Connect with us

Tehnologie

Connect Box de la UPC are 100.000 de utilizatori la 10 luni de la lansare

Avatar

Published

on

TEHNOLOGIE: 100.000 de români au achiziționat Connect Box, echipamentul wireless de ultimă generaţie care însoțește serviciul de internet din portofoliul UPC, în primele zece luni de la lansare. Dispozitivul le asigură utilizatorilor o viteză de internet prin Wi-Fi de până la 500 Mbps, stabilitate a conexiunii, acoperire în orice colț al casei şi este oferit gratuit clienţilor de internet UPC.

Tot mai mulţi abonaţi UPC – aproape 80% – aleg să utilizeze internetul Wi-Fi, iar prin cel mai nou standard de conectare wireless, aceştia au asigurat accesul la cele mai mari viteze de internet.

 

Prin investiţiile continue în produsele de internet, astăzi, UPC le oferă clienţilor cea mai mare viteză de download prin internet Wi-Fi din România, conform celor mai recente statistici publicate pe platforma netograf.ro pentru 2016.

Nevoia de mobilitate a românilor este în continuă creştere, mai ales în rândul tinerilor. Conform unui studiu de piață realizat de UPC*, în medie, un utilizator deține 3,6 echipamente prin care accesează internetul acasă, iar în intervalele orare obișnuite de utilizare sunt conectate simultan la internet aproximativ 2,4 persoane într-o locuință.

 

UPC adresează aceste nevoi cu echipamentul Connect Box, ales de 100.000 de români, oferindu-le cea mai bună experienţă Wi-Fi din România (conform ofertei publice a principalilor furnizori de internet), oriunde în casă, indiferent de numărul de dispozitive. Rata de adopţie a noului modem a fost foarte rapidă, două treimi din clienţii care au ales Connect Box provenind dintre clienţii de internet UPC deja existenţi.

 

Pe segmentul business, peste 2.000 de companii au achiziționat servicii internet de la UPC cu modemul Connect Box inclus.

 

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂

Foto Credit: UPC

Comentarii

Tehnologie

Posibilitatea de a deveni un programator profesionist, oferită de FastTrackIT

Avatar

Published

on

Autoizolarea, cu toate că scopul său de bază este prevenirea răspândirii coronavirusului, poate lua locul timpului perfect pentru a învăța lucruri noi. Așa se face că tot mai mulți români încearcă să își schimbe domeniul de activitate acum, urmând cursuri diverse de calificare în mediul online.

Este și cazul celor ce își doresc o carieră de succes în domeniul IT. Fasttrackit este un pilon de bază la capitolul cursuri de IT online pentru toți cei aflați la început de drum. Profesionalismul lor, dar și diversitatea pachetelor de învățare pe care le pun la dispoziție, îi recomandă a fi cei de care românii ce își doresc o carieră în domeniul IT au nevoie.

Cursuri online LIVE acreditate

Nimeni nu poate risca atunci când vine vorba de visele sale. Pentru a păși cu dreptul pe drumul spre o viitoare carieră de succes, indiferent de domeniul din care aceasta face parte, persoana în cauză trebuie să se intereseze dacă toate cursurile pe care le va urma sunt acreditate.

În cazul în care acestea nu sunt acreditate, s-ar putea ca drumul spre o viitoare carieră să fie unul greu de parcurs, indiferent de pachetul de cunoștințe pe care cel ce a urmat cursurile în cauză le deține.

Cei de la FastTrackIT oferă cursuri de formare profesională în domeniul IT online LIVE. Acest lucru se întâmplă încă dinaintea instalării pandemiei, însă acum alternativa în cauză este mai sigură ca niciodată.

Cursurile puse la dispoziție de cei de la FastTrackIT

Experții din domeniul IT de la FastTrackIT pun la dispoziție pachete diverse de învățare. De exemplu, cei aflați la început de drum pot alege să urmeze un curs Java, Web Developer sau QA testare. Cât despre plată, aceasta se poate realiza online, în 7 rate lunare direct către FastTrackIT sau în 12 rate lunare prin StarBT.

Cei interesați regăsesc în cadrul site-ului oficial al echipei detalii ce privesc fiecare curs în parte. De exemplu, cursul JAVA STREAMED ce se desfășoară online poate fi urmat de către începători. Acesta cuprinde noțiuni OPP, noțiuni de introducere în JAVA, bazele de date relaționale. Trebuie amintit din nou că acest curs este acreditat, deci recomandat spre a fi urmat de tot cei care își doresc o carieră sigură în domeniul IT.

Informații de interes se regăsesc pe site și despre cursul de TESTARE RECORDED, curs complet de testare manuală și automată. Acesta este destinat, de asemenea, și celor ce nu au mai avut niciun contact cu acest domeniu. El cuprinde noțiuni introductive în Java și OPP, noțiuni de testare automată, dar și noțiuni de testare manuală Web.

Bineînțeles, cei ce își doresc cu adevărat o carieră în acest domeniu pot lua legătura cu această echipă de experți pentru și mai multe detalii, detalii extra față de cele regăsite pe site. Poate multora dintre cei interesați le va fi greu să înceapă de la zero o carieră în acest domeniu. Dacă au nevoie de o motivație, pot vizualiza filmulețele tip testimonial ale celor care au absolvit FastTrackIT.

Comentarii

Continue Reading

Tehnologie

ViewSonic extinde portofoliul de proiectoare consumer și de business

Avatar

Published

on

ViewSonic Europe Ltd., lider global pe piața soluțiilor de afișare, anunță lansarea de noi modele de proiectoare Lamp Free, ce au rolul de a redefini divertismentul de acasă și prezentările în mediul de business. Printre noile serii lansate se numără: seria X dedicată segmentului Home Entertainment, cu funcționalități inteligente preinstalate, seria M de proiectoare portabile și seria LS de produse dedicate domeniilor comercial și public.

Activitățile noastre sunt dedicate schimbării stilului de viață al utilizatorilor și al companiilor. Astfel, lansăm periodic proiectoare și alte produse performante, de ultimă generație, ce dispun și de un design modern și au un raport calitate preț corect. Noul nostru portofoliu de produse confirmă angajamentul și promisiunile companiei ViewSonic față de toți clienții săi, oferind produse care pot transforma orice spațiu într-o sală de cinema”, a declarat Dean Tsai, Head of Projector BU, ViewSonic.

Seria X: Caracteristici Inteligente și performanțe audio-video superioare

În era streaming-ului, domeniul home cinema este tot mai căutat și accesibil. Acesta oferă utilizatorilor un confort maxim. Noile proiectoare ViewSonic dispun de rezoluții 4K și integrează funcționalități de streaming inteligente. Seria X cuprinde variate modele de până la 2900 de lumeni LED și dispun de procesoare HDR, tehnologii Cinema SuperColor+ cu 125% Rec.709 și audio de la Harman Kardon.

În plus, acestea integrează funcționalități inteligente ce au rolul de a schimba experiența divertismentului de acasă. Astfel, cu ajutorul conectivității Wi-Fi, utilizatorii pot să partajeze conținut direct de pe smartphone-uri sau tablete, sau pot transforma echipamentul mobil într-o telecomandă inteligentă, via aplicației vCastSender, care permite realizarea de adnotări direct pe ecranul de proiecție. Echipamentele suportă și streaming direct prin intermediul aplicațiilor Amazon Alexa, respectiv Google Assistanta via Control Vocal.

Seria M: Proiectoare portabile pentru un confort sporit

Pe măsură ce stilul de viață al utilizatorilor devine din ce în ce mai mobil, ViewSonic a redesenat seria M de proiectoare LED, transformându-le în produse portabile, cu un design modern, care pot fi folosite oriunde, oricând. Seria M este dedicată tuturor persoanelor care vor să se bucure de o flexibilitate maximă, putând să urmărească conținutul preferat de câte ori au ocazia, indiferent de locație.

Proiectorul M1 mini Plus are o greutate de doar 300 de grame și necesită o distanță de proiecție de doar 1,2m. Acesta oferă o imagine de calitate, dispune de baterii integrate și de difuzoare JBL. Produsul mai poate fi folosit și pentru proiecția pe tavan.

Noul model, M2, a fost conceput ca fiind cel mai performant proiector mobil al companiei, reprezentând mixul perfect de performanță și design modern, potrivit pentru startup-uri, freelanceri, traineri și oameni de vânzări.

Seria LS: Adaptibilitate pentru aplicații comerciale și publice

Pentru a fi folosite în aplicații comerciale și publice, domenii ce necesită proiectoare cu un nivel ridicat de luminozitate, performanță consistentă 24/7 și instalare flexibilă, ViewSonic a dezvoltat seria de proiectoare laser LS, adopând Laser Phosphor.

LS860WU dispune de un throw ratio de doar 0,81-0,89, fiind potrivit pentru centre comerciale. Iar modelul LS831WU are un throw ratio și mai mic, de 0,25, acest model digital signage putând să proiecteze o imagine de 100” de la doar 21cm. Acest produs poate fi folosit împreună cu display-uri touch de 24”, precum ViewBoard Mini IFP2410.

Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați ViewSonic.com și urmăriți paginile dedicate de Facebook, Instagram, Linkedin și YouTube.

 

Despre ViewSonic

Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale. Datorită spiritului inovator și viziunii sale, ViewSonic contribuie la interconectarea mondială cu ajutorul unui portofoliu de soluții de afișare profesionale, care îmbunătățesc semnificativ modul în care utilizatorii lucrează, colaborează, comunică și se conectează. Gama de produse include monitoare LED, ecrane comerciale interactive, ecrane tactile, videoproiectoare, dispozitive client cu dimensiuni reduse și ecrane inteligente.

Comentarii

Continue Reading

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0