Connect with us

ALL MEDIA

COLABORARE. BRAT si Kantar Media Spring vor realiza SATI

Avatar

Published

on

Compania Kantar Media Spring a câștigat licitația organizată de BRAT și va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență și Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv, oferind cea mai bună metodologie. “Este rezultatul colaborării deschise și orientate spre viitor dintre noi și BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovațiile necesare din următorii ani”, a declarat Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.

În urma licitației organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), compania Kantar Media Spring a fost selectată câștigătoare pentru a furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență și Trafic de In  ternet (SATI). Ceilalți ofertanți au fost Gemius și GfK Nurago.

“Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de șapte ani. Principala motivație a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativă în domeniul Internetului în urmă cu șapte ani și care s-a dovedit, în timp, una dintre cele mai adecvate pentru măsurarea mediului online. Metodologia propusă de Kantar Media Spring a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe țări din Europa, precum Germania, Austria, Elveția, Norvegia și Finlanda. Experiența ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida și îmbunătăți în următorii trei ani”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.

“Toți colegii de la Kantar Media Spring au fost încântați să afle că, dintre participanții la licitație, noi am fost selectați pentru o nouă etapă de realizare a studiului SATI în România. Aceasta arată soliditatea metodologiei selectate, confirmată în etapele anterioare. De asemenea, este rezultatul colaborării deschise și orientate spre viitor dintre noi și BRAT.  Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovațiile necesare din următorii ani”, a declarat pentru presă Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring.

 

  • Premieră: măsurarea se va face și în mediul rural

Printre optimizările care vor fi aduse în următorii trei ani, în materie de cercetare, se numără, în premieră, extinderea universului studiului la nivel național, prin includerea mediului rural. Astfel, SATI va livra o imagine completă asupra consumului de Internet în România.

La nivel tehnologic, trecerea la o nouă arhitectură a sistemului de măsurare, propusă de Kantar Media Spring, va conduce la îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește livrarea rezultatelor de trafic, precum și agregări mai rapide ale clienților unici săptămânali și lunari.

  • Serviciu special dedicat planificării media

Aplicația de raportare a audientei și a profilelor sociodemografice are un modul dedicat planificării media și optimizării planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup țintă complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai bună acoperire a audienței din grupul țintă, și, ulterior poate fi calculată această acoperire în funcție de numărul de afișări decise a fi investite pe fiecare site în parte. De asemenea, se poate obține și bugetul la ratecard al unei campanii.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Percepție greșită vs adevăr – lucruri nespuse despre videochat

Avatar

Published

on

Pentru că videochat-ul este asociat dese ori cu vulgaritatea, este necesar să se facă puțină lumină în acest caz, să se expună o dată pentru totdeauna detaliile ce stau la baza acestei industrii. Nu puține sunt persoanele care duc totul la extrem ajungând să asocieze videochat-ul chiar și cu prostituția.

Lipsa de cunoaștere în cauză este factorul declanșator al tuturor acestor asocieri problematice, deloc adevărate. O bună cunoaștere a tainelor ce stau la baza videochat-ului ar putea evapora cu brio toate aceste dubii.

Vulgaritate sau comunicare?

Înainte ca publicul român să își dea cu părerea despre ce înseamnă în adevărul sens al cuvântului videochat-ul, el trebuie să știe că la bază stă comunicarea. O femeie este considerată ca fiind perfectă pentru a fi model de videochat doar dacă are bune abilități de comunicare – acesta este și un criteriu de angajare.

În plus, nu puține sunt studiourile de videochat care activează pe două platforme – una adult și una non adult. Din acest lucru reiese că nu este totul despre nuditate în acest domeniu de activitate. De exemplu, platformele pe care lucrează modelele de la BeYou Studio sunt blocate în România, deci modelele trebuie să cunoască cel puțin la nivel minim o limbă de circulație internațională. Mai pe scurt, comunicarea este cheia succesului fiecărui model în parte.

Câștigurile din videochat – reale sau făcute publice doar pentru a atrage?

Câștigurile din videochat – un al subiect de interes, pus de multe ori sub semnul întrebării. Pentru a lămuri acest aspect, cum că toate aceste câștiguri de care lumea vorbește sunt reale, trebuie menționat că modelele lucrează doar pe bază de contract de muncă individual. Ele plătesc, precum în cazul altor job-uri, taxele aferente la stat.

Toate sumele de bani pe care modelele le câștigă au un scop bine definit – atingerea independenței financiare mult dorite și dobândirea statutului de model de videochat cu acte în regulă. Totuși, BeYou Studio are pregătit ceva în plus pentru modele, ceva nou și atractiv – bonusurile numeroase. În cadrul acestui studio, modelele pot beneficia de bonus de recomandare, dar și de bonus de bun venit – 500$ dintr-un foc, dacă se poate spune așa.

Un alt avantaj cu care intră în contact modelele de videochat se referă la faptul că nu există un salariu maxim pe care îl pot câstiga. Bineînțeles, există unul minim lunar, iar cel maxim ține de performanțele fiecărui model în parte. Cu cât activitatea unui model este mai intensă, are mai multe încasări, cu atât salariul pe care îl va primi va fi mai mare.

Posibilitatea de dezvoltare pe toate planurile nu este un mit!

Având în vedere că videochat-ul este despre comunicare, activând un timp îndelungat în acest domeniu și profesând zilnic, capacitățile de comunicare ale modelelor vor atinge performanța pe zi ce trece. Acesta este doar unul dintre planurile după care fetele se pot dezvolta vizibil.

Al doilea lucru, mână în mână cu dezvoltarea este totalitatea cunoștințelor unei limbi de circulație internațională. La BeYou Studio, pentru a fi angajate, modelele trebuie să vină cu un pachet de cunoștințe minime în acest sens. Echipa le dă posibilitatea să evolueze, să dobândească bune abilități de comunicare în limba engleză. Dezbătând subiecte zilnic cu cei interesați, dezvoltarea pe acest plan este mai mult decât sigură.

De la dezvoltarea pe aceste două planuri până la o carieră de succes în acest domeniu nu mai este decât un pas. Totalitatea femeilor ce activează ca modele de videochat sunt selectate pentru frumusețea lor aparte și pentru dorința neînfricată de a se dezvolta pe toate planurile prin intermediul videochat-ului, cea mai simplă modalitate.

Independența financiară nu mai este un mit atunci când la baza tuturor ședințelor de videochat stă determinarea necontenită a modelelor. Nu puține sunt cele cu o ambiție de fier, cele ce au înțeles că doar având un astfel de job pot avea tot ce își doresc – casă, mașină, haine de firmă, dar și posibilitatea de a rămâne cu bani în plus la fiecare sfârșit de lună.

BeYou Studio, studio de videochat din București, își mărește constant echipa – dezvoltarea este țelul echipei. Cele interesate de un job în acest domeniu, al oportunităților pe toate planurile, pot accesa beyou-studio.ro pentru a afla și mai multe detalii despre ce propune munca de model de videochat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cântare acustică LIVE cu Horia Brenciu și concert Bryan Adams, la 4 ani de Digi FM

Avatar

Published

on

Câți oameni pot cânta LIVE, acustic, în studioul Digi FM, pe o suprafață de maxim 20 mp? Răspunsul este 16 persoane. Echipa Digi FM a făcut testul în dimineața aceasta, 11 noiembrie 2019, la aniversarea a 4 ani de Digi FM. Cu studioul plin până la refuz, la cea mai strașnică încălzire pentru sărbătoarea de diseară, respectiv concertul Bryan Adams de pe BT Arena de la Cluj.                                                                                        

Nu a fost nevoie decât de matinalii Cătălin Striblea, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Florin Negruțiu și Radu Paraschivescu, de Horia Brenciu, care nu a venit singur, ci însoțit de HB Orchestra, de prietenul Claudiu Pândaru și de echipa de știri Digi FM, care, chiar și sub asediu muzical, și-a livrat buletinele de știri din 30 în 30 de minute, impecabil. Și pentru că petrecerea a depășit bine orele de matinal, tuturor li s-a alăturat și Ramon Cotizo, care a cântat în premieră și nesilit de nimeni „Cancion del mariachi”.      Pozele și live-ul de pe pagina Facebook vorbesc probabil de la sine, ce nu se vede acolo este plecarea matinalilor spre aeroport, ca să ajungă rapid la concertul lui Bryan Adams, concert aniversar, pe care îl vor savura alături de cei patru câștigatori Digi FM care îi însoțesc pe BT Arena.

”Îi mulțumim unicului Horia Brenciu și HB Orchestra pentru o dimineață impresionantă la București și pornim cu mare chef de petrecere spre Cluj. Întâlnirea cu Bryan Adams este pentru noi și ascultătorii noștri cel mai așteptat moment al sărbătorii. Să ai ocazia să vorbești cu o așa vedetă importantă este un motiv de bucurie, dar și un prilej de a vedea lumea dintr-o perspectivă diferită. Iar eu, unul, de abia aștept să vorbesc cu Bryan despre muzică și cealaltă pasiune a sa, fotografia. Sper ca și câștigătorii noștri să aștepte cu aceeași emoție întâlnirea”, ne-a spus colegul Cătălin Striblea pe picior de plecare.

Multe mulțumiri și partenerilor de la Global Records, Universal Musi, Media Pro Music și Gala Catering pentru cadourile aniversare.

Ca să știi. Digi FM este combinația ideală de știri, dezbateri de substanță, interviuri cu “oameni de colecție” și cea mai bună muzică. Alături de Pro FM, cea mai longevivă stație radio din România, Dance FM și Chill FM, cele patru posturi fac parte din grupul Digi | RCS & RDS, care mai  deține și televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi World, Digi Life și Digi Animal World și televiziunile muzicale UTV, Music Channel și Hit Music.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

ZU TV transmite live finala ESL Southeast Europe Championship la Counter Strike

Robert Mutes

Published

on

Sâmbãta aceasta, de la ora 16:00, ZU TV transmite live marea finala ESL Southeast Europe Championship la Counter Strike. Unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale anului din industria gaming-ului va avea loc la acest sfârşit de sãptãmânã la Palatul Parlamentului din Bucureşti, iar postul de televiziune ZU TV va transmite live marea finalã de e-sports la Counter Strike, chiar la aniversarea a 20 de ani de la crearea unuia dintre cele mai reprezentative titluri din istoria jocurilor video.

Aşa cum şi-a obişnuit deja participanţii, şi anul acesta Bucharest Gaming Week va aduce împreunã de la pasionaţi de e-sports, gameri dedicați și dezvoltatori de jocuri din România până la specialiști din industria de game development, noua ediție va prezenta publicului noile jocuri create în România, noile oportunități ale industriei și cele mai tari competiții de esports.

Citeste si „CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF”.

Foto: ZU TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: