Connect with us
Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

             Marea demascare Masked Singer România a adus o mulțime de surprize. Aseară, ultimele patru măști și-au arătat adevărata identitate, iar în urma votului venit din partea detectivilor și publicului, Corbul a câștigat primul sezon al celui mai secretos show de televiziune, actorul Mugur Mihăescu fiind cel care s-a aflat în această mască.

 

În urma primului duel, Panda și Leoaica au fost primii eliminați din competiție. Dacă sub masca ursului Panda s-a ascuns Mircea Radu, cea care i-a dat viață Leoaicei a fost cântăreața Karmen. Lupta pentru marele trofeu s-a dat însă între Căpcăun și Corb, cel din urmă fiind desemnat câștigător. Înainte de a descoperi cine s-a ascuns în masca învingătoare, Ana Morodan, Inna, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au fost surprinși să afle că cea care i-a dat viață simpaticului Căpcăun a fost Irina Rimes.

„Mă simt împlinită că i-am făcut pe oameni fericiți, mă simt fericită pentru că m-am distrat. Căpcăunul e prietenul meu și o să fie. Acest costum este genial, e o saună de fapt, am slăbit vreo 3 kilograme în patru zile de filmări, dar nu-mi pare rău. E o căldură satisfăcătoare”, a spus aceasta.

După ce au strigat pentru ultima oară „Masca jos!”, detectivii și publicul au descoperit că sub enigmaticului Corb s-a ascuns unul dintre cei mai iubiți actori din România: Mugur Mihăescu. „M-am imaginat direct la mine, la țară, la Sadova, unde mă jucam ca nebunul pe dealurile alea. A fost ca o întoarcere în timp. Dacă m-ați pune acum să mai stau încă zece zile pe papainoagele astea, aș sta cu plăcere. Nu am eu cea mai bună voce din lume, pentru că acesta nu e un concurs de talente, e un concurs de nebunie, iar dacă voi ați ales nebunul de mine în seara asta, eu vă mulțumesc din suflet”, le-a spus Mugur Mihăescu detectivilor imediat după demascare.

Aseară, marea finală Masked Singer România a fost lider incontestabil de audiență. În intervalul orar 20:28 – 22:30, PRO TV a înregistrat 8.9 puncte de audiență și 25% cotă de piață, în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.9 puncte de rating și 16.6% share. La nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit marea demascare, iar în minutul de aur, la ora 22:22, aproape 2 milioane de români au stat cu sufletul la gură să afle cine se ascunde sub masca misteriosului Corb.

 

 

 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending