Connect with us

ALL MEDIA

Concluzii conferinta Brand Activation Strategy

Published

on

 

Cel de-al doilea eveniment SMARK Knowhow de anul acesta, Brand Activation Strategy, a avut loc vineri, 15 iunie, si a tratat principalele puncte de discutie in ce priveste activarile de brand, abordand subiectul din mai multe perspective: a clientului, a agentiei de publicitate, a agentiilor de research si a celor de media, dar si a agentiilor specializate in evenimente. Speakerii au prezentat diferite acceptiuni ale termenului de activare de brand, studii de caz romanesti si internationale insotite de concluzii referitoare la ce a mers si ce nu in acele cazuri, au discutat despre avantajele si dezavantajele mai multor variante de spatii de interactiune dintre brand si consumator, au abordat problema alegerii celui mai potrivit mix de canale, au oferit sfaturi legate de stabilirea strategiilor castigatoare pentru construirea activarilor de succes, dar au tras si un semnal de alarma asupra celor mai frecvente greseli intalnite. 

Razvan Capanescu (Chief Creative Director, Publicis) a precizat ca, daca publicitatea ATL este momentul in care brandul intinde o mana catre consumator, activarea de brand este cel in care brandul reuseste sa ii stranga mana consumatorului. Razvan a prezentat 2 activari neconventionale realizate de agentie, pentru pufuletii Gusto si pentru Politia Romana, aratand ca activarile de brand pot indeplini mai multe tipuri de obiective atat timp cat pilonul pe care e construit brandul e vizibil in activare si subliniind impactul amplificat dat de viralizarea unor activari spectaculoase.

Sorel Radu (Owner, eResearch) a prezentat rezultatele celei mai recente cercetari realizate de agentie sub umbrela SMARK Research, pe tema timpului liber. Cercetarea a analizat modurile de petrecere a timpului liber la romani, oferindu-le astfel companiilor posibilitatea de a lua o decizie informata in alegerea celor mai bune momente si locuri de targetare a diferitelor publicuri tinta in cadrul activarilor de brand. Printre observatiile facute s-a remarcat faptul romanii au o predilectie pentru activitati sedentare, ca nu obisnuiesc sa isi organizeze timpul liber, asteptand ca brandurile sa fie active si sa ii scoata din rutina zilnica.

Insight-urile reiesite in urma unui studiu global referitor la frumusete au fost cele care au ajutat marca Dove sa transmita un mesaj care sa convinga mai multe romance sa isi creeze un ritual de frumusete format din 5 pasi, intr-o tara in care consumul de deodorant este cunoscut ca fiind printre cele mai mici din Europa, iar acest produs inca e considerat unul de lux, a explicat Oana Davidoglu (Marketing Manager Personal Care, Unilever South Central Europe). Rezultatele cercetarii au indicat nevoia unui lider de opinie cu expertiza in cosmetica, astfel ca Oana Cuzino a ajuns imaginea unei campanii ample pentru Dove.

Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury360) a expus strategia din spatele initierii Serbarilor Timisoreana, festival care a devenit un reper in comunitatile locale in care s-a desfasurat. Rezultatele arata ca, in ultimii 3 ani, au avut loc 26 evenimente in cadrul Serbarilor, cu 1.671.000 participanti si 2.353 hl de bere vanduti doar in cadrul evenimentelor.

Andrei Jianu (Communications Planner, Zenith) a aratat cum planul de media a contribuit la succesul campaniei ”Antiplictiseala” pentru Nescafe 3in1. Agentia de media a folosit un tool care permite stabilirea celei mai potrivite etape din procesul de decizie a consumatorului in care trebuie sa actioneze brandul si un alt instrument care permite alegerea corecta a punctelor de contact cu consumatorul, in functie de obiective.

Din perspectiva de retailer, activarea e o extensie fireasca a unei strategii de business si o teatralizare a unei realitati comerciale. Pentru Camelia Popescu (Advertising Manager, Cora Romania) activarea de brand “inseamna sa iei tot ceea ce inseamna produsul si brandul, sa transformi asta intr-un discurs pe care sa il comunici printr-o metafora astfel incat sa ajunga chiar si la fiul meu”.

Despre cele mai frecvente greseli pe care le fac companiile romanesti in contextul unei activari de brand a vorbit Dan Burlacu (Consultant Trade Marketing & Distribution): de la lipsa de comunicare intre echipa de trade si cea de distributie, la ignorarea diferentelor de vizibilitate a marcii in supermarketuri, in minimarketuri sau in HoReCa, si pana la neefectuarea de evaluari intermediare, care ar permite ajustari.

Razvan Opran (Owner, The Mission) a stabilit cateva reguli cheie pentru ca activarile de brand din cadrul evenimentelor din zona de entertainment sa fie de succes, dar a numit si cateva dintre greselile care pot distruge eforturile brandurilor.

Un studiu de caz despre cea mai cunoscuta activare de brand Bergenbier – OBR / Ziua Barbatului – a prezentat Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), care a povestit despre modul in care a fost gandit acest proiect pentru Bergenbier, ce insight-uri au stat la baza lui, precum si care a fost mixul de canale utilizat.

Cateva sfaturi pentru o activare reusita au fost oferite de Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), care a vorbit despre experienta de activare a brandului Grolsch. Acestea au tinut de trecerea de la Advertising Brand / Telling spre Brand Activation / Doing, folosirea activarilor de brand nu numai ca instrument de crestere a vanzarilor, ci si ca modalitate de dramatizare a pozitionarii marcilor, construirea unui plan coerent de co-creare impreuna cu consumatorii si de propagare a mesajului dorit in cadrul fiecarei activari de brand.

Despre cei 3 piloni ai unei activari de brand de succes a vorbit Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): diferentierea (minimizarea discrepantei dintre advertising si produs, integrarea promisiunii de produs si a livrarii efective a acesteia intr-o singura activitate), increderea (care se castiga indeplinind si depasind asteptarile clientilor si prin alegerea unui atribut specific de serviciu/produs si concentrarea intregii campanii in jurul lui), utilitatea insotita de entertainment (utilitatea fiind cea mereu necesara).

Panelul al doilea a fost incheiat de Anemona Balaban (Product Manager Compliments Card, Edenred), care a prezentat cardul de debit prepay Compliment destinat companiilor si modalitatea in care acesta a fost utilizat in cadrul relansarii pe piata de bauturi racoritoare a brandului RC Cola.

Andrei Iordache (Client Service / Business development, Daedalus Millward Brown) a prezentat 5 principii care sa ghideze companiile in activarea de brand: pretuirea concurentilor si evitarea razboiurilor de preturi, folosirea povestirilor in comunicare pentru a pune brandul intr-un context mai mare, clarificarea obiectivelor, stabilirea corecta a timing-ului, precum si atentia la pericolul canibalizarii brandurilor. De asemenea, Andrei a vorbit despre 3 instrumente de research utilizate de companii pentru gestionarea corecta a promotiilor, ca modalitate de activare a unui brand: Shopper research, Demand and Activation si PromoWatch.

Despre maximizarea rezultatelor care se pot obtine prin intermediul activarilor a vorbit Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), amintind de importanta folosirii tuturor datelor disponibile despre consumator, cumparator si retailer, de integrarea paid, owned, shared si earned media, de colaborarea tuturor celor implicati in realizarea unei activari pentru a ajunge la un mesaj comun pentru toti stakeholderii, de relevanta consistentei in activare si despre masurarea evolutiei indicatorilor de brand.

Rares Pivniceru (Communications Manager, Zenith) a subliniat ca activarile de brand nu se refera doar la promotii, ci la orice fel de actiune de comunicare care presupune o transpunere in viata reala a unei insusiri reale a brandului. Ca raspuns la o intrebare frecventa – care sunt cele mai potrivite canale ce pot fi folosite in activarile de brand? – “ Rares a ilustrat ce fel de date utile ofera TouchPoints ROI Tracker, un instrument de masurare si planificare a punctelor de contact cu consumatorul.

Din experienta activarilor realizate de agentia pe care o conduce, Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age) a extras cateva informatii utile despre activarea de brand: activarea trebuie sa fie mereu surprinzatoare, dar naturala brandului, consumatorul trebuie sa ramana emotionat in urma activarii, nu doar distrat, si trebuie sa simta ca face parte dintr-un tot, activarile puternice sunt cele personale, iar valoarea lor se masoara in interactiunea sociala pe care au generat-o participantii.

Din prisma omului de BTL, Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup7) le-a amintit companiilor sa se puna in locul consumatorului daca vor sa i se adreseze, sa fie creative, umane si sa aspire sa realizeze lucruri marete.

Urmatorul eveniment SMARK Knowhow, Marketing Research 2012, va avea loc pe 27 si 28 iunie si este dedicat profesionistilor de research si de marketing din industria locala de marcom. Temele principale ale conferintei din prima zi sunt research-ul online, research-ul de tip shopper si trenduri de consumatori, iar in cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc un workshop sustinut de Fabio Martins, Global Shopper & Retail Research Director, Ipsos Global, cu tema Sudoku Workshop: Building Actionable Through Shopper Research.

Despre SMARK KnowHow

SMARK Knowhow reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK Knowhow reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

 

Lasa un comentariu aici!

Presa online

DECIZIE RADICALĂ ÎN PRESĂ / Băsescu – INTERZIS pe site-urile de știri ecopolitic.ro și newsbucuresti.ro

Published

on

 

Agenția de știri Ecopolitic Media, prin platformele online – ecopolitic.ro  și newsbucuresti.ro , a anunțat public că a luat o decizie radicală și unică în presă – ca orice anunț, articol sau comunicat ce are legătură cu Basescu Traian să nu mai fie publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Conform unui comunicat transmis pe cele două site-uri de știri, decizia vine după ce Curtea de Apel București a constatat – ”calitatea de colaborator al Securităţii” – a fostului președinte și actual europarlamentar Băsescu Traian, cunoscut și sub numele conspirativ de ”PETROV”.

Conducerea agentiei de știri mai sus menționate a mai transmis că vor reveni asupra decizie numai în cazul în care Băsescu Traian va obține o altă decizie decât cea de – ”colaborator al Securității”.

 

”Ne rezervăm dreptul de a nu promova personaje ce au avut sau au în continuare legătură cu fosta Securitate, mai ales când aceste legături sunt anunțate de către o Instanță de Judecată – în cazul Băsescu Traian, Curtea de Apel București.”, s-a mai precizat în comunicatul agenției de știri Ecopolitic Media publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ursitoarele și rolul lor în cadrul unei petreceri pentru copii

Published

on

 

Organizarea unei petreceri pentru copii nu este un lucru tocmai simplu. Aceștia au nevoie de surse de divertisment variate pentru că se plictisesc extrem de rapid. Plus că, petrecerea trebuie să aibă o tematică inedită, care să îi atragă în mod direct.

În acest sens, bucureștenii au un aliat pe măsură și anume Paradisul Personajelor. Întreaga echipă este formată din oameni dedicați, dinamici, veseli, ce pot anima chiar și petrecerea celor mai zglobii copii. În aceeași ordine de idei, vor crea o atmosferă de basm în care se vor împleti realul cu fantasticul.

Despre ursitoarele magice

În ultimul timp, tot mai multe persoane își doresc ca zânele ursitoare să le calce pragul. Ele sunt o atracție atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Povestea lor s-a creat de mult, din vechi timpuri, la granița dintre vis și realitate.

Cum se prezintă mai exact un astfel de moment? În primul rând, trebuie menționat că zânele ursitoare au un scop precis – încununarea drumului vieții celui mic cu cele mai mari reușite și realizări. Totodată, sănătatea, bunăstarea, perseverența, bunele maniere și așa mai departe îl vor însoți pe copilaș la orice pas.

Momentul se desfășoară ca o luptă dintre bine și rău (zânele bune cu zâna cea rea), cu victoria binelui în final. În aceeași ordine de idei, întreg momentul este încărcat de emoții, completat de o notă de umor. De la mic la mare, invitații prezenți la petrecere se vor bucura de un spectacol de poveste, în care actorii principali sunt:

  • Îngerașul: e cel ce îl va veghea pe cel mic pe tot parcursul momentului. Magia ursitoarelor va pluti în jur, iar îngerașul îl va integra pe copil în tărâmul de basm.
  • Zâna iubirii: este ursitoarea ce aduce zâmbete pe fețele tuturor celor prezenți. Îi va ursi celui mic o viață plină de iubire, dragoste și gingășie.
  • Zâna norocului: menirea ei este să îi asigure celui mic doar reușite, cu un strop de noroc. Copilașul nu va duce lipsă de șanse ce îi vor deschide numeroase uși pe parcursul vieții.
  • Zâna înțelepciunii: o bună conduită îi va aduce noului născut doar reușite în viitor. Menirea sa este de a se asigura că micuțul va face doar alegeri guvernate de filtrul gândirii, al rațiunii.
  • Ursitoarea cea rea: rolul ei este reprezentat de firul subțire dintre bunătate și umor. Va aduce zâmbetul pe buzele tuturor invitaților prin felul său amuzant și imprevizibil de a fi. În cele din urmă, vor observa cu toții că nu este atât de rea pe cât pare.

Descopera ofertele noastre pentru o petrecere plasată la limita dintre real și fantastic” este felul unic prin care echipa de ursitoare se recomandă. Lunga experiență, dar și dragostea infinită pentru copii, le-au făcut să fie atât de apreciate de publicul bucureștean.

Pentru mai multe detalii, site-ul https://paradisulpersonajelor.ro/ stă la dispoziția tuturor celor interesați. O petrecere pe cinste este cea care se desfășoară sub vraja ursitoarelor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Spune STOP pariurilor amatoare! O informare corectă = un câștig cât mai sigur

Published

on

 

De multe ori, la pariuri sportive se merge pe ideea de noroc și atât. Acest lucru nu este greșit în totalitate, deoarece această activitate ține de noroc, în primul rând, dar și de intuiție. Un pariu, doar de dragul de a fi făcut, nu garantează deloc și un viitor câștig.

Casele de pariuri s-au extins și în mediul online iar, având în vedere acest lucru, documentarea înainte de a face biletul nu va lua prea mult timp. Înainte, când acestea activau doar în format fizic, informarea cu privire la diferite aspecte putea fi un lucru destul de dificil – accesul la internet era limitat și se mergea doar pe ponturi de la tipsteri, nu pe argumente proprii.

În ce constau mai exact pariurile sportive

Trebuie menționat că acest profil a atras o mulțime de persoane, mai ales tineri. Totul se datorează faptului că oricine e nou în acest cerc al pariorilor dispune de un bonus de bun venit. Bonusul este reprezentat printr-o sumă de bani și are următoarele avantaje – indiferent de rezultatul primului pariu, acesta nu va fi pierdut.

De exemplu, în cadrul site-ului Cota 2, cei interesați vor regăsi numeroase case de pariuri consacrate precum SuperBet, Betano etc. Fiecare are un bonus de bun venit diferit – o persoană nouă în acest domeniu poate lua în calcul şi acest lucru pentru a decide cărei case îi va fi fidelă de acum înainte.

Cum pui un bilet cât mai sigur

Este cunoscut deja faptul că nu există pariu sigur 100% niciodată. Însă, prin diferite tactici și ponturi de biletul zilei de la redactia Cota2.ro, pariorul se poate situa cât mai aproape de câștig. Totodată, microbiștii înrăiți nu vor câștiga constant dacă pariază doar pe echipa favorită și nu iau în calcul factorii definitorii ai meciului. De aceea, înainte de toate, trebuie să se aibă în vedere câteva criterii și apoi gradul de favorizare al echipelor.

Pentru un bilet cât mai sigur, cei ce fac parte din cercul jucătorilor, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  1. Starea echipelor

De exemplu, dacă una dintre echipe vine din deplasare sau de după un meci greu, poate fi în dezavantaj. Bineînteles, acest lucru este valabil doar în cazul în care jucătorii nu au apucat să se odihnească corespunzător.

  1. Ultimele rezultate ale meciurilor dintre cele 2 echipe

Este imposibil ca cele două echipe să nu mai fi jucat împreună măcar o dată. Atunci când pariezi, ai în vedere și cum s-au desfașurat meciurile anterioare dintre cele două. Lucrurile nu se pot schimba drastic așa că există o mare posibilitate ca rezultatul să fie asemănător cu cele precedente.

  1. Ce jucători vor lua parte la meci

Orice echipă are câțiva jucători cheie, cei mai buni, cei care susțin performanța echipei. Din motive diverse, se poate ca aceștia să nu ia parte la meci – trebuie luat în vedere acest lucru neapărat.

O echipă ce nu are în componență, măcar pe post de rezerve jucătorii cheie poate fi într-un mare dezavantaj.

  1. Prognoza meteo din ziua cea mare

O vreme capricioasă poate crea numeroase probleme. De exemplu, dacă meciul se va desfășura pe un stadion neacoperit, o ploaie zdravănă poate fi cea care pune în dificultate ambele echipe. În aceeași ordine de idei, o zi cu temperaturi prea ridicate poate fi un factor perturbator pentru o echipă ce nu este obișnuită cu o astfel de vreme.

Stafuri extra pentru un câștig cât mai aprope de sigur

  • Biletul zilei. Scopul acestuia este de a le antrena pariorilor atât intuiția, cât și norocul. Biletul zilei pariuri sportive trebuie făcut cu atenție – prea multe meciuri pe un astfel de bilet pot garanta eșecul.
  • Numărul meciurilor de pe un bilet. Ca o completare pentru biletul zilei de care s-a menționat mai sus, numărul meciurilor de pe un bilet este extrem de important. Având în vedere că niciodată nu există pariu 100% sigur, un număr mare de meciuri aduce, de cele mai multe ori, nereușita. De aceea, indicat este ca pe un bilet să se pună doar meciurile ce prezintă o mai mare siguranță din punct de vedere al câștigului.

Având toate aceste lucruri în vedere, un parior nu poate decât să se bucure de cât mai multe câștiguri. Documentarea este cheia succesului – lucru ce se aplică în totalitate și la pariuri sportive.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: