Connect with us

BUSINESS

Codurile de bare – ce sunt, de ce sunt necesare și cum le printezi

Published

on

 

Dacă ai o afacere pe bază de retail, deții un supermarket sau pur și simplu trebuie să ții evidența stocurilor de marfă, este bine să știi cât mai multe lucruri despre codurile de bare. Acestea au o importanță foarte mare, ajutându-te să îți eficientizezi activitatea: cresc eficiența operațională, reduc timpul alocat operațiunilor și reduc erorile, contribuind astfel și la scăderea costurilor generale.

Ce sunt, mai exact, codurile de bare?

Un cod de bare reprezintă o codificare de date pentru fiecare produs în parte, a cărei citire se face cu ajutorul unui dispozitiv optic (cititoare de coduri de bare). În momentul scanării codului se pot afla foarte multe date despre respectivul produs: preț, greutate, origine, tip, natură etc.

Un cod de bare este practic o înșiruire de cifre de la 0 la 9, având aspectul unui sir lung de bare albe și negre, de grosimi diferite. Acest aspect nu este aleatoriu, fiecare bară fiind reprezentarea grafică a unei cifre din cod.

Te-am derutat? Nici o problemă, îți vom explica pas cu pas semnificația codului de bare cu ajutorul unei imagini.

Fiecărei cifre (de la 0 la 9) ce compune codul de bare îi corespunde o reprezentare grafică (barele/dungile albe și cele negre, de grosimi diferite).

De exemplu, cifra 1 are următoarea reprezentare grafică: 2 dungi albe + 2 dungi negre + 2 dungi albe + 1 dungă neagră.

Cifra 2 are următoarea reprezentare grafică: 2 dungi albe + 1 dungă neagră + 2 dungi albe + 2 dungi negre.

Este mai ușor de înțeles acum mecanismul?

Lungimea codurilor de bare depinde de informațiile pe care acestea le conțin. De cele mai multe ori este vorba de trei categorii de informații. Astfel, prima parte a codului, mai exact primele 3 sau 6 cifre, indică țara în care a fost emis, următoarele cifre indică numele producătorului, iar ultima parte a codului reprezintă produsul propriu-zis. Fiecare variantă nouă a unui produs (cu o caracteristică suplimentară față de original) va avea un cod de bare diferit. De exemplu, o sticlă de 0,5l de Coca-Cola simplu va avea un cod de bare diferit față de o sticlă de 0,5l de Coca-Cola cu aromă de lime.

De ce sunt utile codurile de bare?

Printate cu ajutorul unei imprimante de etichete, codurile de bare ajung pe produsele finale, puse la dispoziția consumatorilor, urmând ca în momentul cumpărării să fie scanate în vederea oferirii informațiilor de bază necesare.

Deși par dificil de înțeles și de descifrat, este bine de știut faptul că acestea oferă avantaje considerabile producătorilor sau celor ce trebuie să țină evidența unor stocuri mari de mărfuri. Iată care sunt rolurile lor:

  • permit selectarea automată a prețurilor;
  • asigură un controlul mai eficient al stocurilor prin introducerea și/sau scoaterea acestora din gestiune și urmărirea numerelor de serie;
  • contribuie la eliminarea erorilor cauzate de operarea umană;
  • simplifică operațiunile de distribuție fizică;
  • ajută la optimizarea timpului de așteptare al cumpărătorilor la casele de marcat.

Cum poți imprima aceste coduri de bare?

Codurile de bare se printează pe diferite materiale cu ajutorul unor imprimante de coduri de bare. Trebuie să știi că aceste dispozitive sunt de mai multe feluri, fiecare tip fiind potrivit unei anumite ramuri de activitate.

Astfel, enumerăm mai jos cele mai cunoscute 5 tipuri de imprimante pentru etichete:

  1. Imprimante desktop

Sunt potrivite pentru: imprimarea codurilor de bare sau a unor informații despre companie pe etichete de produs, de urmărire, de inventar etc.

Avantajul acestui tip de imprimantă de cod de bare este că poate fi conectat la un sistem desktop sau PC pentru a obține etichete în formate cât mai diverse.

  1. Imprimante industriale

Fiind recomandate pentru un volum mediu spre mare de printare, imprimantele de etichete industriale sunt folosite în ramuri de activitate precum: logistică, retail, transport, depozitare și producție. Ca și construcție, acestea sunt solide și rezistente, fiind realizate preponderent din metal.

Aceste imprimante de coduri de bare se găsesc sub diferite forme și prezintă accesorii menite să asigure o imprimare de calitate superioară, chiar și în condiții de lucru dificile, iar consumabilele și piesele componente sunt foarte ușor de schimbat.

  1. Imprimante mobile

Așa cum reiese și din denumire, marele avantaj al acestor imprimante este mobilitatea. De aceea, pentru lucrătorii din domeniile HoReCa, transport, distribuție, curierat, servicii de parcare, servicii publice sau de teren, imprimantele mobile sunt de un real folos, având o greutate redusă, design compact, meniu intuitiv, dar și rezistență la șocuri grație carcasei solide.

Fiind folosite și în tranzacțiile cu POS prin conectare Bluetooth la dispozitivul de pe care se face printarea, imprimantele mobile permit și ele tipărirea unui număr mare de etichete sau coduri de bare.

  1. Imprimante color

Fiind create pentru a printa etichete autoadezive, ecusoane, bilete de acces sau coduri de bare, principalul avantaj al acestor imprimante este reprezentat de printurile de înaltă calitate.

Imprimantele color pot printa pe suprafețe deosebite (hârtie mată, lucioasă sau chiar pe etichete transparente) și prezintă rezistență la pete, la apă și chiar la decolorare. Având funcții multiple, imprimantele color permit etichetarea substanțelor chimie, conform recomandărilor la nivel internațional GHS.

  1. Imprimante RFID

Fiind dotate cu encounter incorporat, imprimantele tip RFID permit imprimarea etichetelor sau codurilor pe material autocolant.

În ceea ce privește calitatea printurilor, viteza de imprimare, gama impresionată de etichete pentru care pot fi folosite și costurile reduse pentru consumabile, imprimantele RFID concurează cu cele clasice, de tip Desktop.

Sunt folosite în special în domeniul sănătății, al producției, în sectorul financiar, dar și în retail.

Așadar, acum că știi ce sunt codurile de bare și cum se imprimă acestea, nu-i așa că lucrurile nu mai par atât de complicate?

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cod vestimentar de primavara

Published

on

 

Cum primavara si-a facut aparitia si incepem sa trecem la outfiturile pentru sezonul ald, este momentul sa trecem in revista si cateva lucruri ce tin de un codul vestimentar si de bun simt, astfel inca sa nu dam gres cu ceea ce purtam in fiecare zi.

Nu este niciodata un stil bun daca purtati etichete de designer din cap pana in picioare pentru a vedea toata lumea. Acesta striga “uita-te la mine” care, pe lânga faptul ca arata rau, este de prost gust si ii va face pe oameni sa uite ce anume faceti si vor ramane cu gandul strict la vestimentatia  dumneavoastra. Purtarea tuturor designerilor va slabeste pur si simplu credibilitatea profesionala facându-va sa aratati superficial si fara substanta. Nu este nevoie sa purtati rochii lungi elegante care sa coste o avere. Oricum, femeile rar poarta de doua ori aceasi rochie la doua evenimente diferite. Oamenii nu vor uita aspectul exterior, si anume imbracamintea ta – si cu siguranta nu-ti place sa fii amintit pentru asta in orice afacere unde vrei sa reusesti. Hainele purate trebuie sa va intareasca imaginea; ele nu ar trebui sa o defineasca.

Da, este esential sa va simtiti confortabil in hainele pe care le purtati. Dar asta nu inseamna ca ce ai in dulap iti va ajunge pentru o viata si nu trebuie sa iti actualizezi garderoba mod constant cu articolele curente pentru a-ti mentine imaginea proaspata. Nu ramâneti blocati intr-o rutina – veti fi rapid etichetati ca fiind depasiti, ci incercati sa tineti pasul cu moda. Daca anul acesta se poarta rochii cu paiete, nu trebuie sa lipseasca un astfel de obiect vestimentar din gardroba unei doamne.

Nu confundati ce este la moda cu imbracamintea clasica. Acestea sunt doua lucruri foarte diferite. Fiecare element clasic trebuie purtat intr-o maniera, fie prin accesorizarea aspectului dumneavoastra cu obiecte in trend sau prin purtarea acestuia in conformitate cu moda curenta – evident, cu conditia ca acesta sa fie potrivit pentru acea ocazie. Imbracamintea potrivita te va face sa arati astfel incât aspectul tau profesionist sa fie actual si sa prezinte o imagine a efortului, prospetimii si ideii ca esti capabil sa faci fata oricarui lucru. Cuvântul cheie aici este fara efort! Nimeni nu ar trebui sa aiba sentimentul ca iti ia ore sa te imbraci – trebuie sa faci sa para usor, ca sa nu dai nimanui impresia ca pierzi timp pretios, timp care ar putea sa fie mai bine folosit pentru alte lucruri mai importante.

 

Oamenii nu numai ca difera in aspectul lor, dar si in personalitatile lor. Persoana care favorizeaza aspectul clasic va avea intotdeauna o tunsoare eleganta si un machiaj imaculat. Daca nu sunteti acel tip de persoana, de ce sa pierdeti timpul si energia copiind acest aspect si imagine? Veti fi doar agitati de aspectul dumneavoastra exterior. In schimb, purtati ceea ce functioneaza pentru dumnevoastra. Daca sunteti adepta achizitionarii de rochii de ocazie ieftine asta nu inseamna ca nu veti reusi sa creati un look impecabil. Exact cum spuneam mai sus, o rochie de designer nu inseamna neaparat o rochie potrivita penru oricine. . Alegeti luciu de buze sau un ruj rosu intens, faceti-va un coc, prindeti-va parul intr-o coada de cal sau optati pentru bucle,  orice stiti ca va avantajeaza si va face sa va simtiti bine in pielea dumnevoastra. Nu incercati sa fiti altcineva si optati pntru ceea ce va face sa va simtiti ca si cum ati avea lumea la picioare, doar prin prisma faptului ca aratati intr-un anumit fel.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Acum ai posibilitatea sa gasesti o varietate de piese auto pentru marca Ford

Published

on

 

Cauti piese auto pentru orice model Ford? Acum ai gasit site-ul potrivit pentru nevoile tale pe Euautopiese.Ro un site de incredere si usor de accesat. 

Una dintre cele cele mai iubite marci auto si pe care o intalnim foarte des pe strazile de la noi, este Ford, aceasta marca facand furori de-a lungul timpului in special in randul pasionatilor de automobile.

Desi este o masina extrem de apreciata nu numai la noi in tara ci peste tot in lume, fiind renumita pentru rezistenta si durabilitate in special din punctul de vedere al motoarelor, aceasta marca atunci cand vine vorba de reparatii, are nevoie sa fie lasata pe mana unor adevarati specialisti.

Nu este vorba neaparat de costuri ridicate de intretinere sau reparatii foarte groaie, doarece nu este o masina scumpa de intretinut avand in vedere tot ceea ce oferta, ci de reparatiile in sine care necesita ceva cunostinte astfel incat totul sa decurga asa cum trebuie.

Compania americană Ford Motor Company, cu sediul în Dearborn (Michigan), este acum unul din cei mai mari cinci producători de automobile din lume. Ford este marca principală a companiei, cărei aparțin și brandurile cunoscute la nivel mondial Troller și Lincoln. Între 1999 și 2010, chiar și marca Volvo a făcut parte din Ford Motor Company. Compania a fost fondata de Henry Ford în 1903, în orașul Detroit. Scopul său era de a produce mașini ieftine pentru piața de masă, motiv pentru care Henry Ford a creat prima linie de asamblare din istorie, folosind-o cu modelul său T, produs în 1908 și considerat drept cel mai vândut automobil din lume.

În 1925 a fost înființată filiala din Germania, care producea vehicule la uzina din Köln (începând cu 1930). Actuala companie Ford-Werke GmbH produce diverse modele pentru piața europeană în Saarlouis și Valencia (Spania) Printre acestea se numără modelul Ford Fiesta, produs în Köln, Focus și C-Max, produse în Saarlouis, precum și modelele S-Max, Mondeo și Galaxy, produse în Valencia. Începând cu anul 2009, pentru construcția vehiculelor Ford sunt folosite motoarele EcoBoost.

Ford Motor Company – Wikipedia

Ford Motor Company este o corporație multinațională americană situată pe locul cinci în lume la producția de automobile (2012). În 2006, s-a clasat pe locul doi în SUA la producția de automobile cu o cotă de 17,5% în spatele General Motors care a avut 24,6% cotă dar înaintea companiei Toyota 15.4% și a companiei DaimlerChrysler 14,4%.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Acolo unde este multa dragoste, moartea isi ia talpasita!

Published

on

 

Din liceu invatasera sa imparta totul. Se iubeau si considerau acest lucru un privilegiu. Asa ca beau cu naturalete din aceeasi sticla cu apa sau cu suc, sorbeau pe rand cafeaua dintr-o ceasca (si parca era mai buna!) si muscau din acelasi mar sau din aceeasi para. Uneori isi furau unul altuia din mana si muscau cu satisfactie, fiindca era jocul lor si numai al lor.

Cand li se intalneau degetele simteau fiori de gheata in tot trupul, fiindca li se impleteau sentimentele. Uneori se certau din senin:

  • Vreau sa imi faci 10 copii frumosi ca tine!
  • Iti fac 20 sa iti ajunga. In fiecare an iti voi face cate unul, promitea ea!

  • Asta inseamna ca noi va trebui sa petrecem sute de ore in dormitor, spunea el privind-o cu indrazneala. Ah, as da tot ce am sa ne trezim in acelasi pat dimineata si sa iti simt caldura inimii toata noaptea!

Acum nu se mai feresc de nimeni si petrec tot timpul liber impreuna. Ca sa nu se plictiseasca se joaca de-a alergatul prin vila si de-a v-ati ascunselea. Ca in prima zi de dupa nunta, el o trece si astazi pragul in brate, iar ea a ramas usoara ca un fulg.

Rad impreuna, isi povestesc cate in lune si cate in stele si discuta despre sex shop.

Doamne, ce viata plina au! Privesc impreuna cum cad frunzele si ca sa alunge melancolia toamnnei, isi arunca si ei hainele la fel prin toata casa. Sunt ca doi copaci goi care se imbratiseaza in zilele cu ploaie si cu frig, sa isi tina de urat. Apoi li se turtesc varfurile nasului pe geam, uitandu-se dupa fulgii de nea. Sunt copii si totusi sunt maturii care de la ninsoare, arunca o privire la sectiunea vibratoare cu aceeasi curiozitate inocenta. Impreuna se duc sa il caute pe Mos Craciun in oras si impreuna impodobesc bradul si razand se intreaba, daca nu isi vor fura si bastoanele la batranete.

Cand ploua, ies tinandu-se de mana prin oras si scutura crengile copacilor sa simta ploaia pe piele. Cand ninge fac la fel cu crengile pline de zapada.

Uneori si vantul se baga in jocul lor. Primavara le pune petale de flori de zarzar, de cires si de cais in par, vara ii rasfata cu parfum de liliac, iasomie, trandafiri, tei si salcami. Uneori ii ia suvitele lungi si bogate ale ei si i le pune lui pe crestet, sa vada cum ii sta cu par lung si blond, fiindca sunt de nedespartit. Vantul ii stropeste cu apa cand ploua si le baga fulgii reci si catifelati cand ninge in ochi sau in gura.

Cateodata striga amandoi: ”Nimeni nu ne va lua iubirea si de aceea vom fi vesnici!” Si vantul le duce ecoul vorbelor pana departe, cat mai departe.

Da, vor imbatrani impreuna si vor avea puterea sa faca haz si de durerile lor de sale, iar cand el va cheli, ea ii va pune coditele ei pe chelie sa il consoleze. Se iubesc si au lumea la picioare si nu cred in egoism si in rautate, fiindca isi daruiesc reciproc bunatate din belsug.

Cand ei se iubesc, moartea isi ia invinsa talpasita!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending