Connect with us

Industria online

Connected castiga competitia Young Marketers pentru Cannes

Published

on

 

Florentina Dumitru si Stefania Bugan– cele doua membre ale echipei Connected –   castiga competitia Young Marketers, in urma unei perioade de training intens si selectie exigenta ce a avut loc la The Alternative School for Creative Thinking, sezonul 13.

 

Cele doua vor reprezenta Romania in competitia cu acelasi nume de la Cannes, unde vor concura cu echipe similare din toate tarile lumii. Sub presiunea unui deadline strans, ele vor trebui sa creeze brieful perfect, care sa-I inspire pe cei mai talentati directori de creatie si strategi prezenti in juriile de seniori de la Festivalul Leilor.

 

Aventura e cuvantul ce descrie cel mai bine ceea ce a insemnat pana acum The Alternative School for Creative Thinking pentru noi. Un roller coster care ne-a condus printr-o explozie de idei, un vartej de insight-uri, o senzatie de bungee jumping la fiecare brief, pentru diferite concepte. Emotiile au fost prezente inainte de fiecare apasare a butonului de „trimitere”.

Esenta echipei Connected se afla in diversitatea de pasiuni si experiente profesionale. Pentru noi brainstormingul a avut gust de limonada si tiramisu, am incercat sa lucram la aer si-n medii cat mai boeme. Poate aici a fost formula magica pentru noi, in gasirea conceptelor potrivite”, au declarat castigatoarele. 

 

La The Alternative School – editia a 13-A au fost admisi peste 40 de competitori de la companii precum Albalact, Altex, Golin, GSK, Electrecord, Henkel, Philips, Rogalski Damaschin, Vel Pitar, Skin, dar si studenti de la SNSPA si Jurnalism, care au primit burse in urma competitiei anterioare inscrierii.

 

Timp de aproape doua luni, Alternativii au avut acces la continut curatoriat via Dubai Lynx, Eurobest, Cannes Lions si Spikes, au avut intalniri cu lideri din mediul de marketing si business din tara si din strainatate (WGSN, Publicis Paris), precum si acces la doua evenimente de industrie – The Future of Marketing si The Best of FMCG, unde sunt inrolati peste 20 de speakeri romani si straini.

 

In competitie au ramas 9 echipe, ale caror aplicatii au fost evaluate de nume cu rezonanta in industrie.

 

Printre evaluatori s-au numarat Elena Markos – Business Development Manager – UK, IRL & CEE, WGSN, Hande Guler – Director de creatie DDB Berlin, Tahaab Rais, Head of Planning & Strategy F7 MENA, Nicoleta Padure –fost jurat roman la Eurobest si Dubai Lynx, Alexandru Haidamac – castigator de gold la competitia Young Lions Design, Alexandra Bombita, Andrei Chirisi – veterani ai The Alternative School si membri in Above 106, grupul de elita al Scolii, Vera Gavrila – Strategy Director la Media Concept Store, Filip Gonzacenco art director Publicis Paris, Vesna Vlasic–Managing Director, McCann Serbia, Tamara Kostro, PR Director at McCann Adriatics, Alina Damaschin, juratul roman la Cannes Lions PR 2017 si Managing Partner la Rogalski Damaschin, Mara Cristina – brand manager MiniPrix si Florentina Taudor – CEO Renania, compania care e suporterul de cursa lunga al The Alternative School si endorserul castigatorilor la competitiile internationale.

 

Clasamentul final a aratat astfel: Connected – 4,,06, Deep Watermark – 3,72, Ineratio – 3,67, Chicas Bombillas – 3,47, Elision – 3,39, Kaleidonorm – 3,17, The Antlers – 3,01, aIRPLANE – 2,80, ImaginAd – 2,78.

 

La incheierea semestrului cei prezenti au fost invitati sa evalueze la randul lor calitatea experientei de la The Alternative School.

 

Campurile de evaluare au fost “Oportunitati de learning cu conectare la trendurile internationale”, “Transparenta in evaluare”, “Value for Money”, “Ati recomanda The Alternative School?”, “Oportunitati de Networking”. Notarea s-a facut de la 1 la 5, 5 reprezentand nota maxima.  Raspunsurile au scorat cu 5 din 5 la primele 4 intrebari, in vreme ce la a 5-a, legata de oportunitatile de networking, a fost o singura evaluare cu 4, iar restul cu 5.

 

Opinia detaliata a studentilor finalisti, despre The Alternative School in randurile urmatoare:

 

“Eu am avut sansa sa studiez in Londra si regasesc in sistemul de la The Alternative School stilul britanic de predare, mod de lucru, exigenta. Foarte bine alesi speakerii, informatiile de la WGSN – foarte interesante” (Stefania Bugan, membra a echipei castigatoare)

“E o scoala care te conecteaza la viitor. Idei, noi, trenduri care abia se contureaza.”, (Florentina Dumitru, GSK, membra a echipei castigatoare).

“Well, cred ca mai vin si semestrul viitor, deci chiar as recomanda” Iulia Boloaca, finalist.

 

“A fost cea mai tare experienta de invatare la care am participat vreodata. Super profesionalism si implicare. Un loc in care te simti apreciat si incurajat, un loc in care se deschid usi la care doar visai”, Ruxandra Besciu, finalist.

“O scoala cu emotie, suflet si inspiratie” – Maria Popa, finalist.

“Voi recomanda aceasta scoala celor care chiar doresc sa se conecteze la industriile creative,  imi doresc sa revin”. Tudor Neagu, finalist.

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

INNA lansează propria aplicație oficială unde fanii pot descoperi conținut exclusiv despre viața și cariera ei

Published

on

 

INNA începe toamna în forță cu o surpriză pentru fanii ei. Artista lansează propria aplicație în care fanii săi pot fi la curent cu noutăți din viața și cariera ei, imagini video din turnee, videoclipuri oficiale, playlisturi digitale cu muzica ei, dar au și posibilitatea de a vorbi cu INNA în chat room-uri, dar și în chat privat.

Aplicația se numește INNA și a fost lansată oficial astăzi. Ea poate fi găsită pe iOS și Google Play la aceste link-uri:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.musicto.fanlink.inna

https://itunes.apple.com/us/app/inna-official-app/id1343991530?ls=1&mt=8

 

„Am lansat aplicația INNA pentru a fi și mai aproape de fanii mei, în orice colț al lumii m-aș afla. O dată pe săptămână vă dau întâlnire în chat room-ul din aplicație să răspund întrebărilor voastre”, a spus INNA. În plus, cei mai fideli fani pot obține puncte care se transformă în premii datorită activității constante din aplicație: de la postere semnate de INNA, albume, la tricouri și chiar un meet and greet cu artista.

INNA le dă întâlnire fanilor pe 5 septembrie în chat room-ul din aplicația INNA pentru a le povesti despre planurile ei și albumul care se va lansa în curând.

Până acum, acest an a fost plin pentru INNA. Artista a lansat single-ul „Pentru că” împreună cu The Motans. Cu peste 11 milioane de vizualizări pe YouTube, single-ul a fost intens difuzat de radiourile din România, ajungând piesa numărul 1 conform Mediaforest, un veritabil hit de vară.

 

 

De asemenea, artista a susținut concerte în Mexic, Turcia, Finlanda, Spania, Franța, Republica Dominicană. În paralel, INNA a petrecut mult timp în studio cu David Ciente, producătorul albumului „YO”, care se va lansa toamna aceasta. Patru dintre piesele artistei, „Si, Mama”, „Locura”, „La Vida” și “„Iguana”, au fost lansate printr-un proiect special, un album lansat exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. Piesele pot fi ascultate dacă dozele sunt scanate cu Shazam.

La sfârșitul lui septembrie, INNA va pleca în turneu în Statele Unite și Canada  pentru promovarea noului album „YO”.

 

Aplicația INNA este lansată în colaborare cu MusicTO.

 

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenție de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: