Connect with us

AUDIENȚE TV

CME surclaseaza trustul Intact la toate categoriile! Pro TV vs Antena 1 in audiente! (vezi cifire si foto)

Avatar

Published

on

In primul trimestru al anului 2012 (ianuarie – martie 2012), CME surclaseasa la distanta uriasa trustul Intact, pe toate categoriile de public si pe toate segmentele orare. Asa se face ca CME inregistreaza pe publicul sau comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani un leadership de 91%  comparativ cu trustul Intact la nivelul intregii zile. Asta inseamna ca dintr-un total de 91 de zile, CME a fost lider absolut de audienta in 83 de zile. In Prime-Time, intervalul de maxima audienta al unei zile, diferenta dintre cele doua trusturi este si mai mare, televiziunile CME au inregistrat un leadership de 97%, CME fiind lider la nivelul intregii zile in 88 de zile, in timp ce grupul Intact, doar in 3 zile. La nivel national, in prime-time, CME detine 95% din leadership.

La nivelul televiziunilor, Pro Tv a inregistrat in primul trimestru al anului 2012 un leadership de 100% pe durata unei zile pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Antena 1 nereusind sa se impuna in nici una dintre zile. Diferenta este uluitoare si la nivelul prime-time-ului cind ProTv detine 98 de procente. Aceeasi diferenta se pastreaza si la nivel national cind, pe parcursul intregii zile, ProTv surclaseaza statiile concurente intr-un procent de 98%. Situatie asemanatoare si in prime-time cind din 91 de zile, 88 au fost adjudicate de ProTv, iar Antenele doar 3, dintre ele, astfel ca leadership-ul inclina spre ProTv in proportie de 97%.

 

Romanii au talent si MasterChef in totpul celor mai vizionate emisiuni de divertisment

In primul trimestru al anului 2012 divertismentul a fost rege la ProTv, emisiuni ca “Romanii au talent” si “MasterChef” reformulind definitia succesului. “Romanii au talent” a doborit record dupa record si a stabilit noi repere de audienta. Media inregistrata de programul “Romanii au talent” a fost pe publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 24,5 puncte, cu o cota de piata de 51,8 procente. “MasterChef” vine puternic din urma si ingregistreaza cresteri de audienta de la o editie la alta. Audienta medie inregistrata de show-ul care a redefinit cook-ing-ul de televiziune a fost in perioada mentionata de 12 puncte de rating si o cota de piata de 26%. In top 5 programe de divertisment care au cel putin doua difuzari se regaseste si Serviciul Roman de Comedie situate pe pozitia a patra cu o audienta medie de 7,5 procente si o cota de piata de 16,4%.

 

“Las Fierbinti” si “Pariu cu viata” – vedetele serialului romanesc de televiziune

Pro Tv domina si topul serialelor romanesti de televiziune, serialele “Las Fierbinti” si “Pariu cu viata” impunindu-se pe piata din Romania inca de la lansare. Asa se face ca serialul “Las Fierbinti”, aflat pe primul loc in topul audientelor a inregistrat la debut cele mai bune cifre din ultimii 10 ani inregistrate de vreun serial romanesc la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Cu o medie de 10,7 puncte de rating si o cota de piata de 23,7%“Las Fierbinti” s-a instalat confortabil pe primul loc in topul serialelor romanesti, urmat de fenomenul “Pariu cu viata” care a obtinut o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata.

 

Stirile ProTv – lider incontestabil de audienta

In topul celor mai vizionate 7 programe de Stiri, 6 pozitii sint ocupate de ProTv. In topul clasamentului stau confortabil Stirile ProTv de la ora 19.00 prezentate in timpul saptaminii de Andreea Esca si in week-end de Oana Andoni, urmate de rubricile din cadrul stirilor Vremea si Stiri din sport. Inca de la lansare Stirile ProTV s-au plasat in topul preferintelor telespectatorilor si de atunci s-a mentiunut pe acesta pozitie, fiind de 16 ani de zile lider incontestabil de audienta. Performanta fac si Stirile noptii prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte (cu o audienta medie de 5 puncte de rating si 13,5% cota de piata), urmate de Stirile de la ora 17.00 (cu o medie de 4,4 puncte de rating si 17,6% cota de piata), si Stirile ProTv de dimineata, cu 4,1 puncte de rating – audienta medie si 27,3% cota de piata.

 

Romania, te iubesc – pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor

Emisiunea de reportaje si anchete jurnalistice de prima mina a echipei de la “Romania, te iubesc!” este una extrem de apreciata de telespectatorii ProTv din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani care o urmaresc cu interes editie de editie. Asa se face ca “Romania, te iubesc” se afla in topul celor mai vizionate emisiuni jurnalistice cu o audienta medie de 5,3 puncte de rating si 15,3% cota de piata. In topul celor mai urmarite 5 emisiuni, pe locul 2 se alfa “Lectia de Prim Ajutor” realizata de Dana Rogoz si Dragos Bucurenci”, urmata de “Ce se intimpla, doctore” (Oana Cuzino) si Apropo Tv (Andi Moisescu)

 

ProTv ocupa toate locurile in clasamentul celor mai urmarite 30 de filme.

La capitolul filme, ProTv nu are rival, astfel ca topul celor mai bune 30 de filme este tot ocupat de filmele difuzate de ProTv. In topul celor mai bune 50 de filme, ProTv detine 47 de pozitii, iar Antena 1 doar 3. Cele mai vizionate 3 filme ale primului trimestru al anului 2012 au fost: Shooter (13,9 puncte de rating audienta medie si 28% cota de piata), The Mechanic (12,4 puncte de rating audienta medie si 23,6% cota de piata), iar pe locul al treilea, la distanta foarte mica “The Godmother” (12,3 puncte de rating – audienta medie si 23,7 cota de piata)

 

Astfel, cu o grila de invidiat in care lunea difuzeaza serialul-fenomen “Pariu cu viata”, martea super-show-ul “MasterChef”, miercurea “Serviciul Roman de Comedie”, joia, serialul lider al momentului “Las Fierbinti”, vinerea, culmea divertismentului “Romanii au talent”, iar simbata si duminica numai filme de top, ProTv nu are rival in rindul televiziunilor concurente situindu-se la distanta considerabila de urmatoarele clasate.

 

Comentarii

2 Comments

2 Comments

  1. Avatar

    sorin

    19 aprilie 2012 at 08:08

    Ce inseamna CME? Degeaba dati o stire daca va adresati doar profesionistilor din domeniu!

  2. Avatar

    liviu

    18 aprilie 2012 at 22:24

    Mnumesca liviu din vulcan din HD si am 24ani si vru sa va spuna ca proteveu are cel mai mare record din romania cele mai tari stir si cele mai tara emisiuni va multumesca

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0