Connect with us

Bătălia s-a dat între premiera emisiunii CLIPA DE FERICIRE (20:30-22:30) prezentată de Amalia Enache şi show-ul TE CUNOSC DE UNDEVA, care a început de la ora 20. PRO TV a condus la nivelul publicului naţional şi comercial, iar Antena 1 a fost lider pe publicul urban. 

 

PUBLICUL NATIONAL

În intervalul orar 20:30-22:30 la nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, PRO TV cu premiera show-ului CLIPA DE FERICIRE a obţinut o medie de 8,3% rating şi 16,1% share, în timp ce locul 2 a fost adjudecat de Antena 1, care pe acest interval orar a difuzat show-ul TE CUNOSC DE UNDEVA – 7% rating şi 13,5% share. 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului de la oraşe ANTENA 1 a fost lider de audienţa cu o medie de 7,8% rating şi 15,2% share (pe intervalul show-ului CLIPA DE FERICIRE), iar PRO TV a obţinut locul secund cu o medie de 7,6% rating şi 14,8% share.

Pe tot parcursul show-ului TE CUNOSC DE UNDEVA (19.59 – 23.29), ANTENA 1 a obţinut 7,1 puncte de rating şi 14,8% cota de piaţă, în timp ce următorul clasat, PRO TV, înregistra 6,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,5 %.

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență și a obținut un rating de 8.1 și o cotă de piață de 18.7%, în timp ce postul clasat pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 6.9 puncte de rating și 16.0% share.

În minutul de aur, de la 20:56, peste 2.2 milioane de telespectatori urmăreau show-ul CLIPA DE FERICIRE. 

TE CUNOSC DE UNDEVA – 1.584.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.10.

CLIPA DE FERICIRE - PRO TV AUDIENTE 25 NOIMEBRIE 2015

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Alina Puscas si Cosmin Selesi TE CUNOSC DE UNDEVA

Alina Puscas si Cosmin Selesi
TE CUNOSC DE UNDEVA

 

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending