Connect with us

ALL MEDIA

Consumer Report: vizionarea emisiunilor în familie se întâmplă mai puțin frecvent

Avatar

Published

on

Starcom Mediavest a lansat Consumer Report, o enciclopedie de informații despre cele mai importante segmente de consumatori – Modern & Active Parents, Social Butterflies (most outgoing consumers), YUPPIES (young professionals) și Traditional Families.

Obiectivul Consumer Report-ului, care va fi actualizat în funcție de trend-urile nou apărute în fiecare an, a fost acela de a facilita o mai bună înțelegere a publicului cu privire la capitole precum Technology & Web Usage; Entertainment; Brands & Shopping; Consumer Values și Trends in Action. De asemenea, secțiunea Case Studies a cercetării ilustrează modul în care aceste informații despre consumator pot fi valorificate.

Consumer Report cumulează date din studiul SNA Focus și research-uri dezvoltate de Starcom în ultimul an și a avut in vedere persoane cu putere de cumpărare și comportament de shopper activ.

Technology & Web Usage

Majoritatea respondenților au două televizoare în casă, din această cauză vizionarea emisiunilor în familie se întâmplă mai puțin frecvent: 80% din Modern & Active Parents; 70% din Social Butterflies; 66% din YUPPIES și 76% din Traditional Families.

La capitolul telefoane, aflăm că achiziționarea unui smartphone este puternic influențată de utilitatea lui în activitatea socială sau profesională, cea mai mare rată de penetrare a smartphone-urilor înregistrându-se în randul categoriilor YUPPIES și Social Butterflies.

Cu cât comportamentul online al unei categorii este mai complex, cu atât crește numărul de ore petrecut pe internet. Categoria Traditional Families petrece, în medie, 1,15 ore online având interes crescut doar pentru search, în timp ce categoria Modern Families implicată în majoritatea activităților online (mai puțin testarea de jocuri sau vizualizarea de videoclipuri) poate petrece până la 2,5 ore pe internet.

Entertainment

La capitolul preferințe cinematografice, observăm că Modern & Active Parents preferă comediile, probabil pentru că pot fi vizionate împreună cu copiii. Similar, categoria Traditional Families ar alege conținutul pozitiv și e atrasă într-o mai mică măsură de filme horror sau SF. Social Butterflies vizitează de două ori mai des cinematografele față de media populației urbane, filmele romantice fiind singurele consumate într-o măsură mai mică. YUPPIES preferă experiențele multiplex și filmele de acțiune sau comediile.

În ceea ce privește jocurile online, pe rețelele sociale, pe calculator sau pe mobil, 49% dintre Traditional Families, 59% dintre Modern & Active Parents, 70% dintre YUPPIES și 73% dintre Social Butterflies se joacă cel puțin o dată pe săptămână.

In termeni de influențatori, categoria Modern & Active Parents are încredere în comunicarea mass media specializată, atât print, cât și online; Social Butterflies se bazează pe informațiile venite din cercul social; YUPPIES preferă accesul rapid la informație relevantă recomandată de cunoștințe, de publicații de specialitate sau gasită pe internet și Traditional Families are încredere în experți.

Brands & Shopping

Când vine vorba de decizia de cumpărare a produselor de uz casnic, categoria Modern & Active Parents își împarte responsabilitățile în cuplu implicând chiar și copiii. În categoria YUPPIES responsabilitatea se împarte de asemenea în cuplu, în timp ce Social Butterflies preferă să lase această sarcină în mâinile altcuiva.

Pentru decizia de cumpărare a mâncării, categoria Traditional Families ține cont de opțiunile întregii familii. În același timp, decizia de cumpărare a produselor de curățenie sau întreținere este una care ține în exclusivitate de persoana care se ocupă de această activitate.

În ceea ce privește comportamentul de cumpărare, Modern & Active Parents preferă să se documenteze înainte de momentul achizitiei, Social Butterflies sunt deschiși la sfaturi primite în magazin și sunt susceptibili schimbării preferințelor inițiale, YUPPIES se informează punctual online și direct de pe eticheta produselor. Traditional Families caută informații despre produse înainte de a merge la cumpărături, dar intr-o proporție foarte mica online. În general, această categorie își formează o părere proprie în baza tuturor informațiilor primite din media sau de la cunoștințe.

Consumer Values

Pentru ambele tipologii de familii, cele mai puternice nevoi emoționale sunt dorința de a iubi și cea de a avea conexiuni sociale. Familiile categoriei Modern & Active Parents se vor axa pe dezvoltarea la nivel individual al fiecărui membru al familiei, pe când Traditional Families se vor ghida după normele sociale generale și vor încerca să asigure integrarea membrilor familiei în aceste norme.

Categoria Social Butterflies are nevoia de a crede în succesul personal și de a deține controlul asupra vieții ei prin stabilirea propriilor reguli. Pe lângă nevoia de a progresa, YUPPIES simte nevoia de validare, de a le fi luate în serios și apreciate eforturile depuse pentru construirea unei cariere, precum și nevoia de neprevăzut care le poate oferi noi oportunități.

Aici puteți găsi mai multe detalii cuprinse în Consumer Report.

Agenția Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare rețea de media din lume – SMG Worldwide. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie și Webstock. Cu o experiență de mai bine de un deceniu în industria romanească de comunicare, agenția enumeră totodată specializări diverse ale departamentelor și oamenilor săi precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0