Connect with us

Companii

Coca-Cola sărbătorește 30 de ani de optimism pe piața locală

Published

on

Reclame

De 30 de ani, elementele comunicării brandului Coca-Cola au devenit simboluri ale optimismului, ale bucuriei și emoțiilor. În 1991, românii au făcut cunoștință cu Coca-Cola și simbolurile inconfundabile ale brandului – sticla contur, logo-ul, culoarea roșie a însemnelor de marcă.

 

Pe parcursul celor 30 de ani, brandul Coca-Cola a rămas consecvent cu mesajul său pozitiv, dezvoltat în numeroase campanii de marketing în România; a susținut evenimente de amploare, care au adus oamenii împreună și au creat momente unice de bucurie – precum concerte, festivaluri de muzică și competiții sportive.

Inovațiile de ambalaj au devenit o semnătură a Coca-Cola pe plan local, oferind experiențe exclusive, precum brățara de festival sau primul album muzical lansat pe doze Coca-Cola. Mereu în centrul culturii populare, Coca-Cola a devenit parte a fenomenului digital, prin susținerea comunității creatorilor de conținut online și experiențele memorabile dezvoltate cu ajutorul tehnologiei.

Acum 30 de ani, gustul unei Coca-Cola simboliza o schimbare pe care românii o așteptau de mult. Era gustul unei lumi care se deschidea, în sfârșit, și pentru ei. Dar prin valorile sale, Coca-Cola a rămas un brand relevant pentru fiecare generație, inspirând români de toate vârstele să privească spre viitor cu mai multă încredere: campaniile Coca-Cola și experiențele oferite de brand au adus oamenii împreună, transformând orice ocazie într-un moment special; i-au încurajat să privească jumătatea plină în orice situație și au construit punți între oameni, mizând pe valori universale, care ne apropie, în ciuda diferențelor dintre noi. Coca-Cola rămâne un ambasador al încrederii în viitor, alături de fiecare român care se lasă inspirat de gustul original al optimismului și îl răspândește mai departe.” Paris Nikolopoulos, Franchise Country Manager, Coca-Cola România

 

Motive de optimism, create împreună cu românii

Prima Coca-Cola îmbuteliată în România a însemnat, totodată, un angajament pe termen lung al companiei față de piața locală. Deschiderea operațiunilor Sistemului Coca-Cola în România a reprezentat începutul unui parteneriat cu impact pozitiv în comunitate și economie. Cu trei fabrici în România și investiții susținute de-a lungul anilor, Sistemul Coca-Cola România este lider în industria locală de băuturi și cel mai mare exportator. Sistemul produce anual peste 1,2 miliarde de litri de băuturi, are peste 1.500 de oameni în echipa locală și susține peste 25.700 de locuri de muncă, pe întregul lanț de valoare. Dezvoltându-se an de an, alături de partenerii locali, Sistemul Coca-Cola a ajuns să genereze, alături de toți partenerii implicați în activitatea sa, o valoare adăugată de peste 570 milioane de euro anual*, cu contribuții la bugetul de stat de peste 245 de milioane de euro* (*conform datelor din cel mai recent studiu de impact socio-economic a Sistemului Coca-Cola în România)

În ultimii 30 de ani, Sistemul Coca-Cola a investit peste 240 milioane euro în operațiunile sale. Anual, cele două companii investesc împreună peste 1 milion de euro în proiecte pentru comunitate, implementate alături de parteneri din mediul non-guvernamental.

 

Încă de la început, am văzut prezența noastră în România ca pe un parteneriat pe termen lung. În timp ce activitatea noastră implică un întreg lanț economic, lucrăm la construirea unor colaborări benefice pentru toate părțile implicate. Avem aproape 100.000 de clienți în toată țara și în fiecare zi consolidăm aceste parteneriate. Livrând produse de înaltă calitate, utilizând instrumente digitale pentru a crește eficiența și a crea experiențe memorabile pentru consumatori, ne asigurăm că parteneriatele noastre sunt benefice pentru clienții noștri și răspundem nevoilor consumatorilor 24/7. Viziunea noastră este să devenim o companie pentru toți, adaptându-ne constant la comportamentul cumpărătorilor. Și ținem întotdeauna cont de responsabilitatea noastră față de comunitate și mediu. Consolidarea unui business sustenabil este prioritară, iar cultura noastră organizațională încurajează grija pentru ceilalți și pentru ceea ce lăsăm #dupanoi.” – Jovan Radosavjlevic, General Manager, Coca-Cola HBC România

 

Campania aniversară

Pentru brandul a cărui misiune este să ofere bucurie, încurajând autenticitatea, incluziunea și gândirea pozitivă, 30 de ani în România reprezintă mai mult decât o aniversare: este o oportunitate de oferi și mai multă inspirație, printr-o campanie care explorează momente de optimism și invită oamenii să împărtășească motivația lor pentru a rămâne încrezători. Noua campanie de brand,Gustul original al Optimismului – Savurează-l mereu”, este încă o invitație de a privi spre viitor cu speranță. Campania include o serie de experiențe digitale, dar și un spot video emoționant.

Povestea locală, realizările și angajamentele Sistemului Coca-Cola pentru viitor, precum și oamenii care transformă planurile în realitate vor fi în centrul comunicării companiei, în următoarea perioadă.

 

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending