ați identificat decalajul. Această diferenţă este marcajul mediu (sau marjă de marcare) de la comerțul cu amănuntul pentru orice proprietate dată pe acea piaţă.  – Când găsiţi o listă, utilizați diferența medie pentru a estima prețul pe care un cumpărător de numerar ar fi dispus să îl plătească pentru acea proprietate.  – Asiguraţi-vă că, indiferent de domiciliul pe care îl asigurați că un contract, că este mai mic decât decalajul. Cum faci acest lucru? Va trebui să vă asigurați că aveți un vânzător motivat și o ofertă totală în numerar.

 

  1. Identificați proprietatea potrivită Acum că ați identificat acest decalaj, trebuie să găsiţi proprietatea potrivită. Sau, căutaţi online prin canale de vânzare cu amănuntul. Căutaţi locuințe distruse. Din nou, este mai ușor să aveți un sistem pentru a face acest lucru. Dar chiar și fără unul, puteți învăţa. Trebuie doar să începi undeva.   Cu toate acestea, nu este întotdeauna vorba despre utilizarea website-urilor de vânzare . Discutați cu agenții imobiliari. Adresați-vă prietenilor sau vecinilor.     4. Identificați cumpărătorii potriviți  Trebuie să vă selectaţi cumpărătorii. Rețineți că, atunci când vă asigurați un contract de a cumpăra o locuinţă, aveți de obicei aproximativ 30 de zile pentru a închide. Trimiteți scrisori fiecărui cumpărător pe care îl puteți găsi în ultimele 30-60 de zile. De obicei, puteți localiza adresele din înregistrările județene. Prezintă-te. Spune-le cine sunteți și ce intenționați să faceți. Încercați să programați un apel și să aflați ce căutaţi. Dezvoltați o relație. Găsiţi o modalitate prin care puteți adăuga valoare bursei.  5. Identificați vânzătorii potriviți
  • Căutaţi termeni cheie în descrierea anunțurilor. De exemplu, puteți găsi ceva de genul “trebuie să fie vândut repede”.
  • Căutaţi bunuri pe proprietate; pot veni sub forma unor datorii fiscale. Acestea ar putea fi, de asemenea, din acte.

  • Puteţi, de asemenea, să conduceți prin cartiere și să inspectați casele. Căutați semne la case. Puteți să vorbiți cu vecinii aflați în jurul proprietăţii și întrebați-i despre casă.

  • Rețineți că vânzătorul potrivit este cheia. Ei trebuie să fie motivați. Fără motivația adecvată, nu există dorința ca aceștia să încheie cu dumneavoastră un contract de vânzare cu valoare inferioară pieței. Da, există o mulțime de lucruri de luat în considerare. Dar dacă doriți să faceți bani reali în domeniul imobiliar, acesta este modul în care faceți acest lucru. În plus, nu uitați să folosiți Flatfy. Motorul de căutare  inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului .

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    BUSINESS

    Cazanul pe peleți, înlocuitorul perfect pentru centralele bazate pe resursele clasice

    Published

    on

     

    Peleții sunt văzuți drept înlocuitorul perfect pentru resursele energetice tradiționale, care se împuținează pe zi ce trece.

    Din momentul în care omenirea a înțeles că efectul de seră este o problemă serioasă, pe care nu o putem trata cu indiferență, cei în măsură au început să identifice soluții de substituire a modalităților clasice de încălzire a locuințelor de pe întreg Globul. Așa a apărut în anii ’70 primul dispozitiv care folosea peleții drept combustibil; ulterior, atât America (țara de origine), cât și țările din Europa au început să ia în serios această formă de încălzire a locuințelor. Astfel, dispozitivele de tip cazan peleți au înregistrat o creștere constantă în privința cererii, în momentul actual fiind o opțiune care este luată în calcul pentru obținerea de căldură în mai toate regiunile lumii.

    Peleții – sursă regenerabilă de căldură, care contribuie la protejarea naturii!

    O astfel de posibilitate de generare de căldură nu putea să nu fie folosită la nivel intens de către statele dezvoltate ale lumii, printre acestea remarcându-se SUA, Germania, Marea Britanie, Suedia, Danemarca, Austria sau Italia. Aceste state au înțeles pericolul limitării resurselor tradiționale, dar și impactul pe care exploatarea excesivă a acestora îl are asupra mediului înconjurător și a ecosistemului, așa că, scopul principal al acestor centrale pe peleți este constituirea într-o alternativă fiabilă, prietenoasă și avantajoasă atât pentru om, cât și pentru natură.

    Nici nu este de mirare că noile modele care sunt disponibile pe piață și pe care le poți găsi pe Qmag.ro se încadrează în categoria dispozitivelor compacte și care pun accentul pe eficiență și emisii de dioxid de carbon minime. De altfel, în Protocolul semnat la Kyoto, peleții și toate dispozitivele care utilizează acest tip de energie biodegradabilă sunt catalogate ca fiind ideale pentru reducerea nivelului de gaze dăunătoare mediului înconjurător și pentru micșorarea efectului de seră. În România centralele pe peleți au început să fie utilizate din ce în ce mai mult, majoritatea acestor dispozitive găsindu-se în zonele de munte și de câmpie, în locuințele de tip individual.

    Cu siguranță că în viitor, din ce în ce mai multe regiuni ale țării vor dispune de centrale termice pe peleți, mai ales că dispozitivele pe gaz natural nu mai reprezintă o soluție atât de atractivă pentru utilizator. Avându-se în vedere faptul că peleții au continuat să reprezinte o opțiune eficientă de încălzire a locuințelor la nivel mondial, iar utilizarea acestora este recomandată de către Uniunea Europeană, cu certitudine din ce în ce mai mulți români vor folosi de acum înainte cazanele pe peleți ca modalitate de obținere a căldurii și apei calde menajere în locuințele lor.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement
    Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement

    Trending