Connect with us

ALL MEDIA

CONDUCERE | România face parte din noul Consiliu Director al IAB Europe

Redactia Radar de Media

Published

on

IAB Europe a anunţat noul său Consiliu Director, care a fost ales la Adunarea Generală din cadrul Congresului anual Interact din Barcelona. Noul Board va avea un mandat de 2 ani. O prezență mai numeroasă a reprezentanților din zona Centrală și Est Europeană în Consiliul Director îi conferă regiunii o reprezentativitate sporită la nivelul întregului peisaj digital european, informeaza prwave.ro . 

Constantine Kamaras, membru în Consiliul Director al IAB Grecia, a fost ales Preşedinte al Board-ului european. Noul Vicepreşedinte este Stéphanie Hospital, Executive Vice-President la Orange Digital. Alţi noi membri ai Comitetului Executiv îi includ pe: Didier Ongena, General Manager al Microsoft Advertising Western Europe, care a fost ales Administrator (trezorier), Fabiano Lazzarini, General Manager IAB Italia, şi Thomas Schauf, Head of European and International Affairs BVDW (IAB Germania).

Membrii ai board-ului care au fost realeşi pentru încă un mandat sunt: Thomas Duhr, Vicepreşedinte Executiv Interactive IP Deutschland (din partea United Internet Media); Patrick Marck, General Manager, IAB Belgia; Guy Phillipson, CEO al IAB Regatul Unit; Mike Read, SVP şi Managing Director, comScore Europe şi Antonio Traugott, General Manager, IAB Spania.

Noii membri din filialele IAB îi includ pe: Ioana Anescu, Managing Director al IAB România, Neslihan Mesutoglu, membru al board-ului IAB Turcia, şi Wlodzimierz Schmidt, preşedinte al IAB Polonia.

Membrii din partea corporaţiilor care se alătură board-ului pentru prima oară sunt: Anne Goodman, Senior VP Marketing Ad Sales, BBC Worldwide; Ben Humphry, Managing Director, Regatul Unit/Irlanda, nugg.ad; Janneke Niessen, Co-fondator şi CIO al Improve Digital (din partea Publicitas); Marc Panic, COO EMEA, GroupM şi Estelle Werth, Legal Director, Commercial and Privacy, Criteo.

“Prezența României în Board arată că industria noastră locală de digital are un cuvânt de spus în ceea ce priveşte evoluţia domeniului la nivel european. Ma bucură faptul că ţara noastră este recunoscută ca un factor de decizie important în business-ul digital și că, în felul acesta, îi este recunoscută și participarea activă ca membru al IAB Europe la acțiunile acesteia. În plus, pentru România ca industrie, prezența în board înseamnă o mai mare vizibilitate a mediului de afaceri și o mai bună reprezentare a intereselor acestuia și al altor industrii regionale emergente”, a declarat Ioana Anescu, Managing Director IAB România.

Kimon Zorbas, CEO IAB Europa, i-a felicitat pe noii membri ai Board-ului şi ai Comitetului de Publicitate de Brand, subliniând că noul Board va continua să conducă asociaţia spre viziunea pe termen lung a IAB asupra succesului. “Zona Europei Centrale şi de Sud-Est, inclusiv Turcia, este puternic reprezentată în noul Board, ceea ce arată gradul de dezvoltare şi valoarea acestei regiuni”, a declarat Kimon Zorbas. “Sectorul nostru recunoaşte, de asemenea, importanţa echităţii de gen în cadrul Board-ului, şi avantajele intrinseci pe care le aduce aceasta, urmând tendinţele mediului de afaceri al secolului XXI”, a completat acesta.

“Orange Digital e dedicat sprijinirii obiectivelor de business ale mediului online european. De aceea, am decis să ajut la modelarea viziunii şi vocii domeniului nostru şi la definirea celui mai bun viitor posibil pentru industria europeană de digital. Sunt foarte entuziasmată de oportunităţile care ne aşteaptă”, a spus Stéphanie Hospital, Vice Chair.

“Sunt nerăbdător să îmi folosesc experienţa în management şi finanţe pentru a construi mai departe pe fundaţia care a fost deja aşezată, să sprijin acţiunile managementulului şi să ducem asociaţia la nivelul următor”, a declarat Didier Ongena, General Manager, Microsoft Advertising Western Europe la Microsoft, care a fost ales Administrator.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Compania KADRA deschide ușile în Piața Sudului

Avatar

Published

on

            KADRA este compania cu cea mai mare experiență în furnizarea de soluții automatizate pentru căi de acces de pe piața din România, de 27 de ani. Aceasta contribuie în mod constant la proiecte care redefinesc fața orașelor, schimbă experiența de viață și îmbunătățesc calitatea interacțiunii locuitorilor. Prin toate soluțiile propuse, KADRA oferă nu numai proiecte cu un aspect armonios estetic, ci și alte două avantaje importante: siguranță și confort.

 

Unul dintre acestea este Piața Sudului, un proiect finalizat de curând, pentru care KADRA a furnizat ușile principale de acces în incintă. Cele două uși rotative Record Blasi, alese de furnizorii KADRA pentru a deservi fluxul de comercianți și cumpărători, au fost considerate cea mai bună alegere pentru acest tip de clădire, utilată cu sisteme de ventilație performante, care să asigure confortul celor care tranzitează piața. Ușile alese permit astfel un acces simplu, comod și în condiții de maximă siguranță pentru vizitatori, asigurând, în egală măsură, o bună izolare termică a mediului interior.

 

Ne bucurăm de fiecare dată să participăm la proiecte care schimbă fața orașului și modernizează experiența locuitorilor, oferindu-le totodată confort și siguranță. Suntem plăcut surprinși de afluența de reacții pozitive ale celor care locuiesc în zonă și-și fac zilnic cumpărăturile de acolo și ne bucurăm să fi contribuit și noi la reconfigurarea acestei construcții de referință pentru acest habitat”, spune Andreea Strugaru, director de marketing și co-fondator KADRA.

 

În plus, ușile rotative implementate la Piața Sudului oferă tuturor celor care intră și ies din clădire, posibilitatea evitării atingerii de orice obiect, clanță, mâner, reducând astfel riscul contaminării cu posibili microbi sau viruși, crescând gradul de siguranță și igienă pentru cetățeni. „Perioada pe care o traversăm impune de la sine o atenție sporită la respectarea normelor de siguranță și igienă, însă pentru noi aceasta a fost și este o prioritate asupra căreia ne-am concentrat încă de la bun început. La KADRA lucrăm permanent pentru a adapta cele mai bune soluții nevoilor clienților noștri, având o preocupare specială pentru spațiile unde soluțiile automate de acces pot avea un impact simțitor asupra calității vieții”, completează Andreea Strugaru.

 

Piața Sudului a intrat acum mai bine de un an și jumătate într-un amplu proces de renovare și modernizare. Lucrările au fost finalizate de curând, iar noua piață a fost inaugurată pe 11 august. Construcția este una impozantă, de 6.000 de metri pătrați, cu toate facilitățile necesare desfășurării unui comerț modern. Investiția totală comunicată de Primăria sectorului 4 s-a ridicat la peste 10 milioane de euro și a presupus tranformarea întregii zone a Pieței Sudului (construcția care adăpostește piaţa, spații verzi, parcare).

 

Cu o experință de 27 de ani pe piața din România, KADRA oferă soluții tehnice integrate de construcție și management al căilor de acces. Încă din 1993, când au pus pe picioare compania în Cluj-Napoca, cei trei fondatori KADRA și-au dorit să aducă inovația în sistemele automate de acces și în România. Radu Opriș, Andreea Strugaru și Monica Sagmar au fost motivați de dorința schimbării, iar acum, după mii de proiecte finalizate, KADRA continuă să inoveze și să vină cu cele mai bune soluții de automatizare a ușilor și porților, de management al parcărilor sau de sisteme automate de evacuare a fumului. Multe dintre soluțiile de acces oferite de KADRA de-a lungul acestor ani au reprezentat adevărate premiere și au fost deschizătoare de drumuri pentru piața din România.

 

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jesus del Cerro, regizor VLAD, lansează cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”

Avatar

Published

on

Jesus del Cerro, regizorul serialului VLAD, a schimbat camera de filmat cu… tastatura laptopului. Acesta a trecut în ipostaza de scriitor și a lansat recent cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”, în cadrul unui eveniment unde i-au fost alături și colegii săi din echipa serialului VLAD. Olimpia Melinte și Anghel Damian au vorbit publicului prezent despre carte și despre experiența de a lucra alături de Jesus.

 

Jesus del Cerro a povestit că: „Mă bucur că la eveniment am avut alături prieteni, colegi din echipa VLAD, jurnaliști și bloggeri care au venit cu o energie bună și au creat o atmosferă caldă, făcând ziua lansării cu atât mai frumoasă. Sunt recunoscător că am avut atât de mulți oameni lângă mine, care m-au susținut în acest proiect, precum Anghel Damian și Olimpia Melinte, care au vorbit despre carte într-un fel care mă bucură și măgulește, mai ales că Olimpia a fost prima persoană din România care a citit cartea, în original, în spaniolă. Anghel, la rândul său, m-a ajutat cu publicarea cărții, iar Dragoş Bucur a scris prologul cărții.”

 

            „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume” este un soi de jurnal, iar tot ceea ce găsiți între paginile cărții sunt întâmplări din viața mea. Filme, călătorii în locuri ca Puerto Rico, Los Angeles, Paris, festivaluri precum Cannes, munca alături de actori de la Hollywood, filmele și proiectele din România, celebrul maraton de la New York. Povestesc și despre zilele fericite, dar și despre momentele grele. Deschid, pentru cititor, o fereastră spre inima mea, în speranța că aceștia se vor regăsi în experiențele mele și că, de ce nu, se vor simți inspirați și motivați de această lectură”, a mai adăugat autorul.

Olimpia Melinte spune: „Am scris o carte, asta îmi spunea cu doi ani în urmă Jesus. Ca și cum a gătit o tortilla sau a fost la o plimbare în parc. M-a rugat să o citesc și n-am putut să o las din mână! Este emoționantă, pozitivă, tristă și amuzantă în același timp și are un mare atuu: te îndeamnă să visezi și să-ți transformi dorințele în realitate, așa cum o face si autorul ei, regizorul Jesus del Cerro. Dacă aveți chef să călătoriți prin lume, să aflați secretele din spatele camerelor de filmat și să descoperiți un călător ce pornește prin lume cu o valiză plină de idei și năzuințe, vă recomand Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume.”

            Anghel Damian a mai adăugat că: „Jesus del Cerro ne invită să îl cunoaștem și, totodată, să vedem dedesubturile vieții de regizor în România și multe alte locuri din lume. Este cea mai motivațională carte care nu își propune să fie motivațională, pe care am citit-o. E o lectură plină de umor, dragoste și pasiune, o oglindă fidelă a sufletului… Mă bucur enorm că am fost alături de el la lansarea din România și sper ca povestea asta să circule cât mai mult și, de ce nu, să se și ecranizeze. Vamos!”

 

Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume se găsește atât în librăriile fizice cât și online.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

„Tu votezi România!” vine cu ediţii speciale în ziua alegerilor, la TVR 1

Avatar

Published

on

             Pe tot parcursul zilei de duminică, 27 septembrie, TVR 1 ne ţine la curent cu informaţii despre procesul de votare din întreaga ţară, precum şi cu rezultatele parţiale din Bucureşti şi marile oraşe, în ediţii speciale şi emisiuni de dezbateri.

 

Dincolo de lupta partidelor pentru putere, România are nevoie de politici sectoriale care să asigure dezvoltarea regională. Cetăţenii vor proiecte şi viziuni care să le facă viaţa mai bună sau mai uşoară. Indiferent de opţiunea politică, agenda cetăţeanului ţine de drumuri mai bune, locuri de muncă, asistenţă medicală accesibilă la nivel local şi condiţii de tratament la standarde europene. Pentru toate acestea, pe 27 septembrie, românii sunt aşteptaţi la vot. Iar pe tot parcursul zilei, Televiziunea Română ne aduce informaţii la cald despre prezenţa la vot, participarea figurilor publice din România la votare, evenimentele de la secţiile de votare din întreaga ţară. Seara, la ora 21.00, tot la TVR 1, aflăm rezultatele parţiale din Bucureşti şi din principalele oraşe din ţară. Cu „Tu votezi România!” la TVR 1, vezi ce ai votat.

 

De dimineaţa până seara, mai exact, la orele 7.00, 10.00, 12.00, 16.00, 18.00, la TVR 1 sunt ediţii speciale „Tu votezi România!”, în care reporterii TVR vin cu date complete despre votul din Bucureşti şi din ţară. De asemenea, informaţii despre votare aflăm şi în ediţiile „Telejurnalului” TVR 1 de la orele 14.00 şi 20.00. Mai mult, prezenţa la vot se va actualiza din oră în oră şi va fi afişată grafic pe ecran, timp de 10 minute, la fiecare oră fixă.

 

Seara, de la 20.30, vedem emisiunea de dezbateri „Tu votezi România!”, urmată, de la 23.00, de „Tu votezi România 9!”, cu Ionuţ Cristache. Analişti, politicieni, preşedinţi de partide vor interveni în direct, pentru a comenta evoluţia alegerilor. De asemenea, reporterii TVR vor relata evenimentele de la sediile partidelor politice din Bucureşti şi din ţară şi vor transmite, la cald, reacţiile candidaţilor.

 

Votul este expresia datoriei pe care cu toţii o avem pentru aceasta ţară şi viitorul ei. Cum va arăta comunitatea în care trăim în următorii ani este, în esenţă, alegerea noastră. Iar decizia fiecăruia dintre noi se întoarce asupra propriului interes. Cu bune şi rele, 27 septembrie este o zi importantă pentru noi toţi. „Tu votezi România!” la TVR 1 îţi arată rezultatul votului tău.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0