Connect with us

Industria de Publicitate

Cluj-Napoca Business Days. Evenimentul de Business al anului. Impresii

Published

on

 

La sfarsitul lunii iunie, timp de doua zile, la Cluj-Napoca s-a desfasurat cea de-a saptea editie a evenimentului CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS. Evenimentul a reunit speakeri si traineri foarte marcanti din domeniul buseniss-ului, pe durata celor doua zile fiind organizate in paralele mai multe sesiuni plenare si workshop-uri legate de tema evenimentului.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NTsHOT8xmcY

 

Gazda de anul acesta a editiei de Cluj a evenimentului BUSINESS DAYS a constituit-o Grand Hotel Italia, care face parte din Grupul italiat Select Hotel Selection si ofera tot ceea ce inseamna o viata de lux.

Printre speakerii prezenti la acest eveniment s-au numarat personalitati de marca ale mediului de afaceri romanesc, printre care: Domnul Eliade Rotariu (Director General DeKlausen), Domnul Eusebiu Burcash (fondator Burcas – program de training in domeniul financiar), Domnul Lorand Soaresz-Sasz (Business Coach, Director General Coaching4u), Domnul Florin Campeanu (Director General Rentrop&Straton), Domnul Marius Ghenea (Business Angel), Domnul Felix Daniliuc (Director General, Raiffeisen Leasing IFN), Doamna Simona Baciu (fondator si presedinte al Scolii Internationale din Cluj) si lista ar putea continua. Cu mentiunea ca toti cei care au fost prezenti sunt la fel de importanti deopotriva.

 

Cluj-Napoca Business Days – Ziua I

 

In continuare am sa fac o scurta trecere in revista a celor doua zile intensive pe care le-am petrecut in salile de conferinta de la Grand Hotel Italia.

 

Leadership in vremuri tulburi

 

Perioada de criza economica a reprezentat pentru oamenii de afaceri din Romania o adevarata mana cereasca. Manifestarea recesiunii economice in Romania nu i-a impiedicat pe antreprenorii de aici sa isi puna creativitatea si inteligenta la lucru si sa gaseasca noi solutii, sa creeze noi tehnologii si sa ofere noi produse care sa corespunda nevoilor aflate in continua schimbare ale clientilor. “Oricum e criza. Succesul e mult mai dulce in momentul in care razbati ina stfel de provocari”, este de parere unul dintre speakeri, DomnulMihai Stanescu (Managing Partner, RoCoach) in cadrul Conferintei “Leadership in vremuri tulburi”, care a avut loc in prima zi CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS. “oricum vantul bate tulbure. Ce faci cand vremurile sunt in permanenta tulburi?”

“A fi lider se poate vedea inca din tinerete. Nu ne dam seama insa de la inceput daca avem calitati de lider.'”. Calitatile de lider “sunt cele care te fac sa iesi din massa. Aceste calitati trebuie exploatate” (Florentin Banu (Proprietar Banuinvest).

Dragos Popescu de la Diagma (unul dintre initiatorii programului BusinessDrive) a vorbit despre o calitate esentiala in leadership si anume intuitia, si nu numai.

“Una dintre principalele activitati ale unui lider este sa ia decizii. Abilitatea de a lua decizii este strans legata de de imaginatie, de vedere in viitor”, a spus domnia sa.

 

Doua workshop-uri despre social media

 

O parte din workshop-urile organizate in prima zi a CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS s-au axat pe fenomenul cunoscut sub numele de social media. In cele ce urmeaza, voi face o scurta trecere in revista a celor prezentate in cadrul Workshop-urilor “Strategii de vanzare in era social media” si “Social Media si strategia de comunicare”.

Astazi o mare parte a vietii personale si profesionale se desfasoara pe internet. Retelele sociale – Facebook, Twitter, LinkedIn, Badoo, Netlog, Trilulilu – sunt un loc in care lumea comunica – atat persoanele fizice cat si persoanele juridice. In lumea de azi, daca nu esti pe internet nu existi.

Primul dintre speakerii primuluii workshop amintit mai sus a fost Domnul Eliade Rotariu, Director General al firmei clujene de consultanta in management DeKlausen. Domnia sa a vorbit despre etapele vanzarii (pregatirea/planificarea vanzarii, intalnirea de vanzare si activitatile conexe) si de aportul pe care il poate aduce social media in fiecare dintre acestea. Pentru cei prezenti, aceasta a reprezentat o adevarata lectie de marketing, bazata pe bune practici si nu pe teorii scrise in carti, din partea unui om care a reusit in afaceri.

In cadrul celui de-al doilea workshop s-a incercat a se arata de ce vanzarile prin social media nu functioneaza. Pentru ca publicul-tinta nu se afla acolo. Da, see pot da 16.000 de like-uri pe o pagina, dar asta nu va duce si la o vanzare.

Insa pe facebook un individ poate posta un comentariu sau o poza la care alte persoane ii pot da Share si rezultatul este marketing-ul din vorba-n vorba (word of mouth marketing). Care este benefic pentru afaceri.

 

Apoi a urmat o prezentare de moda a sponsorului Casa de Moda Guara si o degustare de vinuri De la Valea Vinului.

 

 

Workshop “Antrenarea atentiei prin iiluzionism, cu Magicianul Augustin

 

Senzatia primei zile a CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS a constitut-o workshop-ul cu tema “antrenarea atentiei prin iluzionism”, sustinut de catre Magicianul Augustin. Pentru cei care se intrebau daca magia poate fi utila in afaceri, raspunsul este da. In spatele ei (a magiei) sta insa foarte multa psihologie: “In momentul in care toata atentia e intr-un loc, toata energia ta se duce in locul respectiv” (Magicianul Augustin).

In afaceri, micile trucuri de magie sunt importante in crearea unui raport personal, pentru creerea unei deschideri in celalalt fata de tine.

Domnul Magician Augustin a avut amabilitatea de a ne spune cateva cuvinte:

“Bine v-am gasit. Numele meu este Augustin Mihaila – Magicianul Augustin. Asa mi-au scris pe badge-ul de la Business Days. Am fost invitat la Business Days pentru a veni cu un workshop unic in Romania si anume: “Antrenarea atentiei prin iluzionism. Este un workshop prin care oamenii invata cum sa fie atenti atunci cand nu sunt atenti. Ei bine, la acest workshop am avut bucuria sa vad ca au venit 65 de oameni care au fost interesati sa cum poate iluzionismul sa ii ajute in business, in vanzari si in negocieri. Va multumesc foarte mult ca ati fost la Business Days si daca nu ati fost, va invit pe site-ul meu sau pe Facebook. Site-ul meu este magicianulaugustin.ro. Pe Facebook ma gasiti singuri daca veti cauta “Magicianul Augustin. Multumesc”.

 

https://www.youtube.com/watch?v=z6k6zXgyCxU

 

 

Cluj-Napoca Business Days – Ziua a II-a

 

Conferinta Succesul in noua paradigma economica

 

Si in cea de-a doua zi a evenimentului CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS surprizele s-au tinut lant. Momentul culminant al zilei l-au constituit tombolele, in cadrul carora atat sponsorii cat si organizatorii au oferit o multime de premii celor prezenti. Dar haideti sa vedem impreuna ce s-a intamplat pana atunci.

Ziua a doua a inceput cu conferinta “Succesul in noua paradigma economica”. O prezentare deosebit de interesanta a fost cea a Domnului Lorand Soarez-Szasz, Director General la firma Coaching4u. Prezentarea sa a fost intitulata “Managerul taran in secolul XXI”.

 

Domnul Lorand Soarez-Szasz a facut o comparatie intre cele patru anotimpuri ale naturii (in fiecare dintre acestea facandu-se anumite munci agricole) cu cele patru anotimpuri din cadrul unei afaceri: iarna, primavara, vara si toamna, prezentandu-le sub forma unui ciclu de dezvoltare in care fiecare componenta are caracteristicile sale.

Domnul Lorand Szasz-Soarez este de parere ca “din 10 in 10 ani are loc cate o criza. Cea din 2008. 2009, 2012, 2011 a fost cel mai mult mediatizata. In perioada 2005-2008 a fost vara economica la nivel mondial. Este un ciclu care se repeta. Dupa fiecare vara vine o toamna”.

“vara un taran munceste mult. Cand e crestere economica, nu mergeti in concedii lungi si scumpe! Nu dati fanul la vaci, ci puneti-l la uscat pentru iarna!” Acestea sunt sfaturile pe care Domnul Lorand Soarez-Szasz le da antreprenorilor pentru ca ei sa aiba succes.

 

Urmatorul vorbitor a fost Domnul Eusebiu Burcas, fondatorul programului Burcash de educatie financiara. Domnia sa a vorbit despre faptul ca banii sunt importanti peste tot: in familie, in relatii, in cariera si despre faptul ca este de dorit ca sa avem cu totii o relatie fericita cu banii.

Pornind de la propoziti acare apare pe dolarul american “In God we trust”, Domnul Burcas este de parere ca americanii au pus aceasta propozitie pe dolar deoarece ei considerau la momentul la care au facut acest lucru ca “numai Dumnezeu ii poate scapa de sclavia banului. Oamenii pot sa fie eliberati din aceasta sclavie a banului. Oamenii pot sa aiba o relatie fericita cu banii. Cum obtinem eliberarea? Intelegand relatia noastra cu banii. Dupa intelegere trebuie sa stii, adica sa ai acces la tot ceea ce inseamna acest mecanism global”. La finalul prezentarii sale, Domnul Eusebiu Burcas a acordat 5 vouchere de 100 de dolari celor care au pus intrebari.

 

Conferinta “Antreprenoriat si management de succes”

 

In cadrul acestei conferinte am auzit doua cuvinte care se repetau la nesfarsit, dar care reprezinta cheia succesului in viata: vise si pasiune. Citisem ma demult un slogan care spunea “Fa cu pasiune tot ceea ce faci si nu vei munci nici o zi in viata ta”.

In deschiderea conferintei a luat cuvantul Doamna Simona Baciu (Fondator si Presedinte al Scolii Internationale – singura scoala Cambridge din Cluj) care a vorbit despre vise. “Un antreprenor de succes incepe cu un vis. Dar trebuie sa incepi cu sfarsitul”.

Apoi a luat cuvantul Domnul Florin Libocor (economist sef in cadrul BRD). Domnia sa a vorbit despre recesiunea romaneasca, care nu s-a resimtit atat de profund. Romania a iesit din criza economic, iar pana la finalul anului se estimeaza ca se va inregistra un procent de crestere economica cuprins intre 3 si cinci la suta.

 

Tombola

 

Momentul culminant al CLUJ-NAPOCA BUSINESS DAYS l-a reprezentat tombola cu premii. S-au acordat numeroase premii din parte sponsorilor si organizatorilor, printre care s-au numarat sticle de vin, vouchere de la Guara, membersgip pe un an in cadrul BizzClub, DVD-uri cu Andy Szekely si Bob Proctor sau DVD-uri cu workshop-urile de la alte editii ale evenimentului Business Days.

 

Editia de la Cluj din acest an a Evenimentului Business Days a fost un regal pentru toti cei prezenti la fata locului.

Concluzia: chiar si pe vremuri de criza poate avea loc o crestere econimca. Dar in Romania criza s-a terminat!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: