Connect with us

Concurenții MasterChef au gătit aseară într-un decor inedit: o fabrică de automobile! Probele inedite ale ediției au fost urmărite de aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, 20:31 – 22:34.

Minutul de aur, de la 21:00, a reunit aproape 1.7 milioane de telespectatori.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, MasterChef a fost lider de audiență, obținând 9.4 puncte de rating și 23.2% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 5.7 puncte de rating și 14.1% share.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

Ediția de aseară a debutat cu proba cutia misterelor.

Concurenții au avut aseară parte de o surpriză: ingredientul acestei probe a fost emoția, sub fiecare cutie aflându-se o scrisoare de la persoanele dragi, precum și fotografii cu aceștia. Extrem de emoționați, concurenții au trebuit să gătească preparatele propuse de rudele și prietenii competitorilor.

La finalul probei, juriul a nominalizat concurenții cu preparatele cele mai slabe din punct de vedere estetic: Kiki, Iulian și Tudor, cel din urmă câștigând privilegiul de a spăla vasele folosite la această probă. La extrema opusă, Claudiu, Liviu și Adriana au reușit să impresioneze cu preparate aspectuoase, dar și extrem de delicioase. Claudiu a câștigat proba, farfuria lui fiind declarată perfectă de către Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean.

Cea de a doua probă a ediției s-a desfășurat în deplasare, în uzinele Ford din Craiova. Claudiu, câștigătorul probei anterioare, a avut oportunitatea de a alege căpitanul echipei adverse (în persoana lui Liviu), precum și meniul pe care echipa sa l-a avut de pregătit: supă de praz cu cartofi, porc cu cartofi și praz caramelizat, tort și mousse de ciocolată cu vanilie. Echipa lui Liviu a pregătit un meniu cu supă de ceapă, porc cu piure și rădăcinoase, precum și musli de casă cu iaurt și mere coapte.

Timp de trei ore, concurenții s-au străduit să gătească meniurile și să cucerească papilele gustative ale celor 200 de muncitori ai fabricii. Echipa albastră s-a impus în Craiova cu scorul de 106 – 76 voturi, echipa roșie fiind condamnată la testul sub presiune.

Cutia Misterelor MASTERCHEF

[nextpage title=”continuarea pe urmatoarea pagina!”]

La ultima probă de aseară, componenții echipei roșii, Liviu, Anuța, Florin, Adriana, Avram și Iulian, au avut de nominalizat concurenții pe care îi consideră responsabili de pierderea probei anterioare. Ca urmare a votului, cei care au participat la testul sub presiune au fost Avram, Anuța și Liviu. În cadrul probei, cei trei au avut de reprodus un preparat propus de juriu, fără a avea însă avantajul de a-l vedea.

 

Au avut însă ocazia de a-l mirosi, de a-l gusta și de a-l pipăi. Anuța și Liviu s-au apropiat extrem de mult de preparatele propuse de Chefi, cu excepția unor ingrediente care nu au influențat într-o manieră semnificativă gustul preparatelor. În schimb, Avram a părăsit aseară competiția, preparatul său fiind complet diferit de cel propus de cei trei Chefi.

11 concurenți au rămas în lupta pentru marele titlu MasterChef și premiul de 50.000 de euro! Competiția continuă în această seară cu noi probe de foc, în care concurenții trebuie să-și demonstreze măiestria în bucătărie!

Chef Foa MASTERCHEF

Chef Foa
MASTERCHEF

Chef Hadean MASTERCHEF

Chef Hadean
MASTERCHEF

Chef Patrizia MASTERCHEF

Chef Patrizia
MASTERCHEF

Comentarii

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Trending