joi, martie 28, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSCONCURS | Spoof-urile finaliste la Grand Spoof așteaptă să fie votate

    CONCURS | Spoof-urile finaliste la Grand Spoof așteaptă să fie votate

    Perioada de înscrieri a luat sfârșit și din cele peste 80 de spoof-uri înscrise, 64 de lucrări finaliste așteaptă să fie votate în cadrul celei de-a șaptea ediții Grand Spoof, competiția de parodiat reclame desfășurată pe platforma The Creator. Pasionații de publicitate au avut 4 săptămâni la dispoziție să își înscrie spoof-urile, urmând ca până pe 12 august să aibă loc perioada de votare care va decide câștigătorii celor două premii puse în joc la Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium.

    Dintre toate reclamele care au fost mai mult sau mai puțin pe placul publicului, cele mai spoof-uite anul acesta sunt cele de la Coca Cola, Antrefrig, Nutline, Orbit și Dry Cooker: Împarte o Coca-ColaAntrefrig – StadionNutline – NuplecabilitateOrbit – Ia-ți adio de la resturile de mâncare și TopShop – Dry Cooker.

    Autorul spoof-ului care va strânge cele mai multe voturi pe platforma The Creator va fi premiat cu suma de 3.000 de lei, iar cel care reușește să strângă pentru spoof-ul său cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 de lei.

    Anul acesta, juriul profesionist este format din: Cătălin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Cătălin Bugean (câștigătorul Grand Spoof, ediția 2012), Teo (comediant, Club99), Ioana Moldoveanu (Redactor-Șef, VICE), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) și Monica Dudău (Project Manager, IQads).

    Cele mai bune 10 spoof-uri înscrise la această ediție vor fi proiectate în cadrul ADfel, în seara de 15 august, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, București).

    Grand Spoof este o competiție IQads oferită de Ciuc Premium și susținută de 220.ro. Partenerii media ai competiției sunt VICE, Times New Roman și Mixtopia.

    Ce este un spoof?

    Un spoof, în cadrul acestei competiții, este definit ca o parodie ce face referire la o reclamă cunoscută, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

    Despre platforma The Creator

    TheCreator.ro este platforma powered by IQads care găzduiește competiții de user-generated branded content, activând cea mai importantă comunitate creativă din România. Până acum au fost organizate peste 15 competiții de design și film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma sau Yahoo!.

    Despre IQads

    IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România, inclus în portofoliul Blue Idea, din care face parte și SMARK, comunitatea profesioniștilor în marketing din România.

     

    Razvan Badea - Redactor

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Razvan Badea - Redactorhttps://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente