Connect with us

ALL MEDIA

Cosmin Agache l-a făcut KO pe Doroftei la beatbox

Published

on

Cosmin Agache, unul dintre finaliştii emisiunii “Românii au Talent”, a venit, ieri, la LOL cu Greeg şi Onuc să vorbească despre talentul său şi despre competiţia care i-a adus faimă şi să facă în direct pentru fanii săi o nouă reprezentaţie.

 

Alături de el în studioul LOL s-a aflat şi Leonard Doroftei, celebrul boxer român care a luat şi el câteva lecţii de beatbox de la Cosmin.

 

Cosmin, zis şi “Gaza”, i-a arătat lui Doroftei că deşi la box mai are multe de învăţat, la beatbox e campion şi nu poate fi bătut la nicio categorie.  El le-a explicat prezentatorilor cum şi-a descoperit această pasiune şi şi-a exprimat dorinţa de a mai  participa la încă o ediţie “Românii au Talent”, lucru pe care totuşi nu îl va face pentru că doreşte să le dea şi altora şansa să câştige.

 

La rândul lui, Leonard Doroftei a povestit şi el la LOL despre motivul pentru care s-a apucat de box şi anume pentru a nu se mai bate cu alţi copii pe stradă. El şi-a adus aminte şi de vremurile de demult şi a povestit că în timpul unui cantonament a împlinit 18 ani şi a sărbătorit cu o conservă de ton şi un pahar de vin de la care s-a şi ameţit.

 

Din studio nu au lipsit nici Allyx, patru fete frumoase înarmate cu mult talent, care au reuşit să îi vrăjească pe Greeg şi Onuc cu viorile lor. Deşi trupa a luat naştere în urmă cu doar două luni, fetele au deja un prim videoclip şi 11 piese înregistrate.

 

Fetele au declarat că nici una dintre ele nu are prieten, iar cea mai curajoasă dintre ele le-a arătat prezentatorilor unul dintre cele cinci tatuaje de pe trupul său, dar şi cercelul din limbă. Peretele LOL s-a mai îmbogăţit cu încă două cadouri, fetele de la Allyx dăruindu-le lui Greeg şi Onuc brăţările pe care le-au purtat în timpul filmărilor la videoclipul High Level.

 

La rândul lui, Cosmin Agache le-a făcut cadou prezentatorilor şapca pe care a purtat-o în finala “Românii au talent”. Aceasta se alătură şepcii purtate de Adrian Ţuţu în finală şi care a fost oferită în dar când a fost invitat în studioul LOL.

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Focus Sat lansează noul portofoliu de pachete TV Satelit

Published

on

Serviciul TV prin satelit Focus Sat este disponibil de acum în 2 variante, TV cu abonament și TV fără abonament

 

Focus Sat, primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România, parte din familia M7 Canal+ Group, lansează din 15 iunie o nouă ofertă de pachete tv satelit. Noul portofoliu de pachete tv satelit, care reunește programe bogate și atrăgătoare menite să răspundă cât mai bine gusturilor variate și preferințelor publicului, este de acum disponibil atât în varianta tv fără abonament cât și în cea cu abonament.

 

Noile pachete tv satelit acoperă toate genurile de programe și în plus oferă clienților acces gratuit în aplicația Focus Sat, care permite vizionarea conținutului tv preferat oriunde, oricând, pe orice dispozitiv smart mobil sau fix. Cu o structură inovatoare, incrementală, noua împachetare oferă opțiuni variate de conținut și preț pentru un public divers și modern, care pune accent pe libertatea de alegere.

  • Acces – pachetul de bază, acoperă toate genurile de programe – este o primă întâlnire cu serviciile Focus Sat;
  • Acces Plus – pachet extins, cuprinde toate canalele tv din pachetul de bază și aduce în plus mai multe filme, documentare, programe pentru copii, inclusiv acces la biblioteca extinsă cu conținut Video on Demand din aplicația Focus Sat (titluri de la AMC, Comedy Central, National Geographic, Minimax, JimJam, Nickelodeon) – pentru accesul la un conținut complex, care acoperă preferințele mai multor membri, de vârste diferite, ai unei familii;
  • Access Max – pachet de tipul all-inclusive, asigură acces la toate canalele din grilă, inclusiv la biblioteca extinsă cu conținut Video on Demand din aplicația Focus Sat, precum și la platformele partenere, HBO GO, Filmbox Live, Antena Play – pentru cele mai sofisticate gusturi;
  • Acces Panonia – pachetul cu cele mai multe canale în limba maghiară, precum și canalele esențiale în limba română – pentru vorbitorii limbii maghiare.

 

Pentru publicul în căutare de conținut tv premium, Focus Sat oferă extra opțiunile tv MaxPak (cu canalele HBO și Cinemax), Adult (cu canale pentru adulți) și Panonia (varianta care include doar canale în limba maghiară). Oferta integrală este disponibilă pe https://www.focussat.ro/.

 

Cu această ocazie, Focus Sat anunță și lansarea unor canale noi în oferta de pachete tv satelit. Kanal D HD, SportExtra și CNBC intră în pachetele Acces, Acces Plus și Acces Max. Canalul pentru adulți Vixen intră în pachetul Acces Max și în extra opțiunea Adult.

 

Focus Sat, prin multitudinea și varietatea de genuri a televiziunilor din pachetele sale, prin ofertele de furnizare a conținutului tv satelit (cu abonament sau fără abonament), este un partener ideal atât pentru cei care își doresc o relație pe termen lung, cât și pentru cei care caută soluții tv sezoniere. În plus, prin accesul la aplicația Focus Sat, la conținutul de calitate în regim video on demand din biblioteca video, se adaugă mobilitatea și posibilitatea clienților de a accesa programele tv preferate de pe orice tip de dispozitiv. Astfel, Focus Sat definește o nouă experiență de a trăi televiziunea.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Învățătoarea Ana Clara Grecu, voluntar Narada: „Accesul la educația digitală poate, într-adevăr, să schimbe viețile unor copii!”

Published

on

             Perioada în care școlile au funcționat în scenariul roșu a evidențiat aspectele negative cu care se confruntă învățământul românesc, de la procentul ridicat de absenteism cauzat de lipsa device-urilor, la îngrijorătoarele costuri estimate ale educației remediale pe an. Unii dintre profesori au deprins însă rapid lecțiile pandemiei și au transformat motivele de scepticism în soluții de upgradare a procesului de învățare. Ana Clara Grecu, învățătoare la clasa a IV-a, Liceul Tehnologic Carol I din Valea Doftanei, județul Prahova, este un dascăl care a înțeles că pandemia creează dificultăți, dar şi oportunitatea de a pune bazele unui sistem de învățământ modern. 

 

 

Perioada în care școlile au funcționat în scenariul roșu ne-a obligat să ne tehnologizăm oarecum sistematic și rapid. Ne-a făcut să vedem, efectiv, cum arată lumea zilelor noastre și să încercăm, ca profesori, să ținem pasul cu copiii. Un real avantaj a fost deschiderea școlii către lumea exterioară: către ONG-urile precum Narada, care s-au mobilizat exemplar să ajute, către un întreg univers de cunoaștere care aștepta să-l descoperim, către proiecte europene minunate, către oameni deștepți și frumoși care rupeau din timpul lor să le vorbească copiilor despre bani, în atelierele Școala de bani pe roți, despre artă și cultură, despre natură, spațiu sau expediții la Poli”, spune învățătoarea Ana Clara Grecu.

 

Din punctul de vedere al unui dascăl care s-a confruntat direct cu provocările școlii online, învățătoarea de la școala din Valea Doftanei descrie dificultățile pe care le-a întâmpinat în trecerea de la sistemul de învățământ clasic la cel online. Deși în calitate de ambasador „Îndreptar Digital” introdusese tehnologia în sala de clasă încă din 2019, iar copiii aveau unele deprinderi formate, Ana Clara Grecu a avut de depășit numeroase obstacole în momentul intrării școlilor în scenariul roșu. Conectivitatea la clasă a fost în topul acestora. Nu toți elevii dispuneau de tehnologia necesară pentru a participa la ore. Unul dintre aceștia a fost Robert, elev de clasa a IV-a, care nu avea nici măcar un telefon performant care să-i asigure frecventarea școlii online.

 

Eforturile învățătoarei de la școala din Valea Doftanei de a face orele de curs cât mai atractive s-au concretizat în realizarea unor experimente propuse de Miss Science 2000 la ora de științe, lectura unor cărți, discuții virtuale cu pictori, oameni de știință, scriitori de carte pentru copii, terapeuți și chiar realizarea unui carnaval online. Robert a putut fi parte a acestor activități doar în urma intervenției Narada: „Am scris un proiect pe care Narada l-a finanțat, așa că Robert a primit o tabletă și o cartelă cu internet, iar eu, un laptop nou. Al meu deja nu mai făcea față!”, mărturisește învățătoarea.

 

Mulți copii au fost afectați emoțional de actuala pandemie, care a însemnat izolarea față de colegi și prieteni. Învățătoarea Ana Clara Grecu amintește însă de o situație total opusă: „Când am revenit la școală, cea mai mare schimbare am observat-o la Robert. Am plâns de bucurie, vă spun din toată inima! S-a transferat la noi în clasa întâi și era așa de timid și de închis în el, că un an de zile nu am putut să înțeleg ce-mi spune. Nu comunica prea mult nici cu colegii. Mulți copii au fost afectați negativ de pandemie, însă pe Robert școala online l-a făcut să înflorească. Și colegii lui au văzut schimbarea și l-au încurajat constant, l-au aplaudat când citea bine, când își prezenta experimentul sau cartea preferată. Iată că accesul la educația digitală poate, într-adevăr, să schimbe viețile unor copii!”. Provocat de învățătoare să expună în fața copiilor motivele transformării sale, Robert a răspuns: „Tehnologia, cititul și colegii”. „Cred că nu voi uita cuvintele lui niciodată”, a comentat învățătoarea Ana Clara Grecu.

 

Emoția transformării radicale a unui copil căruia i s-a oferit o nouă șansă a funcționat ca un catalizator și pentru învățătoarea sa, care a decis să lucreze ca voluntar la platforma de educație remedială pe care Narada urmează să o lanseze curând. „Am devenit voluntar, în primul rând, pentru a le mulțumi oamenilor din Narada pentru tot ce ne-au oferit în ultimii doi ani. În al doilea rând, am rezonat cu ideea acestui proiect și am simțit că nu-i de ajuns să faci ceva doar în bucățica ta de loc, ci trebuie să parcurgi un pas mai departe și să ajuți cât de mult poți”, spune învățătoarea Ana Clara Grecu.

 

Aceasta mărturisește însă că participarea la conceperea conținutului platformei este o activitate care oferă beneficii atât celor care lucrează, cât și celor care vor beneficia de pe urma ei, elevii. „Mă forțează să devin o versiune mai bună a mea și să transmit mai bine cunoașterea”, spune Ana Clara Grecu. Pe de altă parte, platforma de educație remedială pusă la dispoziție gratuit de Narada la debutul vacanței ajută „orice copil să poată accesa atunci când dorește și de câte ori dorește un material care să-l sprijine să înțeleagă mai bine un concept, o idee, să primească imediat feedback pentru implicare, dar și să ceară lămuriri profesorului, dacă are întrebări la care nu a primit răspuns încă”. Mai mult, platforma poate fi îmbogățită oricând cu conținut de alți profesori.

 

Din punctul de vedere al învățătoarei Ana Clara Grecu, platforma de educație remedială care va fi lansată curând de Narada ridică și o provocare pentru profesori – „să gândească creativ, să le dea copiilor spațiul de joacă serioasă, prin care să învețe fără să simtă că e o corvoadă” – ceea ce concret ar însemna o evoluţie a învățământului românesc la standardele secolului 21.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

In cat timp va fi curatat apartamentul cu ajutorul unei firme specializate

Published

on

Vrei sa angajezi o firma de curatenie si te intrebi cat dureaza ca locuinta ta sa straluceasca de sus in jos? Pentru un serviciu de curatenie profesional, timpi de executie variaza de la un caz la altul si depinde de numarul de persoane angajate, de eficienta produselor si echipamentelor utilizate, precum si de completitudinea lucrului, care poate fi mai mult sau mai putin temeinica si meticuloasa.

Evaluari initiale

O firma de curatenie profesionista va face tot posibilul pentru ca fiecare camera sa fie stralucitoare si parfumata. O astfelde firma este Helppy.ro, ce ofera servicii profesionale de curatenie, igienizare, dar si servicii conexe de curatenie profesionala in Bucuresti. Cu toate acestea, inainte de a intreba cat dureaza curatarea unui intreg apartament, trebuie luate cateva consideratii preliminare, si anume:

-dimensiunea casei;

-numarul de camere;

-conditiile;

-oamenii si animalele de companie prezente.

Toate aceste variabile afecteaza timpul necesar unei curatari amanuntite.

Acestea fiind spuse, este normal sa iti doresti un serviciu rapid pentru a obtine o casa perfect curata. O companie eficienta de curatenie angajeaza in general o echipa de 3 sau 4 angajati. Responsabilii au sarcini foarte specifice si sunt instruiti sa curate fara a deteriora mobilierul, tapiteria si suprafetele. Prin urmare, echipa va sti si ce tehnici sa adopte pentru a lasa spatiile fara un fir de praf.

In general, atunci cand este estimat timpul necesar unei curatari temeinice, folosind 4 persoane, este nevoie de cel putin 60 de minute pentru aproximativ 100 de metri patrati. In timpul prestarii serviciului, fiecare profesionist optimizeaza timpul, fara a impiedica munca altora: de exemplu, in timp ce unul se ocupa de bucatarie, celalalt va curata baile si altul va aspira podeaua. Aceasta abordare permite sa nu lase niciun colt al casei neigenizat si sa elimine murdaria chiar si in colturile cel mai greu accesibile.

In timpul curatarii, vor fi utilizate echipamente de ultima generatie, cum ar fi aspiratoarele echipate cu filtre HEPA care sunt capabile sa indeparteze chiar si cel mai fin praf si particule. La final, casa nu va fi doar curata, ci si in conditii de siguranta, deoarece vor fi folosite doar produse de curatare de calitate.

Primul pas: ordonarea casei! Fiecare camera din apartament poate lua mai mult sau mai putin timp putin. Unele spatii sunt mai dificil sau mai complicat de curatat decat altele. In plus, curatarea saptamanala si zilnica efectuata de proprietari este foarte importanta. Apartamentele neglijate, cu mult praf si urme de grasime implica inevitabil mai multa atentie si, prin urmare, perioade mai lungi.

Uneori, unii clienti cer ajutorul unei companii de curatenie pentru a „ordona” casa, dar ce inseamna asta? De obicei, aceasta implica golirea cosurilor de gunoi, colectarea hainelor si jucariilor in jur, curatarea meselor, spalarea vaselor, pregatirea patului etc. In functie de dimensiunea apartamentului, curatarea normala poate dura aproximativ 45 de minute. O companie de curatenie care va putea lucra intr-un mediu care este deja ordonat si lipsit de obiecte imprastiate va fi cu siguranta capabil sa faca curatenie completa in mai putin timp.

Odata ordonata, fiecare camera implica interventii specifice si utilizarea unor metode specifice pentru a optimiza timpii si a oferi cele mai bune rezultate.

Cat dureaza curatarea unui apartament mare?

Orice casa de cel putin 200 de metri patrati va fi dificil de curatat pentru cineva care nu are echipamentul potrivit si metoda corecta. De obicei, aceste apartamente mari au mai multe dormitoare si cel putin 2 bai. O companie specializata de curatenie va reusi sa iti ofere servicii de curatenie de calitate in aproximativ 3 sau 5 ore. Acest timp mediu este cel estimat daca camerele au fost curatate in mod regulat in timpul saptamanii. In caz contrar, este necesar sa se intervina de-a lungul plintelor, sa se curete usile, gurile de aerisire, in spatele canapelelor si a aparatelor etc., iar acest lucru implica o munca suplimentara.

Indiferent de dimensiunea locuintei, de curatenia care se efectueaza de obicei si de starea in care se afla, interventiile efectuate de helppy.ro vor avea loc cat mai repede posibil si cu un numar de angajati care variaza in functie de nevoi. Curatarea va fi efectuata numai de personal inalt calificat, cu echipamente de ultima generatie si detergenti de calitate, ecologici si siguri.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Lista regiunilor din România care luptă pentru titlul Destinaţia Anului 2021

Published

on

            Românii au decis care sunt cele şase locuri din România ce vor lupta în acest an pentru marele trofeu, titlul de Destinația anului 2021 în România. Ambițiosul proiect de promovare a turismului românesc, realizat de Prima TV și platforma www.destinatiaanului.ro, intră în linie dreaptă.

 

 

Peste 16 mii de nominalizări au decis care sunt destinațiile din țară calificate în Marea Finală: Banatul Montan, Brăila, Delta Dunării, Iași, Țara Maramureșului și Oradea. Topul conține un mix de locuri foarte cunoscute și vizitate, dar aduce și surprize plăcute. Extrem de importantă în realizarea acestui top a fost și implicarea comunităților locale, cum a fost cazul municipiului Brăila. Oameni inimoși au realizat campanii ample de mobilizare a locuitorilor, care și-au votat orașul.

 

În top 10 destinații nominalizate, foarte aproape de a prinde un loc între finaliste, au fost și Țara Vrancei, Țara Făgărașului, Ținutul conacelor Covasna sau Alba Iulia. Proiectul a adus în lumina reflectoarelor și alte destinaţii din țară care s-au bucurat de un număr mare de nominalizări: Brașov, Bucovina, Ciugud, Corbi – Argeş, Țara Haţegului, Topliţa, Zărneşti – Piatra Craiului, Bucovina, Oltenia de Sub Munte, Piatra Neamț.

 

„Este un proiect ambițios și am avut parte de multe surprize plăcute. Până acum, românii ne-au arătat ce varietate mare de alegeri avem, iar noi sperăm să inspire cât mai multe vacanțe frumoase în România. Mă bucur să fiu parte dintr-un proiect al căruit scop este să le arate oamenilor ce frumoasă e țara”, spune Cezar Dumitru, owner al blogului www.imperatortravel.ro și partener al proiectului.

 

În etapa a doua, care va începe pe 17 iulie, internauții vor putea pot vota pe platforma www.destinatiaanului.ro. Prima TV va difuza, în lunile iulie și august, o serie de emisiuni dedicate acestui proiect care vor promova lucruri de văzut, de făcut, gastronomia locală, dar și oamenii faini pe care-i poți întâlni în aceste locuri foarte interesante.

 

Prima TV îi îndeamnă pe români: “Hai să ne cunoaștem țara”! şi îi invită să devină turiști în propria țară, să propună, să voteze și să călătorească în destinația lor favorită din România. În platforma destinată votului, www.destinatiaanului.ro, vor fi cumulate toate voturile, iar apoi vom intra în linie dreaptă spre Marea Finală. Un juriu format din profesioniști în turism, bloggeri și publicul votant va decide care destinație se va bucura de faima titlului de Destinația anului 2021 în România.

 

Mai multe detalii despre campanie pot fi accesate pe https://www.destinatiaanului.ro/ 

Proiect răcorit de Ursus Cooler și susținut de Cotnari, www.EpicVisits.com, Re-Patriot şi ANAT.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Chefi la cuțite și Tazz by eMag le aduc telespectatorilor meniurile din finală

Published

on

              Finala sezonului 9 „Chefi la cuțite” vine cu o premieră în rândul show-urilor culinare din România. Pentru prima dată, telespectatorii Antena 1 pot câștiga cele trei meniuri complete din finala celui mai iubit show culinar, într-un concurs în parteneriat cu Tazz by eMag. Mai mult decât atât, dish-urile vor fi livrate câștigătorilor în seara finalei chiar de către cei trei finaliști, pentru ca cei de acasă să aibă parte de o experiență unică.

 

 

Până pe 14 iunie, telespectatorii pot completa un formular pe pagina oficială – meniudefinala.a1.ro – în care trebuie să menționeze cărei dintre echipe îi acordă un vot de încredere pentru câștig, dar și ce au apreciat la trupa respectivă de bucătari de-a lungul sezonului 9 „Chefi la cuțite”. Cele mai creative trei răspunsuri, câte unul pentru fiecare echipă în parte, vor fi desemnate câștigătoare, iar fiecare dintre cei trei câștigători se va putea bucura de o livrare specială a meniului pe care îl văd în timp real la televizor, chiar de către finalistul echipei alese.

 

Cei trei câștigători ai concursului „Chefi la cuțite” și Tazz by eMag vor fi desemnați pe data de 15 iunie. Pentru a participa la campanie este necesar ca persoanele să aibă domiciliul stabilit în România, să se afle în București sau Ilfov în ziua înmânării premiului, dar și să aibă un cont valabil pe aplicația Tazz by eMag. O persoană poate participa printr-o singură înscriere la concurs. Întregul regulament este disponibil pe meniudefinala.a1.ro.

 

Campania „Chefi la cuțite” și Tazz by eMag este o premieră în România și le va da șansa celor trei telespectatori câștigători să stea față în față cu finalistul pe care îl susțin. Cei mai talentați trei bucătari ai sezonului 9 „Chefi la cuțite” vor bate orașul în lung și în lat pentru a ajunge la casele telespectatorilor ce i-au admirat de-a lungul sezonului și pentru a le înmâna meniul complet de fine-dining pe care l-au gătit în finală, exact în intervalul în care show-ul este difuzat pe Antena 1.

 

Participanții ce nu se vor număra printre câștigători vor avea șansa să deguste meniurile rafinate ale finaliștilor, pentru că ele vor putea fi comandate și prin aplicația Tazz by eMag.

Săptămâna viitoare, telespectatorii Antena 1 pot urmări cel mai iubit show culinar patru zile consecutive: duminică, luni, marți și miercuri. Finala sezonului 9 Chefi la cuțite va fi împărțită în două ediții, difuzate marți și miercuri.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Preparatele finaliștilor „Chefi la cuțite” pot fi comandate prin Tazz by eMag

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Finaliștii sezonului 9 „Chefi la cuțite” sunt protagoniștii unei campanii în premieră în rândul show-urilor culinare din România. Odată cu marea finală, difuzată de Antena 1 marți și miercuri, 15 și 16 iunie, telespectatorii pot comanda prin Tazz by eMag preparatele sofisticate ale celor mai talentați trei concurenți ai acestui sezon.

 

 

Show-urile culinare nu se urmăresc niciodată pe stomacul gol și asta pentru că este deosebit de dificil să faci față tuturor preparatelor pe care le vezi la televizor. Fiecare dintre telespectatorii care își doresc să guste din farfuriile de fine-dining pregătite de finaliștii „Chefi la cuțite” o vor putea face doar prin intermediul platformei Tazz by eMag. Pre-comanda se va putea plasa încă din ziua finalei, iar comenzile şi livrările vor fi valabile timp de 3 zile.

 

De la aperitiv, main-course sau chiar desert, toate preparatele gătite în finala show-ului culinar vor putea fi regăsite în meniul Tazz by eMag. Comenzile sunt disponibile atât în București, cât și în orașele Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Brașov sau Constanța.

 

”Cred că o bună parte dintre fanii acestei emisiuni și-ar dori să deguste preparatele pe care le văd la Chefi la cuțite. Iar acum, vor avea ocazia să comande chiar preparatele finaliștilor sezonului 9. Mă bucur că de data aceasta își vor putea satisface toate poftele printr-o simplă comandă și se vor bucura de cele mai bune farfurii ale acestui sezon, farfurii de top, gătite chiar de cei mai buni concurenți. Mai greu o să le fie să se decidă ce să comande mai întâi…”, a declarat chef Sorin Bontea.

 

Campania se adresează tuturor persoanelor ce accesează online site-ul tazz.ro, sau aplicația mobilă Tazz by eMag. Pentru a putea participa la campanie este necesar ca persoanele să aibă un cont Tazz by eMag activ la data începerii campaniei, sau să își deschidă un cont nou.

 

Săptămâna viitoare, telespectatorii Antena 1 pot urmări cel mai iubit show culinar patru zile consecutive: duminică, luni, marți și miercuri. Finala sezonului 9 Chefi la cuțite va fi împărțită în două ediții, difuzate marți și miercuri.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending