Connect with us

ALL MEDIA

Copiii din mediul rural sunt sprijiniți de KFC, Pizza Hut și World Vision să meargă la liceu

Published

on

 

În luna octombrie, KFC și Pizza Hut susțin organizaţia World Vision România prin cea de-a şaptea ediţie a campaniei Vreau în clasa a noua. Prin acest proiect de strângere de fonduri sunt susţinuți copiii din mediul rural din România, pentru a-și continua studiile la liceu. Vedeta Antenei 1, Dani Oțil este ambasadorul programului.

Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 70 de copii cu dificultăți materiale din judeţele Iaşi, Dolj, Vâlcea şi Ialomiţa. Până pe 31 octombrie, urnele “Vreau în clasa a noua” sunt amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine își dorește să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.

kfc pizza hut world vision

„Liceul este o perioadă a provocărilor chiar și în absența problemelor materiale. Este o etapă a vieții care ne formează și care are un impact major în evoluția noastră. În multe zone rurale din România, dificultățile întâmpinate de copii depășesc cu mult problemele unui adolescent obișnuit. De șapte ani, ne străduim să jucăm un rol în viața acestor copii, să îi ajutăm să meargă la școală, să aibă un viitor și să lupte pentru el. Clienții noștri ne-au fost alături în fiecare an și împreună am strâns fonduri de peste 240.000 de euro în primii șase ani ai campaniei. Doar așa, peste 620 de copii au putut merge la școală. Sperăm ca anul acesta să depășim un sfert de milion de euro pentru primii șapte ani ai campaniei, mai ales că ne-am propus să susținem un număr mai mare de copii decât în anii precedenți”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România, în cadrul unei întâlniri cu presa la invitația agenției de PR GOLIN.

„Proiectul Vreau în clasa a noua este unul foarte important pentru organizaţia World Vision România pentru că el combate abandonul şcolar în mediul rural, din păcate un fenomen de amploare astăzi.  De șapte ani, KFC și Pizza Hut România sunt alături de noi în acest program şi ne arată astfel că educația copiilor din zonele defavorizate este la fel de importantă pentru ei cât este și pentru noi. Le mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat, atât lor, cât și clienților care aleg să sprijine acest proiect an de an şi să ajute la transformarea vieţilor copiilor nevoiaşi de la sat. Datorită acestui program, în 6 ani de zile, 947 de tineri au reuşit să-şi completeze studiile liceale. Ne mândrim de fiecare dată cu rezultatele lor, care ne încurajează să continuăm să-i susţinem – procentul de promovabilitate la bacalaureat al absolvenţilor noştri a fost şi în acest an superior celui național, iar 69% dintre ei au fost admişi la facultate.
Până în prezent, 947 de copii cu o situație materială precară au terminat liceul datorită programului Vreau în clasa a noua, mulţi dintre ei şi-au continuat studiile la universitate şi sunt astăzi tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor, pentru că au înţeles că prin propria perseverenţă şi prin ajutorul semenilor, visele lor se pot transforma în realitate”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.

În prezent, în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt înscrişi 154 de copii. Din fondurile care vor fi strânse de KFC şi Pizza Hut în luna octombrie, World Vision România își propune să sprijine 70 de copii înscriși în program, cu 20 de copii mai mulți decât în 2013, datorită rezultatelor peste așteptări ale campaniei precedente.

Pentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Oţil este ambasadorul proiectului, susținând campania de strângere de fonduri.

Copiii implicaţi în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

 Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Motive pentru care ar trebui sa folosesti containere !

Published

on

 

Containerele pentru locuit se folosesc peste tot in lume. Sunt acele containere pe care vasele mari de transport le folosesc pentru a depozita diverse produse, indiferent de greutate si dimensiune. Acele containere pot fi adesea reciclate. Insa, mai nou aceste containere sunt folosite pentru a crea locuinte functionale temporare sau permanente.

Firma cabine-containere.ro pune la dispozitia clientilor containere ce pot fi folosite ca si containere de birou, containere de santier, containere de locuit sau doar de depozitare. Desigur, acestea nu sunt containere reciclate, totul find nou, realizat pe structuri rezistente. Desi poate multi sunt sceptici cu aceasta optiune, trebuie sa stii ca astfel de containere au mai multe beneficii decat crezi.

 

Iata cateva motive pentru care iti recomandam si tie containerele de locuit:

 

  1. Pentru ca nu au nevoie de fundatie si sunt realizate din materiale mai ieftine decat betonul sau caramida, si totusi extrem de rezistente, containerele reprezinta o optiune mult mai buna pentru cei care au nevoie de o casa sau un birou. Cu ajutorul containerelor poti obtine locuinta mult visata, chiar daca bugetul tau este unul mai mic si in mod normal nu ai putea sa iti permiti nici macar un apartament. De asemenea, atunci cand avem o firma, stim cate costuri sunt necesare. De aceea, o locatie ieftina pentru birouri este ideala. Cu containerele de la cabine-containere.ro putem amenaja birouri moderne, cu toate dotarile necesare (inclusiv cu grup sanitar), la costuri foarte mici. Un al mod pentru care se  pot folosi containerele este ca si cabine de santier. Le putem asigura muncitorilor un loc de cazare curat si cu dotari decente, cu costuri accesibile.

 

  1. Sunt ecologice. Containerele de locuit sunt realizate din materiale ecologice si constructia lor nu polueaza cu nimic mediul inconjurator. Nu este nevoie de aprobari si audit de mediu pentru a face, de exemplu, o cladire de birouri din containere. Daca vrei sa fii eco din toate punctele de vedere, poti  apela si la energie solara si alte soltuii nepoluante. Astfel vei avea o casa “sanatoasa” si vei contribui la protejarea mediului inconjurator.

 

  1. Rapiditatea construirii. O casa traditionala se va construi in minim 4 luni, sa nu mai vorbim de aprobarile si avizele pe care trebuie sa le obtii. Insa, un container se contruieste, de obicei, cam intr-o luna. Desigur, pentru a-l avea cat mai repede, acesta trebuie achizitionat de la o firma de specialitate, precum cabine-containere, care iti ofera si garantia calitatii. Indiferent de ceea ce iti doresti si pentru ce iti doresti containerul sau containerele, timpul de asteptare este foarte scurt, de aceea fiind si solutia ideala pentru persoanele care nu pot sa astepte constructia unei case.

 

  1. Containerele pot fi amplasate oriunde. Daca ai o bucata de teren, atunci poti fara probleme aseza un container, doua, trei, in functie de necesitati si spatiu. Inca o data, amintim faptul ca nu ai nevoie de autorizatie. De asemenea, daca doresti sau trebuie sa te muti, containerul poate fi transportat cu usurinta si ai avatajul de a nu pierde investitia. Cu un container de la cabine-containere.ro ai libertatea pe care o casa sau o cladire din caramida ori beton nu ti-o ofera.

 

  1. Poti construi orice. In afara de multiplele tipuri de utilizari, trebuie sa stii ca poti face din aceste containere case cu etaj, cu mai multe compartimente sau chiar cladiri de birouri. Containerele pot fi montate orizontal, unul langa altul sau vertical (unul peste altul). Profesionistii de la cabine-containere.ro  vor sti cum sa te ajute in aceasta privinta pentru a conecta containerele intre ele prin scari si usi, astfel incat sa nici nu iti dai seama ca nu esti intr-o cladire in adevaratul sens la cuvantului.
  2. Cu totii se intreaba despre cat de rezistente sunt asemenea containere. Gandeste-te ca un asemenea container se foloseste si pentru transporturile internationale, pe cargouri. Acestea stau in ploaie, in bataia soarelui si a vantului fara a pati ceva, iar marfa din interior este in deplina siguranta. Daca ne mai gandim si la faptul ca multi transporta in astfel de containere inclusiv automobile extrem de scumpe, atunci trebuie sa ne dam seama ca vorbim despre o protectie si o siguranta maxima. Luand in considerare ca astfel de containere sunt construite pentru a face fata unor conditii aprige, inseamna ca nu vom avea nicio problema in a locui sau a ne organiza biroul.

 

Cam acestea ar fi cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa apelezi la optiunea containerelor. Vei economisi timp, spatiu si bani, iar conditiile nu vor fi cu nimic diferite fata de o cladire de birouri sau o casa din beton. Vei avea parte de tot confortul si siguranta pe care ti-o doresti. In plus, trebuie sa te gandesti ca este ceva inedit si casa sau biroul ta va arata altfel. Nu te vei inscrie in tipare si, cu siguranta, vei avea parte de admiratia celor din jur. Pe site-ul cabine-containere.ro poti gasi mai multe informatii cu privire la aceste produse. Vei avea parte de seriozitate si profesionalism si, desigur, de containere noi, moderne, realizate la cele mai inalte standarde. Ti se vor oferi solutii moderne si durabile pentru orice necesitate pe care o ai in materie de constructii.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending