Connect with us

A-Z NEWS

STUDIU: Comunicarea în 2017. Firmele se focusează pe campaniile integrate pe internet

Într-o lume în care social-media şi noile tehnologii influenţează tot mai puternic deciziile în relaţiile de business, dezvoltarea unor campanii integrate de promovare a produselor şi serviciilor în mediul online va fi principalul trend în comunicarea de business în 2017.

Published

on

 

Într-o lume în care social-media şi noile tehnologii influenţează tot mai puternic deciziile în relaţiile de business, dezvoltarea unor campanii integrate de promovare a produselor şi serviciilor în mediul online va fi principalul trend în comunicarea de business în 2017.

Cel puţin asta reiese din opiniile a peste 650 de manageri din mediul de afaceri românesc, chestionaţi de Frames Media Network şi BTvideo.

 

În baza unui chestionar realizat de cele două companii, pe platformele online, la care au fost invitaţi să răspundă reprezentanţii unor firme din sectoarele cheie ale economiei, de la start-up-uri din IT, IMM-uri din sectorul retailului şi multinaţionale din construcţii, agricultură şi industria prelucrătoare, a reieşit faptul că internetul ar urma să fie cel mai atractiv mediul de comunicare pentru mediul de afaceri românesc în 2017.

Conform chestionarului, cei mai mulţi manageri chestionaţi (78%) consideră comunicarea şi promovarea drept elemente esenţiale ale dezvoltării business-ului, iar 64% au o strategie clară, coerentă şi bine definită de comunicare.

 

În privinţa modalităţilor prin care îşi desfăşoară campaniile de promovare, print-ul şi reclama Radio-TV acoperă între 25-30% din buget, în timp ce marketingul online susţine între 30-45%. Restul îl reprezintă afişajul clasic (reclamă stradală), direct-mailing şi alte forme de promovare.

Întrebaţi în ce măsură sunt satisfăcuţi de modul în care se derulează comunicarea business-ului, cei mai mulţi manageri (67%) au bifat calificative medii (3-4), pe o scară de la 1-5, în timp ce 24% au ales opţiunea cea mai scăzută (1).

Chestionarul Frames Media Network & BTvideo arată, totodată, că tot mai multe firme sunt dispuse să îşi externalizeze serviciile de comunicare către companii specializate (73%), iar cei care au făcut-o deja au notat colaborarea cu astfel de firme cu calificative între 3-5, pe o scară de la 1-5.

 

Managerii chestionaţi au menţionat drept criterii esenţiale în selectarea platformelor de comunicare inovaţia (72%), experienţa (61%), preţul serviciilor (59%) şi raportul real de activitate (45%). Celelalte criterii menţionate au vizat portofoliul de clienţi, recomandările şi flexibilitatea derulării colaborării.

Pentru 2017, cei mai mulţi manageri (82%) au susţinut necesitatea dezvoltării unei comunicări mult mai focusate pe internet, prin intermediul unor tooluri dedicate unor categorii extrem de bine definite de clienţi. Creşterea vânzărilor (79%), promovarea produselor (68%) şi notorietatea (56%) au fost considerate, de respondenţi, drept cele mai importante ţinte pentru dezvoltarea serviciilor de comunicare în 2017.

 

Chestionarul a fost completat în perioada 15 octombrie – 10 noiembrie 2016. Rezultatele sunt menite să ofere celor două companii şi, în general, mediului de afaceri, un indicator privind perspectivele comunicării în 2017.

 

Facebook Comments Box
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Reality Show2 ore ago

Laura Giurcanu și Sânziana Negru au câștigat imunitatea mare aseară, la America Express

Program Special7 ore ago

PROGRAM SPECIAL DE ZIUA ROMANIEI De 1 Decembrie, TVR onorează Oamenii

Reality Showo zi ago

Giulia și Vlad Huidu au câștigat jocul de amuletă și Joker în ediția de ieri America Express Diseară, Irina va acorda imunitatea mare a etapei a șasea

AUDIENȚE TVo zi ago

Clanul a fost aseară în topul preferințelor telespectatorilor! Serialul a fost lider absolut de audiență

Serialeo zi ago

Telespectatorii sunt gata de o nouă porție triplă de râs, marca Las Fierbinți!

Reality Show3 zile ago

Începe etapa a șasea în competiția America Express, cu probe de foc pe Drumul Soarelui Vlad Huidu: ”Simțeam că nu mai pot să respir!”        

AUDIENȚE TV4 zile ago

Aseară, la Vocea României, am aflat concurenții pe care îi vom vedea, vinerea viitoare, în LIVE! Ediția KO-urilor a fost lider absolut de audiență

Reality Show5 zile ago

Marele anunț KANAL D a făcut toți românii fericiți! O lovitură de grație pentru PRO TV! Telespectatorii au felicitat celebrul post: „Sunt convins ca o sa fie un show la cel mai inalt nivel aşa cum doar @kanaldromania reuşeşte de fiecare dată! Abia aştept! ”

Platforma Online TV5 zile ago

Noutățile lunii decembrie pe Disney+

TV Divertisment Show5 zile ago

Începe etapa KO-urilor la Vocea României! Theo Rose: „Mă doare stomacul când vorbesc cu tine”

Emisiuni5 zile ago

Andrew Tate primul interviu televizat după ce a ieșit din închisoare la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Facebook

Advertisement

IN Trending