A-Z NEWS
Concerte dedicate trecereii la noul brand Telekom Romania, in Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi si Berlin

Romtelecom si Cosmote vor marca trecerea la noul brand sub care vor opera pe piata locala, Telekom Romania, printr-o serie de evenimente dedicate, ce vor avea loc in Bucuresti (Piata George Enescu), Iasi (Esplanada Palatul Culturii) si Cluj-Napoca (Piata Unirii), in data de 13 septembrie, au anuntat marti cei doi operatori de comunicatii, controlati indirect de grupul german Deutsche Telekom. Toate evenimentele din orase vor fi conectate, printr-o transmisiune in direct de la evenimentul de lansare ce are loc si in Berlin.
Show-ul interactiv va fi prezentat de Smiley si Pavel Bartos si consumatorilor li s-a pus la dispozitie o aplicatie – HAI! (atat in Play Store cat si in App Store) prin care vor putea „sa voteze urmatoarele piese ce vor fi interpretate pe scena, sa fie parte din cel mai mare ‘share-fie’, sa participe la primul karaoke interactiv intre orase si sa fredoneze melodii consacrate alaturi de cantareti apreciati si trupe renumite, cum ar fi Inna (Bucuresti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) si 3SudEst (Iasi)”, se arata intr-un comunicat de presa transmis marti de cei doi operatori.
Romanii sunt asteptati la aceste evenimente sambata, 13 septembrie, incepand cu ora 18:00, intrarea fiind libera. Mai multe informatii pe fanmagenta.ro.
Incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (in loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA), conform unui anunt facut in 14 august de cei doi operatori si citat de Mediafax.
Operatorii romani sunt controlati de grupul elen OTE, care la randul sau este controlat de grupul german Deutsche Telekom, care detine 40% din actiuni. Pentru a pune in practica schimbarile implicate de noul brand comun, peste 2.000 de persoane lucreaza la peste 100 de proiecte de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
In comunicat se arata ca 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime in acest an, in linie cu identitatea si grafica noului brand. „Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom”.
Cei doi operatori vor avea un singur call centre, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Comentarii
Powered by Facebook Comments
Lasă un răspuns
- Sport2 săptămâni ago
La ce post TV vedem meciul ROMÂNIA – FINLANDA
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 13-19 Iunie 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 11 iunie 2022
- ADVERTORIALEo săptămână ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- ADVERTORIALE2 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
constanteanu
4 septembrie 2014 at 06:34
ne si grabim sa mergem in aceste orase! daca in opinia romtelefon doar in aceste orase merita marcata lansarea lor atunci sa ramina doar acolo.Ca oricum sunt de tot kk atul .Si unii si altii!
Fasole
4 septembrie 2014 at 12:46
Lasă, bă, că or să vină ei şi în mizeria aia de Hoţstanţa.