Connect with us

ALL MEDIA

Consumer Report: vizionarea emisiunilor în familie se întâmplă mai puțin frecvent

Avatar

Published

on

Starcom Mediavest a lansat Consumer Report, o enciclopedie de informații despre cele mai importante segmente de consumatori – Modern & Active Parents, Social Butterflies (most outgoing consumers), YUPPIES (young professionals) și Traditional Families.

Obiectivul Consumer Report-ului, care va fi actualizat în funcție de trend-urile nou apărute în fiecare an, a fost acela de a facilita o mai bună înțelegere a publicului cu privire la capitole precum Technology & Web Usage; Entertainment; Brands & Shopping; Consumer Values și Trends in Action. De asemenea, secțiunea Case Studies a cercetării ilustrează modul în care aceste informații despre consumator pot fi valorificate.

Consumer Report cumulează date din studiul SNA Focus și research-uri dezvoltate de Starcom în ultimul an și a avut in vedere persoane cu putere de cumpărare și comportament de shopper activ.

Technology & Web Usage

Majoritatea respondenților au două televizoare în casă, din această cauză vizionarea emisiunilor în familie se întâmplă mai puțin frecvent: 80% din Modern & Active Parents; 70% din Social Butterflies; 66% din YUPPIES și 76% din Traditional Families.

La capitolul telefoane, aflăm că achiziționarea unui smartphone este puternic influențată de utilitatea lui în activitatea socială sau profesională, cea mai mare rată de penetrare a smartphone-urilor înregistrându-se în randul categoriilor YUPPIES și Social Butterflies.

Cu cât comportamentul online al unei categorii este mai complex, cu atât crește numărul de ore petrecut pe internet. Categoria Traditional Families petrece, în medie, 1,15 ore online având interes crescut doar pentru search, în timp ce categoria Modern Families implicată în majoritatea activităților online (mai puțin testarea de jocuri sau vizualizarea de videoclipuri) poate petrece până la 2,5 ore pe internet.

Entertainment

La capitolul preferințe cinematografice, observăm că Modern & Active Parents preferă comediile, probabil pentru că pot fi vizionate împreună cu copiii. Similar, categoria Traditional Families ar alege conținutul pozitiv și e atrasă într-o mai mică măsură de filme horror sau SF. Social Butterflies vizitează de două ori mai des cinematografele față de media populației urbane, filmele romantice fiind singurele consumate într-o măsură mai mică. YUPPIES preferă experiențele multiplex și filmele de acțiune sau comediile.

În ceea ce privește jocurile online, pe rețelele sociale, pe calculator sau pe mobil, 49% dintre Traditional Families, 59% dintre Modern & Active Parents, 70% dintre YUPPIES și 73% dintre Social Butterflies se joacă cel puțin o dată pe săptămână.

In termeni de influențatori, categoria Modern & Active Parents are încredere în comunicarea mass media specializată, atât print, cât și online; Social Butterflies se bazează pe informațiile venite din cercul social; YUPPIES preferă accesul rapid la informație relevantă recomandată de cunoștințe, de publicații de specialitate sau gasită pe internet și Traditional Families are încredere în experți.

Brands & Shopping

Când vine vorba de decizia de cumpărare a produselor de uz casnic, categoria Modern & Active Parents își împarte responsabilitățile în cuplu implicând chiar și copiii. În categoria YUPPIES responsabilitatea se împarte de asemenea în cuplu, în timp ce Social Butterflies preferă să lase această sarcină în mâinile altcuiva.

Pentru decizia de cumpărare a mâncării, categoria Traditional Families ține cont de opțiunile întregii familii. În același timp, decizia de cumpărare a produselor de curățenie sau întreținere este una care ține în exclusivitate de persoana care se ocupă de această activitate.

În ceea ce privește comportamentul de cumpărare, Modern & Active Parents preferă să se documenteze înainte de momentul achizitiei, Social Butterflies sunt deschiși la sfaturi primite în magazin și sunt susceptibili schimbării preferințelor inițiale, YUPPIES se informează punctual online și direct de pe eticheta produselor. Traditional Families caută informații despre produse înainte de a merge la cumpărături, dar intr-o proporție foarte mica online. În general, această categorie își formează o părere proprie în baza tuturor informațiilor primite din media sau de la cunoștințe.

Consumer Values

Pentru ambele tipologii de familii, cele mai puternice nevoi emoționale sunt dorința de a iubi și cea de a avea conexiuni sociale. Familiile categoriei Modern & Active Parents se vor axa pe dezvoltarea la nivel individual al fiecărui membru al familiei, pe când Traditional Families se vor ghida după normele sociale generale și vor încerca să asigure integrarea membrilor familiei în aceste norme.

Categoria Social Butterflies are nevoia de a crede în succesul personal și de a deține controlul asupra vieții ei prin stabilirea propriilor reguli. Pe lângă nevoia de a progresa, YUPPIES simte nevoia de validare, de a le fi luate în serios și apreciate eforturile depuse pentru construirea unei cariere, precum și nevoia de neprevăzut care le poate oferi noi oportunități.

Aici puteți găsi mai multe detalii cuprinse în Consumer Report.

Agenția Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare rețea de media din lume – SMG Worldwide. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie și Webstock. Cu o experiență de mai bine de un deceniu în industria romanească de comunicare, agenția enumeră totodată specializări diverse ale departamentelor și oamenilor săi precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

Presa online

AloTractari – ofera asistenta rutiera si tractari auto atunci cand ai nevoie

AllProWeb.ro

Published

on

AloTractari.ro

AloTractari.ro ofera servicii de asistenta rutiera si tractari auto in cele mai bune conditii in ceea ce priveste desfasurarea procesului. Serviciile se adreseaza tuturor participantilor in taraficul rutier care, din diverse cauze, raman blocati pe carasabil fara sa mai poata sa puna in miscare autovehiculul. Astfel de servicii se pot realiza oriunde in tara, compania propunand inclusiv tractari auto in Ilfov.

Compania se afla in continua expansiune, avand parteneri in toata tara. Timpul de interventie pe care il propun expertii sai si partenerii este de cel mult 30 de minute. Foarte important, compania execeleaza in topul de profil, cu cele mai mici tarife practicate pentru tractari auto, personal calificat si cu experienta si servicii profesionale de asistenta.

Avantajele pentru asistenta rutiera si tractari auto

In primul rand, reprezentantii companiei pot fi contactati la orice ora din zi si din noapte pentru serviciile pe care AloTractari.ro le ofera. Mai mult de atat, programarile din timp pentru tractari pot sa asigure un pret cu pana la 80% mai mic decat pretul de lista.

In al doilea rand, pentru costuri echitabile, acestea au fost departajate in functie de categoriile de greutate ale masinilor. De exemplu, daca tractarea unei masini de 800-1000 kg in Bucuresti costa 89 RON, o masina cu o greutate de 1001-1500 kg va fi tractata cu 120 RON pe raza capitalei. Aceste preturi sunt valabile pentru programari prealabile si pot creste daca se intervine imediat sau daca autovehiculul are probleme la sistemul de directie, dat fiind faptul ca necesita o abordare mai complicata.

In al treilea rand, specialistii de la AloTractari asigura servicii de asistenta in trafic intre cele mai diverse – de exemplu: alimentare curent baterie, schimb de roti, vulcanizare roti. Personalul care se ocupa de asemenea interventii este calificat si are experienta necesara pentru asigurarea unei manopere de calitate.

Nu in ultimul rand, compania pune la dispozitia potentialilor clienti din toata tara un numar de telefon unic care se poate apela absolut gratuit din orice retea. Operatorii care raspund la acest numar de telefon fac legatura intre sofer si cea mai apropiata masina de interventie de locul in care autovehiculul se afla.

Alte avantaje pe care nu orice companie de tractari le poate asigura

Dincolo de tractari si asistenta in trafic in cele mai bune conditii pentru client, compania vine cu un plus de servicii pe care nu toti competitorii sai le au:

  • inchiriere masini. Exista situatii in care masinile tractate sunt atat de avariate incat nu mai pot fi utilizate inainte de a beneficia de reparatii ample. Proprietarii acestor masini au nevoie de autovehicule cu care sa le inlocuiasca pe cele proprii in perioada in care nu se pot utiliza. Pentru inchirieri auto acestia nu trebuie sa piarda timp pentru a le cauta, deoarece comapania va poate oferii si astfel de servicii;

  • service. In mod normal, dupa ce autovehiculul cu defectiuni cu care proprietarul nu se mai poate deplasa pe carosabil, este urcat pe platforma, acesta este transportat intr-un service auto. In Bucuresti, compania dispune de un service auto propriu, dotat modern si cu mecanici de prima mana, oferind si aceasta solutie clientilor sai.

Pentru a avea mai multe servicii la dispozitie, nu ezita sa apelezi la AloTractari atunci cand situatia o cere.

Continue Reading

ALL MEDIA

Ce flori e potrivit sa ducem la o inmormantare?

Avatar

Published

on

 

Atunci cand cineva apropiat, o cunostinta, ruda sau vecin trece la cele vesnice, ne dorim sa facem ceva mai mult pentru cei pe care i-a lasat in urma, decat simplul gest de a ne prezenta condoleantele in cadrul priveghiului sau a ceremoniei de inmormantare. Ideea de a duce un cos de flori este una pe care o putem imbratisa in acest context, cu intentia de a aduce o alinare familiei.

Intrebarea care apare la aceasta rezolvare, sa zicem asa, este tipul de flori pe care e potrivit sa il oferim in cadrul unei inmormantari. Un lucru cert in ceea ce le priveste este ca trebuie sa fie in numar cu sot – exista aceasta traditie cu radacini vechi, ce simbolizeaza incheierea ciclului vietii, uniunea cu divinul. Daca e sa fim foarte pretentiosi si aliniati traditiilor, ar trebui sa ascultam ore in sir batranii care ne-ar putea povesti despre traditiile de tot felul care exista in ceea ce priveste florile la inmormantari. Pe scurt insa, stim ca nu dorim sa dam gres cu o alegere nepotrivita si sa transmitem un mesaj gresit, deci ce flori e bine sa ducem la inmormantare?

Florile potrivite pentru o inmormantare

O astfel de alegere va trebui raportata la buget. Pentru un buchet generos, de preferat este sa mizezi pe garoafe, sunt si mai accesibile. Sunt de evitat orice culori foarte deschise, aprinse. Neimpachetate vor arata mai decent. Unii opteaza pentru cale, de asemenea o alegere inspirata.

Bineinteles, deja cand vorbim de un buget mai mare te poti orienta dupa trandafiri. Nici crinii nu sunt de trecut cu vederea. Ambele tipuri au un parfum special, care schimba putin aerul specific din camerele mortuare.

Un buchet funerar alcatuit din cale insa e inegalabil. In varianta alba acestea sunt niste flori deosebit de elegante si rafinate. Sunt alegerile cele mai frecvente, insa asta nu inseamna ca restul florilor sunt excluse. Mai poti consulta si floraria, respectiv firma funerara de unde le cumperi.

Mai conteaza si mesajul pe care il stii pe panglica specifica. De obicei, acestea trebuie sa fie succinte. Cel mai bine este sa il alegi raportandu-te si la relatia pe care ai avut-o cu cel trecut la cele vesnice.

Daca esti complet lipsit de inspiratie, poti vizita o firma de servicii funerare in Colentina sau in zona de care apartii pentru a primi recomandari in acest sens. In unele locatii gasesti aranjamente gata facute dintre care poti alege sau care pot fi o sursa de inspiratie in personalizarea unui alt model.

In ceea ce priveste mesajul inscris pe panglica, specialisti ca cei pe care ii vei intalni la agentia funerara Adysim iti pot oferi consultanta de care ai nevoie. In acest mod stii ca te prezinti la priveghi, respectiv inmormantare cu aranjamentul floral potrivit, fara riscul de a fi penibil sau de a cauza durere. E una dintre situatiile in care experienta echipei funerare isi spune cuvantul.

Descopera mai multe despre florile care se ofera la inmormantari si despre aceste servicii pe servicii-funerare-nonstop.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalista Cristina Topescu a murit la varsta de 59 de ani

Avatar

Published

on

Jurnalista Cristina Țopescu, fiica celebrului comentator sportiv Cristian Țopescu, s-a stins din viață. A fost găsită, fără suflare, în propria casă. O vecină a alertat poliția pentru că nu o mai văzuse pe Cristina Țopescu de ceva vreme. Poliția a deschis un dosar pentru moarte suspectă, așa cum este procedura în astfel de situații, informeaza DIGI 24. 

Cristina Țopescu era foarte activă în mediul online. Ultima postare a sa pe Facebook a fost în a doua zi de Crăciun și făcea referire la Papa Francisc. “Încă un motiv să-l iubesc pe omul ăsta simplu, firesc, calin, vesel, minunat”, scria jurnalista. Pe 28 decembrie a fost activă pe WhatsApp. Apoi, nimeni nu a mai știut de ea.

Anne-Marie Ciolcă, purtătorul de cuvânt aş IPJ Ilfov: „IPJ Ilfov a fost sesizat de o femeie cu privire la faptul că vecina ei nu a mai fost văzută de aproximativ trei săptămâni. Poliţiştii oraşului Otopeni au intrat în imobilul respectiv unde au găsit o persoană decedată care, la prima vedere, nu prezintă urme vizile de violenţă însă aceste aspecte urmează să le stabilească în urma expertizei legale cei în cauză.

Reacţia Ministerului Sănătăţii, unde Cristina Ţopescu era consilier al secretarului de stat H. Moldovan

“Suntem consternați de această veste, care a căzut ca un trăsnet pentru noi. Atât eu, cât și echipa din MS regretăm profund dispariția acestui om minunat, o stea care a inspirat atâtea generații de telespectatori. A fost un privilegiu pentru mine să lucrez cu Cristina Țopescu.

S-a alăturat echipei noastre de comunicare de curând, și până în ultima clipă a demonstrat că este un profesionist desăvârșit.

Acum, când mă uit în urmă nu-mi vine să cred că s-a stins, singură și în tăcere. Să-i spunem cu toții o rugăciune în gând și Dumnezeu să o odihnească în pace!”, a transmis Victor Costache, ministrul Sănătății.

Cristina Țopescu era, din noiembrie, consilier al secretarului de stat din Ministerul Sănătății, Horațiu Moldovan.

Foarte mulți dintre cei care au cunoscut-o spun că sunt șocați de faptul că a murit singură, în casă, fără ca vreun prieten sau membru al familiei să știe ce i s-a întâmplat.

Marius Chirca, reprezentant al Asociației Kola Kariola: „24, 26 decembrie e ultima mişcare suntem în 13 şi văd la tv prietenii apropiaţi care plâng. Trei săptămâni nu văd că nu exişti?”.

Medicii legiști urmează să stabilească din ce motive a murit Cristina Țopescu. Jurnalista urma să împlinească 60 de ani anul acesta, în luna iulie.

Sursa: Digi 24

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0