Connect with us

ALL MEDIA

CONCURS | Spoof-urile finaliste la Grand Spoof așteaptă să fie votate

Published

on

 

Perioada de înscrieri a luat sfârșit și din cele peste 80 de spoof-uri înscrise, 64 de lucrări finaliste așteaptă să fie votate în cadrul celei de-a șaptea ediții Grand Spoof, competiția de parodiat reclame desfășurată pe platforma The Creator. Pasionații de publicitate au avut 4 săptămâni la dispoziție să își înscrie spoof-urile, urmând ca până pe 12 august să aibă loc perioada de votare care va decide câștigătorii celor două premii puse în joc la Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium.

Dintre toate reclamele care au fost mai mult sau mai puțin pe placul publicului, cele mai spoof-uite anul acesta sunt cele de la Coca Cola, Antrefrig, Nutline, Orbit și Dry Cooker: Împarte o Coca-ColaAntrefrig – StadionNutline – NuplecabilitateOrbit – Ia-ți adio de la resturile de mâncare și TopShop – Dry Cooker.

Autorul spoof-ului care va strânge cele mai multe voturi pe platforma The Creator va fi premiat cu suma de 3.000 de lei, iar cel care reușește să strângă pentru spoof-ul său cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 de lei.

Anul acesta, juriul profesionist este format din: Cătălin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Cătălin Bugean (câștigătorul Grand Spoof, ediția 2012), Teo (comediant, Club99), Ioana Moldoveanu (Redactor-Șef, VICE), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) și Monica Dudău (Project Manager, IQads).

Cele mai bune 10 spoof-uri înscrise la această ediție vor fi proiectate în cadrul ADfel, în seara de 15 august, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, București).

Grand Spoof este o competiție IQads oferită de Ciuc Premium și susținută de 220.ro. Partenerii media ai competiției sunt VICE, Times New Roman și Mixtopia.

Ce este un spoof?

Un spoof, în cadrul acestei competiții, este definit ca o parodie ce face referire la o reclamă cunoscută, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre platforma The Creator

TheCreator.ro este platforma powered by IQads care găzduiește competiții de user-generated branded content, activând cea mai importantă comunitate creativă din România. Până acum au fost organizate peste 15 competiții de design și film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma sau Yahoo!.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România, inclus în portofoliul Blue Idea, din care face parte și SMARK, comunitatea profesioniștilor în marketing din România.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending