Connect with us

A-Z NEWS

COLABORARE. BRAT si Kantar Media Spring vor realiza SATI

Published

on

Compania Kantar Media Spring a câștigat licitația organizată de BRAT și va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență și Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv, oferind cea mai bună metodologie. “Este rezultatul colaborării deschise și orientate spre viitor dintre noi și BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovațiile necesare din următorii ani”, a declarat Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.

În urma licitației organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), compania Kantar Media Spring a fost selectată câștigătoare pentru a furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență și Trafic de In  ternet (SATI). Ceilalți ofertanți au fost Gemius și GfK Nurago.

“Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de șapte ani. Principala motivație a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativă în domeniul Internetului în urmă cu șapte ani și care s-a dovedit, în timp, una dintre cele mai adecvate pentru măsurarea mediului online. Metodologia propusă de Kantar Media Spring a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe țări din Europa, precum Germania, Austria, Elveția, Norvegia și Finlanda. Experiența ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida și îmbunătăți în următorii trei ani”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.

“Toți colegii de la Kantar Media Spring au fost încântați să afle că, dintre participanții la licitație, noi am fost selectați pentru o nouă etapă de realizare a studiului SATI în România. Aceasta arată soliditatea metodologiei selectate, confirmată în etapele anterioare. De asemenea, este rezultatul colaborării deschise și orientate spre viitor dintre noi și BRAT.  Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovațiile necesare din următorii ani”, a declarat pentru presă Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.

 

  • Premieră: măsurarea se va face și în mediul rural

Printre optimizările care vor fi aduse în următorii trei ani, în materie de cercetare, se numără, în premieră, extinderea universului studiului la nivel național, prin includerea mediului rural. Astfel, SATI va livra o imagine completă asupra consumului de Internet în România.

La nivel tehnologic, trecerea la o nouă arhitectură a sistemului de măsurare, propusă de Kantar Media Spring, va conduce la îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește livrarea rezultatelor de trafic, precum și agregări mai rapide ale clienților unici săptămânali și lunari.

  • Serviciu special dedicat planificării media

Aplicația de raportare a audientei și a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificării media și optimizării planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup țintă complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai bună acoperire a audienței din grupul țintă, și, ulterior poate fi calculată această acoperire în funcție de numărul de afișări decise a fi investite pe fiecare site în parte. De asemenea, se poate obține și bugetul la ratecard al unei campanii.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Facebook Comments Box

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending