Connect with us

ALL MEDIA

Concluzii conferinta Brand Activation Strategy

Published

on

 

Cel de-al doilea eveniment SMARK Knowhow de anul acesta, Brand Activation Strategy, a avut loc vineri, 15 iunie, si a tratat principalele puncte de discutie in ce priveste activarile de brand, abordand subiectul din mai multe perspective: a clientului, a agentiei de publicitate, a agentiilor de research si a celor de media, dar si a agentiilor specializate in evenimente. Speakerii au prezentat diferite acceptiuni ale termenului de activare de brand, studii de caz romanesti si internationale insotite de concluzii referitoare la ce a mers si ce nu in acele cazuri, au discutat despre avantajele si dezavantajele mai multor variante de spatii de interactiune dintre brand si consumator, au abordat problema alegerii celui mai potrivit mix de canale, au oferit sfaturi legate de stabilirea strategiilor castigatoare pentru construirea activarilor de succes, dar au tras si un semnal de alarma asupra celor mai frecvente greseli intalnite. 

Razvan Capanescu (Chief Creative Director, Publicis) a precizat ca, daca publicitatea ATL este momentul in care brandul intinde o mana catre consumator, activarea de brand este cel in care brandul reuseste sa ii stranga mana consumatorului. Razvan a prezentat 2 activari neconventionale realizate de agentie, pentru pufuletii Gusto si pentru Politia Romana, aratand ca activarile de brand pot indeplini mai multe tipuri de obiective atat timp cat pilonul pe care e construit brandul e vizibil in activare si subliniind impactul amplificat dat de viralizarea unor activari spectaculoase.

Sorel Radu (Owner, eResearch) a prezentat rezultatele celei mai recente cercetari realizate de agentie sub umbrela SMARK Research, pe tema timpului liber. Cercetarea a analizat modurile de petrecere a timpului liber la romani, oferindu-le astfel companiilor posibilitatea de a lua o decizie informata in alegerea celor mai bune momente si locuri de targetare a diferitelor publicuri tinta in cadrul activarilor de brand. Printre observatiile facute s-a remarcat faptul romanii au o predilectie pentru activitati sedentare, ca nu obisnuiesc sa isi organizeze timpul liber, asteptand ca brandurile sa fie active si sa ii scoata din rutina zilnica.

Insight-urile reiesite in urma unui studiu global referitor la frumusete au fost cele care au ajutat marca Dove sa transmita un mesaj care sa convinga mai multe romance sa isi creeze un ritual de frumusete format din 5 pasi, intr-o tara in care consumul de deodorant este cunoscut ca fiind printre cele mai mici din Europa, iar acest produs inca e considerat unul de lux, a explicat Oana Davidoglu (Marketing Manager Personal Care, Unilever South Central Europe). Rezultatele cercetarii au indicat nevoia unui lider de opinie cu expertiza in cosmetica, astfel ca Oana Cuzino a ajuns imaginea unei campanii ample pentru Dove.

Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury360) a expus strategia din spatele initierii Serbarilor Timisoreana, festival care a devenit un reper in comunitatile locale in care s-a desfasurat. Rezultatele arata ca, in ultimii 3 ani, au avut loc 26 evenimente in cadrul Serbarilor, cu 1.671.000 participanti si 2.353 hl de bere vanduti doar in cadrul evenimentelor.

Andrei Jianu (Communications Planner, Zenith) a aratat cum planul de media a contribuit la succesul campaniei ”Antiplictiseala” pentru Nescafe 3in1. Agentia de media a folosit un tool care permite stabilirea celei mai potrivite etape din procesul de decizie a consumatorului in care trebuie sa actioneze brandul si un alt instrument care permite alegerea corecta a punctelor de contact cu consumatorul, in functie de obiective.

Din perspectiva de retailer, activarea e o extensie fireasca a unei strategii de business si o teatralizare a unei realitati comerciale. Pentru Camelia Popescu (Advertising Manager, Cora Romania) activarea de brand “inseamna sa iei tot ceea ce inseamna produsul si brandul, sa transformi asta intr-un discurs pe care sa il comunici printr-o metafora astfel incat sa ajunga chiar si la fiul meu”.

Despre cele mai frecvente greseli pe care le fac companiile romanesti in contextul unei activari de brand a vorbit Dan Burlacu (Consultant Trade Marketing & Distribution): de la lipsa de comunicare intre echipa de trade si cea de distributie, la ignorarea diferentelor de vizibilitate a marcii in supermarketuri, in minimarketuri sau in HoReCa, si pana la neefectuarea de evaluari intermediare, care ar permite ajustari.

Razvan Opran (Owner, The Mission) a stabilit cateva reguli cheie pentru ca activarile de brand din cadrul evenimentelor din zona de entertainment sa fie de succes, dar a numit si cateva dintre greselile care pot distruge eforturile brandurilor.

Un studiu de caz despre cea mai cunoscuta activare de brand Bergenbier – OBR / Ziua Barbatului – a prezentat Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), care a povestit despre modul in care a fost gandit acest proiect pentru Bergenbier, ce insight-uri au stat la baza lui, precum si care a fost mixul de canale utilizat.

Cateva sfaturi pentru o activare reusita au fost oferite de Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), care a vorbit despre experienta de activare a brandului Grolsch. Acestea au tinut de trecerea de la Advertising Brand / Telling spre Brand Activation / Doing, folosirea activarilor de brand nu numai ca instrument de crestere a vanzarilor, ci si ca modalitate de dramatizare a pozitionarii marcilor, construirea unui plan coerent de co-creare impreuna cu consumatorii si de propagare a mesajului dorit in cadrul fiecarei activari de brand.

Despre cei 3 piloni ai unei activari de brand de succes a vorbit Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): diferentierea (minimizarea discrepantei dintre advertising si produs, integrarea promisiunii de produs si a livrarii efective a acesteia intr-o singura activitate), increderea (care se castiga indeplinind si depasind asteptarile clientilor si prin alegerea unui atribut specific de serviciu/produs si concentrarea intregii campanii in jurul lui), utilitatea insotita de entertainment (utilitatea fiind cea mereu necesara).

Panelul al doilea a fost incheiat de Anemona Balaban (Product Manager Compliments Card, Edenred), care a prezentat cardul de debit prepay Compliment destinat companiilor si modalitatea in care acesta a fost utilizat in cadrul relansarii pe piata de bauturi racoritoare a brandului RC Cola.

Andrei Iordache (Client Service / Business development, Daedalus Millward Brown) a prezentat 5 principii care sa ghideze companiile in activarea de brand: pretuirea concurentilor si evitarea razboiurilor de preturi, folosirea povestirilor in comunicare pentru a pune brandul intr-un context mai mare, clarificarea obiectivelor, stabilirea corecta a timing-ului, precum si atentia la pericolul canibalizarii brandurilor. De asemenea, Andrei a vorbit despre 3 instrumente de research utilizate de companii pentru gestionarea corecta a promotiilor, ca modalitate de activare a unui brand: Shopper research, Demand and Activation si PromoWatch.

Despre maximizarea rezultatelor care se pot obtine prin intermediul activarilor a vorbit Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), amintind de importanta folosirii tuturor datelor disponibile despre consumator, cumparator si retailer, de integrarea paid, owned, shared si earned media, de colaborarea tuturor celor implicati in realizarea unei activari pentru a ajunge la un mesaj comun pentru toti stakeholderii, de relevanta consistentei in activare si despre masurarea evolutiei indicatorilor de brand.

Rares Pivniceru (Communications Manager, Zenith) a subliniat ca activarile de brand nu se refera doar la promotii, ci la orice fel de actiune de comunicare care presupune o transpunere in viata reala a unei insusiri reale a brandului. Ca raspuns la o intrebare frecventa – care sunt cele mai potrivite canale ce pot fi folosite in activarile de brand? – “ Rares a ilustrat ce fel de date utile ofera TouchPoints ROI Tracker, un instrument de masurare si planificare a punctelor de contact cu consumatorul.

Din experienta activarilor realizate de agentia pe care o conduce, Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age) a extras cateva informatii utile despre activarea de brand: activarea trebuie sa fie mereu surprinzatoare, dar naturala brandului, consumatorul trebuie sa ramana emotionat in urma activarii, nu doar distrat, si trebuie sa simta ca face parte dintr-un tot, activarile puternice sunt cele personale, iar valoarea lor se masoara in interactiunea sociala pe care au generat-o participantii.

Din prisma omului de BTL, Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup7) le-a amintit companiilor sa se puna in locul consumatorului daca vor sa i se adreseze, sa fie creative, umane si sa aspire sa realizeze lucruri marete.

Urmatorul eveniment SMARK Knowhow, Marketing Research 2012, va avea loc pe 27 si 28 iunie si este dedicat profesionistilor de research si de marketing din industria locala de marcom. Temele principale ale conferintei din prima zi sunt research-ul online, research-ul de tip shopper si trenduri de consumatori, iar in cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc un workshop sustinut de Fabio Martins, Global Shopper & Retail Research Director, Ipsos Global, cu tema Sudoku Workshop: Building Actionable Through Shopper Research.

Despre SMARK KnowHow

SMARK Knowhow reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK Knowhow reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

 

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

PROGRAM TV ANTENA 1: 19 iulie – 25 iulie 2019

Published

on

 
Prev1 of 2

RADAR DE MEDIA vă prezintă programul TV + recomandări pentru postul  aferent ANTENA 1 perioadei 19 iulie – 25 iulie 2019. 

 

Vineri, 19 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

08.00 Divertisment: ‘Neatza cu Razvan si Dani (live)

12.00 Observator (live)

14.00 (AP) Film serial: “Surorile” “Sisters aka Kardes Çocuklari”(ep 15 + 16)

An de producţie: Turcia 2019

Genul: drama

Cu: Ayca Bingol, Mehmet Slantug, Nur Fettahoglu, Afra Saracoglu

16.00 Observator (live)

17.00  News Magazine: Acces direct (live)

19.00 Observator (live)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

21.30 (12) Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle”

An de productie: SUA 2011

Genul: aventuri

Regia: Kevin Macdonald

Cu: Mark Strong, Channing Tatum, Jamie Bell

În Britania secolului al 2-lea, doi bărbați, un sclav și stăpânul său, se aventurează dincolo de lumea știută de ei pentru a purcede într-o călătorie primejdioasă care îi va face să încalce limitele loialității și trădării, ale prieteniei și urii, ale lașității și eroismului.

23.45 Reality  Show: Temptation Island – Insula iubirii (r)

03.00 Observator (r)

04.00 Film serial: “Surorile” – “Sisters” (r)

 

Sâmbãtã, 20 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

Asia Express este călătoria și experienţa vieții pentru toate perechile care îi acceptă provocarea. Fără scenarii, fără situații premeditate, fără locuri special amenajate, formatul oferă aventură pură. 14 vedete au de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile din Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda, având la dispoziție un singur dolar pe zi. Cu ce se deplasează, ce mănâncă, unde reușesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai și numai de ei, de abilitățile și norocul lor.

13.00 Observator (live)

14.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (15) Film: “John Wick”

An de productie: SUA 2014

Genul: actiune

Regia: David Leitch, Chad Stahelski

Cu: Keanu Reeves, Willem Dafoe, Michael Nyqvist, Adrianne Palicki, Alfie Allen

După moartea subită a iubitei sale soții, John Wick primește un ultim cadou de la ea: un pui de beagle – o cățelușă pe nume Daisy, și un bilet în care îi cerea să nu uite să iubească. Dar doliul și tristețea lui John sunt întrerupte de mafiotul rus, sadicul Iosef Tarasov, care se îndrăgostește irevocabil de mașina lui John, un Boss Mustang, fabricat în 1969. Fiindcă John refuză să-i vândă mașina, Iosef și gealații lui îi iau Mustangul cu forța, intră peste el în casă bătându-l până la inconștiență și omorând-o pe micuța Daisy. Fără să-și dea seama, ei l-au trezit pe cel mai crud asasin care a existat vreodată în lumea interlopă.

00.00 (AP) Film: Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith”

An de producţie: SUA 2005

Genul: actiune/SF

Regia: George Lucas

Cu: Ewan McGregor, Liam Neeson, Natalie Portman, Jake Lloyd, Samuel L. Jackson

Demult, intr-o galaxie indepartata…

Cavalerul Jedi Anakin Skywalker trebuie sa ia o decizie de importanta cruciala. Pus in situatia de a alege intre a o pierde pe femeia iubita si a-si vinde sufletul pentru a o salva, Anakin cade prada tentatiilor oferite de partea intunecata a Fortei.
03.00 Observator (r)

04.00 Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle” (r)

 

Duminică, 21 Iulie

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

13.00 Observator (live)

13.15 Film: “Omul cu masca de fier” – “The Man in the Iron Man” (r)

16.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (12) Film serial: Baieti de oras

00.00 Film: “John Wick” (r)

02.00 Observator (r)

03.00 Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith” (r)

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Hans Klemm, Oana Pellea, Vlad Ivanov si Alexandru Andries vin la Festivalul de Film si Istorii Rasnov

Published

on

 

București, 9 iulie 2019
A 11-a ediție a Festivalului de Film și Istorii Râșnov (FFIR) va debuta vineri, 19 iulie, cu un
concert al trupei byron, în Grădina Cetății Râșnov, și cu proiecția filmelor „Leto / O vară
rock’n’roll”, în aer liber, și „Milk”, în Cinematograful Amza Pellea. Tema principală a FFIR 2019
va fi Libertatea. De-a lungul a 10 zile, festivalul propune 20 de dezbateri, 57 de proiecții
cinematografice, 8 concerte rock’n’blues’n’jazz, 3 spectacole de teatru, 1 cine-concert, 1 spectacol-
lectură și 12 concerte de muzică veche, care se vor desfășura în mai multe spații din Râșnov, Codlea
și Crizbav.
Sâmbătă, 20 iulie, Hans Klemm, ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, va participa
alături de David Saranga, ambasadorul Israelului în România, și de astronautul Dumitru Prunariu
la o dezbatere care va marca împlinirea a exact 50 de ani de la momentul istoric al aselenizării.
Panelul „50 de ani de la aselenizare – Tehnologie, Politică, Propagandă” va începe la ora 17:00 și va
fi găzduit de noul spațiu FFIR amenajat în curtea Școlii Gimnaziale “Peter Thal” Râșnov.
De asemenea, aniversarea a 70 de ani de la înființarea NATO vor fi marcați printr-o dezbatere care
va avea loc miercuri, 24 iulie, de la ora 14:30, la care vor participa, printre alții, atașatul militar al
Ambasadei SUA în România, colonelul Scott A. Weston, și șeful Direcţiei Informare şi Relaţii
Publice a MApN, colonelul Constantin Spînu. Aniversarea a 30 de ani de la căderea
comunismului în Estul Europei va fi marcată prin panelurile „Decembrie '89”, la care va participa
directorul Teatrului Național din București, actorul Ion Caramitru, și care va avea loc sâmbătă, 20
iulie, de la ora 11:00, și „Libertate recâștigată – Libertăți pierdute? Dezbatere după 30 de ani”, la
care va participa Andrew Noble, ambasadorul Marii Britanii în România, și care se va desfășura în
după-amiaza zile de joi, 25 iulie, începând cu ora 17:00.
Competiția FFIR 2019 propune 15 filme documentare din Spania, Irak, Franța, Polonia, Bulgaria,
Italia, Argentina și România care își vor disputa premiul juriului de profesioniști condus de
cineastul francez Pierre-Henri Deleau, premiul juriului de 6 liceeni brașoveni și cel al publicului.
Prefațată de reprezentația spectacolului „HUOOOOO!!!” a trupei timișorene de teatru independent
Auăleu, dezbaterea „We don’t need no education?/!” se va bucura de participarea rectorului
Universității din București, Mircea Dumitru, și a rectoruluiUniversității de Vest din Timișoara,
Marilen-Gabriel Pirtea.
Actrița Oana Pellea va conferenția despre libertate în Grădina Cetății Râșnov, în seara de joi, 25
iulie, de la ora 20:00, în timp ce actorul Vlad Ivanov va fi invitatul special al ultimelor două zile

ale FFIR 2019, când va participa la concertul „Broken Musicke” din Biserica Evanghelică din
Râșnov și la dezbaterea „Cinema și libertate” și va răspunde întrebărilor publicului în sesiuni de
Q&A prilejuite de proiecțiile filmelor „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” și „Apus / Sunset”.
Brașoveanul Alexandru Andrieș va susține, în seara zilei de 21 iulie, în Grădina Cetății Râșnov,
unul dintre cele mai așteptate concerte ale FFIR 2019, în timp ce, o seară mai târziu, Ada Milea și
Sir Vali Blues Răcilă vor susține „Experiment de Blues cu Alcool”, un spectacol-concert pornind
de la poemele lui Ion Mureșan.
Festivalului de Film și Istorii Râșnov 2019 va găzdui și o Școala de Vară la care vor participa 72
de studenți și 23 de liceeni din România și Republica Moldova.
Festivalul de arte contemporane Icon Arts va organiza la Râșnov, în parteneriat cu FFIR 2019, un
atelier de teatru-jazz coordonat de Oana Pellea și de muzicianul Mircea Tiberian, al cărui cursanți
vor prezenta, pe scena din Grădina Cetății, în ultima seară a Festivalului de Film și Istorii, un
spectacol de teatru și muzică în premieră absolută.
Mai multe detalii despre programul FFIR 2019 sunt de găsit pe facebook.com/filmsiistoriirasnov/
și pe ffir.ro. Biletele pentru accesul la dezbateri și la concertele din Grădina Cetății Râșnov pot fi
achiziționate online, de pe site-uleventbook.ro, și de la fața locului. Intrarea la toate proiecțiile de
film, spectacolele de teatru, concertele din Bisericile Evanghelice și celelalte evenimente din cadrul
FFIR 2019 va fi liber.


Festivalul de Film și Istorii Râșnov este un eveniment certificat Europe for Festivals, Festivals
for Europe și Eveniment Responsabil, organizat de Primăria Râșnov, Asociația Râșnov Society și
Asociația Mioritics.
FFIR are susținerea unor parteneri importanți: The German Marshall Fund, Banca Comercială
Română, ETA2U, Banca Transilvania, CEC, Trencadis, Medlife, RBC, Arnia, Fancourier,
Qualitance, Nuclearelectrica, Fundatia Sturza, Orange, OMV Petrom, Brinel, Purcari, Nespresso,
Portland, KPMG, PwC, Deloitte, Schneider, Druid, Autonom, VMS, Csiki Sör, Medoc.
Cu sprijinul financiar al: Centrul Național al Cinematografiei, Consiliul Județean Brașov, Freidrich
Naumann Foundation, Universitatea de Vest din Timișoara, Școala Națională de Studii Politice și
Administrative (SNSPA), Universitatea Transilvania Brașov.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Premieră în România: Cătălin Stoica aduce “Academia de Bine” la Digi FM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

La Digi FM iunie este luna noutăților și a premierelor. De luni, 17 iunie 2019, echipei din Panduri i se alătură unul dintre cei mai cunoscuți mental coach, Cătălin Stoica. Realizatorul noii emisiuni marca Digi FM “Academia de bine” este specialist în dezvoltare personală și jurnalist.                               

„E o plăcere să fac parte dintr-o asemenea echipă, mai ales că mulți dintre membrii săi îmi sunt colegi pentru a doua oară în viață”, spune Cătălin. „În cei 20 de ani de radio și televiziune, ne-am tot intersectat frumos și în mod câștigător pentru fiecare dintre noi.”

Alături de echipa Digi FM, Cătălin Stoica aduce o premieră pentru media românească: prima emisiune radio de dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din România. În fiecare seară de luni, timp de două ore, Cătălin propune un dialog cu ascultătorii și o mai bună înțelegere a fiecăruia.                       „Vă invit în Academia de Bine, la un dialog super constructiv. Cu telefoane în direct. Vă propun tuturor o seară pe săptămână de dezvoltare personală. Nu vorbe goale, ci înțelegeri serioase ale mentalității de învingător. Ne vom conversa pe teme care chiar contează pentru fiecare dintre noi: imaginea de sine ca motor sau ca frână în calea succesului personal, secretele comunicării de calitate, persuasiune, transă hipnotică, motivație ca resursă zilnică, nevoi psihologice esențiale, inteligență emoțională, leadership înțeles pe bune… Vă asigur că Academia de Bine e singurul loc din FM în care vom atinge, cu efecte măsurabile, teme de mare interes. Pentru că dezvoltarea personală NU se face de la sine. Se face de la Tine! Și este imposibil să poți spune vreodată că ai investit PREA mult în propria persoană. Ca să știi!” este mesajul de întâmpinare al lui Cătălin.

„Cred că radioul și televiziunea m-au ajutat foarte tare să-mi dezvolt abilitatea de a comunica eficient. Am început în Ploiești, la Radio Prahova, am continuat în București, atât la radio, cât și la televiziune, în zona de divertisment, după care am realizat că toți acești ani m-au pregătit pentru coaching, training și profiling. Sunt membru John Maxwell Team, cea mai mare organizație de leadership și dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din lume. M-am dezvoltat direct cu profesori și mentori ca John Maxwell – declarat în ultimii patru ani, de revista americană Inc. Magazine, drept cel mai influent expert în leadership la nivel mondial, cu Paul Martinelli, Michael Roach, Christian Simpson, dr. Edwin Yager sau Richard Bandler”, mai spune noul coleg al echipei “atotștiutoare” Digi FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: