
Coca-Cola surprinde magia Crăciunului în cea mai recentă campanie de sărbători
-
Războinicii și mentorii lor au câștigat primele jocuri ale acestei etape!
-
AUDIENŢE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu prima ediție
-
Specialiştii în make up şi coregrafiei ai celebrei producţii Wednesday semnează momentele artistice de la Te cunosc de undeva!
-
Secretele câștigătorilor America Express, acum în podcastul lui Mihai Morar
Coca-Cola România lansează astăzi o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, care dă viață gândului: „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.
Regizat de Taika Waititi, laureat al premiului Oscar, și creat de agentia Wieden + Kennedy London, filmul dezvăluie magia Crăciunului, într-o poveste plină de speranță despre dragostea nemărginită a tatălui pentru fiica sa și călătoria acestuia pentru a face ca dorința ei de Crăciun să devină realitate.
Sinopsis
Filmul începe cu tatăl pregătindu-se de o lungă călătorie pentru serviciu. În timp ce el este pe cale să plece, fiica lui îi întinde scrisoarea scrisă cu grijă pentru Moș Crăciun, rugându-l să o pună la poștă în drumul său. Mai apoi îl vedem pe tată ocupat, la serviciu, realizând că a uitat să lase la poștă scrisoarea fiicei sale. Și astfel începe misiunea lui de a asigura personal livrarea scrisorii către Moș Crăciun. Navighează peste mări, urcă stânci abrupte, străbate jungla densă, traversează tundra aspră înainte de a ajunge la Polul Nord, dar va reuși el oare să o livreze cu succes în mâinile lui Moș Crăciun, pentru ca dorința fiicei sale să devină realitate ?
Filmul urmează campaniei recente „Mai deschiși ca niciodată” – prima campanie Coca-Cola de când pandemia Covid-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilități descoperite ca o consecință a izolării în timpul pandemiei și un apel pentru a aprecia tot ceea ce avem în jurul nostru.
Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România: „2020 a fost un an dificil pentru mulți dintre noi și tocmai de aceea simțim nevoia, acum poate mai mult ca oricând, să păstrăm magia sezonului sărbătorilor. Coca-Cola are o legătură simbolică și îndelungată cu Crăciunul, începând din anii 1920, reclamele noastre amintind mereu de puterea optimismului, căldura familiei și sentimentul de apartenență de care toți avem nevoie. Aceste mesaje reflectă de fapt adevărata magie a Crăciunului – dragostea noastră față de cei dragi, bucuria clipelor petrecute împreună, nevoia de a fi aproape de ei, dar și dorința de a-i ocroti. Anul acesta, poate, unii dintre noi vom experimenta această magie într-un mod diferit, de la distanță, dar cred că toți ne dorim ca acest lucru să nu schimbe cu nimic intensitatea trăirilor.”
Campania de Crăciun, care marchează totodată și 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, recunoaște că adevărata magie a Crăciunului este aceea de a te reconecta cu tine însuți și cu cei apropiați, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care fiecare dintre noi îl poate face. Moș Crăciun, la rândul său, va juca și anul acesta un rol esențial în asigurarea festivității de Sărbători.
Filmul „Scrisoarea” va fi disponibil în mai multe formate și va fi prezentat în 91 de țări din întreaga lume.
În România, acesta va putea fi urmărit pe TV începând de astăzi, 13 noiembrie, în variante de 30 de secunde, 60 de secunde sau în forma integrală care va fi disponibilă și online. Totodată, pentru a păstra tradiția ultimilor ani, în campania TV va rula și clipul “Sărbătorile vin!”. Nici Caravana de Crăciun nu va lipsi din programul activităţilor locale, însă, anul acesta, camioanele Moșului vor ajunge în orașele din țară într-un mod mai spectaculos ca niciodată: în realitate augmentată. O realitate cu adevărat magică la care poate contribui fiecare, mai multe detalii urmând a fi disponibile pe site-ul www.coca-cola.ro.
De altfel, întregul program de activări incluse în campania locală de Crăciun va putea fi găsit pe site-ul www.coca-cola.ro.
-
Vedete3 săptămâni ago
Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedete2 săptămâni ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Show2 săptămâni ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Vedete7 zile ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Reality Showo săptămână ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Reality Showo săptămână ago
Faimoșii au câștigat Jocul de Captivitate, însă au pierdut Imunitatea! Triburile continuă lupta, astăzi, de la PRO TV!
-
Premieră TVo săptămână ago
Gala umorului” revine cu un nou sezon la TVR 1. Gazdele fi actorul Dragoş Huluba şi noua sa parteneră de prezentare, actriţa Mirela Zeţa.
-
Reality Show2 săptămâni ago
O nouă premieră la Survivor România: ”Astăzi jucați… Jocul de Captivitate”
-
Seriale2 săptămâni ago
„Costoiu e cârtița lui Măcelaru!”. Un nou episod din serialul fenomen CLANUL, duminică, de la PRO TV
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17-23 martie 2023
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Primele două echipe ale sezonului 19 Te cunosc de undeva sunt confirmate!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 13-19 martie 2023