Connect with us

BUSINESS

CONAF deschide dialogul pentru antreprenoriatul feminin românesc în structurile europene la prima vizită la Bruxelles

Published

on

 

 

  • CONAF a semnat un parteneriat strategic cu AER, 19 martie 2019
  • CONAF a organizat primul eveniment la Parlamentul European, 20 martie 2019
  • Membrii ai CESE și ai Parlamentului European susțin demersul CONAF

 

La prima vizită a delegației sale la Bruxelles, Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) deschide dialogul pentru antreprenoriatul feminin românesc în cadrul structurilor legislative și consultative ale Uniunii Europene – Parlamentul European și Comitetul Economic și Social European (CESE), dar și la nivelul celor mai reprezentative asociații pentru mediul de afaceri european. Evenimentul organizat de CONAF s-a desfășurat în perioada 19-20 martie și în cadrul acestor întâlniri fructuoase a fost semnat un parteneriat strategic cu European Academy of Regions (AER). Inițiativa confederației a fost apreciată de membri ai CESE și ai Parlamentului European care susțin demersul CONAF .

În cadrul reuniunii de la CESE, s-a semnat parteneriatul dintre CONAF și Europen Academy of Regions (AER), una dintre primele organizații europene care și-au anunțat sprijinul pentru demersurile CONAF bazate pe puncte de convergență dintre cei doi parteneri, precum: îmbunătățirea reglementărilor privitoare la antreprenoriat, reglementarea activității freelancerilor și apariția unui temei juridic pentru aplicarea legii, dar și sprijinirea activității acestora cu normative care să-i ajute în desfășurarea activității curente și care să-i încurajeze să lucreze pe cont propriu, promovarea culturilor și tradițiilor locale mai puțin cunoscute sau promovarea turismului cultural și rural. La eveniment au fost prezenți Madi Sharma, UK Member of European Economic and Social Committee, Prime Minister appointment și Henri Malosse, the 30th President of European Economic and Social Committee.

„Succesul unei organizații este reprezentat de echipa care o formează. Femeile puternice susțin alte femei puternice, prin urmare secretul constă în unitate, munca de echipă, în sprijin reciproc. Știm cu toții că atunci când vine vorba de o misiune dificilă, o femeie este întotdeauna capabilă să o finalizeze cu succes. Cred în capacitatea antreprenorială a femeilor și cred ca uneori nu putem schimba viitorul, dar putem schimba fiecare zi cu pași mici și încrezători. Cu toții trebuie să credem că putem schimba lumea pentru că este nevoie de schimbare. Bărbații au datoria de sprijini succesul femeilor, la fel cum noi o facem de fiecare dată. Ei au datoria să respecte, să iubească și să o protejeze femeile“, a declarat în discursul său Madi Sharma, membru UK al Comitetului Economic și Social European.

„În Uniunea Europeană se cere tot mai multe acte de omenie și de respect între națiuni pentru că există tendința de tehnocratizare la toate nivelele. Vocea partenerilor sociali trebuie să se facă auzită, trebuie identificate nevoile cetățenilor europeni la nivel regional pentru că CESE este un organ principal consultativ care reprezintă societatea civilă, cu rol important în deciziile Parlamentului European“, a specificat Henri Malosse, membru al Comitetului Economic și Social European.

Totodată, s-au pus bazele cooperarii dintre cele două entități prin asumarea unor inițiative comune în următoarele domenii: sănătate, economie socială, agricultură, inovare socială, inlcusiv în sensul mai bunei integrări a femeii în mediul de afaceri și redresării crizei demografice din Europa sau chiar creșterea ratei de transfer tehnologic și a impactului inovării în economia europeană printr-o mai bună colaborare între statele membre.

„Mă bucur că avem această posibilitate de dezvoltare, parteneriatul între AER și CONAF fiind în deplină concordanță cu unul dintre obiectivele noastre, respectiv promovarea și dezvoltarea activităților femeilor antreprenor din România”, a declarat Nelu Neacșu, Președinte AER.

“În aceste două zile, cu o agendă atât de încărcată, am reușit să punem bazele unor relații de cooperare cu organizații puternice. Am identificat împreună punctele de interes în jurul cărora vom putea creiona o strategie și o abordare comună. Cred cu tărie în importanța unității antreprenoriatul feminin românesc – atât la nivel intern, cât și în armonie cu mediul de afaceri european, și că rolul demersului inițiat de CONAF este de a construi un context favorabil antreprenoriatului feminin. Este timpul ca și vocea antreprenoarelor din România să fie ascultată și reprezentată corespunzător în CESE și alte structuri similare”, a declarat Cristina Chiriac, Președintele CONAF.

Claudia Tapardel și Maria Grapini, membre ale parlamentului European, au transmis mesaje de încurajare pentru femeile antreprenor, subliniind deficiențele legislative, economice sau sociale privind antreprenoriatul feminin, dificultățile întâmpinate în inițierea unor programe care să susțină femeile antreprenor, cu precădere în domeniile considerate ca fiind apanajul bărbaților. S-a subliniat totodată faptul că acesta este un moment prielnic pentru crearea unor programe de susținere a antreprenoriatului feminin, inclusiv din perspectiva finanțării afacerilor patronate de femei.

La rândul lor, reprezentante ale asociațiilor pentru mediul de afaceri european precum Business Europe, Business Angels Europe, The Committee on Women’s Rights and Gender Equality sau Global Woman Club Brussels au transmis mesaje de unitate, au oferit modele de încurajare și susținere a antreprenoriatului feminin, și au prezentat cele mai recente date statistice privind accesul femeilor antreprenor la finanțare

“Este un paradox ca bărbații care gestioneaza fonduri de risc aleg în continuare să nu investească în afaceri patronate sau conduse de femei, deși s-a dovedit că acestea aduc o rată semnificativ mai mare de profitabilitate. În prezent, femeile finanțate de fonduri de investiții primesc, în medie, cu 1 milion de dolari mai puțin decât bărbații pentru afaceri comparabile, deși rezultatele obținute sunt mai bune, nu doar din perspectiva profitabilității, ci și a creșterii numărului locurilor de muncă. Astfel, Business Angels Europe încurajează prezența femeilor antreprenor și în roluri de investitor, cu precadere în afaceri conduse de femei.”, a declarat Marie-Elisabeth Rusling, CEO Business Angels Europe.

CONAF s-a făcut cunoscută Parlamentului European și Europen Academy of Regions (AER) prin intermediul unei delegații alcătuită din reprezentante ale mediului de afaceri feminin romanesc din cele mai variate domenii de business, cu o semnificativă experiență în antreprenoriat.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Balerinii – incaltamintea prietenoasa cu picioarele

Published

on

 

Femeile pot face foarte multe sacrificii doar de dragul de a arata bine. Iar de cele mai multe ori, unul dintre cele mai mari sacrificii este legat de alegerea incaltamintei. Practic, acestea renunta la confortul picioarelor doar de dragul unei perechi de pantofi care se va dovedi a fi chinuitoare doar dupa cateva ore de purtare continua.

Atunci cand te-ai saturat de pantofii cu toc care, desi au o eleganta ce nu poate fi contestata, sunt foarte obositori, balerinii se dovedesc a fi incaltamintea cea mai prietenoasa. Drept urmare, suntem de parere ca fiecare femeie ar trebui sa aiba in gardeorba cel putin o pereche de balerini dama. Acestia nu numai ca te vor ajuta sa te bucuri de mai mult confort pentru picioare, ci iti vor oferi totodata un look feminin. Se remarca cu un plus de comoditate si cu o versatilitate incantatoare!

O varianta de rezerva salvatoare!

Balerinii reprezinta, credem noi, o varianta de rezerva pe care ar trebui sa o avem mereu la indemana. Desigur ca nu poti merge la un eveniment elegant cu balerini in picioare, insa asta nu inseamna ca trebuie sa porti pantofii cu toc in cea mai mare parte a timpului.

Pentru momentul in care te intorci spre casa, ar trebui sa ai in geanta o pereche de balerini cu ajutorul carora picioarele sa scape de stresul acumulat in timpul zilei in care ai purtat pantofi cu toc.

Impreuna cu echipa de la Tocmania am decis sa pregatim un ghid despre alegerea balerinilor. Afla si tu cum poti sa-ti achizitionezi mereu balerini de calitate, frumosi si comozi la cel mai bun pret. Iata care sunt aspectele pe care ar trebui sa le urmaresti si tu:

Materialul balerinilor

Un prim detaliu pe care trebuie sa il ai numaidecat in vedere este materialul din care au fost confectionati balerinii. Este important sa tii cont de acest lucru numaidecat deoarece de materialul balerinilor depinde look-ul acestora, comoditatea dar si rezistenta pe care o ofera. Iar optiuni sunt o multime!

Poti alege o pereche de balerini din piele naturala care, desi sunt mai scumpi, au un look foarte elegant dar si o rezistenta superioara, sau la fel de bine poti opta si pentru o pereche de balerini din piele ecologica.

Optiunea cea mai ieftina este reprezentata de balerinii din material textil, care au si o comoditate aparte. Sunt usor de curatat si de ingrijit, iar aspectul lor este unul foarte dragut.

Forma

Forma balerinilor reprezinta un alt detaliu de care ar trebui sa tii cont atunci cand doresti sa iti achizitionezi o noua pereche de balerini pe care sa ii porti cat mai mult.

Mai exact, este vorba despre forma varfului balerinilor. Acesta poate rotunjit sau alungit, iar forma ar trebui sa o alegi in functie de tipul picioarelor tale. Look-ul balerinilor alungiti este mai elegant si chiar office, in timp ce balerinii cu varf rotunjit exceleaza la capitolul confort.

Cu toate acestea, balerinii cu varf rotunjit sunt considerati a fi demodati, asa ca ar trebui sa te orientezi catre modelele cu varf ascutit.

Aspect

Putine sunt persoanele care isi aleg o pereche de incaltaminte tinand cont strict doar de confortul pe care aceasta il ofera. Acest lucru este valabil si in cazul balerinilor.

Pe Tocmania vei gasi o gama foarte diversificata de modele de balerini, iar alegerea o vei face tinand cont de propriile gusturi in primul rand. Exista balerini clasici, foarte simpli dar placuti, dar si balerini moderni si eleganti. Materialul conteaza foarte mult atunci cand vorbim despre design.

Nu alerga numaidecat dupa ultima moda, deoarece o pereche de balerini care sunt la moda acum, pot fi demodati anul viitor. In acelasi timp, simplitatea nu se demodeaza niciodata. Balerinii accesorizati sunt, de asemenea, foarte atragatori dar si versatili. Culorile neutre sunt mai mereu in voga, asa ca o pereche de balerini in nuanta neutra s-ar putea dovedi a fi o alegere foarte inspirata.

Tinand cont de toate aceste sfaturi simple dar practice, vei reusi sa iti gasesti o pereche de balerini confortabili dar si cu un aspect atragator, impreuna cu care sa formezi outfit-uri foarte chic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Fotografia profesională – necesitate sau lux?

Published

on

 

Chiar dacă știm cu toții că o fotografie valorează cât o mie de cuvinte, de prea multe ori fotografia profesională este tăiată din bugetul de marketing al afacerilor, fiind văzută ca o cheltuială de lux sau ca pe ceva inutil, mai ales când avem în buzunare telefoane inteligente cu propriile camere megapixel. Totuși, fotografia profesională este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante elemente care trebuie luate în considerare când demarați orice fel de activitate de marketing – fie conținut pe social media, pentru propriul website, pentru un magazin online sau pentru orice alt scop.

Întâi de toate, fotografia profesională este o definiție a standardelor înalte de calitate. Ori de câte ori un potențial client interacționează cu fotografii de calitate, percepe produsele sau serviciile oferite ca fiind de calitate. În altă ordine de idei, puteți să vindeți cele mai calitative și uimitoare produse, dar dacă fotografia pe care o utilizați este de calitate inferioară, și produsele vor părea a fi inferioare. Mai ales dacă dețineți un magazin online cu produse foarte fin executate, a căror frumusețe stă în detalii, cu atât mai importantă este fotografia care aduce în prim plan finețea execuției.

În al doilea rând, fotografia profesională este incredibil de versatilă și poate fi utilizată în tot felul de medii – fie pe site-ul personal, pe bannere, pe articole promoționale tipărite, în postări sociale sau în articole de blog. Pe de altă parte, fotografiile realizate de amatori sunt adesea prea pixelate  pentru a fi utilizate într-o varietate de scopuri.

Un alt aspect foarte important are legătură cu creșterea traficului pe site-ul propriu. Datele arată că site-urile care dețin fotografie profesională beneficiază cu 90% mai mult trafic spre deosebire de site-urile care nu dispun de fotografii sau care prezintă fotografii de slabă calitate. Imaginile de pe site-urile web contribuie la valoarea globală a SEO, în timp ce etichetele și descrierile lor ajută motoarele de căutare să înțeleagă ce implică site-ul dumneavoastră.

Puteți apela la Studio Foto Timișoara pentru fotografii de calitate superioară, care vă prezintă cu fidelitate povestea afacerii, atrăgându-vă totodată clienți aflați în căutare de calitate, pregătiți să vă răsplătească cu loialitate.

Un fotograf profesional vă poate ajuta să obțineți cât mai multe beneficii pe care le oferă fotografia folosind cea mai bună modalitate de iluminare și capturând subiectul în cel mai bun unghi, dar tot fotograful este cel care vă poate ajuta să surprindeți esența brandului dumneavoastră și să vă stabiliți identitatea de brand, prezentând ceea ce este unic la afacerea dumneavoastră.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

De ce este bine sa va inregistrati marcile la OSIM

Published

on

 

 

Inregistrarea marcii tale la OSIM este mai mult decat necesara, avantajele fiind multe si variate. Toti cei care au o afacere, cu siguranta doresc o dezvoltare pe termen lung, asa ca este foarte important sa fie realizata inregistrarea marcii la OSIM, deoarece aceasta poate face diferenta.

 

De-a lungul timpului au existat multe situatii in care afaceri cu mare potential si-au pierdut din elan sau chiar au fost nevoite sa-si inchida activitatea tocmai din motivul utilizarii unei marci ce a fost inregistrata de catre o alta companie.

 

Pe langa inregistrarea firmei la Registrul Comertului, procedura care este obligatorie, pentru a putea beneficia de toate avantajele unei marci inregistrate, trebuie sa le faceti o vizita celor de la OSIM dupa cum am mentionat.

 

Fara o inregistare a marcii la OSIM, chiar si denumirea firmei va poate creea probleme, daca aceasta exista deja fie in tara, fie in strainatate, sau ulterior daca apare o alta firma cu aceeasi denumire, dar care a facut toate demersurile pentru a-si inregistra propria marca.

 

Dupa cum am mentionat, inregistrarea marcii, implica si o serie de avantaje precum:

  • Denota profesionalism, inspirand mai multa incredere
  • Se vor evita confuziile ce pot aparea intre produsele sau serviciile oferite
  • Se va evita contrafacerea marcii si concurenta neloiala
  • Investitiile si profiturile din sustinerea si promovare marcii vor fi protejate
  • Veti stii ca firma va fi 100% in legalitate din acest punct de vedere
  • Se poate solicita anularea altor marci identice sau asemanataore marcii tale

 

Acestea sunt doar cateva dintre avantajele de care veti beneficia, lista lor fiind mult mai lunga. Riscurile in caz contrar exista, iar contra unor sume destul de accesibile, putem considera faptul ca printr-o investitie foarte mica, pe termen lung orice firma va putea avea numai de castigat inregistrandu-si marca la OSIM.

 

Fie ca doriti deschiderea unei companii in Singapore, in tara sau in orice alt colt al lumii, inregistrarea marcii este mai mult decat recomandata si bine venita.

 

La prima vedere lucrurile par destul de complicate, insa tot ce trebuie sa faceti pentru o inregistrare a marcii la OSIM, este sa urmati acesti pasi:

  • Stabilirea exacta a tipului marcii pe care vreti sa o inregistrati
  • Completarea unei cereri de inregistrare marca OSIM
  • Achitarea taxei de depunere si taxa de publicare si depunerea cererii la OSIM
  • Achitarea unei taxe de examinare in termen de cel mult 3 luni de la depunerea cererii
  • La final, in cazul in care inregistrarea marcii a fost admisa, aceasta va fi publicata in Buletinul Oficial de Prioritatea Industriala – Sectiunea Marcii fiind inscrisa si in Registrul Marcilor.

 

In cazul in care considerati ca procedeul inregistrarii unei marci pentru firma dumneavoastra este unul anevoios, exista si posibilitatea de a apela la serviciile unui consilier autorizat in proprietate industriala si in acest fel va veti putea asigura ca toti pasii necesari vor fi realizati conform asteptarilor si criteriilor de admitere OSIM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending