Connect with us

BAZAR

CONSILIERE | Caravana Alcohelp porneşte la drum

Published

on

ALIAT, cu sprijinul financiar al HEINEKEN România lansează Caravana Alcohelp – primul program integrat de prevenire şi intervenţie adresat persoanelor cu un consum problematic de alcool şi familiilor acestora. Pentru al patrulea an consecutiv, Carvana Alcohelp îşi continuă misiunea de promova consumul responsabil de alcool în rândul publicului larg, oferind sprijin profesional celor care au nevoie.

Călătoria Caravanei va începe în Bucureşti, Craiova si Iaşi, continuând şi la Braşov. Timp de 4 săptămâni, Caravana Alcohelp va ajunge în peste 20 de oraşe şi sate din România, precum şi pe litoral. În Bucureşti, Caravana va fi prezentă pe 20 iunie între orele 12.00 şi 19.00 în parcul Herăstrău, pe aleea principală de la intrarea dinspre piaţa Charles de Gaulle, în timp ce la Iaşi va fi situată în faţa Facultăţii de Medicină şi Farmacie Gr.T. Popa, Bvd. Independentei, iar la Craiova în Piaţa Mihai Viteazul.

„Caravana Alcohelp îşi continuă misiunea de a promova consumul responsabil de alcool. Parte din Agenda noastră de Sustenabilitate, „Brewing a Better Future”, programul Alcohelp oferă servicii medicale specializate, îndrumare şi informaţii esenţiale persoanelor care se confruntă cu un consum problematic de alcool. Suntem mândri că, din momentul lansării sale în 2010 şi până la finalul verii, acest mesaj va fi ajuns în peste 85 de comunităţi din România”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Ce se va întâmpla în Caravana Alcohelp

Caravana va fi prezentă timp de o zi în fiecare comunitate. Vizitatorii caravanei îşi vor putea testa nivelul de consum de alcool, prin efectuarea testului AUDIT al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, vor putea primi informaţii documentate cu privire la consumul responsabil şi efectele consumului abuziv de alcool, şi vor putea beneficia de consiliere.

Intervenţiile specializate disponibile în Caravana din acest an se vor concentra pe detectarea timpurie a consumului problematic de alcool, consiliere psihologică, dar şi asupra investigaţiilor medicale generale, precum verificarea tensiunii arteriale, sau metode alternative de tratament, cum ar fi terapia prin artă. Co-beneficiari ai programului Alcohelp vor fi de asemenea prezenţi la evenimente, dispuşi să împărtăşească poveştile lor cu persoanele care se confruntă cu consumul abuziv de alcool.

Toate intervenţiile din timpul Caravanei vor fi gratuite şi confidenţiale, şi se vor concentra pe nevoile de sănătate publică ale comunităţilor vizitate. Oamenii care au nevoie de intervenţii mai complexe vor fi îndrumaţi către cele mai apropiate centre Alcoinfo, disponibile în spitale generale.

Unde va ajunge Caravana

Caravana Alcohelp va începe în 4 oraşe mari şi va continua în comunităţi mai mici, cum ar fi Siret, Pojorâta, Paşcani, Târgu Frumos, Ciurea, Câmpulung Moldovenesc, Lipovu, Malu Mare, Filiaşi, Vama Veche, Costineşti sau Eforie Nord.

„Caravana Alcohelp ne ajută să ajungem la cei care au nevoie de ajutorul nostru, să-i cunoaştem personal. Astfel, reuşim să observăm îndeaproape aspectele specifice ale consumului abuziv de alcool în diferite regiuni din întreaga ţară. Specialiştii ALIAT vor informa oamenii cu privire la consecinţele negative ale consumului abuziv de alcool şi le vor arăta soluţiile disponibile pentru a le putea gestiona.  Prin Caravana Alcohelp dorim să arătăm în mod deschis că intervenţiile de sănătate publică făcute în cadrul comunităţii de către specialişti formaţi în domeniu, sunt utile, necesare şi au întotdeauna un impact pozitiv asupra stării generale de sănătate a populaţiei”, spune Eugen Hriscu, Director Ştiinţific al ALIAT.

Până în prezent, Caravana Alcohelp a ajuns în 63 de comunităţi locale, peste 10.000 de oameni au fost informaţi cu privire la efectele negative ale consumului abuziv de alcool şi au fost efectuate peste 5.000 de teste Audit.

Ediţia 2013 a Caravanei va fi implementată cu ajutorul următoarelor asociaţii partenere: Asociaţia Vasiliada Craiova, Primăria Iaşi – Direcţia de Asistenţă Comunitară, Aras Constanţa şi Centrele Alcoinfo deschise de ALIAT, în parteneriat cu HEINEKEN România în 2012, în Bucureşti, Miercurea Ciuc, Câmpulung Moldovenesc şi Craiova.

Comentarii

comments

Evenimente

Cel mai aşteptat eveniment de modă al verii: Summer Fashion Gala 2021 la Veranda Mall

Published

on

Industria creativă are un motiv de bucurie. Într-o perioadă în care multe industrii încă sunt afectate de pandemie, Summer Fashion Gala face un pas spre normalitate și anunță următoarea destinație: Veranda Mall.

Pe 23 Iunie 2021, începând cu ora 19:00, Veranda Mall devine gazda Summer Fashion Gala, printr-o gală de modă ce sărbătoreşte vara în toată splendoarea ei și unde vom admira colecţiile cu tematica cruise ale unora dintre cele mai sonore nume românești, dar și branduri internaționale: Anna Roman Brand, AMSaragia, Aleha Toncea, Atelier Bolero, Atmosphere Fashion, LC Waikiki, Mexton, Studio Cabal, Ylla by Nicole Cherry.

Summer Fashion Gala 2021 este cea de-a şașea ediție a celui mai atipic eveniment de modă din Bucureşti, ce face parte din conceptul All Seasons Fashion Gala și reprezintă un cumul de evenimente de modă multibrand, organizate de fiecare dată în locații surprinzătoare.

Deoarece sănătatea este o prioritate pentru noi toți, iar întregul eveniment Summer Fashion Gala este organizat conform regulilor stabilite de autorități în vederea combaterii pandemiei de COVID-19, toți participanții la eveniment vor avea în vedere una dintre măsurile următoare: să facă dovada vaccinării anti-COVID 19, prezentând adeverința de vaccinare în momentul accesului la eveniment sau să prezinte un test RT PCR, cu rezultat negativ, făcut cu cel mult 72 de ore înainte de eveniment sau să prezinte o adeverință din care să rezulte că se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 90-a zi, ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. Persoanele care nu îndeplinesc aceste condiţii, trebuie să fie dispuse să fie testate gratuit pe loc, de către personal medical autorizat al M Hospital, în momentul accesului la eveniment.  

Mai multe detalii despre măsurile de siguranță în vigoare gășiți pe link-ul evenimentului, site și paginile de socializare ale Manifesto Events&PR Agency.

Acestea vor fi actualizate constant astfel încât să vă bucurați de această ediție Summer Fashion Gala 2021 în cele mai sigure condiții.

___________________

Un proiect: Manifesto Events&PR Agency, în colaborare cu Alin Gălățescu

Eveniment organizat cu sprijinul Veranda Mall

 

Prezentat de: Cosmina Păsărin

Parteneri creativi: Mirela Vescan & Laurent Tourette

Susținut de: Legacy Med, EVSKY Show, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, M Hospital, Beauty One, Paese, Elgon, House of Beauty Clinic, JONA, Cutia Zambetelor, My Gheisha, Fit4You, Fit4You Delivery, Vitamin Aqua

Partener media: Radio Impuls

Transmis live pe kfetele.ro

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Cristian Onețiu, prima dată pe scena TEDxCluj, în ediția aniversară de 10 ani

Published

on

Antreprenorul, business mentorul și autorul cărții Start în antreprenoriat, Cristian Onețiu va participa pentru prima dată ca speaker invitat la seria de conferințe TEDxCluj, în ediția specială 10 ani Together, care va avea loc pe 12 iunie 2021 la BT Arena.

 

 

Evenimentul va aduce în fața publicului, în sală, dar și online, peste 25 de invitați de renume pe scena TEDxCluj, în această ediție aniversară a 10 ani. Un bun prilej pentru Cristian Onețiu de a trece în revistă, în cadrul unui discurs presărat cu mult umor, informații esențiale desprinse din profunzimea propriei întâlniri cu eșecul falimentului, dar și cu gestionarea succesului. Pe scurt, spune chiar el, cum și ce să faci să eșuezi pentru a învăța să ai succes.

 

Când mă gândeam mai puțin la experiențe noi sau inedite, mai ales în zona mentoring-ului sau cea a public speaking-ului, iată, am primit o invitație care vine și cu o premieră pentru mine: un discurs la seria de conferințe TEDxCluj, într-un moment aniversar a 10 ani de povești inspiraționale pentru noi toți. Așa că, lăsându-mă și eu inspirat de acest moment de retrospectivă, de filmul How to Loose a Guy in 10 days și, evident din fapte reale, voi susține un discurs intitulat Cum să pierzi un antreprenor în 10 ani. Care va conține 10 pași foarte interesanți pentru un om de afaceri de (in)succes. Nu sunt pași din cărți sau din cursuri de antreprenoriat, sunt cei pe care i-am făcut chiar eu și care m-au făcut să eșuez de 4 ori în primii 5 ani ca să învăț apoi în restul de 10 și să ajung la succesul, prosperitatea și independența financiară de astăzi. Vă dezvălui acum doar câteva cuvinte sau sintagme cheie ale discuției, precum pasiune, fii primul!, delegare, scalare, cel mai bun – și vă spun doar atât: doar par pozitive, depinde de context”, spune co-fondatorul Life Care, astăzi cea mai mare companie de vânzări directe fondată local, din România și din sud-estul Europei, pe piața de produse bio, naturale și vegane.

 

TED este o marcă a conferințelor în care invitații împărtășesc informații din domeniile de care sunt pasionați. TED își definește misiunea ca „idei care merită să fie răspândite”. TEDx Cluj a organizat în 10 ani peste 35 de evenimente având invitați 230 de speakeri naționali și internaționali și peste 10.000 de participanți.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Sport

Începe EURO 2020! De astăzi, în direct, pe PRO TV și VOYO!

Published

on

            Fanii sunt pregătiți, numărătoarea inversă a ajuns la final: astăzi, începe EURO 2020, competiție atât de așteptată de peste un an. 24 de echipe, 11 orașe gazdă, 51 de jocuri și o singură televiziune care le transmite!

 

 

Timp de o lună, “fotbalul se joacă la PRO TV” și asta pentru că, până la urmă, dincolo de competiție, EURO 2020 este momentul care aduce oamenii împreună după mai bine de un an de pandemie. Indiferent că vom fi pe stadioane, în fața televizoarelor, pe tabletă, telefon sau laptopuri, meciurile se pot vedea pe PRO TV sau VOYO, oriunde ne-am afla.

 

Ediții speciale și ceremonia de deschidere 

Programul serii este unul special! De la 20:30, după încheierea Știrilor, Vadim Vijeu și Andreea Esca îi așteaptă pe cei de acasă cu o ediție specială în care îl vor avea ca invitat pe Gheorghe Hagi. Aceștia vor discuta despre fotbalul spectacol pe care îl vom vedea până pe 11 iulie și îi vor pregăti pe cei de acasă pentru ceremonia de deschidere, care se va vedea tot pe PRO TV, de la 21:30.

 

De la 22:00 este momentul pentru show! Fluierul de start le va găsi în teren pe Turcia și Italia, cele două echipe din grupa A care vor deschide maratonul fotbalistic. Câte goluri vor marca și dacă va reuși vreuna să obțină o primă victorie și să facă primul pas spre calificarea din grupe, aflăm în această seară.

 

Cele mai noi detalii despre competiție și rezultatele jocurilor, puteți vedea pe sport.ro, iar pentru a nu rata niciun meci rămâneți alături de PRO TV și VOYO!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Noaptea Muzeelor revine în spațiul fizic!

Published

on

            Sâmbătă, 12 iunie, Noaptea Muzeelor colecționează pentru public sute de evenimente unice, derulate în aproximativ 190 spații culturale din 73 localități din toată România.

 

 

Cu un program extins chiar și până dimineața, muzeele de stat și private, galeriile de artă și toate celelalte entități culturale participante definesc Noaptea Muzeelor 2021 ca pe un eveniment al inovației culturale și al curiozității, accesibil tuturor categoriilor de public.

 

Pe 12 iunie, marile orașe au pregătit zeci de de intervenții muzeale și artistice cu care publicul poate interacționa, de la expoziții și tururi ghidate, până la concerte, spectacole, lecturi, proiecții, festivaluri, expuneri de realitate virtuală și instalații de artă. Acestora li se adaugă evenimente multiple organizate de instituții de cultură din orășelele, comunele și satele României, precum cele din Bran, Brad, Călugăreni de Mureș, Ciucea, Colți, Comana, Feldioara, Mircești, Potlogi, Ruginoasa, Rupea, Ștefănești de Botoșani, Tămășeni, Todirești, etc.

 

În București, 50 de muzee, galerii de artă, colecții, creativi, instituții publice de cultură și asociații, institute culturale, universități, coruri naționale, rezidențe, opere, festivaluri, expoziții surpriză, palate și case memoriale, biblioteci, cinema-uri, studiouri și cartiere creative sau artiști independenți ademenesc publicul la Noaptea Muzeelor. Pentru prima dată, cu ocazia Nopții Muzeelor, Primăria Municipiului București se deschide publicului larg, într-un eveniment care reunește două expoziții legate de istoricul clădirii Primăriei și al Bucureștiului, precum și la alte experiențe culturale. În Iași, Primăria dă o replică organizând trasee cu tramvaiele de epocă din colecție.

 

Ampla desfășurare de anul acesta – offline sau online – este disponibilă pentru consultare pe portalul Noaptea Muzeelorhttps://noapteamuzeelor.org/, precum și pe canalele media ale instituțiilor implicate.

 

Organizată anual de Rețeaua Națională a Muzeelor din România (RNMR) – membru al celei mai mari rețele pan-europene a muzeelor Network of European Museum Organisations (NEMO) – Noaptea Muzeelor se află la a XVII-a ediție. Și în țara noastră, evenimentul reprezintă un reper de interes major al publicului față de lumea muzeală și industriile culturale, dar și măsura impactului pe care operatorii culturali îl au în societate. Inițiat în urmă cu 17 ani de Ministerul Culturii și Comunicării din Franța, patronată în prezent de Consiliul Europei, de UNESCO și de Consiliul Internațional al Muzeelor, Noaptea Muzeelor este organizată anual pe plan european.

 

Toate evenimentele propuse în Noaptea Muzeelor se vor desfășura cu respectarea legislației în vigoare privind prevenirea COVID-19.

În anul 2020, în contextul pandemiei COVID-19, într-o perioadă extrem de dificilă la nivel mondial pentru sectorul cultural, peste 60 de muzee și operatori culturali din toată țara au sărbătorit Noaptea Muzeelor pe 14 noiembrie, prin evenimente culturale desfășurate în marea lor majoritate în mediul online.

 

Organizatori: Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Noaptea Muzeelor

Partener media principal: Radio Guerrilla

Parteneri media: AGERPRES, Agenția de Carte, BD Historia, Bookhub, București FM, Bursa.ro, Catchy.ro, CAȚAVENCII, Comics Didactic, Fashion Premium Magazin, FEMEIA, IQool, I-tour, miscareaderezistenta.ro, Modernism.ro, MovieNews.ro, playU.ro, Radar de media, Radio Europa Liberă România, Radio România Cultural, RADOR, Revista Psychologies, Spotmedia.ro, Suplimentul de cultură, Uniunea Ziaristilor Români, Revista E-Zeppelin, Ziarul Metropolis, Zile și nopți

Grafică: Andrei Tache

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Steve Vai, celebrul chitarist american, confirmat la conferinta Mastering the Music Business din Bucuresti

Published

on

Veste bună pentru toți iubitorii de muzică și nu numai, Steve Vai, celebrul chitarist american și multiplu laureat Grammy, va participa la cea de-a șasea ediție a conferinței Mastering the Music Business, primul și cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală, programat în perioada 31 august – 2 septembrie 2021.

Alături de acesta, la MMB vor fi prezenți numeroși speakeri români și internaționali, din industria muzicală și din industriile adiacente, atât din România, cât și din Franța, Marea Britanie, Olanda, Estonia, Belgia, Polonia sau Statele Unite ale Americii.

Dan Fințescu, moderator MMB și Programs Director la Kiss FM, a declarat că „sunt extrem de norocos că voi avea șansa să-l intervievez pe Steve Vai în cadrul conferinței.

Este un artist complet, cu o viziune asupra muzicii greu de clasificat, dar cu siguranță unică, și de la care avem multe de învățat. De la skillurile lui extraordinare de chitarist și tehnicile de învățare pe care le aplică, până la inovațiile sale celebre, cum ar fi chitarele Ibanez JEM și The Universe.

 

Participanții la conferință vor putea să-i adreseze întrebări artistului și sunt nerăbdător să văd ce subiecte se vor dezbate.”

Chitarist virtuos, compozitor vizionar și producător desăvârșit care sculptează sunetul muzical cu creativitate infinită și măiestrie tehnică, Steve Vai și-a uimit fanii de-a lungul anilor cu abilitățile sale excepționale de chitară și muzicalitate.

 

Vai a avut turnee în toată lumea ca artist solo, ca membru al G3, și alături de Frank Zappa, David lee Roth, Alcatrazz și Whitesnake.

Cu o discografie de peste 60 de albume, Steve Vai este câștigător a trei premii Grammy, având 10 nominalizări și o listă impresionantă de recunoașteri pentru cel mai bun chitarist, de la diverse publicații și organizații.

Interviul cu Steve Vai va avea loc în mediul online și va transmis, în direct, în sala de conferință.

 

Alături de acesta, vor participa, într-un format hibrid (cu prezență fizică sau online), zeci de speakeri români și internaționali din industria muzicală, din peste 20 de țări, care vor aborda teme de interes pentru actorii din industria muzicală: schimbările de paradigmă în industria muzicală românească și relația ei cu autoritățile din România, cum s-au adaptat artiștii la noua realitate, schimbările la nivel mondial în publishing și vânzările de cataloage mari, noile trenduri în genurile muzicale sau viitorul industriei muzicii live.

 

Cea de-a șasea ediție a conferinței MMB va avea loc în perioada 31 august – 2 septembrie, într-un format hibrid (online-offline), la Hotel Caro și Club Expirat.

Biletele care permit accesul la conferință s-au pus în vânzare pe Ove.ro: și pe iabilet.ro
Biletele cumpărate pentru ediția din 2020 vor garanta accesul la #MMB2021.

Comentarii

comments

Continue Reading

Evenimente

Tomorrowland pentru al doilea an consecutiv – on line – pierderi de miliarde de euro pentru cel mai mare festival de muzica electronica

Published

on

Tomorrowland a anunțat gama completă a festivalului virtual din acest an: Tomorrowland Around The World.

La începutul acestei luni, fondatorul festivalului Tomorrowland, Michiel Beers, a dezvăluit că un eveniment virtual va avea loc în această vară în 16 și 17 iulie, în timp ce festivalul pilot Tomorrowland din Boom, Belgia, va avea loc în două weekenduri din august și septembrie anul acesta.

 

Acum, a fost anunțată gama completă pentru Tomorrowland Around The World, cu peste 40 dj ce vor fi prezenti   pentru a participa la cele șase etape virtuale ale festivalului digital.

 

Pintre favoritii publicului  vor fi prezenti la pupitru cu butoane:   Armin van Buuren, Charlotte de Witte și Lost Frequencies, precum și Amelie Lens, Kölsch, Nicky Romero și Tales of Us care apar și în programul de weekend.

 

În altă parte, Claptone, Enrico Sangiuliano și Yves V se vor alătura Tomorrowland, plus Afrojack, Danny Avila și Mind Against. Peste 1 milion de oameni s-au conectat la primul festival virtual al Tomorrowland, care a avut loc în iulie anul trecut în locul evenimentului din viața reală.

 

Biletele sunt acum disponibile pe mâineland.com  cu un abonament festival de 20,00 euro, abonament festival + abonament la cerere 25,00 euro sau un abonament de acasă pentru 50,00 euro.

In Romania nu stim exct cum se vor desfasura evenimentele  de muzica electronica, avand in vedere ca autoritatile  se pregatesc sa intre in valul al  I V lea COVID 19.

 

Probabil  tot on line.  Vom trai si vom vedea.  Insa pana vom avea toate informatiile concrete si corecte navigare placuta  pe  site ul   www.radardemeda.ro   

Comentarii

comments

Continue Reading

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending