Connect with us

ALL MEDIA

Concluzii conferinta Brand Activation Strategy

Avatar

Published

on

Cel de-al doilea eveniment SMARK Knowhow de anul acesta, Brand Activation Strategy, a avut loc vineri, 15 iunie, si a tratat principalele puncte de discutie in ce priveste activarile de brand, abordand subiectul din mai multe perspective: a clientului, a agentiei de publicitate, a agentiilor de research si a celor de media, dar si a agentiilor specializate in evenimente. Speakerii au prezentat diferite acceptiuni ale termenului de activare de brand, studii de caz romanesti si internationale insotite de concluzii referitoare la ce a mers si ce nu in acele cazuri, au discutat despre avantajele si dezavantajele mai multor variante de spatii de interactiune dintre brand si consumator, au abordat problema alegerii celui mai potrivit mix de canale, au oferit sfaturi legate de stabilirea strategiilor castigatoare pentru construirea activarilor de succes, dar au tras si un semnal de alarma asupra celor mai frecvente greseli intalnite. 

Razvan Capanescu (Chief Creative Director, Publicis) a precizat ca, daca publicitatea ATL este momentul in care brandul intinde o mana catre consumator, activarea de brand este cel in care brandul reuseste sa ii stranga mana consumatorului. Razvan a prezentat 2 activari neconventionale realizate de agentie, pentru pufuletii Gusto si pentru Politia Romana, aratand ca activarile de brand pot indeplini mai multe tipuri de obiective atat timp cat pilonul pe care e construit brandul e vizibil in activare si subliniind impactul amplificat dat de viralizarea unor activari spectaculoase.

Sorel Radu (Owner, eResearch) a prezentat rezultatele celei mai recente cercetari realizate de agentie sub umbrela SMARK Research, pe tema timpului liber. Cercetarea a analizat modurile de petrecere a timpului liber la romani, oferindu-le astfel companiilor posibilitatea de a lua o decizie informata in alegerea celor mai bune momente si locuri de targetare a diferitelor publicuri tinta in cadrul activarilor de brand. Printre observatiile facute s-a remarcat faptul romanii au o predilectie pentru activitati sedentare, ca nu obisnuiesc sa isi organizeze timpul liber, asteptand ca brandurile sa fie active si sa ii scoata din rutina zilnica.

Insight-urile reiesite in urma unui studiu global referitor la frumusete au fost cele care au ajutat marca Dove sa transmita un mesaj care sa convinga mai multe romance sa isi creeze un ritual de frumusete format din 5 pasi, intr-o tara in care consumul de deodorant este cunoscut ca fiind printre cele mai mici din Europa, iar acest produs inca e considerat unul de lux, a explicat Oana Davidoglu (Marketing Manager Personal Care, Unilever South Central Europe). Rezultatele cercetarii au indicat nevoia unui lider de opinie cu expertiza in cosmetica, astfel ca Oana Cuzino a ajuns imaginea unei campanii ample pentru Dove.

Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury360) a expus strategia din spatele initierii Serbarilor Timisoreana, festival care a devenit un reper in comunitatile locale in care s-a desfasurat. Rezultatele arata ca, in ultimii 3 ani, au avut loc 26 evenimente in cadrul Serbarilor, cu 1.671.000 participanti si 2.353 hl de bere vanduti doar in cadrul evenimentelor.

Andrei Jianu (Communications Planner, Zenith) a aratat cum planul de media a contribuit la succesul campaniei ”Antiplictiseala” pentru Nescafe 3in1. Agentia de media a folosit un tool care permite stabilirea celei mai potrivite etape din procesul de decizie a consumatorului in care trebuie sa actioneze brandul si un alt instrument care permite alegerea corecta a punctelor de contact cu consumatorul, in functie de obiective.

Din perspectiva de retailer, activarea e o extensie fireasca a unei strategii de business si o teatralizare a unei realitati comerciale. Pentru Camelia Popescu (Advertising Manager, Cora Romania) activarea de brand “inseamna sa iei tot ceea ce inseamna produsul si brandul, sa transformi asta intr-un discurs pe care sa il comunici printr-o metafora astfel incat sa ajunga chiar si la fiul meu”.

Despre cele mai frecvente greseli pe care le fac companiile romanesti in contextul unei activari de brand a vorbit Dan Burlacu (Consultant Trade Marketing & Distribution): de la lipsa de comunicare intre echipa de trade si cea de distributie, la ignorarea diferentelor de vizibilitate a marcii in supermarketuri, in minimarketuri sau in HoReCa, si pana la neefectuarea de evaluari intermediare, care ar permite ajustari.

Razvan Opran (Owner, The Mission) a stabilit cateva reguli cheie pentru ca activarile de brand din cadrul evenimentelor din zona de entertainment sa fie de succes, dar a numit si cateva dintre greselile care pot distruge eforturile brandurilor.

Un studiu de caz despre cea mai cunoscuta activare de brand Bergenbier – OBR / Ziua Barbatului – a prezentat Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), care a povestit despre modul in care a fost gandit acest proiect pentru Bergenbier, ce insight-uri au stat la baza lui, precum si care a fost mixul de canale utilizat.

Cateva sfaturi pentru o activare reusita au fost oferite de Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), care a vorbit despre experienta de activare a brandului Grolsch. Acestea au tinut de trecerea de la Advertising Brand / Telling spre Brand Activation / Doing, folosirea activarilor de brand nu numai ca instrument de crestere a vanzarilor, ci si ca modalitate de dramatizare a pozitionarii marcilor, construirea unui plan coerent de co-creare impreuna cu consumatorii si de propagare a mesajului dorit in cadrul fiecarei activari de brand.

Despre cei 3 piloni ai unei activari de brand de succes a vorbit Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): diferentierea (minimizarea discrepantei dintre advertising si produs, integrarea promisiunii de produs si a livrarii efective a acesteia intr-o singura activitate), increderea (care se castiga indeplinind si depasind asteptarile clientilor si prin alegerea unui atribut specific de serviciu/produs si concentrarea intregii campanii in jurul lui), utilitatea insotita de entertainment (utilitatea fiind cea mereu necesara).

Panelul al doilea a fost incheiat de Anemona Balaban (Product Manager Compliments Card, Edenred), care a prezentat cardul de debit prepay Compliment destinat companiilor si modalitatea in care acesta a fost utilizat in cadrul relansarii pe piata de bauturi racoritoare a brandului RC Cola.

Andrei Iordache (Client Service / Business development, Daedalus Millward Brown) a prezentat 5 principii care sa ghideze companiile in activarea de brand: pretuirea concurentilor si evitarea razboiurilor de preturi, folosirea povestirilor in comunicare pentru a pune brandul intr-un context mai mare, clarificarea obiectivelor, stabilirea corecta a timing-ului, precum si atentia la pericolul canibalizarii brandurilor. De asemenea, Andrei a vorbit despre 3 instrumente de research utilizate de companii pentru gestionarea corecta a promotiilor, ca modalitate de activare a unui brand: Shopper research, Demand and Activation si PromoWatch.

Despre maximizarea rezultatelor care se pot obtine prin intermediul activarilor a vorbit Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), amintind de importanta folosirii tuturor datelor disponibile despre consumator, cumparator si retailer, de integrarea paid, owned, shared si earned media, de colaborarea tuturor celor implicati in realizarea unei activari pentru a ajunge la un mesaj comun pentru toti stakeholderii, de relevanta consistentei in activare si despre masurarea evolutiei indicatorilor de brand.

Rares Pivniceru (Communications Manager, Zenith) a subliniat ca activarile de brand nu se refera doar la promotii, ci la orice fel de actiune de comunicare care presupune o transpunere in viata reala a unei insusiri reale a brandului. Ca raspuns la o intrebare frecventa – care sunt cele mai potrivite canale ce pot fi folosite in activarile de brand? – “ Rares a ilustrat ce fel de date utile ofera TouchPoints ROI Tracker, un instrument de masurare si planificare a punctelor de contact cu consumatorul.

Din experienta activarilor realizate de agentia pe care o conduce, Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age) a extras cateva informatii utile despre activarea de brand: activarea trebuie sa fie mereu surprinzatoare, dar naturala brandului, consumatorul trebuie sa ramana emotionat in urma activarii, nu doar distrat, si trebuie sa simta ca face parte dintr-un tot, activarile puternice sunt cele personale, iar valoarea lor se masoara in interactiunea sociala pe care au generat-o participantii.

Din prisma omului de BTL, Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup7) le-a amintit companiilor sa se puna in locul consumatorului daca vor sa i se adreseze, sa fie creative, umane si sa aspire sa realizeze lucruri marete.

Urmatorul eveniment SMARK Knowhow, Marketing Research 2012, va avea loc pe 27 si 28 iunie si este dedicat profesionistilor de research si de marketing din industria locala de marcom. Temele principale ale conferintei din prima zi sunt research-ul online, research-ul de tip shopper si trenduri de consumatori, iar in cea de-a doua zi a evenimentului va avea loc un workshop sustinut de Fabio Martins, Global Shopper & Retail Research Director, Ipsos Global, cu tema Sudoku Workshop: Building Actionable Through Shopper Research.

Despre SMARK KnowHow

SMARK Knowhow reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK Knowhow reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

 

Comentarii

ALL MEDIA

CANCAN.RO: Coronavirusul loveşte din nou! Andreea Esca a fost confirmată pozitiv!

Avatar

Published

on

            Andreea Esca s-ar afla printre angajații PRO TV care sunt infectați cu noul coronavirus. Potrivit surselor CANCAN.RO, vedeta postului ar fi luat virusul de la o petrecere pe plajă, organizată cu ocazia deschiderii resortului Novum by the Sea.

 

Confirmarea vine la doar două zile de la notificarea trimisă de PRO TV, care anunța că mai mulţi angajați ai stației au fost infectați cu noul coronavirus, fără să le precizeze însă, numele. Surse medicale au declarat că vedeta Știrilor PRO TV ar fi deja internată.

 

Imaginile de la petrecere, difuzate la Măruță

La evenimentul cu mai mult de 50 de persoane invitate, nimeni nu părea interesat de păstrarea regulilor sanitare. Într-un material video, difuzat pe 30 iunie, în emisiunea „La Măruță”, Andreea Esca apare cu mască în timp ce dansează. Mai târziu, apare în imagini și fără mască, făcând fotografii unor influenceri.

Andreea Esca, alături de fiica sa

Andreea Esca a fost la inaugurarea resortului, alături de fiica sa, Alexia. Tânăra a postat imagini înainte de concertul Deliei. „Ne-am făcut formație: «SUPERBE NON STOP». Am avut plăcerea de a cânta în deschiderea Deliei! @delia. Pentru concerte DM @andreeaesca !”, a scris Alexia Eram, pe Instagram. De altfel, evenimentul a fost mediatizat de PRO TV, care a avut și o echipă de filmare care a luat interviuri participanților.

 

Ce anunța Pro TV vineri, 10 iulie

Postul de televiziune Pro TV a trimis un comunicat de presă prin care a informat că mai mulți angajați au fost confirmați pozitiv cu noul coronavirus. Mai mult, potrivit aceleiași surse, testările continuă încă pentru cei care au intrat în contact cu angajații deja confirmați. După confirmarea acestor cazuri, s-a luat imediat măsura dezinfectării tuturor suprafețelor, a sediului și a tuturor mașinilor companiei.

 

„Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie”, a transmis postul de televiziune.

 

Sursa CANCAN.RO:

https://www.cancan.ro/a-primit-rezultatul-testului-andreea-esca-confirmata-100-cu-noul-coronavirus-20242646

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV intensifică măsurile împotriva transmiterii COVID-19!

Avatar

Published

on

În cursul acestei săptămâni, câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19. Colegii noștri urmează cu strictețe recomandările autorităților și ale specialiștilor.

 

Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie.

 

Încă dinaintea declarării stării de urgență, în sediul și platourile PRO TV au fost impuse măsuri stricte de siguranță, suplimentare celor prevăzute de autoritățile statului. Astfel, peste 50% dintre angajați lucrează de acasă, iar echipele care continuă să vină la sediu sau platouri lucrează în schimburi. Fiecare departament este dotat cu soluții de dezinfectare, echipament de protecție, lămpi UV, precum și folii nanoseptice pe mânerele ușilor.

 

Vom continua să respectăm cu strictețe măsurile autorităților și cele impuse în reglementările companiei.

Le dorim colegilor noștri multă sănătate.

#NeFacemBine

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Execuția forajului și echiparea acestuia cu pompă submersibilă – pachetul complet oferit de Eco Drill

Avatar

Published

on

 

Cu peste un deceniu de experiență pe piața de profil din România, Eco Drill este un nume emblematic la capitolul foraje profesionale în orice tip de sol, de orice duritate. Portofoliul lor de servicii cuprinde realizarea puțurilor de adâncimi variabile, montarea și mentenanța sistemelor de pompare profesionale, dar și montarea sistemelor de energie neconvențională. Tot aici se poate aminti și de prelevarea probelor de sol, monitorizarea apei, micropiloni, consolidări și nu numai.

Cei aflați în căutarea unei firme ce oferă servicii calitative de forare puțuri de apă trebuie să afle că echipa Eco Drill se poate deplasa oriunde în țară. Experții în domeniu nu se limitează doar la execuția forajelor. La cerere, aceștia se pot ocupa și de echiparea acestuia cu pompă submersibilă, astfel că serviciul oferit să fie complet în final.

Informații utile despre serviciul foraje puțuri apă

Experții în domeniu de la Eco Drill se ocupă de realizarea puțurilor de apă de mică adâncime, dar și de mare adâncime. Fiecare tip de puț în parte vine la pachet cu o serie de avantaje, dar și de dezavantaje. Pe scurt, în cazul puțurilor de mare adâncime, riscul de contaminare a apei tinde spre zero, fiind astfel mai avantajoase.

Specializați din două tehnici complexe de foraj, cei de la Eco Drill prestează acest serviciu oriunde în țară, indiferent de litologia solului sau duritatea acestuia. Calitatea și rapiditatea sunt doar două dintre avantajele de care clienții beneficiază de pe urma colaborării cu experții în domeniu.

Forajul hidraulic rotativ cu circulație de fluid și forajul uscat cu ciocan de fund sunt cele două modalități complexe și dificile pe care cei de la Eco Drill le folosesc pentru a obține apă prin foraj. Informații exacte despre fiecare în parte regăsesc cei interesați pe ecodrillforaje.ro.

Echiparea forajului cu pompă submersibilă și accesoriile aferente – specialitatea experților

După finalizarea forajului, cei de la Eco Drill se pot ocupa și de montarea pompei submersibile perfectă pentru puțul în cauză, oferind astfel un serviciu ciclic, complet. Odată aleasă colaborarea cu experții în domeniu, aceștia vor elibera o fișă de execuție cu toți parametrii forajelui, adâncimea de montare a pompei submersibile și debitul acesteia.

Echipamentul montat va fi compus, după cum s-a spus, din pompa submersibilă, alături de vasul de expansiune, țeava de refulare, tabloul electric cu senzori de nivel, cablul electric, şufa de ancorare, regulatorul de presiune, manometrul, fitingurile și izolatorii impermeabili.

Celor interesați le este recomandat să le solicite celor ce au realizat forajul ajutor la montarea sistemului de pompare. Intervențiile amatorilor pot strica totul, iar asta nu poate însemna decât pierde de timp și de bani.

În cazul în care nu se respectă fișa de execuție sau se suprasolicită forajul cu o pompă prea mare, aceasta se poate bloca în foraj. Puțul va fi colmatat, iar problemele vor curge în șir.

De aceea, cei de la Eco Drill se oferă se presteze acest serviciu complet – foraj + montare sistem de pompare. Cei interesați regăsesc și mai multe detalii în acest sens pe ecodrillforaje.ro.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0