Connect with us

Proiecte

Vânzări record pentru Concertul Extraordinar de Crăciun al Corului Madrigal

Redactia Radar de Media

Published

on

Entuziasmul publicului pentru Concertul Extraordinar de Crăciun al Corului Național de Cameră „Madrigal-Marin Constantin” crește de la an la an și este o tradiție care a împlinit deja jumătate de secol. În doar cinci zile de la punerea în vânzare a biletelor pentru cel de-al doilea concert suplimentat la cererea publicului, biletele au fost epuizate. Peste 1.600 de spectatori și-au asigurat un loc în superba sală a Ateneului Român pentru cele trei concerte pe care Corul Național de Cameră „Madrigal-Marin Constantin” le va susține în zilele de 7, 8 și 10 decembrie. Biletele pentru ultimul spectacol sunt disponibile în rețeaua bilete.ro.

Timp de trei zile, începând cu ora 19:00, Corul Madrigal va transforma Ateneul Român în edificiul simbol al celei mai îndrăgite perioade ale anului – sărbătorile de iarnă. Va fi pus în scenă un magic spectacol sonor, care își propune să transpună spectatorii în spațiul de poveste al colindului autentic.

Este o onoare și o mare responsabilitate artistică pentru noi să ducem mai departe această splendidă tradiție a Concertului Extraordinar de Crăciun, să oferim românilor spiritul acestei sărbători, emoția colindelor și bucuria de a fi împreună. Și anul acesta, sute de copii din Programul Național Cantus Mundi vor aduce publicului vestea nașterii Domnului alături de mentorii lor din Corul Madrigal, completând cu inocența și talentul lor un eveniment pe care ni-l dorim și de această dată remarcabil.”– Emil Pantelimon, managerul Corului Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin

Publicul va fi condus într-un basm muzical în care se vor regăsi unele dintre cele mai serafice partituri specifice sărbătorii Nașterii Domnului. Anna Ungureanu și Cezar Verlan, dirijorul secund al renumitului ansamblu – care va dirija concertul de pe 10 decembrie –  au realizat o selecție repertorială inedită, care include lucrări clasice românești, de inspirație folclorică și religioasă dar și pagini muzicale internaționale, din registrul modern, care nu au fost interpretate până acum de un alt ansamblu coral românesc. Ca și în ultimii patru ani, Corul Madrigal va propune o nouă versiune a uneia dintre cele mai cunoscute colinde din lume, Jingle Bells.

Fiecare concert se va încheia alături de sute de copii și tineri din Programul Național Cantus Mundi, care vor urca pe emblematica scenă a Ateneului Român, alături de mentorii lor, membrii Corului Madrigal, oferind o experiență artistică unică.

Eveniment susținut de Primăria Municipiului București și PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive. Parteneri: Digi 24, Europa Fm. Parteneri media: Adevărul, agențiadecarte.ro, Agerpres, Avantaje, Bookhub, ceascadecultura.ro, I-tour.ro, femeiintendinte.ro, miscareaderezistenta.ro, movienews.ro, Revista Cariere, ziare.com, Zile și Nopți București.

Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” este o emblemă a vieții muzicale românești și universale. Din momentul înființării sale, în 1963, de către dirijorul Marin Constantin (1925–2011), Corul Madrigal a susținut peste 4.500 de concerte aplaudate în întreaga lume, impunându-se astfel ca un adevărat „brand de țară”. Este unul dintre etaloanele mondiale ale muzicii corale camerale, cu un repertoriu îndreptat către Renașterea europeană, muzica bizantină și creația contemporană românească și universală. În noiembrie 2016, Corul Naţional de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” a fost recunoscut oficial ca Ambasador al Libertăţii, Speranţei şi Păcii, primind premiul „Jean Nussbaum and Eleanor Roosevelt” la Palatul Naţiunilor Unite din Geneva, în cadrul Summitului Global de Religie, Pace şi Securitate. În 2019, Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” a împlinit 56 de ani de activitate neîntreruptă, devenind astfel unul dintre cele mai longevive ansambluri corale.

Citește și „PRO TV anunță primul investitor din Imperiul Leilor Monica Cadogan, fondatorul celui mai mare business de home-deco din sud-estul Europei, se alătură emisiunii”.

Foto: PR

Comentarii

ALL MEDIA

Ajutor pentru spitale din partea mediului de business: s-a lansat platforma ajutorspitale.entreprenation.ro

Avatar

Published

on

În contextul în care Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemie, iar în România a fost publicat decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul țării noastre, capacitatea sistemului medical românesc de a face față și de a reacționa promt și efecient este esențială. Spitalele și centrele medicale din România sunt în linia întâi a luptei împotriva COVID-19, iar platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ vine în întâmpinarea nevoilor urgente ale acestora. 

Proiectul #ajutorspitale se adresează atât spitalelor și centrelor medicale care au nevoie de susținere pentru a-și putea desfășura activitatea în contextul dificil cu care se confruntă, cât și mediului de business, antreprenorilor care au resurse materiale și/ sau umane valoroase, prin care pot susține sistemul medical în această perioadă. Proiectul este o punte de legătură între resursele din mediul de business și nevoile pe care spitalele românești le au în acest moment critic. Inițiat de Dorin Boerescu (CEO 2Performant) cu susținerea Ilincăi Păun (CEO The Entrepreneurship Academy) și a lui Alexandru Ghiță (Fondator Educativa, co-fondator Entrepreneurship Academy) și implementată de o echipă de 60 de voluntari, platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ este un apel la solidaritate adresat oamenilor de business, celor care au demonstrat în repetate rânduri că au puterea să producă un impact pozitiv în comunitate.

 

#ajutorspitale Cum funcționează?

Astăzi, pe platforma https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ se identifică nevoile din spitale și centre medicale din toată țara, iar echipa de voluntari este pregătită să colaboreze cu Direcția de Sănătate Publică și cu Ministerul Sănătății pentru a putea direcționa resursele acolo unde este nevoie și unde situația poate deveni critică în următoarele 2-3 săptămâni, dacă ritmul îmbolnăvirilor crește. Misiunea platformei este să ajute spitalele, unitățile sanitare și medicii de familie din România în lupta contra coronavirusului (COVID-19). Spitalele și centrele medicale sau reprezentanții oficiali ai acestora au la dispoziție pe această plaformă secțiunea „Ești reprezentant al unei unități medicale?”, unde pot intra și completa formularul cu cele mai presante nevoi cu care se confruntă în această perioadă.

Orice organizație care poate să ofere o mână de ajutor se poate alătura acestei comunități antreprenoriale care face eforturi pentru a limita efectele crizei generate de COVID-19 în România. Pe https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ cei din mediul de business au la dispoziție formularul de la secțiunea „Ești antreprenor și vrei să dai o mână de ajutor?”, unde se vor descrie concret resursele sau soluțiile pe care le pot pune la dispoziție. Echipa care gestionează platforma se va ocupa să direcționeze ajutorul respectiv acolo unde este cea mai mare nevoie. Modurile în care oamenii de business și antreprenorii pot oferi sprijin sunt diverse: de la apă potabilă și alimente, la echipamente și dispozitive medicale, adaptări ale spațiilor și liniilor de producție pentru a răspunde urgențelor de azi.

„Vă mulțumim vouă, medicilor, asistentelor și întregului personal medical din linia I în lupta împotriva coronavirusului (COVID-19). Pe voi ne bazăm toți ceilalți și vrem să știți că și voi vă puteți baza pe noi. Sunteți eroii noștri! Oameni de business, suntem un grup de 60 de voluntari, susținuți de peste 1.000 de oameni de afaceri. Avem nevoie să fim și mai mulți: orice resurse puteți dona în perioada asta, spuneți-ne și vom crea rapid legături eficiente între nevoile spitalelor și soluțiile voastre. Cred că oamenii de business care sunt acum în dificultate vor găsi idei să-și relanseze business-urile mai ales dacă vor acorda chiar de acum atenție nevoilor care există în comunitate. Vă încurajez să fiți puternici, să gândiți în lateral și optimist. Lumea se schimbă rapid, iar capacitatea de adaptare, competența și experiența voastră pot face o mare diferență acum! Vor apărea multe oportunități după ce vom depăși cu bine acest moment, totul este să înțelegem unde putem face o diferență fiecare dintre noi. Afacerile din România intră în gardă alături de medici”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant și inițiator al proiectului #ajutorspitale.

 

Primul #ajutorspitale se întâmplă la Sinaia

Spitalele se confruntă cu mai multe provocări în această perioadă, una dintre ele fiind epuizarea rezervelor, atât a celor materiale, cât și a celor financiare. Din cauza riscului nou apărut de infectare cu COVID-19, necesitățile de materiale sanitare au crescut, pentru că a apărut nevoia de prevenție. O situație la care se lucrează în acest moment prin intermediul platformei https://ajutorspitale.entreprenation.ro/ este cea a spitalului din Sinaia, care a transmis o solicitare concretă de materiale sanitare și cantități necesare (măști, mănuși, halate, dezinfectanți, apă îmbuteliată, paturi etc. – care reprezintă minimul necesar pentru o funcționare cel puțin normală pe o perioadă de o lună, o lună și jumătate), apoi echipa care gestionează platforma a identificat antreprenori care au putut să le vină în ajutor cu următoarele:

  • firmă din Craiova, al cărei obiect de activitate este fabricarea de porți metalice, și-a dat seama că ar putea confecționa pentru acest spital paturi, mese pentru instrumentar, brancarde pentru transport pacienți, paravane medicale; așa că a trecut la acțiune imediat și în doar câteva zile va avea gata tot necesarul solicitat. Paturile sunt în producție deja, iar până la finalul acestei săptămâni ele vor ajunge la spital. De această adaptare a liniei de producție ar putea profita și alte spitale cu nevoi similare.
  • o companie din Ploiești a preluat solicitarea de apă îmbuteliată, deși nu era în obiectul ei de activitate, a căutat și a găsit un distribuitor pentru livrare rapidă, a comandat toată cantitatea necesară, iar luni, 16 martie, apa a fost deja livrată spitalului din Sinaia.

„În această perioadă traversăm o situație specială, în care fiecare trebuie să se concentreze pe a face lucruri, cât mai bine și a pune în prim plan interesul comun. Experiențele celor aflați în grea încercare trebuie să ne pună pe gânduri, dar să nu rămânem în acea stare, ci să acționăm coerent și să sprijinim chiar și de acasă. Am găsit în echipa #ajutorspitale sprijin concret, imediat. Îi felicit din toată inima pentru implicarea lor, mulțumesc că au dat curs solicitărilor noastre. Personal găsesc extrem de importantă identificarea de soluții pentru protecția pacienților și a personalului medical, precum și pentru starea de spirit a echipei mele. În condiții speciale am descoperit oameni speciali, cărora le mulțumesc și le doresc multă sănătate”, a declarat Mariana Miu Grigorescu, Manager Spital Sinaia.

Pentru întrebări, idei sau sugestii: ajutorspitale@entreprenation.ro

 

 

Despre Entreprenation

Entreprenation.ro este o inițiativă a organizațiilor și comunităților The Entrepreneurship Academy, Educativa, 2Performant și MsM România. În contextul actual al evoluției crizei generate de noul coronavirus în România, această echipă vine în anticiparea unei crize profunde medicale, sociale și economice cu o platformă de colectare de probleme și resurse, ce vor fi apoi prioritizate și soluționate cu ajutorul comunității de business și a studenților la The Entrepreneurship Academy. Detalii pe www.entreprenation.ro.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV a lansat emisiunea exclusiv digitală Doctor de bine!

Avatar

Published

on

În fiecare miercuri, Liliana Curea și medici specialiști vorbesc despre subiecte de interes din domeniul pediatriei

 

PRO TV a lansat emisiunea online Doctor de bine! În fiecare miercuri, la ora 11:00, jurnalista Liliana Curea va prezenta în exclusivitate online un subiect de interes din domeniul pediatriei, alături de specialiști cu experiență în medicină. Emisiunea digitală poate fi urmărită pe stirilePROTV.ro și protvplus.ro, dar și pe Facebook și YouTube.

 

Am întâlnit mulți oameni care ajung în fata medicului și spun: ”cred că am boala X, pentru că am citit eu pe internet și am văzut că astea sunt simptomele”. Din păcate, se aplică uneori și în cazul celor care au copii. Sunt foarte multe grupuri de părinți unde se discută inclusiv problemele de sănătate și alegerea unui tratament sau altul. Aceste grupuri sunt utile în anumite situații, dar nu atunci când trebuie pus un diagnostic. Oamenii trebuie să înțeleagă un lucru foarte simplu: doar doctorul este în măsură să îți spună ce problemă de sănătate ai tu sau copilul tău și ce tratament trebuie urmat, nu internetul, nu vecina sau prietenii. ”Doctor de bine” își propune să aducă în fața părinților medici foarte bine pregătiți, care să raspundă tuturor întrebărilor pe care le au în legătură cu problemele de sănătate care pot apărea în cazul celor mici. Vom avea în fiecare săptămână un specialist cu care vom discuta situații obișnuite sau mai puțin obișnuite, boli cunoscute sau care apar mai rar. Ne va spune când trebuie să se alarmeze părinții și cum pot rezolva lucrurile fără a-l duce pe cel mic la spital. Și, mai ales, cum să nu intre în panică, indiferent de situație.”, a spus Liliana Curea despre emisiunea Doctor de bine.

 

Miercuri, de la ora 11:00, Liliana Curea o va avea invitată pe Gabriela Bar, de la Institutul Pentru Sănătatea Mamei și Copilului

 

Mâine o vom avea alături de noi pe dr. Gabriela Bar, medic primar pediatru, șefa Compartimentului de Primiri Urgențe din cadrul INSMC. Doctor de bine este un proiect adaptat realității zilelor noastre, când oamenii își iau informațiile din mediul online. Tocmai de aceea, vrem să aibă acces la informații și sfaturi corecte, de la persoane specializate și în măsură să le ofere.”, spune Liliana despre ediția de miercuri. Jurnalista PRO TV și invitata sa vor discuta despre subiecte de actualitate în această perioadă: gripa sezonieră și coronavirus. Ce atitudine au părinții? Cer mai multe informații sau clarificări? Ce situații sunt întâlnite la urgențe? Cât de important este medicul de familie?

 

De asemenea, cele două vor discuta și despre un alt subiect relevant: care sunt bolile care sunt specifice perioadei de primăvară, iar părinții vor putea afla care sunt semnele la care să acorde mai multă atenție. Toți cei care au întrebări referitoare la subiectele abordate le pot scrie la comentariile emisiunii live de pe Facebook, iar Liliana și invitata sa vor răspunde punctual.

 

Un reach mai mare de 325.000 pentru prima ediție a emisiunii Doctor de bine!

 

În prima ediție a emisiunii, jurnalista Liliana Curea l-a avut alături pe medicul pediatru Mihai Craiu și au discutat despre protejarea copiilor de bolile sezoniere. Discuția a făcut ca emisiunea să aibă peste 325.000 reach pe pagina de Facebook Știrile PRO TV! Pe stirileprotv.ro, protvplus.ro și pagina de YouTube Știrile PRO TV au fost înregistrate peste 52.000 de vizualizări ale primei ediții.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0