Connect with us

Business

Cramele Recaș – liderul pieței de vinuri din România

Avatar

Published

on

Cramele Recaș SA, cea mai importantă companie din grupul Cramele Recaș, depăsește 38 de milioane de euro cifră de afaceriși devine astfel liderul pieței de vinuri din România. 

 

  • 180,981,438 de lei este cifra de afaceri înregistrată de Cramele Recaș SA în 2018, cifra de afacere consolidată pe întreg grupul de firme depașind 45 de milioane de euro
  • Cramele Recaș este cel mai mare exportator de vinuri din România
  • 50% din vinul îmbuteliat la Cramele Recaș este destinat exportului

 

Cramele Recaș, companie înființată în 1991, unul dintre primii producători din România care s-au concentrat pe vinuri inovative, seci și moderne, a atins anul trecut o cifră de afaceri de peste 38 de milioane de euro (180,981,438 de lei), rezultat care o clasează pe primul loc pe piața de vinuri din România. În plus, Cramele Recaș face performanță și peste hotare, fiind cel mai mare exportator de vinuri din țara noastră. În momentul de față, 50% din vinul îmbuteliat de Cramele Recas este destinat exportului, în majoritate în țări cu piețe mature în ce privește consumul de vin: Anglia, Germania, Suedia, Statele Unite, Canada, dar și în Japonia, Coreea sau Malaezia.

 

„Ambiția, mărturisită încă de la început, a fost să ne repoziționăm de la a patra cramă din Banat la liderul clasamentului pe zonă și, totodată, ne-am dorit ca prin performanță, răbdare și vin bun să intrăm în «lotul național» rezervat marilor jucători, cu o contribuție semnificativă inclusiv la exportul vinului românesc. Am pornit la drum construind o rețea de câteva magazine partenere pentru vin vrac în Banat și Transilvania. În paralel, se lucra la structura afacerii viitoare, o echipă de geologi și topografi, în coordonare cu specialiștii noștri în viticultură au început, prin determinarea particularității solului, a microclimatului și a expunerii la soare, precum și prin materializarea experienței acumulate de șvabi în veacuri de cultivare a viței de vie, să fie stabilite parcelele cu cel mai înalt grad de favorabilitate pentru fiecare soi în parte. Acest proces complex a implicat 1-2 ani de studii și planificare, urmați de 5-7 ani de plantări succesive până la prima recoltă. În total, au fost aproape 10 ani de investiții majore, timp în care s-au pus bazele și s-au creat premisele dezvoltării unei afaceri solide, bine structurate, cu potențial de mare profitabilitate.

În prezent, la Cramele Recaș vorbim despre mai mult de 22 de milioane de sticle vândute pe an, jumătate pe piața internă si jumătate la export, vinuri din toate categoriile, de la cele de retail la super-premium, liniștite și spumante deopotrivă. Pe viitor, dorim să profităm de faptul că o bună parte dintre viile noastre au atins maturitatea de rodire de peste 20 de ani, ceea ce ne permite sa facem vinuri extraordinare calitativ, iar atenția noastră se îndreaptă în mod special către noua generație de consumatori (milenialii). Ne dorim să venim în întâmpinarea gusturilor lor cu vinuri moderne, în care tradiția se împletește cu inovația și cu versatilitatea pe care o cere acest public deosebit de exigent.”, a declarat Gheorghe Iova, co-acționar Cramele Recaș.

 

În prezent, Cramele Recaș înregistrează o capacitate de producție de aproximativ 32 de milioane de litri pe an. Compania exploatează o suprafață de peste 1150 de hectare din podgoriile Recaș și Miniș, situate în județele Timiș și Arad. 25 de soiuri de struguri sunt exploatate anual aici, iar din ele se produc vinuri pentru cele 45 de mărci comerciale distribuite atât în țară, cât și în străinătate. Toate vinurile care poartă sigla Cramele Recaș sunt procesate și îmbuteliate la cele mai înalte standarde de calitate internațională.

 

Calitatea vinurilor produse de Cramele Recaș nu a fost trecută cu vederea, brandul reușind să se impună în cadrul unor concursuri prestigioase de profil, desfășurate atât în România, cât și în Franța, Belgia, Germania, Marea Britanie, Bulgaria, SUA sau Japonia. Din 2010 și până în prezent, în palmaresul Cramelor Recaș și-au făcut loc nu mai puțin de 240 de medalii și distincții.

 

În plus, unul dintre marile merite al brandului Recaș este acela că poate fi privit ca un exponent al afirmării Chardonnay-ului de calitate superioară atât pe piața românească, cât si la export, ca soi „made in Romania”. Primul Chardonnay baricat de largă răspândire pe piață a fost cel din gama „La Putere”, lansat în anul 2005, urmat, un an mai tarziu de celebrul Sole Chardonnay Barrique. Povestea Chardonnay-ului de Recaș a continuat apoi cu „V-drinks”, „Cocoșul dintre vii”, „Sole spumant” sau „Castel Huniade”, urmat de miniatura „Regno Recaș” în monovarietal și primind apoi nuanțe complexe odată cu vinurile de cupaj în care acest soi este majoritar: „Solo Quinta” și „Sole Orange”. Anul 2017 a însemnat lansarea pe piață a primului spumant metodă tradițională de la Cramele Recaș – „Muse Stars”.

 

În registrul vinurilor roşii, „Cuvée Überland 2015”, fanionul roşu al Cramelor Recaș, vin premium al cărui prim an de recoltă a fost 2006, a obţinut anul acesta Medalia de Aur şi titlul de cel mai bun vin românesc înscris la Mundus Vini, precum şi 90 de puncte Wine Enthusiast. Sortimentul Merlot din gama „SELENE 2017” este primul vin de la Cramele Recaș prezent în Ghidul Gault & Millau, cu titlul de cel mai bun Merlot românesc în anul 2018.

 

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0