Connect with us

BAZAR

COACHING VOCAL CU TENORUL DRAGOȘ CICU

Published

on

 

COACHING VOCAL CU TENORUL DRAGOȘ CICU

140 LEI – REDUS PENTRU RADAR DE MEDIA LA 100 LEI/ORĂ

Și în muzică este nevoie de antrenor iar Radar de Media vi-l aduce pe cel mai bun: tenorul Dragoș Cicu.

Te întrebi ce face, mai exact, un vocal coach? El îți este alături pentru a pune bazele unei tehnici vocale corecte. Ulterior, te ajută să îți rafinezi stilul vocal în funcție de particularitățile vocii tale și chiar de personalitatea ta. De asemenea, te va ajuta să îți construiești un portofoliu de melodii care să îți pună vocea în valoare. El este lângă tine atât în timpul orelor de canto cât și dacă îți dorești să înregistrezi într-un studio profesionist, pentru a face ca vocea ta să sune impecabil. Nu în ultimul rând, un coach vocal este și un fin psiholog ce te susține în a-ți depăși temerile limitate și a-ți atinge potențialul maxim.

De ce ți-l recomandăm, cu toată încrederea, pe tenorul Dragoș Cicu? Am avut ocazia de a-l cunoaște la evenimentele noastre și putem spune că este un artist complex. După ce a terminat cursurile Universității Naționale de Muzică București, la secția Canto clasic, a ales să refuze oportunitățile ce i s-au oferit în afara țării și să dezvolte proiecte frumoase aici, acasă. Ceea ce a și făcut. A început cu recitaluri de operă în cercuri private iar apoi și-a extins repertoriul și către operetă și pop-opera. Dincolo de tehnica vocală pe care o stăpânește foarte bine în diferite registre, este și o persoană veselă și carismatică, cu care este o plăcere să colaborezi. Este tenor în cadrul Corului Filarmonicii George Enescu și Artist Electrecord Production. Atunci când nu este în studio, la repetiții sau pe scenă, el iubește să lucreze cu copii și tinerii deoarece consideră că este unul dintre cele mai frumoase moduri în care poate împărtăși experiența acumulată.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

10 ANI RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Publicatia online a aniversat 10 ani de existenta pe piata media din Romania. Cu acesta ocazie am sarbatorit la eveniment de celebrare, joi, 12 septembrie, ora 19, la Palatul Noblesse LifeStyle din centrul capitalei.

Gazdele serii au fost Dorin Huntai (fondator si redactor sef) si Mihaela Butoi (director de vanzari).

Tema petrecerii a fost Retro Party, iar pe scena vor urca: Raluca Guslicov, Miss LU, Giulia Tabara si Aris Negoita. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

Cele mai populare trei jocuri video în 2019

Published

on

 

Industria jocurilor video este, fără îndoială, una în care sumele cheltuite an de an sunt impresionante. De exemplu, potrivit site-ului worldofmeters.info, doar în acest an suma totală cheltuită pe jocuri video se ridică, la nivel global, la 70.4 miliarde de dolari, în timp ce 113 milioane au fost cheltuite numai în ultimele 24 de ore de dinaintea realizării acestui material. Tot de pe acest site aflăm că în 2019 s-a vândut peste 164 de milioane de televizoare, 1.58 miliarde de telefoane celulare, iar numărul utilizatorilor de internet a depășit 4.3 miliarde.

În ceea ce privește jocurile video, e clar că lucrurile sunt diferite de la o țară la altă sau chiar de la un continent la altul, știindu-se că, de ani de zile, regiunea Asia-Pacific domină piață mondială de gaming. La nivelul anului 2018, conform statista.com, veniturile din jocuri au atins 71.4 miliarde de dolari în zona Asiei, de aproximativ două ori mai mult decât în cazul pieței Nord Americane, a doua ca mărime în lume. În altă ordine de idei, în ceea ce privește jocurile video de noroc, denumite popular în România și pacanele online, Australia este cea mai mare consumatoare, în această țară cheltuindu-se anual în jur de 24 de miliarde de dolari în cazinouri online si stradale, la sloturi sau jocuri de ruletă, blackjack, poker și altele.

Deși lună de lună apar noi titluri pe piață, în topul celor mai populare jocuri video la nivelul anului în curs, realizat de cei de la wealthygorilla.com, se regăsesc și jocuri lansate cu mulți ani în urmă.

Minecraft

Creat în Java de Markus Alexej Persson și lansat pe piață de compania Mojang în anul 2011, Minecraft este un joc video de tip ,,Sandbox’’, în care jucătorii au posibilitatea să creeze diferite lucruri din cuburi texturate, într-o lume tridimensională. Alături de creativitate și construcții, printre principalele activități pe care cei care îl joacă le pot experimenta se număra explorarea, acumularea de resurse în scopul progresului și, nu în cele din urmă, lupta. Cele mai populare moduri ale jocului sunt Adventure, Creative și Survival. Denumirea jocului ce a scris istorie în cei 8 ani de la lansare vine din limba engleză, în care ,,mine’’ poate însemna ,,mină’’ și ,,craft’’ se traduce prin ,,meserie’’. Cu peste 176 de milioane de copii vândute până în prezent, Minecraft este cel mai popular joc video din toate timpurile.

Fortnite

Lansat cu 6 ani în urma lui Minecraft, în 2017, Fortnite este un joc online de tip ,,shooter survival’’, cu 3 moduri de joc diferite: Save the World, Battle Royale și Creative. Evident, fiind vorba de un joc de acțiune, primele două moduri sunt cele mai populare. Fortnite Battle Royale, în care 100 de jucători se luptă pentru a fi ultimul războinic în viață, a atras nu mai puțin de 125 de milioane de jucători în mai puțin de un an, aducând sute de milioane de dolari lunar în conturile companiei dezvoltatoare, Epic Games.

Grand Theft Auto 5

Pe locul al treilea în acest top, se află Grand Theft Auto 5, joc de acțiune-aventură lansat în anul 2013 de Rockstar Games. Primul joc din seria GTA a fost lansat în anul 1997, astfel că e greu de crezut că există vreun pasionat de jocuri video care să nu fi jucat, cel puțin o dată, acest fantastic joc. Deși a fost inclus de Pan European Game Information (PEGI), organizația europeană ce se ocupă cu clasificarea jocurilor video în funcție de vârstă, la categoria 18+, jocul a stârnit destule controverse din cauza scenelor cu înjurături, spargeri și alte infracțiuni destul de frecvente. Chiar și așa, 800 de milioane de dolari au ajuns în conturile Rockstar Games doar în prima zi (17 septembrie 2013) în care au lansat versiunea cu numărul 5. În Marea Britanie, GTA 5 a ocupat prima poziție în Topul celor mai bine vândute jocuri până la finalul lunii ianuarie 2015, când a fsot detronat de Call of Duty Duty Advanced Warfare. Primul joc din seria ,,First-Person Shooter’’ Call of Duty a fost lansat de Activision in anul 2003.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Electrecord Production în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu anunță, cu mare drag, organizarea preselecției pentu Corul de Copii Electrecord Production

Published

on

 

Electrecord Production în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu anunță, cu mare drag, organizarea preselecției pentu Corul de Copii Electrecord Production

 Preselecția va avea loc joi, 26 septembrie, în intervalul orar 18.3021.00, la sediul Electrecord Production din Bulevardul Corneliu Coposu, nr. 11, București.

 Inscrierea se face trimițând un e-mail la adresa pr@dragos-cicu.ro, în care să se menționeze următoarele: numele, prenumele și vârsta copilului, experiența în domeniul muzical (școală de muzică, cursuri de canto, apartenența la un alt cor, etc.).

București, 5 s e p t e m b rie 201 9 – Electrecord Production, în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu, organizează joi, 26 septembrie, preselecția pentru Corul de Copii Electrecord Production.

“Am hotărât să începem acest proiect pentru a oferi copiilor posibilitatea de a face parte dintr-un cor de top, care beneficiază de toate resursele necesare pentru a evolua frumos și a străluci pe scenă”, spune Anne-Marie Ionescu, reprezentanta Electrecord Production. “Ideea proiectului a venit în urma discuțiilor purtate cu Tenorul Dragoș Cicu, acesta fiind și unul dintre artiștii noștri. Ne-am amintit de începuturile corului Madrigal și de frumoasele înregistrări realizate aici și am înțeles că putem realiza un proiect măreț alături de copii. În plus, Dragoș este și dirijor pentru copii, autorizat în cadrul programului Cantus Mundi.”

Preselecția va avea loc în București, la sediul Electrecord Production (Bulevardul Corneliu Coposu, nr 11), pe 26 septembrie, în intervalul orar 18.30-21.00. Juriul va fi format din personalități din domeniul muzical, impresari și reprezentanți ai partenerilor media. Pentru a participa la preselecție, fiecare copil trebuie să fie înscris, în prealabil, de către unul dintre părinți sau de reprezentatul legal, pana miercuri, 25 septembrie, ora 18.00. Înscrierea se poate face fie telefonic, la +40765345888, fie prin e-mail, la adresa pr@dragos-cicu.ro.

„Singura condiție de participare este vârsta. Participanții trebuie să aibă între 8 și 16 ani. Vom face excepții doar dacă acestea sunt bine fundamentate. Proiectul nu este o joacă. Vom munci serios pentru a obține performanțe,” a explicat tenorul Dragoș Cicu. „Copii se vor afla chiar Acasa la Electrecord, kilometrul 0 al muzicii românești, deci se vor bucura de o echipă de profesionști și de cele mai bune echipamente tehnice. De-a lungul pregătirii mele și a anilor petrecuți pe scena am înțeles că muzica înseamnă talent, pasiune, dedicare dar și foarte multă muncă. Ne vom juca și vom evolua râzând dar o joacă responsabilă care să ne aducă rezultate. Nu ne dorim doar un act de prezență ci un proiect care să îi pună cu adevărat în valoare pe membrii corului nostru.”, a adăugat acesta.

La preselecție, participanții trebuie să cânte o melodie, la alegere, de min. 2 minute. Interpretarea poate fi libera sau se poate aduce, pe stick, negativul. Nu se acceptă dublarea

liniei vocale principale. Pentru viitorul cor se vor alege 16-20 membri, criteriile de selecție vizând calitățile vocale, creativitatea și interpretarea. “Membrii corului vor beneficia de 2 repetiții pe săptămână, cu o durată de 75 de minute, ce se vor desfășura la sediul Electrecord Producation. Pentru ei va fi mai ușoară evoluția deoarece se vor învăța cu atmosfera dintr-un studio real, unul încărcat cu multă istorie chiar. De asemenea, vor fi integrate ore de teorie a muzicii, coaching vocal, gestionarea emoțiilor, dicție, interpretare, etc. pentru a putea vorbi despre o evoluție reală și o pregătire concretă pentru ceea ce înseamnă viața unui artist pe scena”, explică tenorul Dragoș Cicu.

„Corul va beneficia și de promovare la nivel național și internațional, de servicii de impresariere și de tot sistemul de sonorizare necesar pentru participarea la evenimente. În plus, lunar, membrii corului se vor bucura de vizita unei personalități de industria muzicală ce le va împărtăși din experiența sa. Nu în ultimul rând, vor învăța ce înseamnă realizarea unei emisiuni muzicale și vor avea apariții în cadrul acesteia, Electrecord Production împreună cu Lucian Ionescu, Vice-președintele Asociației Culturale Electrecord producând emisiunea Acasa la Electrecord”, continuă Anne-Marie Ionescu.

Participarea la preselecție este gratuită. Cei selectați să facă parte din cor vor plăti ulterior un abonament ce include toate facilitățile menționate anterior. De asemenea, pentru că organizatorii vor să susțină tinerele talente ce nu beneficiază de susținere materială pentru a se afirma, aceștia vor suporta costurile pentru doi participanți din medii defavorizate, în cazul în care vor exista solicitări iar în urma preselecției vor fi aleși de către membrii juriului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: