Connect with us

ALL MEDIA

CNA cere televiziunilor să difuzeze spoturi educaționale în caz de cutremur

Published

on

Consiliul Naţional al Audiovizualului recomandă televiziunilor să difuzeze şapte spoturi animate, în regim noncomercial, în categoria mesajelor de interes public, despre comportamentul în caz de cutremur.

CNA a analizat, în şedinţa de marţi, o adresă primită de la Ministerul Afacerilor Interne – Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă. Membrii CNA i-au audiat, marţi, pe reprezentanţii IGSU, scrie Mediafax.

Ministerul Afacerilor Interne, prin IGSU, şi-a propus demararea unei campanii naţionale de informare preventivă, intitulată “Nu tremur la cutremur”, în urma cutremurelor din România din ultima perioadă.

Rolul principal al campaniei este conştientizarea, informarea şi pregătirea populaţiei pentru a reacţiona corect în situaţia producerii unui cutremur.

Spoturile realizate de IGSU respectă prevederile unui acord de colaborare încheiat în anul 2014 între CNA şi IGSU.

Potrivit articolului 6, alineatul 1 din Legea audiovizualului, decizia editorială de difuzare a acestor spoturi aparţine exclusiv radiodifuzorilor.

 CITEȘTE ȘI:

[sam id=”11″ codes=”true”]

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending