Connect with us

Film

Comedia ,,Faci sau Taci” va avea premiera pe marile ecrane

Published

on

 

Odată cu finalizarea filmărilor pentru comedia ,,Faci sau Taci” a fost stabilită şi o dată de lansare, iar din 22 martie 2019 lungmetrajul regizat de Iura Luncaşu va avea premiera pe marile ecrane din toată ţara, fiind distribuit în cinematografe de Vertical Entertainment.

Cu un palmares impresionant din care fac parte comediile ,,Minte-mă frumos” (2012) şi ,,Ghinionistul” (2017), Iura Luncaşu a doborat în trecut recorduri de spectatori, care l-au pregătit pentru experienţa ,,Faci sau Taci”, noul său proiect, pentru care a filmat timp de doar 22 de zile, în 13 locaţii diferite din Banat.

Despre ce a însemnat producţia comediei ,,Faci sau Taci”, Iura Luncaşu, în calitate de regizor, scenarist şi producător declară: ,,Filmările au fost spectaculoase. Mă aşteptam să fie ceva aparte faţă de tot ce am făcut până acum, pentru că de această dată am avut mult mai mult timp de pregătiri. Faci sau Taci a fost de departe cel mai complicat proiect pentru mine. Ştiam că îmi doresc altceva, că vreau să ridicăm nivelul şi vreau un alt tip de decupaj. Eu îmi propun ca de la un proiect la altul să îmbunătăţesc vizibil calitatea produsului. Abia aştept să ajung pe marile ecrane pe 22 martie cu Faci sau Taci pentru că vreau să văd dacă publicul rezonează cu filmul nostru.’’, a detaliat regizorul. 

Tot Iura Luncaşu subliniază importanţa cooptării de investitori în producţia locală, încă din faza de proiect: ,,Având în vedere ca eu sunt într-o zona de film independent şi tot caut pârghii de a construi un alt tip de produs, este absolut important să ai parteneri. Era evident că eu căutam acei oameni care au o viziune, nişte oameni speciali, care să aibă încredere să dezvolte această piata. M-am bucurat enorm că cei de la The Story Lab au văzut acelaşi lucru ca noi şi că poveştile româneşti pot fi atât de atractive încât să genereze şi public pe măsură.“, a continuat Luncaşu.

Un film independent semnat de casa de producţie Next Spot, comedia ,,Faci sau Taci” a fost realizată cu sprijinul Vertical Entertainment şi The Story Lab, divizia de conţinut a agenţiei internaţionale Dentsu Aegis Network. Despre decizia de a investi în producţia filmului, Răzvan Varabiescu CEO Dentsu Aegis Network România a declarat: ,,Parteneriatul cu Faci sau Taci este un pas firesc în continuarea strategiei The Story Lab România de a investi în conţinut premium, după ce a finantat filme din portofoliul international şi formate tv. Universul media se schimbă, modul în care oamenii consumă conţinut se schimbă, soluţia pentru branduri este de a fi integrat natural în conţinut încă de la formarea acestuia.”, a concluzionat Răzvan Varabiescu.

The Story Lab este un investitor, producător şi distribuitor global de conţinut de divertisment premium, cu sediul în Londra şi cu o echipă de peste 300 de profesionişti din domeniu în întreaga lume.

Începând cu 2015, The Story Lab distribuie cu succes formate TV de prime time, cum ar fi Ninja Warrior, şi ofera soluţii strategice de producţie, parteneriat şi generare de conţinut pentru clienţii săi.

Povestea comediei ,,Faci sau taci” aduce în prim plan reţelele de traficanţi de carne vie, care de această dată au căpătat proporţii îngrijorătoare. O grupare atipică, fără denumire, fără identitate, activează în România şi servisează ţările vecine. Până aici, nu e nimic amuzant. Dar atunci când câţiva funcţionari români primesc vizita oficialilor din Spania şi trebuie să pună la cale o misiune specială, iar spaniola lor constă în Hola, mamacita, Shakira, Pique, lucrurile se complică. Pornim în misiune, dar care-i aia? Recunoaşte, lucrurile devin amuzante.

Noroc că există şi oameni competenţi. Misiunea e pe cale să înceapă.  O echipă de 6 fete de la forţele speciale, miniştri, comisari, un şofer nedumerit, un infractor cu identitate ascunsă, un funcţionar plin de pofte carnale, cu toţii se pun în mişcare.

Se instalează tabăra de operaţiuni şi se aplică planul: fetele, care mânuiesc armele la fel de bine cum mânuiesc rujul, trebuie să intre adânc sub acoperire într-un semi-bordel, o casă conspirativă de tranzit unde sunt ţinute ostaticele în drumul spre Rusia sau Serbia. Şi aici, e mai mult decât umor, mai aducem şi suspans, bătăi, intervenţii în forţă, secrete de alcov, idile, twist-uri şi multă acţiune.

Din 22 martie, ,,Faci sau Taci” aduce pe marile ecrane o distribuţie impresionantă, formată din nu mai puţin de 16 nume sonore precum: Augustin Viziru, Levent Sali, Gică Craioveanu, Cătălin Cazacu, Codin Maticiuc, Cosmin Nedelcu (Micutzu), Bogdan Mălăele, Diana Dumitrescu, Sandra Izbaşa, Giulia, Oana Moşneagu, Ana Baniciu, Cristina Visterneanu, Monica Bârlădeanu, Maria Popoviciu şi Horia Brenciu.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

FILM: Liam Neeson se dezlănţuie pe marile ecrane în ,,Ucide-i cu sânge rece”

Published

on

Foto Credit: Vertical Entertainment
 

Un veritabil simbol al filmelor de acţiune, Liam Neeson revine în forţă pe marile ecrane, în „Ucide-i cu sânge rece”, un remake al unui hit de box office norvegian, care din 22 februarie promite un mix incredibil de scene explozive, cu umor de cea mai bună calitate.

,,Personajul meu alege calea răzbunării, însă nu are idee în ce se bagă. Crede că pleacă în căutarea tipului care i-a ucis fiul, când în realitate se trezeşte prins într-un vortex de răzbunare şi violenţă. E incredibil că totul e relatat printr-un desăvârşit umor negru, dacă vă puteţi imagina”, declară Liam Neeson despre rolul său din „Ucide-i cu sânge rece”.

Toate problemele par să fi înghețat sub stratul uriaș de zăpadă în acest orășel nordic. Nels Coxman (Liam Neeson), cetățean model și familist convins, este pus la grea încercare în momentul în care fiul sau este găsit mort în circumstanțe foarte misterioase. Răzbunarea devine principala lui preocupare și rând pe rând își face dreptate singur executându-i pe cei pe care îi consideră vinovați.

În regia lui Hans Petter Moland, cel care e responsabil şi de filmul original, ,,In Order Of Disappearance”, care s-a bucurat de un incredibil succes de casă în Norvegia, „Ucide-i cu sânge rece” îl are ca producător pe Michael Shamberg, un om care după ce a tradus ,,Pulp Fiction”, ,,Out of Sight” şi ,,Get Shorty”.

Alături de Neeson, din distribuția „Ucide-i cu sânge rece” mai fac parte Emmy Rossum și Tom Batman, iar filmul are premiera pe marile ecrane începând cu 22 februarie. Un film distribuit de Vertical Entertainment si cofinanţat prin programul Europa Creativă al Uniunii Europene (Creative Europe Media).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

“Oh, Ramona”, record de audiențe în cinematografe cu 111.881 spectatori după primul weekend

Published

on

 

Filmul “Oh, Ramona”, regizat de Cristina Jacob după bestseller-ul scris de Andrei Ciobanu, a bătut toate recordurile de audiență pentru o producție românească, cinematografele raportând 111.881 spectatori după primul weekend de la lansarea peliculei.

Comedia românească a intrat pe primul loc în box-office-ul din acest an,  realizând venituri comparabile cu blockbuster-uri americane precum “Avengers”, “Aquaman”, “Fifty Shades Freed”, “Venom” și “Deadpool 2”.

Cristina Jacob, regizorul care își întrece acum propria performanță de audiență stabilită în 2016 cu “Selfie 69”, a declarat: “Mulțumesc că ați fost la film în număr atât de mare! Este cea mai frumoasă recompensă pentru munca întregii echipe. Pentru mine înseamnă mai mult decât orice premiu. 111.881 spectatori în primul weekend este un prag depășit pentru prima dată de un film românesc. E un semn că publicul nostru, în primul rând cel tânăr, începe să aibă încredere în filmele noastre. Răspunsul entuziast al generației Z arată că noi am reușit să le răspundem așteptărilor lor, să-i surprindem”.

Mult așteptat de publicul tânăr, filmul a primit mii de feedback-uri și recomandări pozitive pe social media de la cei care l-au văzut: “Un film la care râzi cu lacrimi de la început până la sfârșit. Era sala plină, am stat în primul rând și nu m-a deranjat. E mai fain decât comediile americane”, “A fost genial. Am fost entuziasmată la toate scenele, iar analogiile mi-au plăcut la nebunie”, “Cea mai tare idee de film românesc. Mă bucur că în sfârșit am prins bilete”, sau “Un film nemaipomenit, pe care l-aș revedea de sute de ori”.

Protagonistul Bogdan Iancu și cei șase actori principali englezi și americani (Aggy K. Adams, Holly Horne, Basil Eidenbenz, Andromeda Godfrey, Leonardo Boudreau și Melanie Ebanks) au fost deopotrivă apreciați pentru performanța lor.

Și multe vedete tinere au văzut filmul. “A fost foarte amuzant, am râs mult și ne-au plăcut scenele cu analogii”, mărturisesc frații MunteanuLaura Giurcanu adaugă: “În film vezi Marea Neagră, Brașovul și Bucureștiul într-un fel în care nu le-ai mai văzut până acum”, iar Alina Eremia conchide “Va invit și pe voi să veniți să îl vedeți. Am stat cam tot timpul cu gura până la urechi”.

Comedia “Oh, Ramona” este o producție Zazu Film, distribuită de Jacob Bros, și  rulează în prezent în 109 săli de cinema din 50 orașe din România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezintă „Marea Aventură LEGO® 2” din 15 februarie la cinema

Published

on

 

Din 15 februarie, pe marile ecrane, mult așteptata continuare a animației care a dat startul freneziei LEGO®, „Marea Aventură LEGO® 2” îi reunește pe eroii din Bricksburg într-o nouă misiune de salvarea a orașului lor. După cinci ani în care totul a fost grozav, locuitorii sunt din nou în pericol: invazia extraterestră LEGO DUPLO® distruge orașul mai repede decât poate fi reconstruit.

Lupta pentru a învinge inamicul și a restaura armonia îi va transporta pe Emmet, Lucy, Batman și prietenii lor în ținuturi foarte foarte îndepărtate, către lumi neexplorate, inclusiv într-o galaxie unde totul este cântat. Misiunea le va testa curajul, creativitatea și abilitățile de reconstrucție, dar îi va ajuta în același timp să afle cât de speciali sunt.

O producție Warner Bros. Pictures și Warner Animation Group, în asociere cu LEGO System A/S, Lin Pictures/Lord Miller/Vertigo Entertainment, animația „Marea Aventură LEGO® 2” are premiera pe marile ecrane din 15 februarie, în varianta 3D dublată în limba română.

LEGO, DUPLO, logo-ul LEGO, minifigurinele, piesele și îmbinarea lor sunt marca înregistrată The LEGO Group. ©2018 The LEGO Group. Toate drepturile rezervate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending