Connect with us

AUDIENȚE TV

Corina Bud, Edi si Bogdan Boanta, castigatorii Dansez pentru tine au adus audiente de lider la Pro TV

Avatar

Published

on

In urma unei finale stralucitoare cu multe vedete si nenumarate premii care insumeaza aproape 150 000 de euro,

Corina Bud, Edi si Bogdan Boanta sunt castigatorii celui de-al unsprezecelea sezon “Dansez pentru tine”

Cel de-al unsprezecelea sezon “Dansez pentru tine” s-a incheiat plin de stralucire si cu lacrimi de fericire in ochii tuturor celor care au participat. Dupa o seara completa, plina de neprevazut, lacrimi, surprize, dansuri spectaculoase si invitati speciali, telespectatorii si-au ales castigatorii.

Pro Tv a fost lider detasat de audienta pe tot parcursul finalei atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial. Doua milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei au urmarit in minutul de aur, 22.56, competitia visurilor cand Pro Tv a inregistrat 11,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 35,8 procente din cota de piata pe publicul cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban.

70,33% dintre telespectatorii care au votat si-au dorit ca Edy si Corina Bud sa fie castigatorii marelui premiu de 60 000 de euro si ai trofeului visurilor.  Alaturi de coregraful lor, Bogdan Boanta, Corina Bud si Edy au adus in fata telespectatorilor coregrafii memorabile la “Dansez pentru tine”, iar Edy a demonstrat tarii intregi ca talentul se poate naste oriunde si nu tine cont de saracie si neajunsuri. Plangand in hohote de fericire, Edy, Corina si Bogdan si-au imbratisat sursele de energie, afectiune si creativitate, mai précis numeroasa familie a lui Edy, formata din 9 membri. Corina a marturisit ca doar cand l-a nascut pe fiul ei, Robin, a mai fost atat de fericita si a multumit telespectatorilor care au ales votand sa ajute nu o viata, ci noua vieti.

Coregraful perechii castigatoare, Bogdan Boanta, a marturisit plangand de fericire ca imaginatia si creativitatea lui au venit din energia pozitiva a lui Edy care a demonstrat ca este un talent innascut la dans, pictura si design vestimentar. Dansul contemporan al celor doi in ploaie a lasat in urma in randul publicului lacrimi de emotie si multe aplauze. Spectacolul nu a fost unul usor de trait pentru Edy si Corina care au avut parte si de nenumarate surprize care i-au facut sa planga in hohote. Micuta si foarte carismatica, una dintre surioarele lui Edy l-a surprins pe fratele ei dansand alaturi de Bogdan Boanta un disco plin de energie. Corina a ramas si ea impresionata cand baietelul ei Robin a urcat pe scena si i-a daruit micutei Roberta un buchet de flori. Printii lui Edy, precum si cei 6 frati ai sai au simtit vineri ca Dumnezeu ii iubeste si ca atunci cand te astepti mai putin, miracolele se pot intampla. Cuceriti pana la lacrimi de prestatia lui Edy de la Dansez pentru tine si de premiul castigat, parintii si cei 6 frati il priveau pe Edy ca pe un erou.

Decebal si Lavinia au fost desemnati de catre publicul telespectator pe locul al doilea in competitia visurilor din aceasta primavara. Cu premiul aferent locului al doilea de 20 000 de euro si cu un alt premiu de popularitate de 4000 de euro, Decebal si sotia sa Dana vor putea continua tratamentele si terapiile pentru copilul lor Vladut, nascut cu Sindrom Down. Decebal a fost fericit la finalul concursului atat de premiul substantial care cu siguranta va schimba in bine starea baietelului lor, cat si de faptul ca spera sa fi reusit sa schimbe macar putin mentalitatea oamenilor in ceea ce priveste persoanele cu Sindrom Down.

Decebal si-a stapanit cu greu lacrimile in momentul in care in platoul emisiunii au dansat o mama impreuna cu fiul sau cu Sindrom Down si si-a manifestat dorinta ca Vladut, fiul lui, sa poata la un moment dat sa danseze si sa se poarte asemeni lui Mohamed, baiatul care avusese, spre norocul sau, parte de toate tratamentele si terapiile specifice unei persoane cu Sindrom Down.

Seara s-a terminat bine si pentru Roxana Ionescu si Stefan Rebeja care au ocupat locul al treilea pe podiumul sezonului al unsprezecelea. Pe langa premiul de 15 000 de euro cu care sa-si ajute familia, Stefan se poate mandri cu inca un vis implinit, mai precis cu faptul ca alaturi de Roxana a primit 10 pe linie la unele dintre dansurile din concurs, ba chiar si multe felicitari de la Mihai Petre care i-a considerat cea mai buna pereche din concurs.

Si restul concurentilor care au fost eliminati in celelalte 6 editii de pana acum au avut parte de o seara fericita, pentru ca fiecare dintre ei a primit un ajutor cu care sa-si permita sa porneasca pe drumul catre implinirea visului lor. Madalina Corduneanu, Alina Atodiresei, Aurora, Claudia si Stefan Gheorghiu au primit fiecare cate 6000 de euro care impreuna cu cei 1500 de euro, premiul de consolare pe care l-au primit cand au iesit din concurs, sa le foloseasca la implinirea visurilor familiilor lor.

Finala a avut pe langa suspans si multe dansuri speciale executate de invitati unul si unul. Cel mai sexy moment al serii a purtat semnatura a trei dive. Laura Cosoi, Gina Pistol si Adriela Morar au dansat provocator in lanturi, imbracate sexy, cu haine mulate, din piele. Daca la inceputul coregrafiei, fetele erau in lanturi, dupa un minut de dans si de miscari desprinse parca din imaginatia barbatilor, fetele au reusit sa-l inlantuiasca pe cel care le tinea la inceput captive.

Surorile Cheeky Girls au dansat pentru prima data in ploaie, iar Liviu Varciu a dansat si el sub stropii de ploaie insa un dans popular romanesc alaturi de Nea marin si fiica acestuia. Catalin Morosanu a revenit glorios la “Dansez pentru tine” alaturi de coregrafa sa, Cocuta, care a creat un dans tiganesc plin de hotarare si umor, asa cum il prinde bine pe morosanul patimas. Mihai si Elwira Petre au aratat ce inseamna un dans perfect si au reusit sa transpuna intreaga asistenta in atmosfera grava a dansului executat cu multa expresivitate de ei.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0