Connect with us

ALL MEDIA

CNA a somat postul Realitatea TV sa nu mai transmita promourile in care Ponta e asociat cu mafia italiana!

Avatar

Published

on

CNA a decis, în şedinţa de joi, să someze public Realitatea TV să intre în legalitate în privinţa promourilor “Acum noi suntem ţinta”, printre care se afla şi unul în care era prezentată imaginea premierului Victor Ponta, în timp ce fondul muzical şi replicile erau preluate din serialul “La Piovra”.

realitatea tv

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, mai multe promouri difuzate pe Realitatea TV, în perioada 4 – 15 octombrie.

CNA a analizat aceste spoturi la sesizarea membrului Consiliului Monica Gubernat, cea care a şi propus sancţionarea Realitatea TV cu somaţie publică de intrare în legalitate.

Potrivit CNA, în perioada 4 – 15 octombrie 2013, în contextul discuţiilor despre un nou Cod al insolvenţei, la Realitatea TV au fost difuzate mai multe spoturi prin care se atrăgea atenţia că televiziunea este ţinta unor prevederi ale acestui Cod.

Spoturile au fost difuzate zilnic, cu o frecvenţă aproximativ de 3-4 pe interval orar în primele zile, apoi cu o frecvenţă mai redusă în ultima parte a perioadei menţionate. Fiecare spot conţinea un însemn grafic – logoul televiziunii Realitatea TV plasat pe o ţintă, însoţit de mesajul “Acum noi suntem ţinta”.

Aceste spoturi, a căror durata a variat (câteva zeci de secunde fiecare), au fost de mai multe feluri.

Într-un spot, jurnalişti şi angajaţi ai Realitatea TV transmiteau un mesaj actualului Guvern, în special premierului Victor Ponta, spunând că acesta nu s-a ţinut de promisiunile făcute în campania electorală şi, mai mult, încearcă să închidă o televiziune care nu-i este fidelă. Alte spoturi cuprindeau mesaje de încurajare ale telespectatorilor pentru postul Realitatea TV.

Într-un alt spot era prezentat premierul Victor Ponta, imaginea acestuia fiind asociată cu fondul muzical şi replicile fiind din serialul despre mafia italiană “La Piovra”.

Potrivit Monicăi Gubernat, prin respectivele promouri, Realitatea TV a vrut să insinueze că premierul vrea închiderea acestei televiziuni. “Au vrut să insinueze închiderea Realitatea TV”, a spus Gubernat.

“Printr-o melodie (melodia din ‘La Piovra’, n.r.) se sugerează închiderea?”, a întrebat Viorel-Vasile Buda, vicepreşedintele CNA.

Pe de altă parte, Florin Gabrea, membru al CNA, a spus că această campanie a Realitatea TV este “destul de grosieră”. “Nici nu e subtilă, e foarte directă”, a mai spus Gabrea.

Un alt membru al CNA, Radu Călin Cristea, a spus că are o rezervă vizavi de discutarea acestor promouri, întrucât ele nu mai sunt difuzate de la mijlocul lunii octombrie. “Este legitim (să discutăm, n.r.), dar nu e logic”, a spus Cristea.

“Nu este singurul caz când reacţionăm aşa (…) Scopul somaţiei este să se evite redifuzarea spoturilor”, i-a răspuns Monica Gubernat.

Pe de altă parte, Mura Frînculescu, directorul executiv al Realitatea TV, a spus că în acele spoturi nu a fost atacată nicio persoană.

“Nu am atacat pe nimeni, nu am jignit pe nimeni. A fost o campanie asumată de Consiliul Editorial al Realitatea TV. Nu ştiu de unde s-a dedus acea asociere cu mafia italiană (…) O să vă rog să ne daţi posibilitatea să folosim în montajele noastre anumite sunete, muzică (…)”, le-a spus Mura Frînculescu membrilor CNA.

De asemenea, Mura Frînculescu le-a spus membrilor CNA că “Avocatul Poporului s-a autosesizat şi Curtea Constituţională a decis că acest Cod al insolvenţei este neconstituţional”. “Nu vreau să ne facem un titlu de glorie din acest lucru, ci pur şi simplu a fost un demers jurnalistic”, a mai spus Frînculescu.

Decizia de somare publică a televiziunii Realitatea TV a fost luată cu unanimitate de voturi (Monica Gubernat, Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Viorel Vasile Buda, Laura Georgescu, Cristina Trepcea, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea), pentru încălcarea articolului 32, alineatul 1 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit căruia “Niciun drept conferit prin lege nu poate fi exercitat într-un mod excesiv şi nerezonabil, contrar bunei-credinţe, în scopul de a vătăma sau de a păgubi pe altul ori profitând de ignoranţa sau de buna-credinţă a persoanelor”.

De asemenea, membrii CNA au considerat că Realitatea TV a încălcat şi articolul 40, alineatul 1 din Cod – “În virtutea dreptului la propria imagine, în cazul în care în programele audiovizuale se aduc acuzaţii unei persoane privind fapte sau comportamente ilegale ori imorale, acestea trebuie susţinute cu dovezi, iar persoanele acuzate au dreptul să intervină pentru a-şi exprima punctul de vedere; dacă acuzaţiile sunt aduse de furnizorul de servicii media audiovizuale, acesta trebuie să respecte principiul audiatur et altera pars; în situaţia în care persoana vizată refuză să prezinte un punct de vedere, trebuie să se precizeze acest fapt”.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0