Connect with us

Industria online

Connected castiga competitia Young Marketers pentru Cannes

Published

on

 

Florentina Dumitru si Stefania Bugan– cele doua membre ale echipei Connected –   castiga competitia Young Marketers, in urma unei perioade de training intens si selectie exigenta ce a avut loc la The Alternative School for Creative Thinking, sezonul 13.

 

Cele doua vor reprezenta Romania in competitia cu acelasi nume de la Cannes, unde vor concura cu echipe similare din toate tarile lumii. Sub presiunea unui deadline strans, ele vor trebui sa creeze brieful perfect, care sa-I inspire pe cei mai talentati directori de creatie si strategi prezenti in juriile de seniori de la Festivalul Leilor.

 

Aventura e cuvantul ce descrie cel mai bine ceea ce a insemnat pana acum The Alternative School for Creative Thinking pentru noi. Un roller coster care ne-a condus printr-o explozie de idei, un vartej de insight-uri, o senzatie de bungee jumping la fiecare brief, pentru diferite concepte. Emotiile au fost prezente inainte de fiecare apasare a butonului de „trimitere”.

Esenta echipei Connected se afla in diversitatea de pasiuni si experiente profesionale. Pentru noi brainstormingul a avut gust de limonada si tiramisu, am incercat sa lucram la aer si-n medii cat mai boeme. Poate aici a fost formula magica pentru noi, in gasirea conceptelor potrivite”, au declarat castigatoarele. 

 

La The Alternative School – editia a 13-A au fost admisi peste 40 de competitori de la companii precum Albalact, Altex, Golin, GSK, Electrecord, Henkel, Philips, Rogalski Damaschin, Vel Pitar, Skin, dar si studenti de la SNSPA si Jurnalism, care au primit burse in urma competitiei anterioare inscrierii.

 

Timp de aproape doua luni, Alternativii au avut acces la continut curatoriat via Dubai Lynx, Eurobest, Cannes Lions si Spikes, au avut intalniri cu lideri din mediul de marketing si business din tara si din strainatate (WGSN, Publicis Paris), precum si acces la doua evenimente de industrie – The Future of Marketing si The Best of FMCG, unde sunt inrolati peste 20 de speakeri romani si straini.

 

In competitie au ramas 9 echipe, ale caror aplicatii au fost evaluate de nume cu rezonanta in industrie.

 

Printre evaluatori s-au numarat Elena Markos – Business Development Manager – UK, IRL & CEE, WGSN, Hande Guler – Director de creatie DDB Berlin, Tahaab Rais, Head of Planning & Strategy F7 MENA, Nicoleta Padure –fost jurat roman la Eurobest si Dubai Lynx, Alexandru Haidamac – castigator de gold la competitia Young Lions Design, Alexandra Bombita, Andrei Chirisi – veterani ai The Alternative School si membri in Above 106, grupul de elita al Scolii, Vera Gavrila – Strategy Director la Media Concept Store, Filip Gonzacenco art director Publicis Paris, Vesna Vlasic–Managing Director, McCann Serbia, Tamara Kostro, PR Director at McCann Adriatics, Alina Damaschin, juratul roman la Cannes Lions PR 2017 si Managing Partner la Rogalski Damaschin, Mara Cristina – brand manager MiniPrix si Florentina Taudor – CEO Renania, compania care e suporterul de cursa lunga al The Alternative School si endorserul castigatorilor la competitiile internationale.

 

Clasamentul final a aratat astfel: Connected – 4,,06, Deep Watermark – 3,72, Ineratio – 3,67, Chicas Bombillas – 3,47, Elision – 3,39, Kaleidonorm – 3,17, The Antlers – 3,01, aIRPLANE – 2,80, ImaginAd – 2,78.

 

La incheierea semestrului cei prezenti au fost invitati sa evalueze la randul lor calitatea experientei de la The Alternative School.

 

Campurile de evaluare au fost “Oportunitati de learning cu conectare la trendurile internationale”, “Transparenta in evaluare”, “Value for Money”, “Ati recomanda The Alternative School?”, “Oportunitati de Networking”. Notarea s-a facut de la 1 la 5, 5 reprezentand nota maxima.  Raspunsurile au scorat cu 5 din 5 la primele 4 intrebari, in vreme ce la a 5-a, legata de oportunitatile de networking, a fost o singura evaluare cu 4, iar restul cu 5.

 

Opinia detaliata a studentilor finalisti, despre The Alternative School in randurile urmatoare:

 

“Eu am avut sansa sa studiez in Londra si regasesc in sistemul de la The Alternative School stilul britanic de predare, mod de lucru, exigenta. Foarte bine alesi speakerii, informatiile de la WGSN – foarte interesante” (Stefania Bugan, membra a echipei castigatoare)

“E o scoala care te conecteaza la viitor. Idei, noi, trenduri care abia se contureaza.”, (Florentina Dumitru, GSK, membra a echipei castigatoare).

“Well, cred ca mai vin si semestrul viitor, deci chiar as recomanda” Iulia Boloaca, finalist.

 

“A fost cea mai tare experienta de invatare la care am participat vreodata. Super profesionalism si implicare. Un loc in care te simti apreciat si incurajat, un loc in care se deschid usi la care doar visai”, Ruxandra Besciu, finalist.

“O scoala cu emotie, suflet si inspiratie” – Maria Popa, finalist.

“Voi recomanda aceasta scoala celor care chiar doresc sa se conecteze la industriile creative,  imi doresc sa revin”. Tudor Neagu, finalist.

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

INNA lansează propria aplicație oficială unde fanii pot descoperi conținut exclusiv despre viața și cariera ei

Published

on

 

INNA începe toamna în forță cu o surpriză pentru fanii ei. Artista lansează propria aplicație în care fanii săi pot fi la curent cu noutăți din viața și cariera ei, imagini video din turnee, videoclipuri oficiale, playlisturi digitale cu muzica ei, dar au și posibilitatea de a vorbi cu INNA în chat room-uri, dar și în chat privat.

Aplicația se numește INNA și a fost lansată oficial astăzi. Ea poate fi găsită pe iOS și Google Play la aceste link-uri:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.musicto.fanlink.inna

https://itunes.apple.com/us/app/inna-official-app/id1343991530?ls=1&mt=8

 

„Am lansat aplicația INNA pentru a fi și mai aproape de fanii mei, în orice colț al lumii m-aș afla. O dată pe săptămână vă dau întâlnire în chat room-ul din aplicație să răspund întrebărilor voastre”, a spus INNA. În plus, cei mai fideli fani pot obține puncte care se transformă în premii datorită activității constante din aplicație: de la postere semnate de INNA, albume, la tricouri și chiar un meet and greet cu artista.

INNA le dă întâlnire fanilor pe 5 septembrie în chat room-ul din aplicația INNA pentru a le povesti despre planurile ei și albumul care se va lansa în curând.

Până acum, acest an a fost plin pentru INNA. Artista a lansat single-ul „Pentru că” împreună cu The Motans. Cu peste 11 milioane de vizualizări pe YouTube, single-ul a fost intens difuzat de radiourile din România, ajungând piesa numărul 1 conform Mediaforest, un veritabil hit de vară.

 

 

De asemenea, artista a susținut concerte în Mexic, Turcia, Finlanda, Spania, Franța, Republica Dominicană. În paralel, INNA a petrecut mult timp în studio cu David Ciente, producătorul albumului „YO”, care se va lansa toamna aceasta. Patru dintre piesele artistei, „Si, Mama”, „Locura”, „La Vida” și “„Iguana”, au fost lansate printr-un proiect special, un album lansat exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. Piesele pot fi ascultate dacă dozele sunt scanate cu Shazam.

La sfârșitul lui septembrie, INNA va pleca în turneu în Statele Unite și Canada  pentru promovarea noului album „YO”.

 

Aplicația INNA este lansată în colaborare cu MusicTO.

 

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenție de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

5 strategii SEO care iti asigura succesul afacerii tale

Published

on

 

Stiinta SEO evolueaza de la an la an si in mod constant trebuie sa iti reevaluezi strategiile de marketing online daca vrei sa ajungi in timp util la publicul tau tinta. Optimizarea pentru motoarele de cautare se face acum prin satisfacerea nevoilor publicului. Cand creezi articole SEO concentreaza-te mai degraba pe drumul mai putin batatorit, fiindca este cel care iti ofera oportunitati mai mari de a obtine click-uri.

Concurenta pentru primele locuri in rezultatele Google este acerba. Pozitiile preferentiale sunt putine si doar cei care, prin intermediul campaniilor SEO, isi creeaza continut adecvat vor izbuti sa obtina un loc in top.

Iata cateva tactici eficiente pe care ar fi bine sa le folosesti:

Optimizeaza site-ul pentru dispozitive mobile

Peste 80% dintre adulti detin in prezent un smartphone, iar timpul mediu petrecut pe un astfel de dispozitiv ajunge la doua ore pe zi. Mai bine de jumatate din traficul Google provine de pe mobil, de aceea este important ca site-ul pe care il detii sa fie optimizat pentru gadgeturi precum smartphone-ul sau tableta. Ca experienta pentru utilizator trebuie sa fie egal cu laptopul sau desktopul.

Pune-te in pielea utilizatorului. Apesi pe link-ul unui articol si pagina din site se incarca extrem de greu. Scapa de elemente gen JavaScript. Nimanui nu ii convine sa intampine o bariera chiar de la intrare. Mai mult, adopta un design web receptiv, pentru a comprima timpul si efortul depus de utilizator pentru identificarea informatiilor pe care le cauta.

 

Concentreaza-te pe o varietate de cuvinte cheie

SEO a evoluat de-a lungul anilor asa incat trebuie sa stii ca nu mai ia in considerare doar cuvinte cheie singulare, ci si expresii. La cuvintele cheie utilizate pana acum adauga si o posibila intentie a utilizatorilor, a celor care cauta ceva. In felul acesta iti va rezulta expresia cheie pe care sa o utilizezi in articole SEO. Pentru a-ti fi mai usor sa le identifici foloseste un instrument gen rank tracker, cu sugestii de cuvinte cheie. Intrucat fiecare cuvant cheie pe care vrei sa il optimizezi necesita actualizari ale paginilor, crearea de continut dedicat, cu ancore, cel mai bine este sa iti faci un plan de investitie in acest sens si sa apelezi la editori de continut specializat pe aceasta nisa.

 

Nu ignora mediile sociale

E important ca site-ul tau sa fie gasit usor peste tot. Verifica daca ai o prezenta activa pe Facebook, Pinterest, Twitter si LinkedIn. Cresterea acestei prezente in mediile sociale va impulsiona traficul si va duce site-ul tau in primele pozitii din Google.

Daca ai pagini inactive sau conturi duplicate ale brandului tau, inchide-le. Filtreaza astfel rezultatele pe care i le oferi utilizatorului.

 

Nu te pierde in detalii

SEO ajuta la imbunatatirea imaginii, e un instrument de marketing excelent. Tentatia sa te pierzi in detalii urmarind datele, statisticile pentru fiecare pagina in parte, pentru fiecare postare, este foarte mare. Doar ca este cronofaga. Fa un pas inapoi. E imposibil sa monitorizezi constant astfel de detalii. In schimb, alege-ti trei instrumente de optimizare SEO care crezi ca iti vor ajuta. Mizeaza mai intai pe ele si creste-ti performantele.

 

Mizeaza pe campanii de optimizare SEO

O campanie SEO este una dintre cele mai bune strategii de PR. Daca e bine pusa la punct iti va genera o multime de recomandari si va duce la optimizarea prezentei tale in cautarile Google. Advertoriale SEO, comunicate de presa sau pur si simplu mentionari ale numelui brandului tau in postari ale unor bloggeri cu notorietate vor creste prezenta ta in lumea larga a internetului.

Pentru a obtine aceste legaturi de calitate ai nevoie de o echipa de specialisti in domeniu. Iar Acasa.ro si-a construit o astfel de echipa cu ajutorul careia poti sa duci site-ul tau si implicit afacerea ta pe culmile succesului. Cu 120 de platforme partenere in portofoliu pe care iti pot fi publicate advertoriale SEO, comunicate de presa sau articole de blog, Acasa.ro detine instrumentele pentru a-ti ridica site-ul.

 

Solicita o oferta de pret personalizata pentru advertoriale SEO! Trimite un e-mail pe adresa natalia.ursu@machteamsoft.ro sau suna la numarul 0726 415 809.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Lowe Group sarbatoreste 25 de ani de aniversare cu propria bere

Published

on

 

Care a fost cel mai tare chef pe care l-ai dat de ziua ta? Cele mai frumoase petreceri sunt cele pe care nu ți le amintești, dar la care știi sigur că te-ai distrat până târziu. Nu cred că ți-ai chemat prietenii în black tie la o locație extravagantă sau că ați dat noroc cu cea mai scumpă șampanie. Te-ai simțit atât de bine pentru că ai fost tu însuți și ai făcut ce-ți place cel mai mult.

La fel s-a simțit și Lowe Group de ziua lui. În jeanșii cool și cu converșii prin iarbă, a sărbătorit faptul că este #25YearsYoung. Și nu le-a dat prietenilor orice bere, ci un brand propriu creat special pentru aceasta aniversare.

Așa s-a lansat OBBerea, o băutură cu 100% branding Lowe Group. Într-o noapte de joi, la o petrecere în Grădina Eden, la care au venit peste 300 de invitați – angajați, parteneri de business, oameni de comunicare din media și advertising.

 „Celebram 25 de ani, suntem suficient de maturi să bem bere, dar și suficient de îndrăzneți să o producem pe a noastră J! Așa că, de ziua Lowe Group, ne-am gândit să le facem cinste’ prietenilor cu o băutură în ediție specială care celebrează tinerețea, curajul și unitatea, valori care au caracterizat încă de la început grupul nostru”, spune Veronica Savanciuc, Președinte & CEO, Lowe Group.

OBBerea este o bere nefiltrată produsă în 3 sortimente, special pentru Lowe Group, de către Berarium SRL Timișoara. Numele ei vine de la acronimul pentru One Big Band (OBB), platforma de comunicare internă care reunește echipele companiilor din acest holding. Băutura este îmbuteliată în sticle personalizate pentru fiecare agenție în parte – MullenLowe (advertising), Initiative (media), Golin (PR), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media).

Berea în ediție specială nu este destinată comercializării, fiind dedicată în exclusivitate angajaților și partenerilor Lowe Group, care o savurează în evenimentele interne și alte acțiuni ale grupului pe parcursul întregului an 2018.

 

Echipa de proiect:

Initiative: Dana Marinescu (project management);

MullenLowe: Manuela Gogu (Creație), Simina Zidaru (Copy), Alina Nechita (Art); Oana Popescu (BTL), Mihaela Rotariu (BTL), Dan Matache (BTL), Ionuț Maholea (BTL);

Golin: Alexandra Popa (PR); Oana Cojocaru (PR).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending